@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
לקחתי פריוס פלוס מהשכרה בק’'ס עם 149 על המד, ונסעתי לביתר ולירושלים בינעירוני, יצא לי 1.15.5 ולא השתוללתי
לא תקין! צריך לבדוק.
(אני מבין שמיצו את ה’נושא’ אז אפשר להסיט את השיחה)
@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
גם פריוס אמרו לי שאינה כאיוניק המסוגלת להגיע ל 21 לליטר
איוניק הוא חיקוי נחמד של פריוס שנכנס לשוק רק כי אנשים רצו לגוון.
@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
בכל אופן כל נושא צריכת הדלק אנשים לא מחשבנים טוב, על פאביה דיזל אמרו לי 1 ל 20 ולקח 1 ל 15 בפועל
היה לי כזו ו1/20 זה מינימום בבינעירוני, הצלחתי גם להגיע ל1/26 בנסיעה למרכז לעומת פריוס שהשיא היה 1/22 או קצת פחות. כנראה הרכב שראית לא תקין/מתוחזק.
@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
חבל …
וואלה!
מסכים איתך לגמרי, סוף סוף הגענו להסכמה…
