@שלמה אולי נשרף הפיוז של העוצמה הגבוהה של המאוורר?
קרה לי פעם בפריוס.
נייטרון חפשי
-
חידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין. -
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה@מאיר-ג כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
ובינינו הנסיונות שעמ"י עבר בהרבה יותר גדולים מאשר כלא צבאי עיינו ערך סיביר
בעיניי, השתתפות בחזית ההפגנות קשה עשרת מונים משבוע שבועיים בכלא.
-
יאריס היברידי 2013 משאבת מים@חצי-קלאטש כשהרכב לא נדלק זה היה אחרי נסיעה?
בא נסכם את העניין שאין קשר בין משאבת מים למצבר.
מי המוסכניק?
תבדוק מתח מצבר -
יאריס היברידי 2013 משאבת מים@חצי-קלאטש איפה עולה 800?
זו המשאבה הידועה החשמלית שנהרס לה הרוטור, זה קורה בגלל שימוש בנוזלי קירור לא איכותיים/לא מקורי. -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@חיים-ברזל משאית לא יכולה להרשם אספנות
(ונראה לי שאנחנו מגזימים עם הסטייה מהנושא)רישיון לרכב אספנות
כלי רכב - אופנוע, רכב נוסעים פרטי, רכב נוסעים פרטי דו שימושי, אוטובוס או רכב מסחרי שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 12,000 קילוגרמים - ומלאו 30 שנים משנת ייצורו, יכול להירשם כרכב אספנות. על בעליו של כלי הרכב לפנות לרשות הרישוי ולבקש שברישיון הרכב יירשם רכבו כרכב אספנות. -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@חיים-ברזל אז המשאית משנת 79, פשוט תארתי לעצמי שיותר נדיר לראות משאית כזו ישנה מאשר נגררת ומה גם שבמידע לפי מספר היה נראה שלא מדובר על רכב (ארץ ייצור ישראל, יצרן נצר סירני) לדעתי זה כן נגררת וסמיתריילר.
-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@מאיר-ג ממש לא!
יש לו רישוי נפרד וטסט נפרד. -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@חיים-ברזל כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
מה הסיפור עם ה6 ספרות??
נגררת משנת 1979, בשנים הללו היו רק 6 ספרות (מועדון האספנות המכונה מועדון החמש נקרא כך כי באותם ימים היו חברים בו רכבים בני 5 ספרות)
-
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה@יהודה-המכבי כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
מי אני???
וחוץ מזה אני מבין קצת בתחום,
לא דיברתי בדווקא אליך, אבל לא עולה כלום להמנע ולכתוב על ‘מישהו שאתה מכיר’ במקום על עצמך, ועדיין אנחנו לא יודעים כמה מהמלחמה עוד לפנינו. ואני אישית משער שאם למישהו יהיה אינטרס לברר מי זה נייטרון חפשי הוא יצליח להגיע אלי.
@מאיר-ג כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
מנתיבות - - - – בערך 60 איש מהפלג.
שזה בערך כל אלו שגרים שם.
-
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה -
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה@יעקב-5 זה לא פשוט ולא קל בכלל לצאת למקומות האלו וגם אחרי שיוצאים אפשר להיות פעיל או לעמוד מהצד, וב"ה שיש כ"כ הרבה רשומים אבל מתוכם יש את אלו שבאים לכל קריאה ורבים מהם אלו שפעם ב… אם זה קרוב…
בסופו של דבר ניהול עימותים הוא לא בטבע של בני תורה, ואמנם ההכרח מחייב אבל הקושי גדול.
יש גם מקום לתכונות נפש שיש מי שיותר קל לו עם זה ויש מי שפחות אבל בס"ה זה דבר קשה לכל אדם בלי קשר לאיזה ציבור הוא משתייך (לא מכיר אנשים שנהנים לקום מהמיטה דקה לפני ‘המפיל’ כדי לקבל מכות בלי אפשרות להחזיר…).בעניין ‘יתמו חטאים’ שמעתי ממישהו ששאל את ר’ שמואל אויערבאך זי"ע (שנחשב כיום כמייצג הצד הקיצוני יותר של התבדלות מהחילוניים) על עניין ה’תינוקות שנשבו’ ואמר לו שייתכן שגם הרודפים הם בכלל זה בפני שחונכו לשנוא, ואכמ"ל. אמנם ידוע (כפי שהוזכר כאן) שדעת הרב אלישיב זי"ע הייתה שאינם בכלל.
-
האם גיר CVT כזה גרוע (ובפרט נוט)הנה ניסאן נוט במחיר מגוחך, אמנם צריכה טסט אבל עדיין…
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5z858kv8?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=28&pagination=2
הייתה לי כזו, גם נוח וגם חסכוני ואמין, נסעתי איתה עד 400,000 ויותר ועדיין הייתה במצב מצויין אלא שמתה מהתעללות פרחחים. -
רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק@מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
למעשה הוא טוען שיש רעש כמו זמזום
זמזום? או אולי משהו יותר שנשמע בין זמזום לנשיפה?
-
רכב חשמלי בעוד כמה שנים ישמור על שוויו ? כנראה שחלקם כן.@מאיר-ג כתב ברכב חשמלי בעוד כמה שנים ישמור על שוויו ? כנראה שכן.:
@יעקב-9 כתב ברכב חשמלי בעוד כמה שנים ישמור על שוויו ? כנראה שכן.:
חלק גדול מירידת הערך הוא מכיון שאין עדיין רכבים חשמליים שעברו כמות מספיקה של שנים כדי להוכיח את האמינות שלהם ולכן מי שקונה רכב חשמלי בן 4 שנים אין לו את הביטחון שזה ישרוד יפה עוד 5 שנים ולכן הוא לא מוכן להשקיע יותר מידי ביחס לסיכון,
נכון חלקית כי המציאות שכבישי ישראל מלאים בסיניו שלא הוכחה רמת אמינותם
וגם מי שכן יושב על הגדר אני מאמין שוודאי יהיו חברות שבסוף יוכיחו אמינות. ויש כבר.@יעקב-9 כתב ברכב חשמלי בעוד כמה שנים ישמור על שוויו ? כנראה שכן.:
לגבי מה שכתבת שהערך של הרכבים יעלה כי חברות יסגרו לפי"ז הכותרת קצת לא מדוייקת כי אמנם חלק מהרכבים ערכם יעלה מכיון שהחברות שלהם ינצחו בתחרות ההשרדות אבל מי שקנה מחברה שלא תשרוד יפסיד את רוב הערך של הרכב, ואם כן “רכב חשמלי בעוד כמה שנים ישמור על שוויו?” תלוי…
100 % צודק
זה בהחלט צריך להיות בתוך סל השיקולים של כל אחד שמתכונן לקנות רכב חשמליאז בעצם חצי מהרכבים ישמרו יפה על ערך והחצי השני יתרסק ברמה חריגה, נראה לי שבשיקלול הנתונים הללו שגם אתה מסכים איתם ניתן לסכם את זה שהממוצע של ערך החשמליות יקרוס, זה לא מה שכתבת בכותרת (ואני חייב לציין שכתבת מאוד יפה!).
-
סטיקרים לרכב@שלמה-א-0 כתב בסטיקרים לרכב:
ובא נתפרע שרבע מהחרדים ישימו את זה, אחרי כמה מעצרים בודדים הם כבר יקלטו)
תיאורטית אם רבע מהחרדים ישימו את זה, הם יקלטו אחרי כמה מעצרים שאין להם מקום לכולם בכלא, ומאותה סיבה שהם לא באים לישיבות וממלאים אוטובוסים.
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@חובק-עולם כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
@אהרן-4 וזה גם תמונה ממש ישנה. הנגרר חדש עם מדבקה על הצמיג עם מספר שמסתיים ב02…
אם מאז הוא נוהג עם נגרר- המצב לא משהואולי הוא חדש כי הוא לא היה בשימוש והתמונה מעכשיו?
-
צופר וכפתורי הגה לא עובדים -
לחץ מים בצינור חריג שמוביל מהרדיאטור למנוע - יעוץ לפני קניית סובארו B4 לגאסי 2010@צפוני-פשוט כתב בלחץ מים בצינור חריג שמוביל מהרדיאטור למנוע - יעוץ לפני קניית סובארו B4 לגאסי 2010:
עכשיו, אם לא היה שום בעיה כרגע ניחא, אבל כשיש חשש רציני לבעיה עד שלא שוללים א"ז ב100%
לא כדאי להתקרב אם לא שמחפשים פרויקט…אני לא שמעתי כאן חשש רציני, רק חלקי דיבורים שמתוכם ניכר חוסר ההבנה בעניין.
המחיר הוא פחות ממינימום ועוד עם מערכת גז זו ממש מציאה!
הוא לא ימצא נתונים יותר טובים במחיר הזה וגם לא בקצת יותר.מה שכתבתי על שתי ראשים זה כי אתה עשית מזה עניין כאילו 2 ראשים זה מכפיל כל תיקון פי 3 לא דיברתי על ראש מנוע (כי זה לא נשמע לי חשש אמיתי), והבדיקה שאמרתי אמורה לעבוד מיד (מקסימום תן שתיים שלש לחיצות טובות על הגז)
-
צופר וכפתורי הגה לא עובדים@אביעד כתב בצופר וכפתורי הגה לא עובדים:
כי אם כן אז זה לא מחובר בכלל לשאר הכפתורים…
אתה מכוון שהוא שכח איזה חיבור?
א"כ אני מצטרף, זה הדבר הראשון לחשוד בו.
אם כי בניסאן זה יכול להיות בעיות מחשב ואיפוס יסדר הכל. -
לחץ מים בצינור חריג שמוביל מהרדיאטור למנוע - יעוץ לפני קניית סובארו B4 לגאסי 2010@עמשא-בן-יתר
הנתונים והמחיר נשמע משתלם.
לא מכיר אישית את הדגם אבל ממה ששמעתי כך נראה.
אם אתה רוצה לבדוק לחץ במערכת מים כדי לשלול ראש מנוע, אתה צריך לפתוח רדיאטור כדי לשחרר לחץ, ואז לסגור ולהניע, במקרה שלא אטם ראש פרוץ ייוצר לחץ תוך שניות או לחיצה אחת על הגז, עדיף לעשות כשהמוע חם אבל לא רותח כדי שלא תכווה חלילה.
העניין של 2 ראשים זה לא כזה דרמטי אלא קצת יותר מסובך לטיפול.
