@mik6868 אגב אני נמנעתי מלהגיב שם כי לא רציתי להכנס לעצם הדיון, אז עכשיו תבין למה אני מבקש שלא תכניס אותי לזה כאן.
נייטרון חפשי
-
מכירת רכב, מה דעתכם? -
תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'@mik6868 לא בדיוק הבנתי את דבריך.
אבל באופן כללי, גם אם המחשב מזריק בטעות פחות דלק זה יגרום בסופו של יום לצריכה גבוהה יותר, כי אתה תלחץ יותר על הגז בגלל שהרכב מאבד כח ואז המחשב יעשה ‘נדנדה’ בהזרקה וגם כיוון ההילוכים יכול לא להתאים וכו’ וכו’ -
מכירת רכב, מה דעתכם?@mik6868 אין שום צורך לעשות העתק הדבק, זו לא פלטפורמת תעמולה והנושא הנוכחי הוא משני. כאן באתי רק לאזן את המבט ולפתוח עיניים לצד שני.
-
רעש מקשקאי@הבל-הבלים-הכל סליחה שלא הגבתי, אבל זה קצת מורכב וגם לי זה לא מספיק מסודר.
יש על זה סרטונים ברשת, אולי תלמד את זה ותעשה מדריך. (אולי אני אעשה את זה יום אחד כמדריך המשך למדריך שלי) -
עזרה בנוגע לבלמים@על-הטוב-שלך כתב בעזרה בנוגע לבלמים:
אני מנסה שוב זה הגייוני בהתחשב שאני נוסע מהר יחסית
זה קורה בשילוב של נהיגה מהירה ובלימות מרובות (אמרתי כבר נהג חדש?).
-
פריוס - האמין ביותר! האומנם?@מיוחד מי שרוצה להבין את ההבדלים (ואת הגאונות של הגיר ‘רציף’ של טויוטה) יש סרטון, זה הסרטון הכי טוב שראיתי בנושא אבל זה עדיין די מורכב וקשה להבנה, אל תגידו שלא אמרתי.
למעשה, הגיר ההיברידי של טויוטה אמין פי 2 מכל גיר שהיה לפניו, כי: אין לו ממיר מומנט שיכול לההרס, הגיר עצמו פלנטרי פשוט, והעברות יותר חלקות. -
מכירת רכב, מה דעתכם?@גיל התכוונתי לשאול האם יש קשר בין אגרת הטסט להוצאות התשתית של חניה עירונית? או שזה נועד רק לתשתיות בינעירוניות?
-
עזרה בנוגע לבלמים@על-הטוב-שלך כתב בעזרה בנוגע לבלמים:
אני מסכים איתו השאלה אם זה לגיטימי שכזה מהר זה מתחמם
בעיקרון לא!
אבל בגלל שאני לא מכיר את אופי הנהיגה שלך אני נמנע מלומר נחרצות ולדפוק את המכונאי שלך. הכי טוב שתלך להתייעץ איתו. -
עזרה בנוגע לבלמים@על-הטוב-שלך בירידות לטבריה במיוחד אם נסעת דרך עמיעד זה יכול לקרות, ולעניין זה ייתכן שאתה נהג חדש השאלה כמה נהגת ובאיזו תדירות (ברור שיש השפעה גם לאיכות הרפידות)
-
עזרה בנוגע לבלמים@על-הטוב-שלך יכול להיות שמובילי קליפר תקועים.
אם אתה נהג חדש זה יכול להיות בגלל זה (איפה נסעת?).
בקיצור, תחזור למוסך ואל תשכח לעדכן. -
עזרה בנוגע לבלמים@על-הטוב-שלך אמרתי שלא.
על מה שסיפרת לו בפעם הראשונה אמרתי שהוא לא היה צריך להתייחס לזה כמשהו רציני, על זה שמתחמם אמרתי שתחזור אליו. וזה דחוף!! -
עשיתם ניקוי פיח אצל עוני? נשמח שתשתפו לתועלת הכלל.מה קורה?
מחכים לעדכונים מכל המנקי ארובות, גם אם החוייה שלכם היא שלא השתנה כלום (חוץ מחור בכיס של 400 ש"ח) חשוב לדעת את זה. -
עזרה בנוגע לבלמים@על-הטוב-שלך מה שהמוסכניק אמר זה נכון, אבל זה שנהיה ריח שרוף ואבדן בלימה זה כבר חמור ואתה צריך לחזור אליו.
אין עליו תלונה לפי מה שסיפרת לו בהתחלה זו תלונה שכיחה וזה בד"כ תקין. -
מכירת רכב, מה דעתכם?@מתלמד-0 כתב במכירת רכב, מה דעתכם?:
עשית את זה כל כך אמיתי שלקח לי שניונת לקלוט את העוקץ. אין מה לומר אתה אלוף.
תודה על הפירגון! (בתקווה שזה אכן פירגון…)
הרעיון ברור, מאחר ואני לא באתי אלא להציג צד שני לא מוטלת עלי חובה להוכיח יותר ממי שהעלה את הצד הראשון, גם הוא לא הוכיח וכבר החליט שזה לא חוקי. (בשונה מהטענה שלך בקשר לעגלות הארנונה שאתה עצמך מודה שזה קשקוש).
אני נוטה לומר שאתה צודק למעשה בעניין האגרת טסט-חניות, אולי ידידינו @גיל יחכים אותנו. -
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס -
מכירת רכב, מה דעתכם?@מתלמד-0 כתב במכירת רכב, מה דעתכם?:
מי אמר לך שזה קשור? אני משלם ארנונה, אז מותר לי לקחת עגלות מהסופר הבייתה??
העיקרון של אגרת טסט נועד לכסות את הוצאות התשתית של כבישים וחניות וכדו’ (איכשהו הסכום הרבה יותר גדול מהצורך אבל זה נושא אחר) ולכן הגיוני שרכב עם טסט בתוקף יהיה זכאי להחנות את רכבו בלי קשר למצבו המכני כל זמן שאינו מהווה מפגע. הגיוני גם לומר שזה מוחרג מההיתר, אבל להזכירך רק העליתי צד ושאלה ובשונה ממך לא קבעתי עובדות מהשרוול.
ועכשיו אם אתה רוצה, תנסה להסביר את ההקשר לדוגמה שכתבת, אתה לא חייב, אבל יכולת להגיד פשוט שעצבנתי אותך בטענה שלי כפי שהזהרתי מראש וכפי שכבר כתב מישהו לפניך.
ושוב, להזכירך, זה לא אני ולא מישהו שאני מכיר. -
רכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה@אליהו-התח אתה יכול להבין שלא המילה ‘חוצפן’ דווקא הפריע לי, זה היה הכינוי/רעיון הכי עדין בשרשור.
וכמובן שגם על פירוש המילה חוצפה ניתן לפתוח נושא והמכלול הוא ממש לא המילה האחרונה בתחום, אבל לא זה הנושא. -
סטיגמה על מורות נהיגה@א.ב. כתב בסטיגמה על מורות נהיגה:
לאשתי יותר נוח ללמוד אצל מורת נהיגה
ומן הסתם גם לך יותר נוח עם זה.
תאורטית הייתי מסכים גם ליותר שיעורים בשביל שתלמד אצל אשה, אבל כבר כתבו כאן שזה לא נכון ויש מורות טובות. -
רכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה@אליהו-התח אני משתתף בצערך ובהחלט ייתכן שהצדק איתך (אני נמנע מלהביע דעה בעניין כמו שאמנע מלהכנס לוויכוחי מחוצף/אם כבר אתה) אבל בכל זאת מתאר לעצמי שת"ח כמוך לא חושב ברצינות להוציא עליו פשקווילים וכדו’
ואם כבר הזכרת את זה הייתי מאוד שמח לשמוע שזה עורר אותך לחשוב שוב על הצד השני (לא אמרתי להסכים).
אגב, גם אם הוא אכן מחוצף שאין כמותו, חבר הפורום שקורא את הפוסט שלך לא יכול להסכים לזה באופן חד משמעי בלי להכיר את הסיפור אישית, אבל לא זה הנושא ולא זה מה שיגרום לחברים לקפוץ ולסייע.
