@חיים-Y0737 ??
אני מאמין לך ששכן שלך עשה ולא חלקתי על זה.
אגב, אולי פשוט יש לו חור ברדיאטור? או נזילה אחרת?
אם הוא עשה את זה אצל מישהו נורמלי (ולא אצל הבנדוד הנ"ל) יש לו אחריות 3 חדשים.
@חיים-Y0737 ??
אני מאמין לך ששכן שלך עשה ולא חלקתי על זה.
אגב, אולי פשוט יש לו חור ברדיאטור? או נזילה אחרת?
אם הוא עשה את זה אצל מישהו נורמלי (ולא אצל הבנדוד הנ"ל) יש לו אחריות 3 חדשים.
@משה-שמחה כתב בסינון למולטימדיה:
היום נתקלתי במדריך הזה של @נייטרון-חפשי, עשיתי מה שהוא כותב שם, וצלחתי להתקין.
אגב, בגרסה האחרונה של החסימה נעשה נסיון להכניס את המדריך שלי להתקנה האוטומטית של האפליקצייה, אין לי מושג אם זה הצליח וכמה.
@חיים-Y0737 זה שאתה לא יודע זה תקין, אבל כשאתה כותב ‘בודאות’ ו’מנסיון’ בשעה שלא ידעת להבדיל בין מנוע שנהרס מהתחממות לבין אחד שנהרס מחוסר שמן (וגם התחמם כתוצאה מזה) זה כבר לא מקובל עלי.
ואחרי שהנסיון שלך התברר כ3 מקרים ס"ה כשאחד מהם לא רלוונטי כאמור (והשניים הנוספים אולי גם, לא סיפקת פרטים), ואת כל זה עשית אצל בנדוד ש’משום מה’ לא סיפר לך מראש שלמנוע שנסע ללא שמן אין סיכוי (אפשר לעשות אוברול) אני מקווה שפעם הבאה תקח את הנסיון שלך בפרופורציות.
הנסיון שלי הוא ממה ששמעתי מהמכונאי שלי שעשה כנראה עשרות ראשי מנוע לרכבי I30, ואני עצמי עשיתי פעמיים ראש מנוע (מיצובישי גרנדיס) ושתיהם נוסעים כבר למעלה מחצי שנה ללא תקלות.
ואני מבקש מחילה על ההשתלחות באחד כמוך שתורם כ"כ הרבה לפורום, אבל לדעתי אתה מטעה כאן ונותן מידע שגוי ללא בסיס, אילו היית מדבר מנסיון אמיתי זכותך לחלוק.
@חיים-Y0737 כתב ביונדאי I30 בלי מנוע:
@נייטרון-חפשי כתב ביונדאי I30 בלי מנוע:
כשאתה אומר מנסיוני מה זה כולל?
לשכן שלי יש I30 מאז שיפוץ ראש לא מתחמם שוב אבל אוכל הרבה מים
אני עשיתי שיפוץ ראש לסיויק 2003 שהתחממה מחוסר שמן, ושוב התחממה
וכן לאסטרה דיזל עשיתי (3.200 שילמתי) ואחרי חודש מת לגמרי
אצל מי עשית? ולמה אתה בטוח שהוא עושה עבודה טובה?
ורכב שהתחמם מחוסר שמן נהרסו לו בוודאות רינגים ומיסבים ומי יודע מה עוד.
@חיים-Y0737 כתב ביונדאי I30 בלי מנוע:
מנסיוני- בהתחממות רוב הסיכויים שראש מנוע לא יתפוס.
כשנהרס מהתחממות, זה המקום המתאים לשיפוץ ראש, אא"כ מדובר במנוע רגיש שבו גם הבלוק נהרס (בעיקר מנועים קטנים). שיפוץ ראש חייב להעשות ביסודיות, מי שקצת מחפף יגלה אח"כ שזה לא החזיק. I30 מוצלח מאוד לשיפוץ ראש וכמעט לא שמענו שהבלוק מתעוות והמכונאי שלי עשה מן הסתם כבר עשרות כאלו.
כשאתה אומר מנסיוני מה זה כולל?
במאמר המוסגר, הייתי מעדיף שיפוץ ‘ראש מנוע’ (במקרים שזה מומלץ והמנוע נהרס מהתחממות בלבד) אצל יהודי אמין ב3,500 ש"ח, מ’החלפת מנוע’ בכפר שלך תדע אם הם אכן מחליפים… וגם אם כן…
@מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:
אין לי איך להתווכח איתך על זה…
אם תרצה אני יכול לחזור על ולומר שוב הפוך
אתה יכול לנסות להסביר כמו שעשית לגבי הצירייה, ואני אגב יכול לעזור לך ולומר שאם הגומי קרוע ופיסות ממנו תלויות זה יגרום לחוסר איזון, אלא שזה הסבר שנשמע יפה אבל הסבירות שלו לקרות הוא על גבול הבלתי הגיוני (כי יקרו הרבה דברים לפני זה)
ובעניין הצירייה אשמח לדעת האם שמעת על מקרה כזה כי זה גם נשמע לי רחוק מלהיות חשש.
@זיק-המבריק כתב ברעידות בהאצה:
אם אתה לא רוצה להמשיך ישר בכיכר לדוגמא ח"ו
@מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:
אם תזניח גם הפעמון ילך לך ואז כמו שכתב @זיק-המבריק יש מצב שתהיה לך ‘קפיצת הדרך’ על איזה כיכר
מה זה קשור?
צירייה זה העברת כח, איך זה יכול להשפיע על ההיגוי??
זה רק יכול לגרום לאיבוד כח פתאומי (בסוף בסוף)
@מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:
אם זה לא פעמון אז חיים קלים מחליפים גומי מגרזים והפלא ופלא
גומי קרוע לא עושה רעידות.
@פתוח-לשמוע ה8 מעלות האלו לא זה מה שישנה, העניין הוא בעיקר האיכות של החלק.

@מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":
איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!
היא לא חצתה אותו אלא ‘העבירה’ אותו, זה נראה שהיא אומרת לו שהוא יכול לעבור והיא שכחה להסתכל.
@לוחצגז נראה לי שכשהוא פגע בניסאן משהו שם נשרט…
@mik6868 תעלה תחתונה מגיעה מהמאוורר לחלק העליון של הסוללה והעליונה מתחתית הסוללה החוצה, הכיווץ’ היה בתעלה התחתונה בחלק שנכנס לסוללה.
@הכהן-הגדול אין כזה דבר! שמאי שעובד עם הראל פירושו שהוא מומלץ על ידם ועובד לטובתם!
זכותך החוקית לקחת כל שמאי שאתה בוחר, וההבדל הוא רק כשמדובר על תביעה מאוד מאוד גדולה הם יוכלו להגיש שמאות נגדית.
יש לך כאן את @מיכלין-שמאי-רכב
@mik6868 אם רק כדי לבדוק מה המצב הכי קל באפליקציה (אם יש)
על מיקום התעלה כתבתי בהודעה הפותחת, אם אתה רוצה פירוט תסתכל בסרטונים על החלפת סוללה (יש לכריספיקס).
@שמואל-2 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
סורי אבל אני לא מבין מה הקטע לחפש ברשת לוחיות רישוי יפות ולהעלות לכאן
אני מצטרף!
ובאותו עניין רוצה להציג מספר נדיר שהיה לי

זה מספר נדיר מאוד! היחיד מסוגו בארץ…
@אלעזר-כהן לא צריך שלט חדש, רק מעטפת ולהעביר את הלוח הפנימי לחדש (ולא לשכוח להעביר את הצ’יפ!!!)