לנקות עם סיכה לא תמיד עובד, צרך לקחת משהו יותר דק (וחזק, שלא יישבר בפנים) ולשחק איתו בתוך החור תו"כ שהמתז דלוק, ב99% זו הבעיה ואז 100% שזה פותר אותה.
החוט הכי זמין זה לקחת סיב בודד מכבל פלדה (כמו של מעצורי אופניים וכבל אמברקס ברכב ושל חבלי כביסה).
בנוזל שמשות יש חומר קצת שומני/סיליקוני וזה מונע השארת סימני פסים על השמשה וזו סיבה נוספת למה פחות טוב מי ברז.
נייטרון חפשי
-
מתז לא משפריץ טוב -
זיהוי בעיה ברכב@בבציק תבדוק עם הספריי ותעדכן. וכן לבית פילטר אחרי הפילטר לצד המנוע.
-
זיהוי בעיה ברכב@בבציק הכי מסתבר שזו בעיה במשאבת דלק, בפעם הבאה שזה קורה תנסה מיד להניע שוב עם ספריי קרבורטור.
לפני שהכל התחיל נסעת בלי דלק?
אם ספריי קרבורטור לא יעזור ננסה לחפש בכיוון אחר. -
המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד@CHAIM שמח לשמוע שגם @מוטי-ברנד עושה את זה, אם תסתכל בשרשורים אחרים בנושא תוכל לראות הדרכות מפורטות וקישורים לחלק מאליאקספרס, גם לי יש כאלו ואתן בשמחה למי שרוצה לבא אלי לצפון (מחיר עלות כ30 אג’
).
יש כמדומני גם בגמ"ח של @מיוחד כולל ציוד הלחמה. -
זיהוי בעיה ברכב@בבציק עשית בדיקת מחשב?
-
רעש מקשקאי@גיל כתב ברעש מקשקאי:
אך לא ניחנתי בחשיבה אנטלית כשלך חברי,
זו הטעות השניה שלך להיום, לא מתאים לך…
ובכלל זה פחות עניין של חשיבה אנליטית, יותר עניין של נסיון ולימוד מטעויות.
-
כניסה למכירה פומבית@יהודה-המכבי אם שאלת מה דעת המומחים כאן, אז ממה שאני שאלתי כולם בדעה אחת שלא כדאי (בשונה ממכרזי רכב משרד הבטחון וכדו’ שכן יכול להיות שווה).
וכדאי שתדע שהרכבים הטובים באמת נחטפים ‘מתחת לשולחן’ מין קומבינה כמו בכל גוף ממשלתי חזק ומתפקד במדינתינו, והרכבים הטובים קצת נחטפים ע"י סוחרים שמוכרים את זה הלאה מהר לפני שיגלו בעיות, אני אילו הייתי סוחר לא הייתי מסכן את שמי במכירת רכבים משם. אין שום דרך לקבל מידע על הרכב שגם הם עצמם לא יודעים.
רק מסתייג, שאני לא מדבר מנסיון אישי אלא ממה שביררתי כשחשבתי כמוך.
(הסתפקתי גם בחלק המוסרי/הלכתי אלא שירדתי מזה כבר בחלק הכלכלי) -
רעש מקשקאי@גיל כתב ברעש מקשקאי:
ככה הייתי מתחיל, בחיישן שעולה כ-100 ש"ח
חיישן חמצן חילופי עולה כמה מאות ומקורי החל מ500 ולא מומלץ לשים חילופי,ומוסכניק מקצוען יידע לומר האם החיישן תקין גם בלי להחליף, והאם הממיר סתום.
ואם כבר מתחילים בניקוי מצערת, לא?
עכ"פ אני הייתי הולך לאבחון מקצועי אם יש לך מישהו. -
רעש מקשקאי@גיל כתב ברעש מקשקאי:
@נייטרון-חפשי מה דעתך?
דעתי שאתה סבלן וטוב לב מאין כמוהו!
וגם, שדי סיכמת את מה שניתן לענות בלי לראות, ואין לי נסיון עם טורבו ולכן ברור שאני יאשים אותו.
רחוק לקשר את זה לבוצה בשמן והתחממות (שזה אגב שתי אופציות שונות בתכלית) אם זה היה בעיה בשמן הייתה נדלקת נורת שמן (ובכלל רחוק שזה יקרה אחרי ניקוי קרטר), ובקשר למאווררים כמו שאמרת זה מצוי שבנוי כך (אני זוכר כנער/ילד שהדבר הזה התחיל ואחי שהיה ‘מבין’ ברכבים הראה לי) והסיבה שפתאום זה התחיל לקרות היא פשוט כי התחילו ימים חמים.
כמובן, אני לא מוחק את האופציות הללו ומאמין שהם קרו ל @חיים-Y0737 אבל בס"ה התיאור לא מצביע על כך.
לסיכום, @הבל-הבלים-הכל תביא תוצאות סריקת קודי תקלה ומקווים שנוכל לעזור. -
יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע@אהרון-שלום איזה חיישן הוא קורא?
את השני הוא לא מזהה או מזהה ללא אות? -
המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד -
המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד@חיים-Y0737 כתב בהמד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד:
ירבו כמותכם שעוזרים לאברכים!!
אחד האברכים שנעזר המון על ידי הוא @נייטרון-חפשי

-
רבע כוס מים וורודים למיכל שמן מה לעשות?@TKJBI כתב ברבע כוס מים וורודים למיכל שמן מה לעשות?:
שאלתי 2 מוסכניקם אחד אמר להחליף השני אמר כל עוד זה לא חצי ליטר אין מה לחשוש מה לעשות?
@mik6868 כתב ברבע כוס מים וורודים למיכל שמן מה לעשות?:
המוסכניק הזה לוקח אחריות?
הסיכוי שזה יעשה נזק לפני שזה יתאדה הוא נמוך וההבדל בין המוסכניק הראשון לשני הוא שהראשון לא רוצה לקחת אחריות (לא אמרתי שהשני כן לוקח אחריות, אולי להיפך בגלל שהוא ממילא לא לוקח אחריות). זה תלוי גם איזה רכב מדובר וכמה הסיכון, אם זו קורולה 2007 שים תוסף דרך וסע.
למעשה אפילו שזו דעתי אני לא מספיק מנוסה בשביל לומר לך ליסוע כך, אם תחליט להמשיך ליסוע, תשתדל לא להעלות טורים מידי בזמן הקרוב עד שייגמרו המים (תוכל לראות ‘טחינה’ בשמן עד אז). -
המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד@חיים-Y0737 נראה שלא קראת את התגובה של @א.ב. , ברור שהם עושים את זה אבל אצלם זה עולה פי 2 (בצדק) ויש לך כמה חברי פורום (ואני הקטן ביניהם) שעשו כבר עשרות כאלו. זה היה אחד הנושאים הראשונים בפורום ומאז הנושא עלה עוד המון פעמים.
-
המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד@CHAIM תכתוב איפה אתה נמצא ויפנו אותך למי שצריך.
-
יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע@אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:
בדקתי שוב בנסיעה בV נתן קרוב ל0.9 כמו שכתבת
זה לא אמור להיות קבוע אלא משתנה כל הזמן כשהמינימום הוא 0.1 והמקסימום 0.9, החיישן השני קצת יותר יציב אבל גם הוא משתנה.
-
סקר בעניין עיצוב השרשורים.מדהים לראות איך מריבוי דעות עם יחס מכבד רעיונות מתקדמים במהירות בתוספות ושיפורים, הלוואי שבכל מקום בחיינו היינו פוגשים כזה שיח. קראתי והיה נראה שהצדדים הובררו כ"כ בבהירות שמיותר לקחת צד.
למעשה חוץ מעצם ההצבעה שלי בעד אני חושב שזה ימנע המון סטיות מנושא (יש כאן גם נתינת ‘מדליה’ לפות"ש, ניתן לחשוב שזו מעלה, או שלא) אם כי ייתכן שעדיף לעדן את זה טיפה. -
תושבות מנוע לקורולה 2010@אביעד כתב בתושבות מנוע לקורולה 2010:
לדוגמא, אם תושבת מנוע לא מקורית עולה 500 ומקורית עולה 2000
לא מקורית תחזיק לי 3 שנים ומקורית 10 שניםהיחס במחיר בין מקורי לחליפי הוא בין 1/2 ל1/8
וההפרש בעמידות החלק היא לדעתי פי 2 לכל היותר.
מה שכן הגיוני, שאיכות הגומי של מקורי משכך רעידות יותר טוב, אלא שזה כבר עניין של נוחות וב’דקות’. -
תושבות מנוע לקורולה 2010אני יודע שלא תסכימו איתי אבל בעיני להשקיע תושבת מקורית ברכב ישן זה פשוט בזבוז, ההפרש במחיר לא מצדיק ותושבת זה כולה חת’כת גומי ולא איזה טכנולוגיה שעלולה לא לעבוד בגלל פגמי ייצור קטנים.
בנוסף צריך לדעת שבד"כ החלפת תושבות לא תלויה אחת בשניה וזו אותה עבודה פחות או יותר אם זה ייעשה בפעם אחת או אחד אחד, כן יש אפשרות לקבל הנחה כי סוף סוף אתה נותן לו כמה עבודות יחד כשהרכב כבר על הליפט, אבל זה לא כ"כ משמעותי. -
סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה@טייס-קרבי כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:
רק ילמדינו רבינו איך הוא נהפך ל"שונאי"???
ראה רש"י עה"פ שמות יא’ ח’ שאמר משה לפרעה ‘וירדו עבדיך אלה… והשתחוו לאמר צא…’
יש עוד דוגמאות זה מה שעולה בדעתי כרגע
