@פתוח-לשמוע חכה למחר ותחסוך צרות (350 למשומש זה מחיר הזוי, ואני מתאר לעצמי שעל החדש הוא משלם 400).
נייטרון חפשי
-
החלפת רדיאטור בגרנדיס -
מפתח שלט נשבראפשר להזמין ‘בית’ חדש מעלי או לקחת ממפתח לא שימושי, כי לפי מה שאני מבין נשבר החלק שמחזיק את המפתח ולא המפתח עצמו.
-
החלפת רדיאטור בגרנדיס@פתוח-לשמוע כתב בהחלפת רדיאטור בגרנדיס:
ר חדש ב500
ורדיאטור מפירוק שהיה שנה וחצי בשימוש ב35באופן כללי רדיאטור לא שווה לשים מפירוק, אם אתה יודע שמדובר ברדיאטור חדש ושלא שמו בו מים רגילים והרכב לא סבל מהתחממויות זה יכול לבא בחשבון או אם זה מאוד מאוד בזול.
בקיצור למעשה זו מיטה חולה, תקנה חדש ותהיה רגוע. -
צופר וכפתורי הגה לא עובדים@moshe-1 תנסה באתר הזה https://kapacomall.com/ ותנסה ליצור איתם קשר, הם יעזרו לך למצוא את החלק המדוייק.
לי זה הצליח.שיפוץ זה ייתכן תיאורטית בלבד, אל תבנה על זה.
-
עזרה דחופה! מחפש לקנות משאבה היברידית לפריוס 2008 באשדוד או בני ברק (או צפת).אני מחפש לקנות משאבה היברידית בדחיפות לפריוס דור 2 (הישנות) באשדוד או בני ברק, מי שיש לו אשמח אם ייצור קשר בטלפון (לא שלי) 0533115910.
בעדיפות שניה ליצור איתי קשר במייל. -
סיפור על דוח חניה מ... אילת@mik6868 כתב בסיפור על דוח חניה מ... אילת:
מפה לשם אישתי אוסרת עלי להכנס לחנויות פעם שניה
חשבתי שנשארת שמח…?
-
למה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.@גיל כתב בלמה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.:
שים לב שבקסנון זה הרבה פחות מצוי.
אני מעיד שזה נכון. ובלד כמעט ולא קיים.
ברור! בגלל שהם חדשים יותר ופחות שנים בשמש.
בא תבדוק את זה רק על רכבים משנתון 2017 ומעלה וכנראה תגלה שגם ברכבים חשמליים יש דהיית פנסים.ואגב, למי ששאל, שריטות גורמות לדהייה אבל גם פוגעות בציפוי ומזרזות הצהבה, בנסיעה מהירה גם אבק שורט את הפנס שריטות מקרוסקופיות. שריטות גם גורמות ללכלוך ושומניות להתפס על הפנס וגם זה עלול להזיק עם הזמן.
-
6 דוחות חניה באותו מקום@גיל כתב ב6 דוחות חניה באותו מקום:
אלו דברים שאתה לא מבקש בחסד , אלא בדין , הם חייבים לספק את כל זה!
@גיל כתב ב6 דוחות חניה באותו מקום:
בחר לך סלע נאה ברחבי רכסים ונסה לשוחח איתו. יותר יעיל.
שוחחתי. יצאו מים.
ניתן לסכם את העניין בכך שלפעמים לא מועיל לדבר אל הסלע, מוכרחים להכות!!

ולגופו של עניין, שמעתי על מקרה כזה בעבר כמדומני בצפת, זו כנראה ‘שיטת מצליח’ שנכנסה לתקופת נסיון ועל מי שבידו לעשות לדאוג שלא תצליח.
-
סיפור על דוח חניה מ... אילתלי קרה לאחרונה כשהחלפתי את הלוחית ללוחית אספנות, יש לי אישור כניסה לביה"ח אבל מאז ההחלפה זה לא עובד והוא טועה בספרה 3 ורושם 9, העניין סודר ע"י ששינו את אישור הכניסה למספר החדש. לדעתי השיבוש קרה בגלל שהמצלמה מידי איכותית ובדיוק מאחורי הספרה 3 יש עיגול חלש (סימן מים?) שהוא כנראה חלק מהתקן של הלוחיות והוא משלים את החלק העליון של ה3 ל9.
-
צופר וכפתורי הגה לא עובדים@חיים-ברזל כתב בצופר וכפתורי הגה לא עובדים:
אם כשאתה מסובב זה כן עובד לפעמים זה יכול להיות עניין של מגעים,
אכן עניין של מגעים - בסליל הגה.
זה אחד המאפיינים היותר מוחלטים של תקלת סליל. -
חידה - תקלת מתח בלתי ברורהשלום חברים! אפתיע אתכם בפתרון פשוט מידי (אולי פשוט לא חשבתם שאני יכול ליפול בזה?)):
הרצועה לא הייתה מתוחה מספיק.
