דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • זיהוי בעיה ברכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @בבציק זה לא אמור לגרום שום תועלת אלא רק לברר האם הבעיה במשאבה, בטח הוא חשב שאתה עושה את זה כדי לנקות את המנוע ולרוקן בפנים מיכל שלם.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הונדה סיוויק
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

        הוא בעל גרר פרטי ועובד עם מגרשים, מסתובב במודיעין עילית
        הוא אמר שמשתדל תמיד לתת מחיר מקסימלי לפי הרווח שלו, בזמנו הציעו לי בין 500 ל 700 והוא שנתן 800 קיבל.

        שוב אני שואל מתי זה היה, כי אני לפני חצי שנה מכרתי לברזל 3 רכבים והציעו לי 200 לרכב עד שמצאתי אחד יהודי מכרמיאל (ניסים טולידאנו) שנתן 300 ודיברנו על מחירי המתכות וכמה הוא מרוויח לרכב וכו’

        @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

        סיוויק בפוטנציאל יכול לעבור את ה 400 אק’‘מ,

        ספציפית בסיוויק ישנה נראה לי שיותר רגישה למים כי יש הרבה חלקי מתכת במערכת, אבל אולי אני טועה כי הייתי אז חסר נסיון.
        המנוע שלה מהכי אמינים שיש (יותר מקורולה מקבילה)

        עסקאות רכב

      • ניקוי EGR
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mik6868 כתב בניקוי EGR:

        @נייטרון-חפשי אם זה בלי קולר זה ככה צריך לעלות?

        לא אני הכתובת, תשאל את @הכל-בעזרת-השם @MENI

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הונדה סיוויק
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737
        א. אני מגיב רק כדי שלא יטעו אחרים, אבל רכב לגריטה פירושו לברזל ומחירו כיום 200-300 ש"ח (הגיוני שאם אתה מביא אותו למקום תקבל עוד קצת).
        ב. אם מצאת מישהו דרך יד 2 שקנה ביותר יקר זה בד"כ בגלל שהיה צריך חלקים ספציפיים ולכן היה שווה לו אישית לשלם יותר, זה לא גריטה, ולא תמיד מצליח, רבים ניסו ולא…
        ג. לפני שנתיים המחירים היו אחרים, (כיום כפי מה שהסבירו לי טורקיה לא קונה ברזל מישראל וזו הסיבה), וכן, פעם היו משלמים על סוגים מסויימים של ממירים יותר מ1,000 ש"ח, אבל כיום מי שומע על גניבת ממירים?
        ד.אם ערבי קונה לשטחים ייתכן מאוד שהרכב שווה לו לנסיעה לתקופה, הוא לא צריך טסט ורישוי וכל השטויות האלו.
        ה. המידע שנתת על כנפו הנ"ל זהו מידע חשוב, תודה!

        ו. אני לא הולך להכנס גם לוויכוח על ה’סטיגמה’ (שאתה יצרת!) יפניות=מתחממות.

        ושב, לא טרחתי לענות אלא רק בשביל שלא תטעה אחרים, זה ניכר שיש לך הרבה ידע בתחום אבל כדאי להזהר להבדיל בין עובדות לבין תובנות ומסקנות אישיות על סמך נסיון אישי.
        אני ממליץ לך לברר מה מחיר המתכות כיום ולפני שנתיים/5 שנים.

        עסקאות רכב

      • הנד ברקס מורם, מה יכול לקרות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @קלאטש כתב בהנד ברקס מורם, מה יכול לקרות:

        פתחתי כבר לראות מה קורה בעקבות העידוד של @נייטרון-חפשי ועזר לי מאוד!!

        תודה!
        אתה נותן לי כח להמשיך.

        שוב נגמרו לי הלייקים, אני שוקל לבקש מההנהלה קצבה מוגדלת למשתמש פעיל מאוד…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • לדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות...
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יצחק-רשטונ כתב בלדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות...:

        @יאיר-צ
        פשוט עזוב, תקנה מפרטי

        בדיוק!
        אם אתה לא מכונאי אל תקנה ממגרש כדי שלא תיפול בפח.
        ואם אתה כן מכונאי גם, כי חבל על הזמן מציאות לא תביא משם.
        מי כן? אם אתה סוחר וגם מבין במכונאות ואתה קונה כדי למכור מיד, וד"ל.

        עסקאות רכב

      • הונדה סיוויק
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

        רכב לגריטה

        לא מדוייק, אם יש מנוע גיר וממיר יכול להגיע ל 1500
        ללא ממיר 1000
        ללא מנוע 700
        מנסיון!

        בכיף! לא נתבזבז כאן על וויכוחי סרק.
        אבל, ממתי הנסיון שלך? כי זה היה נכון לפני כמה שנים.
        ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

        @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

        רכב שפתאום התחמם לי ללא התראה…

        אין ללמוד ממקרה ספציפי, וכ"ש בלי לדעת רקע.

        עסקאות רכב

      • הונדה סיוויק
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @א.ב. כתב בהונדה סיוויק:

        ברור שסיוויק 2007 עם 240K ק"מ שווה 4000
        זה הצורה החדשה

        רק לבדוק תושבות מנוע! (בנוסף לגיר)

        עסקאות רכב

      • טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פריוסאי כתב בטויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה:

        @נייטרון-חפשי
        מה אתה אומר נשמע משכנע, לא? (או שהוא מבלבל את המוח כדרכו לפעמים)

        אתה צודק 100%
        יש משהו בהברידיות שהרכב יניע גם במתח נמוך, ומצד שני יש את מה שכתבת שזה משפיע על המחשב, זה תלוי גם בסוג התקלה של המצבר ואכמ"ל.
        הבדיקה לזה היא מה שהציע מוטי (אין תחליף לנסיון של בעל מקצוע):

        @פריוסאי כתב בטויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה:

        מוטי מתלפיות אמר לי לעשות למצבר בדיקה תחת עומס למצבר
        הפעלתי חצי סוויצ והדלקתי מזגן אורות גבוהים והפשרת חלנות (מקווה שזה נקרא בדיקה תחת עומס מספיקה)
        וזה באמת ירד בקצב איטי ל 10.9 V אחרי חצי דקה \ דקה
        זה מסמל משהו?

        תחליף מצבר כי ממילא הגיע הזמן וכנראה שזה גם יפתור את התקלה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מנוע של מאזדה 5 2010
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דוד-100 כתב במנוע של מאזדה 5 2010:

        @נייטרון-חפשי על זה שכתבת שאם תשפץ אצל ערבי זה לא יחזיק כי המציאות שאני מכיר קצת הפוכה אבל כמובן כל אחד ודעתו אני כן מסכים שברוב המקרים העבודה שלהם גרועה אבל עדיין יש פה ושם שיודעים את העבודה טוב

        אז באת ללחום בגזענות?
        אבל אם גם אתה מסכים שזו אמת בד"כ אז אין פה גזענות!
        בקיצור, לא התכוונתי דווקא לערבי אלא לעבודה לא מדוייקת, וחוץ מזה שגם מי שחאפר לפעמים בטעות יוצא לו טוב.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פורד פוקוס 2017, המומלץ הוא אם לאו?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @איש-גמזו כתב בפורד פוקוס 2017, המומלץ הוא אם לאו?:

        אשמח למידע מהיכרות ומניסיון
        @נייטרון-חפשי @שלמה @הכ

        עסקאות רכב

      • הנד ברקס מורם, מה יכול לקרות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @קלאטש כתב בהנד ברקס מורם, מה יכול לקרות:

        כדי לשלוף צלחת צריך לפרק קליפר?

