דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מנוע רועד לפעמים בהנעה קרה פולקסווגן פולו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mot זה חלק שמכפיל את הכח שלך בלחיצה על הבלם, נראה כמו קערה סגורה וממוקם במנוע מאחורי ההגה.
        והנה סרטון.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @הבל-הבלים-הכל

        @נייטרון-חפשי כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        @הבל-הבלים-הכל כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        @מיישה אשמח לעזרה טויוטה קורולה 2011 לפי המדדידה שלי זה 10 אינצ זה הגיוני?

        נראה לי שמודדים רק את המסך עצמו בלי המסגרת השחורה.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מנוע רועד לפעמים בהנעה קרה פולקסווגן פולו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mot כתב במנוע רועד לפעמים בהנעה קרה פולקסווגן פולו:

        יש לי פולגסווגן פולו ידני 2015 טורבו

        בנזין?

        @mot כתב במנוע רועד לפעמים בהנעה קרה פולקסווגן פולו:

        במקביל הדוושה של הברקס קשה מאד אחרי הרבה זמן שהאוטו לא נסע, (לפני ההנעה ובלי פמפום, ) זאת אומרת בריחת אוויר מהוואקום עד כמה שהבנתי,
        (אחד אמר לי שזה קשור לרעידות , אחר אמר שאין סיכוי שזה קשור)

        נשמע אבחון מקצועי, ברור שאם יש בריחת וואקום מהמגבר בלם (בוסטר) יהיה זיוף בהנעה, אם זה תמיד קורה ביחד (כשהדוושה קשה בלחיצה ראשונה יש רעידות בהנעה, וכשלא קשה אין) אבחנת נכון שצריך להחליף בוסטר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תערובת עשירה קוד P0172
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צפוני-פשוט כתב בתערובת עשירה קוד P0172:

        רק לא הבנתי מה התכוונת שאני ילמד משם כעת?
        לבדוק עם חיישן אחר?

        רק להבין את העניין איך חיישן אחד יכול לגרום לקוד תקלה של חיישן אחר ולא לרוץ להחליף ע"פ הקוד.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תערובת עשירה קוד P0172
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צפוני-פשוט כתב בתערובת עשירה קוד P0172:

        [רק דבר אחד, כתבת שערך גבוה פירושו תערובת עניה וממה שידוע לי זה להפך, לא?]

        וואלה צודק!
        לא יודע איך לא תקנו אותי עד היום, כשכתבתי את זה עוד לא ידעתי לקרוא נתונים.
        תיקנתי כמובן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תערובת עשירה קוד P0172
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צפוני-פשוט כתב בתערובת עשירה קוד P0172:

        בנוגע למזרק נשמע מג’מיני שיש דרך לסרוק באמצעות נתון של לחץ במסילת הדלק לאחר כיבוי המנוע
        ושוב תודה רבה לכולם

        לא נשמע כמו משהו שיש ברכב שלך
        אמנם בשביל להדליק נורה אכן מספיק סדק קטנטן, אבל בריחת וואקום הייתה מדליקה קודים נוספים, (אולי גם לכלוך במצערת).
        הכיוון הראשון שצריך לבדוק לדעתי זה פלאגים בדגש על ההוא שהמזרק שלו לא טוב.

        אגב, קראת את המדריך שלי על חיישני חמצן?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חידה - תקלת מתח בלתי ברורה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אהרון-שלום מצבר מחובר ישר לאלטרנטור, שלילי דרך השילדה וחיובי בכבל, את הקו החיובי בדקתי ותקין.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @שרולצ-ה כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        דור 3, וכמובן דור 2.

        אה! כי אני דיברתי על דור 4 וכמובן גם על יאריס עד 2006

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        לדעתי העניה גם לפריוס יש סיכוי לא מבוטל להיתקע בשוליים, פשוט בעיניי ראיתי כמה וכמה…
        קורולה פחות.

        יש עוד פיצ’ר בפוקוס, שאין ‘‘רעשי ונטה’’ אתה לא יכול לדעת אם היא פועלת או לא וזה מגניב בעיניי,
        תעמוד ליד אטראז’ או סיריון ותשמע כל רגע נדלק/ נכבה וואוו… טססס…

        אני אישית נתקעתי עם פריוס בשוליים
        ובעיני ראיתי קורולה ששברה בלוק מנוע באמצע כביש אחד
        ובשבוע שעבר התחמם לשכן שלי הפוקוס בגלל שהוונטה שרפה פיוז, אילו היו שומעים את הוונטה זה לא היה קורה.
        אגב, הפיצ’ר של הוונטה קיים בהרבה רכבים גם משנתונים ישנים, לא נראה שזה פיתוח מיוחד של פורד.

        כל פעם הייתיי מתחזק מחדש במידת הביטחון שה’ ישלח טנק נוסף חחח

        ואז תתחיל לנסוע על טנק כי מה שחשוב זה האמינות ולא הדלק…

        אל תגיבו ברצינות לשטויות שלי, פשוט מיציתי את הוויכוח ורציתי עדיין להיות בעניינים.😹

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @שרולצ-ה על איזה דור של פריוס אתה מדבר?
        דור שני (עד 2009)?

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • תערובת עשירה קוד P0172
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צפוני-פשוט דבר ראשון רק עכשיו ראיתי את הנושא שלך (גם הנוכחי וגם הקודם) ואני שמח לגלות כאן כוכב חדש, נשמע שאתה לגמרי בעניין ומדבר כמו מקצוען.
        מצטרף להסתייגות מעצות של AI אם כי במקרה שלך נראה שעשית את הדבר הנכון, בקשר לחיישן נקישות זה חלק שלא נהרס הרבה ומסתבר שלא היה צריך החלפה, תמיד מומלץ אם אין לך איך לאמת את דברי ג’יפיתי לשאול אותו ‘האם זה בטוח זה או שיכולים להיות סיבות אחרות’ וכדו’
        התקלה שלך נקראת ‘תערובת עשירה בסרק’ וזה מה שאתה צריך לשאול את הג’י-פי-תי או ג’י-מי-ני.
        תערובת עשירה יכול להגרם מכל אחד מהחיישנים בדרך מהמצערת או ממערכת הצתה ומזרקים, כשמחפשים תקלה כזו מתחילים מהקל לכבד ולפי הסטטיסטיקות של מה שרגיל להתקלקל, בדיקת דיאגנוסטיקה מקצועים יכולה לחסוך שלבים בדרך או לשלול אופציות מסויימות אבל לא חוסכת לגמרי את שיטת הניסוי וטעייה (רק הופך את זה לניסוי ותהייה).
        למעשה:

        • פלאגים מחליפים לפי הספר, ניתן להוציא פלאג ולקבל כיוון לפי המראה שלו.
        • זה שראית גומיית מזרק רופפת זה כיוון חזק, אתה יכול להוציא את הפלאג שלו ולראות אם הוא מפוחם.
        • מצערת לפעמים מנקים אותה חיצונית אבל המעברים הדקים שאחראיים על הסרק עדיין חצי סתומים.
        • ניקוי חיישן MAF זה הכי קל ולוקח כמה דקות, ממליץ.
        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @הבל-הבלים-הכל כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        @מיישה אשמח לעזרה טויוטה קורולה 2011 לפי המדדידה שלי זה 10 אינצ זה הגיוני?

        נראה לי שמודדים רק את המסך עצמו בלי המסגרת השחורה.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סוללה היברידית מתחממת וזה לא הפילטר
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        מעשה שהיה אתמול ואני משתף לתועלת הכלל:
        פריוס 2011 שבעליה מתלונן על צריכת דלק גבוהה מאוד (לפי החישוב 1/13) הנחתי שהסוללה מתחממת ולכן הרכב כמעט לא משתמש בסוללה ושלחתי אותו לאבחן עם אפליקציית פריוס, באמת היה נראה שהסוללה מחממת מיידית וע"פ המלצתי הוא החליט לחסוך ופירק לבד עד למאוורר אלא שהמאוורר היה נקי (עבר ניקוי לפני לא הרבה זמן) וכך הוא בא אלי עם מאוורר גלוי.
        ניסיתי להרגיש את הזרימה של האוויר בתעלת היציאה ולא היה נראה שיש שם משהו ולכן הנחתי שיש סתימה בתעלה התחתונה, לצורך פירוק הייתי צריך לנתק את סגר הביטחון וכל הפיקוד סוללה שבצד ימין (דור 3 בצד ימין) ובאמת התעלה הייתה מכווצ’ת בחיבור לסוללה והחלק הקטן שלא מכווץ’ היה סתום באבק (מצטער שאין תמונה), אין לי מושג למה זה נהיה כי הרי מדובר במקום לא נגיש כלל, אבל הפתרון היה פשוט ויצירתי, לקחתי חתיכת פח מהפח הסמוך (זה היה פרופיל גבס, לא שקילקלתי את הפח חלילה, מה גם שהוא בכלל עשוי פלסטיק) וגזרתי ממנו רצועה, קיפלתי לשנים לחיזוק ועיקמתי בהתאם לפתח, כך בניתי מסגרת חיזוק לפתח האוורור ומיד אחרי ההרכבה הורגשה תנועת האוויר ביציאה, בס"ד בעל הרכב כבר מדווח על שיפור ניכר בביצועים.

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות פריוס היברידי סוללה

      • רכישת ספר תאוריה במחיר נוח
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מיכאלb כתב ברכישת ספר תאוריה במחיר נוח:

        אולי תוסיף חתימה עם הפרטים ויצירת קשר?

        רעיון, תודה רבה! אבדוק מאוחר יותר איך עושים את זה

        בפרופיל שלך - עריכת פרופיל - חתימה
        ייתכן שזה דורש מוניטין מסויים

        רישיון נהיגה

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        לי יש 450 שלא אוכל
        והרשימה עוד ארוכה

        תעשה חשבון כמה השקעת על האוטו [ברכישה ובאחזקה] ואשמח לחשב לך מה קורה לו היית רוכש פוקוס מקבילה לצורך ההמחשה לתזה שלי

        הטטיסטיקה הברורה היא שכל רכב זול ותקין (ואל תגיד לי עכשיו רנו מגאן!) יעלה לך פחות בסופו של יום מרכב ב30,000 יהיו הסיבות אשר יהיו. הנתון היחיד שיכול לשבור את המשוואה זה אם תכניס לשיקלול את צריכת הדלק (אני לא צריך להסביר את המשמעות של זה במקרה דנן).
        למעשה יש כאן כמה עניינים שהתערבבו ויצרו מסקנה מוטעית, אם רק תפריד ביניהם הוויכוח העקר הזה יראה אחרת.

        • אמינות של רכב שהיא יחסית כמובן לרכבים בשוק ויחסית לק"מ שהרכב נסע ולאופן בו הרכב תוחזק.
        • כדאיות קניה מצד אמינות/נוחות/חיסכון, (וברור שמי שנוסע הרבה סעיף החיסכון מתומחר אצלו גבוה יותר)
        • תמורה למחיר ביחס לאופציות אחרות בשוק (כאן כאמור רכב ב5,000 כמעט תמיד יהיה 'מדורג גבוה יותר)

        בנוסף לכל האמור יש לך כאן סטיגמה אישית שלך שפריוס=מתחממות ויותר מרכבים אחרים, אתה מוזמן לפתוח סקר בנושא אבל זו טענה שעוד לא שמעתי מימי, ומבחינה מכנית לא ידוע על שום כשל מובנה/רגישות במערכת הקירור של פריוסים (מלבד משאבת המים החשמלית שזה עניין של תחזוקה נכונה, ונכון לכל המשאבות החשמליות ברכבים חדשים), ואדרבה, מטבע הדברים מנוע היברידי מתחמם הרבה פחות.
        ועוד משהו, תן דעתך לכך ש @MENI מן הסתם טיפל ביותר פריוסים ממה שאתה ראית…

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • טורים גבוהים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג כתב בטורים גבוהים:

        במצב פארקינג שיש נעילת גיר

        יש נעילת גיר מכנית (פין נעילה) אבל עדיין המנוע מנותק (אחרת איך הוא פועל בפארקינג?)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חידה - תקלת מתח בלתי ברורה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל כתב בחידה - תקלת מתח בלתי ברורה:

        החלום לא נגדע. החלום הוא “אין אדם עומד על דעת רבו עד ארבעים שנה”, גם אם המציאות היא אחרת - לדעתו של מר אכן כיוונתי, ומקלדתו העידה בו.

        אני חשבתי שאמרת שלסוף 40 שנה אעמוד על דעתך, לפי הקצב של:

        @נייטרון-חפשי כתב בחידה - תקלת מתח בלתי ברורה:

        הכיוון שלי זה מה ש @גיל כתב, וכל שעה שעוברת זה מסתבר לי יותר.

        @גיל כתב בחידה - תקלת מתח בלתי ברורה:

        הוי אומר שהיה את הדבר ה"גאוני" הזה שהאלטרנטור לא מקבל מהפקד אות להתחיל טעינה ללא המתח הזה, והוא יכול לבוא דרך הלוח שעונים, לא פחות מהקונקטור שעליו אתה מדבר, ובגלל שהזכרת אותו - התעוררה בי המחשבה הזו.

        הוא אשר אמרתי, רק שהתכוונתי לבדוק את זה בחיבור לאלטרנטור (כמדומני שקונקטור=מחבר רק שלפעמים מדברים על מגען אלקטרוני ומכנים אותו קונטקטור, או שרק אני פה המבולבל?)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חידה - תקלת מתח בלתי ברורה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בחידה - תקלת מתח בלתי ברורה:

        אגב פעם חששתי שהלך ונטה ה’'י, המוסך צחק החליף פיוז והוונטה התחילה לעבוד כמו אריה… לכן דבר ראשון צריך ‘‘לשלול’’ עניין זה לפני שרצים הלאה

        זה לא חידוש, השאלה האם יש פיוז על זה או שזה ישר מהמחשב.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טורים גבוהים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אלוף-העולם-1 כתב בטורים גבוהים:

        ברכב אוטומט אין הבדל.

        גם בידני, רק שאין שם פארקינג.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טורים גבוהים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג כתב בטורים גבוהים:

        כמה אמור להיות ב P

        מצב P = סרק

        ובמצב D

        במצב D הטורים יורדים קצת.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 6
      • 7
      • 8
      • 9
      • 10
      • 191
      • 192
      • 8 / 192
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום