כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל, אבל לדעתי חשוב לתת אפשרות לאימוג’י שנראה כך 
כל אחד מחברי הפורום נתקל בזה המון!
ושוב תודה לך @מאיר על הפורום ועל מי שאתה!
כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל, אבל לדעתי חשוב לתת אפשרות לאימוג’י שנראה כך 
כל אחד מחברי הפורום נתקל בזה המון!
ושוב תודה לך @מאיר על הפורום ועל מי שאתה!
@טוסון כביש הבקעה זה טוב בשביל החוויה והטיול, לא כדי להגיע ממקום למקום.
@קצתיודע ניקוי פילטר?
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך
מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?
@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מנוי וידיאו
טעות!

@אריאל-קמחי חשבתי אולי באמת אנחנו צריכים להריץ את @מאיר לנציג ציבור לתועלת הכלל…
אבל למעשה כמו שאמרת
כשאני נוסע לגוש דן (ב"ב) אני לא נוסע בכביש 6
כשאני נוסע לי-ם/אלעד/חריש/ק"ס אז בד"כ כן.
השיקולים שלי הם:
@ש.נ כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח
4 ש"ח לשתי דקות = 120 ש"ח לשעה!
המנהרה של יקנעם בד"כ חוסכת פחות מחצי דקה, המקסימום הוא 2 דקות (לפעמים זה נראה יותר בוויז רק בגלל שהשינוי מסלול גורם לו לחשב מחדש ואז הוא מתעדכן מחדש), אני אף פעם לא נוסע משם אבל כדאי לעשות מנוי כי ללא מנוי זה יקר בפער.
@מיכלין-שמאי-רכב אולי לא הבנתי נכון, אבל פעם לקחתי שמאי שהציע לי כחלק מהשירות ליווי בהליך התביעה (לא הייתי צריך את זה כי קיבלתי את השירות החברת הביטוח) ואת התשלום לקח בצ’ק דחוי שייגבה רק אחר קבלת הפיצוי, ובאמת העניין התעכב וכשהגיע זמן הפירעון קיבלתי טלפון ממשרד השמאים כדי לברר האם כבר התקבלה התביעה וכשאמרתי שעוד לא הם המתינו עוד.
אולי אני טועה והם היו גובים בכל מקרה ורק הציגו לי את זה כך כגימיק שיווקי בגלל שהיו בטוחים שהתביעה תתקבל?
ובעניין שאלת ההצלחה אין משמעות לסכום התביעה וקבלת הסכום המלא או לא, המשמעות היחידה היא האם זיכו אותי כחלק מהתביעה את דמי השמאות, וזה גם מסביר למה אין כאן מעורבות אישית של השמאי בתביעה אחרי שהסכום שהוא יקבל קבוע מראש בכל מקרה וברור שאין לשמאות השפעה על הזיכוי העקרוני בדמי שמאות.
@חיים-Y0737
משרד הבריאות קובע כי העישון ממכר?
משרד התקשורת קובע כי האינטרנט ממכר!
משרד התחבורה קובע כי רכב ממכר!
ומשרד החינוך מכור לחופשים…!
@YKingsmart בקשר למשמעות של ההקלטה לע"ד זה מספיק אבל צריך לשאול את @מיכלין-שמאי-רכב או את סוכן הביטוח שלך, חברת הביטוח שלך אמורה לתת לך שירות ליווי תביעות אתה צריך רק לדווח להם ולשלוח להם תיעודים.
יש שמאים שמוכנים לקבל תשלום רק במידה והתביעה הצליחה, כמובן רק במקרים שנראה להם שיצליח.
שים לב שבמקרים שחברת הביטוח שלך ושלהם זו אותה חברה, עלולה להיות להם נטייה לומר שאתה לא זכאי.
אתה יכול לקבל על זה אלפי שקלים ואם זו התעקשות שלהם לערב ביטוח אני לא רואה סיבה לא למצות את החוק, בהצלחה!
@אליהו-7 כתב בהגז במזגן דלף תוך חודש, איך ממשיכים מפה??:
יש תקלה נפוצה בפריוס 2008 של דליפת גז מהמאייד כלומר היחידה הפנימית שנמצאת מתחת לדשבורד יתכן מאד שזה משם, ואת זה לא רואים מבחוץ.
זו תקלה נפוצה בכל רכב עם ק"מ גבוה מאוד עד גבוה מאוד-מאוד, (חצי מה’תקלות הנפוצות’ בפריוס נובעות מהתקלה שנקראת ק"מ גבוה) אבל הדרך לאבחן את זה היא בעיקר ע"י ששוללים את כל האופציות האחרות, ניתן גם להריח את הגז שדולף.
בקשר להחלפת מאייד, עשיתי את זה פעם אחת וזו עבודה משוגעת, אבל עדיין אשמח לעשות את זה בכ2,500 או קצת יותר.
@קלאטש כתב בסופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל:
, עיקר הלימוד הוא בחזרה עליו וההתמדה
אם אתה בקטע של ציטוטים אז ‘עיקר התועלת’
ולא הערתי כדי לענות על החידה אלא בגלל שאני חושב שהשינוי הזה הוא משמעותי וממילא הקישור לעניינינו מוטעה.
ערכתי כדי לא להספים.
@שלמה-א-0 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
אם יקנה רכב כנראה שיסע יותר ואז עלויות הדלק יקרות טיפה יותר,
זה משמעותי מאוד!
וגם תלוי איזה רכב הוא קונה לעומת איזה רכב הוא שוכר.
@א.ד.מ. יש נקודות תורפה בחיבורים לרדיאטור, ובפתח המילוי, ובחיבורים של הצינורות הגמישים בין הגומי לאלומיניום, אם אתה רואה אזור מלולכך ושומני זה כמעט בוודאות משם.
אבל מכיוון שמן הסתם בכל מקרה תצטרך איש מקצוע כדי לתקן אתה יכול לתת לו גם את האבחון, אם אתה רוצה לתקן בעצמך בשביל זה אנחנו כאן רק קח בחשבון שעל וואקום ומילוי גז תצטרך לשלם ואם תתקן לבד זו תהיה האחריות שלך.
צריך לחשב עלויות ולקחת בחשבון שכנראה יצא יותר.
אם בחישוב עלויות זה יצא שקול פחות או יותר אז לא מומלץ.
עליות קבועות:
עלויות תלויות נסועה:
בנוסף לחישוב יש לקחת בחשבון שכל נזק שלא יהיה לרכב יהיה הפסד כספי ויש כאן סיכון של אלפי שקלים, לעומת זאת בחברת השכרה (גם ללא ביטול) הסכום מוגבל חוקית.
בקניית רכב ב8,000 ש"ח זה כמובן לא שיקול.
@סוסיתא-קדישתא כתב בהמדריך המלא להחזקת רכב אספנות:
ראיתי בירושלים פריוויה עם מערכת גז.
בכמה?
אולי אני ארצה
@87878787 כתב בהפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה:
יש למישהו המלצה על קוני רכבים לברזל שיקח את זה אפילו בתשלום סמלי?
איפה בארץ?
@87878787 אתה שואל?
כי אם הרדיאטור חם הוא לא מאפשר למעבה להתקרר (הם צמודים כאמור) והגז לא מצליח להפוך לנוזל, זה קורה בד"כ כשהמאוורר לא עובד אבל יכול גם להיות נלווה לחימום חלקי של המנוע.