דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מתז לא משפריץ טוב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        לנקות עם סיכה לא תמיד עובד, צרך לקחת משהו יותר דק (וחזק, שלא יישבר בפנים) ולשחק איתו בתוך החור תו"כ שהמתז דלוק, ב99% זו הבעיה ואז 100% שזה פותר אותה.
        החוט הכי זמין זה לקחת סיב בודד מכבל פלדה (כמו של מעצורי אופניים וכבל אמברקס ברכב ושל חבלי כביסה).
        בנוזל שמשות יש חומר קצת שומני/סיליקוני וזה מונע השארת סימני פסים על השמשה וזו סיבה נוספת למה פחות טוב מי ברז.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זיהוי בעיה ברכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @בבציק תבדוק עם הספריי ותעדכן. וכן לבית פילטר אחרי הפילטר לצד המנוע.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זיהוי בעיה ברכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @בבציק הכי מסתבר שזו בעיה במשאבת דלק, בפעם הבאה שזה קורה תנסה מיד להניע שוב עם ספריי קרבורטור.
        לפני שהכל התחיל נסעת בלי דלק?
        אם ספריי קרבורטור לא יעזור ננסה לחפש בכיוון אחר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @CHAIM שמח לשמוע שגם @מוטי-ברנד עושה את זה, אם תסתכל בשרשורים אחרים בנושא תוכל לראות הדרכות מפורטות וקישורים לחלק מאליאקספרס, גם לי יש כאלו ואתן בשמחה למי שרוצה לבא אלי לצפון (מחיר עלות כ30 אג’ 😉 ).
        יש כמדומני גם בגמ"ח של @מיוחד כולל ציוד הלחמה.

        צריך לבחור 16V 220uF

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זיהוי בעיה ברכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @בבציק עשית בדיקת מחשב?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעש מקשקאי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל כתב ברעש מקשקאי:

        אך לא ניחנתי בחשיבה אנטלית כשלך חברי,

        זו הטעות השניה שלך להיום, לא מתאים לך…
        ובכלל זה פחות עניין של חשיבה אנליטית, יותר עניין של נסיון ולימוד מטעויות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כניסה למכירה פומבית
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יהודה-המכבי אם שאלת מה דעת המומחים כאן, אז ממה שאני שאלתי כולם בדעה אחת שלא כדאי (בשונה ממכרזי רכב משרד הבטחון וכדו’ שכן יכול להיות שווה).
        וכדאי שתדע שהרכבים הטובים באמת נחטפים ‘מתחת לשולחן’ מין קומבינה כמו בכל גוף ממשלתי חזק ומתפקד במדינתינו, והרכבים הטובים קצת נחטפים ע"י סוחרים שמוכרים את זה הלאה מהר לפני שיגלו בעיות, אני אילו הייתי סוחר לא הייתי מסכן את שמי במכירת רכבים משם. אין שום דרך לקבל מידע על הרכב שגם הם עצמם לא יודעים.
        רק מסתייג, שאני לא מדבר מנסיון אישי אלא ממה שביררתי כשחשבתי כמוך.
        (הסתפקתי גם בחלק המוסרי/הלכתי אלא שירדתי מזה כבר בחלק הכלכלי)

        עסקאות רכב

      • רעש מקשקאי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל כתב ברעש מקשקאי:

        ככה הייתי מתחיל, בחיישן שעולה כ-100 ש"ח

        חיישן חמצן חילופי עולה כמה מאות ומקורי החל מ500 ולא מומלץ לשים חילופי,ומוסכניק מקצוען יידע לומר האם החיישן תקין גם בלי להחליף, והאם הממיר סתום.
        ואם כבר מתחילים בניקוי מצערת, לא?
        עכ"פ אני הייתי הולך לאבחון מקצועי אם יש לך מישהו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעש מקשקאי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל כתב ברעש מקשקאי:

        @נייטרון-חפשי מה דעתך?

        דעתי שאתה סבלן וטוב לב מאין כמוהו!
        וגם, שדי סיכמת את מה שניתן לענות בלי לראות, ואין לי נסיון עם טורבו ולכן ברור שאני יאשים אותו.
        רחוק לקשר את זה לבוצה בשמן והתחממות (שזה אגב שתי אופציות שונות בתכלית) אם זה היה בעיה בשמן הייתה נדלקת נורת שמן (ובכלל רחוק שזה יקרה אחרי ניקוי קרטר), ובקשר למאווררים כמו שאמרת זה מצוי שבנוי כך (אני זוכר כנער/ילד שהדבר הזה התחיל ואחי שהיה ‘מבין’ ברכבים הראה לי) והסיבה שפתאום זה התחיל לקרות היא פשוט כי התחילו ימים חמים.
        כמובן, אני לא מוחק את האופציות הללו ומאמין שהם קרו ל @חיים-Y0737 אבל בס"ה התיאור לא מצביע על כך.
        לסיכום, @הבל-הבלים-הכל תביא תוצאות סריקת קודי תקלה ומקווים שנוכל לעזור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אהרון-שלום איזה חיישן הוא קורא?
        את השני הוא לא מזהה או מזהה ללא אות?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @CHAIM יש בביתר בחור אמין שמתעסק רק עם היברידיות בשם דוד זילברמן נמצא באזור של ‘נטו חיסכון’. הטלפון שלו - 0526890051

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בהמד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד:

        ירבו כמותכם שעוזרים לאברכים!!

        אחד האברכים שנעזר המון על ידי הוא @נייטרון-חפשי
        😆

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רבע כוס מים וורודים למיכל שמן מה לעשות?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @TKJBI כתב ברבע כוס מים וורודים למיכל שמן מה לעשות?:

        שאלתי 2 מוסכניקם אחד אמר להחליף השני אמר כל עוד זה לא חצי ליטר אין מה לחשוש מה לעשות?

        @mik6868 כתב ברבע כוס מים וורודים למיכל שמן מה לעשות?:

        המוסכניק הזה לוקח אחריות?

        הסיכוי שזה יעשה נזק לפני שזה יתאדה הוא נמוך וההבדל בין המוסכניק הראשון לשני הוא שהראשון לא רוצה לקחת אחריות (לא אמרתי שהשני כן לוקח אחריות, אולי להיפך בגלל שהוא ממילא לא לוקח אחריות). זה תלוי גם איזה רכב מדובר וכמה הסיכון, אם זו קורולה 2007 שים תוסף דרך וסע.
        למעשה אפילו שזו דעתי אני לא מספיק מנוסה בשביל לומר לך ליסוע כך, אם תחליט להמשיך ליסוע, תשתדל לא להעלות טורים מידי בזמן הקרוב עד שייגמרו המים (תוכל לראות ‘טחינה’ בשמן עד אז).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 נראה שלא קראת את התגובה של @א.ב. , ברור שהם עושים את זה אבל אצלם זה עולה פי 2 (בצדק) ויש לך כמה חברי פורום (ואני הקטן ביניהם) שעשו כבר עשרות כאלו. זה היה אחד הנושאים הראשונים בפורום ומאז הנושא עלה עוד המון פעמים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @CHAIM תכתוב איפה אתה נמצא ויפנו אותך למי שצריך.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:

        בדקתי שוב בנסיעה בV נתן קרוב ל0.9 כמו שכתבת

        זה לא אמור להיות קבוע אלא משתנה כל הזמן כשהמינימום הוא 0.1 והמקסימום 0.9, החיישן השני קצת יותר יציב אבל גם הוא משתנה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר בעניין עיצוב השרשורים.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        מדהים לראות איך מריבוי דעות עם יחס מכבד רעיונות מתקדמים במהירות בתוספות ושיפורים, הלוואי שבכל מקום בחיינו היינו פוגשים כזה שיח. קראתי והיה נראה שהצדדים הובררו כ"כ בבהירות שמיותר לקחת צד.
        למעשה חוץ מעצם ההצבעה שלי בעד אני חושב שזה ימנע המון סטיות מנושא (יש כאן גם נתינת ‘מדליה’ לפות"ש, ניתן לחשוב שזו מעלה, או שלא) אם כי ייתכן שעדיף לעדן את זה טיפה.

        הודעות המערכת

      • תושבות מנוע לקורולה 2010
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אביעד כתב בתושבות מנוע לקורולה 2010:

        לדוגמא, אם תושבת מנוע לא מקורית עולה 500 ומקורית עולה 2000
        לא מקורית תחזיק לי 3 שנים ומקורית 10 שנים

        היחס במחיר בין מקורי לחליפי הוא בין 1/2 ל1/8
        וההפרש בעמידות החלק היא לדעתי פי 2 לכל היותר.
        מה שכן הגיוני, שאיכות הגומי של מקורי משכך רעידות יותר טוב, אלא שזה כבר עניין של נוחות וב’דקות’.

        חלקי חילוף

      • תושבות מנוע לקורולה 2010
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        אני יודע שלא תסכימו איתי אבל בעיני להשקיע תושבת מקורית ברכב ישן זה פשוט בזבוז, ההפרש במחיר לא מצדיק ותושבת זה כולה חת’כת גומי ולא איזה טכנולוגיה שעלולה לא לעבוד בגלל פגמי ייצור קטנים.
        בנוסף צריך לדעת שבד"כ החלפת תושבות לא תלויה אחת בשניה וזו אותה עבודה פחות או יותר אם זה ייעשה בפעם אחת או אחד אחד, כן יש אפשרות לקבל הנחה כי סוף סוף אתה נותן לו כמה עבודות יחד כשהרכב כבר על הליפט, אבל זה לא כ"כ משמעותי.

        חלקי חילוף

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טייס-קרבי כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:

        רק ילמדינו רבינו איך הוא נהפך ל"שונאי"???

        ראה רש"י עה"פ שמות יא’ ח’ שאמר משה לפרעה ‘וירדו עבדיך אלה… והשתחוו לאמר צא…’
        יש עוד דוגמאות זה מה שעולה בדעתי כרגע

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1
      • 2
      • 9
      • 10
      • 11
      • 12
      • 13
      • 191
      • 192
      • 11 / 192
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום