סל"ד תקין בסרק הוא בסביבות 700-800 פחות או יותר, 1,000 זה לא תקין ובד"כ מעיד על זיוף כלשהו בהזרקה ובמקרה הפחות טוב על תקלה במנוע. זיוף בהזרקה יכול לקרות ממצערת מלוכלכת, חיישן MAF/MAP, חיישני חמצן ועוד. תקלת מנוע יכולה להיות פלאגים/קויילים, ועד תקלות בוכנה.
נייטרון חפשי
-
טורים גבוהים -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@בבציק אבל למה בשבת?

בטח הוא גוי. -
רכישת ספר תאוריה במחיר נוח -
חידה - תקלת מתח בלתי ברורהבדקתי את קווי המתח מהאלטרנטור למצבר והכל תקין (נפילת מתח בחיובי של 0.05V)
צריך עכשיו לבדוק את הקונקטור של הפיקוד אלא שהגישה אליו קצת קשה.@גיל צר לי שאני גודע את חלומותיך באיבם
-
רכישת ספר תאוריה במחיר נוח@מיכאלb כדאי שתכתוב איזה אזור אתה נמצא, ובכלל זה יכול לתרום לך לפרסום.
אולי תוסיף חתימה עם הפרטים ויצירת קשר? (אם אתה מורשה חתימה…) -
חידה - תקלת מתח בלתי ברורה@יצחק-רשטונ הנעה בלי בעיות, 12.7V זה תקין והחיבורים טובים, כשהמצבר מחובר והאוטו מונע המתח עולה לרגע וחוזר ל12.7 שזה אומר שהוא לא נטען, אבל ברגע שמנתקים את המצבר הקריאת מתח חוזרת ל14.5V.
הכיוון שלי זה מה ש @גיל כתב, וכל שעה שעוברת זה מסתבר לי יותר. -
חידה - תקלת מתח בלתי ברורה@נייטרון-חפשי כתב בחידה - תקלת מתח בלתי ברורה:
האלטרנטור אחר שיפוץ וכשהוא מנותק מהסוללה הוא נותן מתח תקין (14.5V)
-
חידה - תקלת מתח בלתי ברורהשבוע טוב לכולם!
דייהטסו ישנה (מנוע טויוטה כידוע) שהמצבר לא נטען והרכב כבה באמצע נסיעה, האלטרנטור שופץ פעמיים ואז התברר דבר מוזר:
המצבר טעון 12.7V ולאחר הנעה המתח עולה לרגע ואז חוזר ל12.7, האלטרנטור אחר שיפוץ וכשהוא מנותק מהסוללה הוא נותן מתח תקין (14.5V), החלפת המצבר לא הועילה.
אשמח לשמוע האם מישהו מכיר כזו תופעה (החשמלאי רכב שלי לא הכיר) או הסבר כלשהו לדבר.
(תו"כ כתיבה עלה בדעתי רעיון להסבר שאותו אבדוק מחר בעז"ה, אבל החלטתי להעלות בכל מקרה לתועלת הכלל ואם יהיו לי חידושים נשתף בל"נ). -
שרשור "חיות על הכביש"@טידה תחשוב מה היה קורה אם הוא היה עומד מצד השני של הצינור…
-
מזגן מקרר רק מצד אחד... היתכן?!@אליה או שעבדו עליך, או שהם לא יודעים… מעדיף לא לחשוב שאולי אתה לא הבנת נכון…
ייתכן שהם אמרו שניתן לזהות דליפות לפי השמן שיוצא וזה נכון מאוד בד"כ שמזגניסט מקצוען יזהה לפי השמן, אבל יש מקרים שחייבים זרחן. -
הנד ברקס מורם, מה יכול לקרות@קלאטש נפלא ביותר הכתיבה והתוכן, חזק אמץ…
ואלי תערוך קצת ותפצל למדריך. -
פריוס - האמין ביותר! האומנם?@mik6868 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
ועל איזה שנתונים אתה מדבר שאוכלים שמן וכו
זה לא שנתונים אלא רכב שלא עבר טיפולים בזמן (בדרך כלל)
@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
אבל גם על דור שני שמעתי, כמו החבר למשל שסיפרתי לעיל היה לו פריוס שמורה ומלוקקת ועדיין התחממה בעליות ממושכות [לא ביום יום]
חבל שהוא סובל במקום לטפל, ככה בדיוק הורסים רכב אמין!
נ.ב.
פריוס דור שני זו הפריוס הישנה המוכרת לנו (2005-2009) הדור הראשון שווק רק ביפן (החל משנת 1995 כמדומני) -
יש מדריך עבור רכב חדש?@itamar כתב ביש מדריך עבור רכב חדש?:
או מים מזוקקים.
הנוזל הייעודי סמיך יותר ממים ולא משאיר סימני ניגוב ולכן עדיף גם ממים מזוקקים.
-
רכבים סיניים, מסוכן או לא.@חיים-Y0737 כתב ברכבים סיניים, מסוכן או לא.:
עובדה שבצבא אסור להכנס לבסיס עם רכב סיני
זו עובדה קיימתאשמח למקור
אגלה לכם סוד צבאי, כבר לפני תקופה ישראל רצתה לאסור את ייבוא הרכב מסין אלא שסין בנתה מאזן אימה ואיימה להשתמש בשליטה שלה במחשבים… כך שהם בעצם מחזיקים את ישראל בגרון וסוחטים באיומים.
-
יש מדריך עבור רכב חדש?@משתמש-מתחיל לפי ההנחיות של החברה, והכי טוב שתלך למוסך יונדאי והם כבר ילמדו אותך.
-
פריוס - האמין ביותר! האומנם?@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
המווון וגם בדרכים ראיתי המון פריוס תקועות בעליות לירושלים בקיץ
כמה בערך?
-
מזגן מקרר רק מצד אחד... היתכן?!@אליה כתב במזגן מקרר רק מצד אחד... היתכן?!:
שמן בעיקרון נועד לאתר נזילותלא נכון.
@אליה כתב במזגן מקרר רק מצד אחד... היתכן?!:
זה השמן שהוא שם (צהוב ירוק)לא נכון.
שמן נועד לשמן, בעיקר את המדחס עצמו.
וירוק זרחני הוא המכונה זרחן. -
פריוס - האמין ביותר! האומנם?@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
לא מבין למה אנשים עדיין קונים את האוטו הזה, במחירים מטורפים, עדיף לשלם בדלק ולא להתקע.
כנראה בגלל שזה הרכב כמעט הכי אמין שיש!
וגם הכי נוח.גם ה’אינסייט אברייכם’ מטריף אותי, רכב עגלה (לדעתי 20 שניות מ 0 ל 100
כנראה שהאצות זה ‘לא הדבר הכי חשוב’ לאברך שתפילתו שגורה בפיו
-
טיוטה קורולה 2007@אליעזר-0 כמו שאמר לך השני, משאבת בלם או ABS.
ובגלל שזו מערכת בטיחות מדרגה ראשונה אל תמשיך ליסוע כך! שלא יאבד בלמים פתאום.
אולי כדאי שקודם תסתכל בשמן ברקס, אם זה ממש נמוך מתחת למינימום אז זו סתם דליפה. -
התנדבות בידידים, מעלות וחסרונות@קלאטש כתב בהתנדבות בידידים, מעלות וחסרונות:
אבל חסר לי את המיתוג…
אני מאמין שתוכל גם את זה למצוא בעלי בכמה שקלים עם התאמה אישית.
אני קניתי רק את הבלון ב8 ש"ח את שאר ה’כלים’ מצאתי בזמן אמת.