        כן!
        ואם אתה חושש אל תעשה לבד כי בבלמי תוף אם תצטרך לפרק הכל זה קצת מורכב עם קפיצים וכו’

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אהרון-שלום מה היה כתוב?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מנוע של מאזדה 5 2010
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דוד-100 כתב במנוע של מאזדה 5 2010:

        תרשה לי לחלוק עליך

        לא הבנתי על מה בדיוק אתה חולק, אולי התכוונת למי שכתב לפני?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פריוסאי 11.7 זה לא נורא בטח לא בהיברידיות.
        ולמה שלא תבדוק שניה במקום לשער? אתה יכול לראות במיכל האם המים רצים או להרגיש את הרטט של המים בצינור (רכב דלוק!).
        יש גם מקרים של משאבה מקצרת אפילו שהיא פועלת, אבל אז בד"כ נשרף פיוז.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הנד ברקס מורם, מה יכול לקרות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @קלאטש אם כבר הגעת עד כאן, שלוף את הצלחת ותחזיר את הקפיץ שהשתחרר (או מה שזה לא יהיה), אמנם יש סיכוי שנשבר שם משהו ותצטרך לחפש מפירוק/לקמבן.
        ואגב, זה לא כזה נדיר הצורה הזו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פריוסאי בדקת את משאבת המים ההיברידית?
        https://rechavimzelaze.ovh/post/64073

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הונדה סיוויק
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אברום רכב מומלץ מאוד (מנוע 1.6?) רק תבדוק את מערכת הקירור, וכמו כל רכב ישן גיר-מנוע-תושבות-צמיגים-מזגן-וכו’ כי הדברים ה’קטנים’ הללו יכולים להגיע לסכום גדול.
        מתי הוחלף טיימינג?
        יש טסט? עד מתי?
        בקשר למחיר זה לא זול אא"כ הרכב באמת תקין לגמרי, לשם הדוגמה- אני קניתי כזה לפני כ4 שנים ב3,000 ש"ח (אחרי תקופה הרכב נכבה באמצע נסיעה, כנראה הלך טיימינג, ואז בא אוטובוס ונכנס בי וקיבלתי מחירון).
        רכב לגריטה לא שווה יותר מ300 ש"ח!!! פעם היה עידוד מהמדינה לגריטת רכבים ישנים והם נתנו 3,000 (לפני איזה 20 שנה) אבל מעולם זה לא היה המחיר, כיום מחיר הברזל נמוך ו300 זה הכי הרבה.

        עסקאות רכב

      • מנוע של מאזדה 5 2010
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @א-ך-שמח כתב במנוע של מאזדה 5 2010:

        מציעים מחירים הזויים כמו 1,500 ש"ח וכו’, האם זה הגיוני? סביר?

        ברור! וזה בטח כולל את חישוב תוקף הטסט.

        @דוד-100 כתב במנוע של מאזדה 5 2010:

        תשפץ את הראש באזור 2000 שח (

        @חיים-Y0737 כתב במנוע של מאזדה 5 2010:

        אם כבר ראש מנוע לא שווה כי לא מחזיק בדר’'כ, רק מנוע שלם

        אם תשפץ אצל ערבי ב2,000 זה לא מחזיק באמת, אבל אם עושים עבודה טובה אצל מישהו אמין זה חוזר להיות כמו חדש (במידה ואכן הבעיה הייתה רק בראש) ועולה כ3,500 ש"ח.

        למעשה, אם בשביל שימוש שלך ויש לך מישהו יהודי אמין ומוצלח עדיך לך לשפץ, אם בשביל למכור לא שווה את ההתעסקות, תמכור ב1,500 ותגמור סיפור. לשפץ ב2,000 לא כדאי (אא"כ אתה מתכנן להפיל מישהו בפח…).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מתז לא משפריץ טוב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טרנטע זה הדבר, אלא שאני אישית לא אשלם 35 ש"ח כדי שאצטרך לאחסן כלי נוסף בבית ובדיוק פעם ב… כשאצטרך אותו לא אצליח להזכר איפה הוא.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 8
      • 9
      • 10
      • 11
      • 12
      • 191
      • 192
      • 10 / 192
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום