דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mik6868 מצאתי סרטון מאוד מעניין בנושא שהוא בעצם פרסום על ניקוי פיח למנוע.

        שקע חשמל כוונתי לחיבור קליפס של חוט החיישן.
        אגב ניתן תיאורטית לפתוח את החיישן עם מפתח רינג פתוח (22) אבל בגלל שזה תפוס בד"כ מאוד חזק אל תסמוך על זה.
        ומזרקי דלק כן נסתמים, לא ברמה שהם לא מתיזים (בדיזל נ"ל שגם זה קורה) אבל גורמים שיצא ‘שפריצים’ במקום רסס ואז הדלק לא מתערבב טוב עם האוויר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות חיישן חמצן

      • שרשור "חיות על הכביש"
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        ואני לומד מזה כמה מסוכן לרכוש רכב עם גג נפתח, תראו מה זה גורם…
        😉

        לא ברצינות אז אל תתווכחו איתי

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mik6868 כתב בתגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי':

        גם ניקוי מזרקים קשור

        רחוק יותר אבל יכול להיות.

        פלאשינג לא קשור.
        לפרק מזרקים כשהרכב כבוי לא אמור להדליק נורה.
        חיישן חמצן יוצא בהברגה על ידי בוקסה ייעודית ושקע מצד שני לחשמל, אבל זה מתחת לאוטו בפריוס.
        וחיישן MAF? נכון!

        טיפולים, אחזקה ותקלות חיישן חמצן

      • מכירת רכב, מה דעתכם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 מסכים איתך אישית, אם הוא היה שואל אותי הייתי גם אומר לו שכמה שהוא חולם לקבל על זה ממילא הוא לא יקבל, ומה שכן יקבל לא שווה את הכאב ראש. צריך לנסות שבוע שבועיים ובזה לצאת ידי חובת ההשתדלות.
        אבל זה לא רלוונטי כי מה שמשנה זה שהוא חושב שהוא ירוויח על זה ולכן רוצה להשאיר שם את האוטו.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מכירת רכב, מה דעתכם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @א.ב. כתב במכירת רכב, מה דעתכם?:

        תנסה לדמיין אותך חוזר מאירוע משפחתי בלילה עם 3 ילדים שכבר ישנים ובגלל שיש אדם שרק רוצה שיראו את הרכב שלו אתה צריך לחנות רחוק מהבית ולנסות להרדים מחדש את הילדים, אני לא רואה כאן 2 צדדים

        בעיקרון אתה צודק ואני אכן משתדל תמיד לא לתפוס את החניות הסמוכות לבניין כשאני לבד בלי ילדים, רק מה? אני חונה ממול!
        אבל מה אם ממול זה תופס למישהו אחר, וברחוב המקביל גם, ובאזור תעשיה הסמוך זה ייגנב/יפריע לנהג משאית וכו’
        בקיצור, אם האופציה היחידה הנוספת היא לחנות במרחק 25 הליכה (בתקווה ששם זה לא יפריע למישהו) ובכל פעם שמישהו רוצה לראות את הרכב תצטרך ללכת לשם, ואילו היה זה הרכב שלך, גם אז אתה לא רואה 2 צדדים?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אליהו-7 את החדש? לא ידוע לי.

        טיפולים, אחזקה ותקלות חיישן חמצן

      • מכירת רכב, מה דעתכם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @EBA אתה מבטיח לנקום בי על משהו שלא עשיתי לך?
        וכל זאת אסביר את עצמי אולי זה יעזור שפחות תיטור לי (לא הסברתי בהתחלה כדי לא להרוס את ההקשבה): רציתי לנסות להסביר את הצד השני והיה ברור לי (משום מה?) שאם אעשה את זה בשרשור ההוא זה ‘לא יתקבל’ (כלומר אפילו לא ישמעו מה אמרתי) ויהפוך תוך דקה לוויכוח עקר, עכשיו הצלחתי להשחיל דעה אחרת.
        ואגב, ההוא לא ‘התלונן’ אלא ביקש עצות איך ‘להעיף’ את השני!

        ועוד משהו כדי לחסוך לך להתלונן להנהלה, כיוון שידעתי שזה יכול לעצבן דיווחתי עלי מיד אחרי הפרסום.
        טוב שיש שם מי שיחליט, עלי זה קצת גדול.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מכירת רכב, מה דעתכם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        שואל בשביל מישהו אחר:
        יש לי רכב עם בעיות שאני מנסה למכור, תליתי עליו מודעת ‘למכירה’ והעמדתי אותו ברחוב אלא שמטבע הדברים לוקח זמן וסייעתא דשמיא כדי שרכב בכזה מצב יימכר במחיר הגיוני. כמה מדיירי הרחוב התקשרו אלי לומר לי לפנות את הרכב מכיוון שחסר להם חניות, אבל מה נעשה ובב"ב בכל מקום כמעט חסר חניות? ליד הבית שלי אני לא יכול לשים כי זה רחוב צדדי שאף אחד לא עובר שם. הם טוענים שזה לא חוקי וכועסים מאוד (קצת אשמתי, כי בהתחלה לא הייתי מוכן לעצבים שלהם אז עניתי שאשאיר את זה שם ל’פרנציפ’).
        מה דעתכם?
        הם צודקים מבחינת החוק שזה לא חוקי? למה שזה לא יהיה חוקי הרי חלק ממה שאני משלם אגרת טסט זה על הזכות להחנות את הרכב ובכך ‘לתפוס’ שטח?
        אם זה חוקי, לדעתכם עלי להתחשב בהם ולמכור אותו יותר בזול כמה שיותר מהר? זה מוצדק שאפסיד כסף בגלל זה?
        הם אומרים שאני ‘חצוף’ ‘לא אנושי’ ומאיימים להשמיץ אותי/לתלוש את המודעות/להזיק לרכב, וזה אנשים חרדים שאני מאוד רוצה ללמד עליהם זכות שהם לא התכוונו לזה אבל בעיני זו בריונות.
        ממה שזכור לי רכב נחשב גרוטאה רק אם הוא בלי טסט יותר מחודש או אם ניכר שהוא לא שמיש (וגם אז צריך התראה חודש מראש) ייתכן שאני לא זוכר במדוייק.

        גילוי נאות:
        אני לא מכיר את בעל הרכב והמידע שלי על המקרה הוא רק ממעשה שהיה עם קצת פרשנות.
        אני מתאר לעצמי שמישהו אחד לפחות יתעצבן עלי, אבל אעפ"כ אני מבקש לנסות להבין את הצד השני, ולשמור על שפה מכבדת.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ניקוי פיח עוני בנתיבות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג לחומר אין ריח (זה מימן)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אליהו-7 כתב בתגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי':

        המוסכניק אמר לי בטיפול האחרון שהחיישן נראה גמור

        זה בודקים עם מחשב, אין דרך אחרת.
        רק קח בחשבון שחילופי עלול לא להתאים או לא לעבוד, אין לי מושג איך לבדוק אם זה מתאים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות חיישן חמצן

      • חידה - תקלת מתח בלתי ברורה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @israel_458xv20n מה זה האתר הזה? משהו שפתוח בנטפרי?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעידות טורים ונורת מנוע במאמץ
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @israel_458xv20n בכיף! אין לי כבר כח לוויכוחים.
        רק אציין נקודה נוספת שהשיטה שהצעת היא גם יותר (לא מאוד, רק יותר) מורכבת לביצוע וגם קצת לא בטיחותית (ברור שאפשר להזהר, אבל הסיכון קיים וצריך להזהיר עליו למי שמציעים לו לנהוג כך) ולזה בין השאר התכוונתי שיכול להזיק.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעידות טורים ונורת מנוע במאמץ
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @israel_458xv20n כתב ברעידות טורים ונורת מנוע במאמץ:

        יש את השיטה הערבית

        שיטה שיכולה בעצמה להזיק וגם לא מועילה לשלול תקלה (לפעמים הקוייל עובד אבל מאחר), זה שימושי למכונאי בתנאים מסויימים אבל לא פטנט שימושי לכל אחד.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעידות טורים ונורת מנוע במאמץ
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        עכשיו אני רואה, וחשוב לדעת שגם מי שאין לו סורק יכול לאבחן קוייל ע"י ניתוק שלו בזמן פעולה (בד"כ יש גישה) ניתוק של קוייל תמיד יגרום רעידות/רעידות חזקות למנוע ועד כיבוי, במקרה של ניתוק הקוייל הפגום פעולת המנוע לא תשתנה בכלל או כמעט.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mik6868 כתב בתגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי':

        בעצם צריכת דלק שעולה ברכב זה תוצאה רק של קריאה לא נכונה של החיישן MAF מלכלוך/שהוא תקול או שהחיישן חמצן מלוכלך או תקול ולא קורא נכון את החמצן

        לא בהכרח, יכולים להיות עוד סיבות כמו מזרק דולף או מנוע תקול, אבל באמת הסיבה הנפוצה היא קריאה לא נכונה של חיישנים.

        החיישן חמצן נמצא בכל רכב על האגזוז לפני הממיר (ועוד אחד אחריו אבל זה כבר פחות רלוונטי לחישוב תערובת דלק)

        טיפולים, אחזקה ותקלות חיישן חמצן

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        לקחתי פריוס פלוס מהשכרה בק’'ס עם 149 על המד, ונסעתי לביתר ולירושלים בינעירוני, יצא לי 1.15.5 ולא השתוללתי

        לא תקין! צריך לבדוק.
        (אני מבין שמיצו את ה’נושא’ אז אפשר להסיט את השיחה)

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        גם פריוס אמרו לי שאינה כאיוניק המסוגלת להגיע ל 21 לליטר

        איוניק הוא חיקוי נחמד של פריוס שנכנס לשוק רק כי אנשים רצו לגוון.

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        בכל אופן כל נושא צריכת הדלק אנשים לא מחשבנים טוב, על פאביה דיזל אמרו לי 1 ל 20 ולקח 1 ל 15 בפועל

        היה לי כזו ו1/20 זה מינימום בבינעירוני, הצלחתי גם להגיע ל1/26 בנסיעה למרכז לעומת פריוס שהשיא היה 1/22 או קצת פחות. כנראה הרכב שראית לא תקין/מתוחזק.

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        חבל …

        וואלה!
        מסכים איתך לגמרי, סוף סוף הגענו להסכמה… 😁 😆

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • חידה - תקלת מתח בלתי ברורה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        נבדק הקונקטור, והוא תקין (יש לו רק 2 חוטים)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תערובת עשירה קוד P0172
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צפוני-פשוט דווקא החיישן חמצן נראה שהיה צריך להחליף (לפי התיאור).
        באופן כללי ככלל יסוד אני לא זורק חלק שהוחלף לפני שאני רואה שהתקלה לא חוזרת.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מציאת החלפים לרכב ע''י מק''ט ורכישתם (תגובות)
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @rdt זה אומר שזה מק"ט מקורי, רוב המוכרים יציינו גם את המק"ט המקורי כדי שיעלה בחיפוש, אבל אם תעשה חיפוש גוגל של המק"ט תוכל למצוא מקומות שמוכרים אותו ומציינים מק"טים חילופיים, לפעמים זה מוצר תחליפי ולפעמים זה אותו מוצר מקורי שקיבל מק"ט שונה עבור דגם אחר.
        לא כל חלק נמצא באליאקספרס.
        ובכלל, מראות נעצרות הרבה פעמים במכס, זה אסור לייבוא.

        חלקי חילוף חלקי חילוף מקט
      • 1
      • 2
      • 5
      • 6
      • 7
      • 8
      • 9
      • 191
      • 192
      • 7 / 192
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום