@טוסון כביש הבקעה זה טוב בשביל החוויה והטיול, לא כדי להגיע ממקום למקום.
נייטרון חפשי
-
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2? -
צריכת דלק בטויוטה קורולה היברידית חריג?@קצתיודע ניקוי פילטר?
-
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך
מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
מנוי וידיאו
טעות!

-
לקראת הבחירות@אריאל-קמחי חשבתי אולי באמת אנחנו צריכים להריץ את @מאיר לנציג ציבור לתועלת הכלל…
אבל למעשה כמו שאמרת
-
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?כשאני נוסע לגוש דן (ב"ב) אני לא נוסע בכביש 6
כשאני נוסע לי-ם/אלעד/חריש/ק"ס אז בד"כ כן.
השיקולים שלי הם:- זמן, בממוצע החיסכון בנסיעה לב"ב הוא 15 דק’, לי-ם 25, ואני לא מדבר על שעות עומס כי אני לא מכיר כ"כ.
- דלק, מצד אחד הנסיעה ב6 חוסכת ק"מ (לב"ב פחות משמעותי) ועצירות-האצות, אבל מצד שני אם כביש 6 גורם לך ליסוע על 160 קמ"ש הלך החיסכון.
- נוחות, אמנם חיסכון של 35 ש"ח תוך 25 דק’ הוא כ85 ש"ח-שעה והייתי מוכן לקחת עבודה קלה במחיר כזה, אבל מצד שני כשיש לך שעתיים ויותר נסיעה מגיע לפעמים שלב שתוספת של כל דקה היא סיוט ואתה מוכן לשלם כל מחיר כדי לחסוך אותם.
-
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@ש.נ כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח
4 ש"ח לשתי דקות = 120 ש"ח לשעה!
המנהרה של יקנעם בד"כ חוסכת פחות מחצי דקה, המקסימום הוא 2 דקות (לפעמים זה נראה יותר בוויז רק בגלל שהשינוי מסלול גורם לו לחשב מחדש ואז הוא מתעדכן מחדש), אני אף פעם לא נוסע משם אבל כדאי לעשות מנוי כי ללא מנוי זה יקר בפער.
-
שאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת@מיכלין-שמאי-רכב אולי לא הבנתי נכון, אבל פעם לקחתי שמאי שהציע לי כחלק מהשירות ליווי בהליך התביעה (לא הייתי צריך את זה כי קיבלתי את השירות החברת הביטוח) ואת התשלום לקח בצ’ק דחוי שייגבה רק אחר קבלת הפיצוי, ובאמת העניין התעכב וכשהגיע זמן הפירעון קיבלתי טלפון ממשרד השמאים כדי לברר האם כבר התקבלה התביעה וכשאמרתי שעוד לא הם המתינו עוד.
אולי אני טועה והם היו גובים בכל מקרה ורק הציגו לי את זה כך כגימיק שיווקי בגלל שהיו בטוחים שהתביעה תתקבל?
ובעניין שאלת ההצלחה אין משמעות לסכום התביעה וקבלת הסכום המלא או לא, המשמעות היחידה היא האם זיכו אותי כחלק מהתביעה את דמי השמאות, וזה גם מסביר למה אין כאן מעורבות אישית של השמאי בתביעה אחרי שהסכום שהוא יקבל קבוע מראש בכל מקרה וברור שאין לשמאות השפעה על הזיכוי העקרוני בדמי שמאות. -
עלות קניית רכב והחזקתו@חיים-Y0737
משרד הבריאות קובע כי העישון ממכר?משרד התקשורת קובע כי האינטרנט ממכר!
משרד התחבורה קובע כי רכב ממכר!
ומשרד החינוך מכור לחופשים…!
-
שאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת@YKingsmart בקשר למשמעות של ההקלטה לע"ד זה מספיק אבל צריך לשאול את @מיכלין-שמאי-רכב או את סוכן הביטוח שלך, חברת הביטוח שלך אמורה לתת לך שירות ליווי תביעות אתה צריך רק לדווח להם ולשלוח להם תיעודים.
יש שמאים שמוכנים לקבל תשלום רק במידה והתביעה הצליחה, כמובן רק במקרים שנראה להם שיצליח.
שים לב שבמקרים שחברת הביטוח שלך ושלהם זו אותה חברה, עלולה להיות להם נטייה לומר שאתה לא זכאי.
אתה יכול לקבל על זה אלפי שקלים ואם זו התעקשות שלהם לערב ביטוח אני לא רואה סיבה לא למצות את החוק, בהצלחה! -
הגז במזגן דלף תוך חודש, איך ממשיכים מפה??@אליהו-7 כתב בהגז במזגן דלף תוך חודש, איך ממשיכים מפה??:
יש תקלה נפוצה בפריוס 2008 של דליפת גז מהמאייד כלומר היחידה הפנימית שנמצאת מתחת לדשבורד יתכן מאד שזה משם, ואת זה לא רואים מבחוץ.
זו תקלה נפוצה בכל רכב עם ק"מ גבוה מאוד עד גבוה מאוד-מאוד, (חצי מה’תקלות הנפוצות’ בפריוס נובעות מהתקלה שנקראת ק"מ גבוה) אבל הדרך לאבחן את זה היא בעיקר ע"י ששוללים את כל האופציות האחרות, ניתן גם להריח את הגז שדולף.
בקשר להחלפת מאייד, עשיתי את זה פעם אחת וזו עבודה משוגעת, אבל עדיין אשמח לעשות את זה בכ2,500 או קצת יותר. -
סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל@קלאטש כתב בסופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל:
, עיקר הלימוד הוא בחזרה עליו וההתמדה
אם אתה בקטע של ציטוטים אז ‘עיקר התועלת’
ולא הערתי כדי לענות על החידה אלא בגלל שאני חושב שהשינוי הזה הוא משמעותי וממילא הקישור לעניינינו מוטעה.
ערכתי כדי לא להספים. -
עלות קניית רכב והחזקתו@שלמה-א-0 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
אם יקנה רכב כנראה שיסע יותר ואז עלויות הדלק יקרות טיפה יותר,
זה משמעותי מאוד!
וגם תלוי איזה רכב הוא קונה לעומת איזה רכב הוא שוכר. -
הגז במזגן דלף תוך חודש, איך ממשיכים מפה??@א.ד.מ. יש נקודות תורפה בחיבורים לרדיאטור, ובפתח המילוי, ובחיבורים של הצינורות הגמישים בין הגומי לאלומיניום, אם אתה רואה אזור מלולכך ושומני זה כמעט בוודאות משם.
אבל מכיוון שמן הסתם בכל מקרה תצטרך איש מקצוע כדי לתקן אתה יכול לתת לו גם את האבחון, אם אתה רוצה לתקן בעצמך בשביל זה אנחנו כאן רק קח בחשבון שעל וואקום ומילוי גז תצטרך לשלם ואם תתקן לבד זו תהיה האחריות שלך. -
עלות קניית רכב והחזקתוצריך לחשב עלויות ולקחת בחשבון שכנראה יצא יותר.
אם בחישוב עלויות זה יצא שקול פחות או יותר אז לא מומלץ.עליות קבועות:
- ביטוח
- טסט
- ירידת ערך (רובה תלוי שנתון ולא ק"מ)
עלויות תלויות נסועה:
- דלק
- אחזקה (נמדד בהערכה גסה)
בנוסף לחישוב יש לקחת בחשבון שכל נזק שלא יהיה לרכב יהיה הפסד כספי ויש כאן סיכון של אלפי שקלים, לעומת זאת בחברת השכרה (גם ללא ביטול) הסכום מוגבל חוקית.
בקניית רכב ב8,000 ש"ח זה כמובן לא שיקול. -
המדריך המלא להחזקת רכב אספנות@סוסיתא-קדישתא כתב בהמדריך המלא להחזקת רכב אספנות:
ראיתי בירושלים פריוויה עם מערכת גז.
בכמה?
אולי אני ארצה -
הפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה@87878787 כתב בהפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה:
יש למישהו המלצה על קוני רכבים לברזל שיקח את זה אפילו בתשלום סמלי?
איפה בארץ?
-
מזגן לפעמים עובד לפעמים לא@87878787 אתה שואל?
כי אם הרדיאטור חם הוא לא מאפשר למעבה להתקרר (הם צמודים כאמור) והגז לא מצליח להפוך לנוזל, זה קורה בד"כ כשהמאוורר לא עובד אבל יכול גם להיות נלווה לחימום חלקי של המנוע. -
דליפת שמן ממדיד השמן@דוד-שמש לכאורה מספיק סיליקון רק תוודא שהשטח נקי אחרת זה לא יתפוס.