כל זמן שהמצבר לא היה מחובר היה בסדר, אבל ברגע שחיברנו את המצבר ונוצר עומס, הרצועה החליקה על האלטרנטור ונשמעו צרצורים, לכאורה הצרצורים הללו זה מה שהיה צריך לגרום לי לאבחן נכון.
‘חכם בחכמתו אל יתהלל’ -
העברת בעלות של הרכב על שם האשה בלי רשיון@גיל כתב בהעברת בעלות של הרכב על שם האשה בלי רשיון:
למשל רכב ללא ביטוח
שוטר יכול לדעת אם יש ביטוח? היה זכור לי שלא.
-
העברת בעלות של הרכב על שם האשה בלי רשיון@תצמנ כתב בהעברת בעלות של הרכב על שם האשה בלי רשיון:
כמעט ואין שוטר שיורד לקטנות הזאת, כך היה אצלי בכל אופן, שוטר עצר אותי על עבירת תנועה כאשר אני עדיין נהג חדש.
ציפיתי שהוא יוסיף לי לתיק גם את זה שלא היה שלט נהג חדש, הוא לא העיר ולא ציין על זה כלום (הוא ישב מאחורי בניידת איזה שלוש חמש דקות).פגשתי מי שקיבל על זה אפילו שהשלט היה מתחת לשמשה האחורית וניכר שנפל.
-
טיוטה פריוס צינור שנפל לי מלמטהאולי זה לא מהרכב?
א"א לדעת הרבה בלי לראות, אם לזרוק השערות אין לדבר סוף. -
תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'@mik6868 כתב בתגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי':
בקצרה איך קורה שיש הזרקה של כמות דלק בלי מספיק חמצן מנגד?
האם זה קורה רק אם החיישן חמצן תקול כי אם רק MAF מלוכלך החיישן חמצן מפצה על זה דרך המחשב ?התשובה לזה היא
@נייטרון-חפשי כתב בתגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי':
- בד"כ חיישן לא משתנה באופן קבוע אלא משתבש.
- יש עוד חיישנים שמנטרים את הכמות אוויר והזיוף יכול לשגע את המחשב ולגרום לו לקפוץ מתיקון אחד לשני, לזה קראתי ‘נדנדה’.
אבל אתה צודק שכשזה קורה בקיצוניות בד"כ האשם יהיה חיישן חמצן (זה יכול להיות גם מזרק דולף) אם כי בזיוף גדול מאוד (קרע בצינור פליטה למשל) ה’נדנדה’ תהיה מספיקה כדי לגרום לזה.
בקשר לשאלה הראשונה: כמות דלק מיותרת תגרום ל:
- חוסר יעילות של הבעירה (האש תחנק מחוסר חמצן) בנוסף לתפיסת מקום בחלל הבעירה.
- דלק שלא מתפוצץ, נשרף בהמשך מהחום, שריפה יוצרת פיח פי כמה מפיצוץ ומכאן הנזקים ידועים.
- חבל על הדלק.
-
טיוטה פריוס צינור שנפל לי מלמטה@יוסף-Z קצת קשה לנחש כך, אבל שם נמצא מיכל המי ווישרים, אולי זה צינור של זה? צינור דק וגמיש?
-
תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'@mik6868 כתב בתגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי':
ולכן יוציא כמות גדולה יותר של דלק שמתאימה לפי כמות ליטר ורבע אוויר בשביל בעירה אופטימלית?
בדיוק!
זה נקרא בשפה המקצועית ‘קיזוז דלק’ (FUEL TRIM) ויש לזה 2 מדדים: 1. קיזוז דלק לטווח ארוך LTFT) (Long Term Fuel Trim, שזה אומר נתון קבוע של המחשב שבזה הוא כבר ‘מכיר’ את ה’שגעונות’ של החיישן MAF ומתייחס בהתאם. 2. קיזוז לטווח קצר (STFT Short Term Fuel Trim), שזה תיקונים שקורים בזמן אמת ללא הפסקה (גם ברכב חדש, וזה תקין) כי הדיוק של החיישן MAF אם פעם לא יהיה מושלם. עד 10% תיקון בס"ה (למשל 7%- לטווח ארוך ועוד 3%- לטווח קצר) נחשב תקין, הרצוי הוא כמה שיותר קרוב ל0%.את מה שכתבת אח"כ לא כ"כ הבנתי.
-
חוסר בלימה במצב ניוטרלתקין!
אתה צריך לבדוק רק את המכה בפח ואם שווה לתקן. -
תקלה בסולנואיד@YBA הזנחה עלולה להזיק לגיר
-
תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'@mik6868 אם החיישן מזהה חלקית, החיישן חמצן יגלה את הזיוף ויעשה לו ‘תיקון’ ויגיד למחשב להתייחס לכל ליטר כליטר ורבע.
אבל:- בד"כ חיישן לא משתנה באופן קבוע אלא משתבש.
- יש עוד חיישנים שמנטרים את הכמות אוויר והזיוף יכול לשגע את המחשב ולגרום לו לקפוץ מתיקון אחד לשני, לזה קראתי ‘נדנדה’.
