@דוד-שמש לכאורה מספיק סיליקון רק תוודא שהשטח נקי אחרת זה לא יתפוס.
נייטרון חפשי
-
דליפת שמן ממדיד השמן -
מזגן לפעמים עובד לפעמים לא -
הפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושהתמכור לברזל, אם המנוע וגיר שם (לא משנה באיזה מצב) תקבל על זה 300 ש"ח.
אם תגיד באיזה אזור זה נמצא אולי נוכל לתת לך מישהו שקונה ברזל מומלץ (שלא ינסה לעשוק אותך כי הרכב שרוף ובלה בלה בלה… -
רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
וזה הגיוני בהתחשב בנסיבות…
מה הגיוני? האברך או המזגן?
-
מזגן לפעמים עובד לפעמים לא@87878787 כתב במזגן לפעמים עובד לפעמים לא:
יש לטויוטה שתי סוגים שונים לגמרי של מדחסים למזגן ושתיהם לא קשורים לא למים ולא אלטרנטור
כל מזגן מתבסס על קירור של הגז בזמן העיבוי ולכן כל בעיה במערכת הקירור עלולה לגרום למזגן לא לקרר והזנחה של זה עלולה גם לגרום נזק לקפילר.
-
סינון למולטימדיה -
סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל@טייס-קרבי צריך להיות מלא, אבל אם חסר טיפה ממש (כחצי/רבע כוס) זה לא נחשב. אם כשאתה לוחץ על הצינור גומי של הרדיאטור המים עולים כמעט עד הפתח, זה תקין.
-
רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?@טוסון לא זוכר שאמרתי כך אבל זה מסתבר, מערכת כזו תמיד תביא איתה בלאי יותר ממנוע רגיל.
-
סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמלהערה להעשרת הידע:
כשראש תקול ומנוע שותה מים בכאלו כמויות יהיה עשן לבן (אדים). גם לפני שיופיע עשן ניתן להניח יד מול האגזוז ובמידה והמים יוצאים משם תורגש רטיבות תוך 20 שניות, בדיקה זו יש לבצע אחרי נסיעה כדי לא לבלבל עם הלחות שמצטברת לפעמים באגזוז ומתנדפת כשהרכב מתחמם. -
הקורלה החבוטה שלי עלתה בעשןנורת לחץ שמן מתריעה כשלחץ שמן נמוך, גם כשחסר שמן ברמה קריטית ולא מגיע מספיק שמן למנוע הנורה תידלק, ובמקרה כזה יועיל להוסיף אם כי זה מאוחר מידי וייתכן שכבר קרה נזק.
נורת מפלס שמן קיימת ברכבים חדשים יותר.@חיים-Y0737 כתב בהקורלה החבוטה שלי עלתה בעשן:
לא עזר כלום הלך ראש מנוע ולא היה שווה לתקן
הייתי צריך דחוף אז עשיתי ראש, עזר חלקית שלא מתחמם רק אם לא מאמצים אותו… היום האוטו נוסע בהתנחלויות לנסיעות קצרות (ראיתי אותו פעם) בקיצור נזק למנוע ככה’'נ
כפי שכבר דובר, לא הלך ראש מנוע אלא המנוע עצמו.
-
רוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן@תודה-לבורא-עולם-0 ברור שהכוונה הייתה למפוח אבל הערתי כדי שלא לבלבל את המתחילים.
-
הקורלה החבוטה שלי עלתה בעשן@יהודה יתגדל ויתקדש…
המקום ימלא חסרונך ושלא תדע עוד צער. -
מזגן לפעמים עובד לפעמים לאבהנחה שהמאווררים עובדים טוב, זה יכול להיות רצועה שמחליקה או בעיה בפולי של המדחס.
-
מנגנון של נעילת המפתח בסוויץ אם הרכב לא ב P@תודה-לבורא-עולם-0 המצלמה שלי ז"ל די מזמן, אולי מישהו רוצה לקנות לי אחת לטובת הפורום?
-
רוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן@מאיר-ג באופן כללי אין שום קשר בין עצמת הרוח למדחס (או שהתכוונת לכתוב מפוח?).
אם הוא היה משתמש בביסקוויטים של לוקי מולי/קסטרול זה לא היה קורה, הכל מתחיל מאיכות החלפים.
-
מנגנון של נעילת המפתח בסוויץ אם הרכב לא ב P@שמו-0 הבעיה מוכרת (קרדיט ל @הכל-בעזרת-השם שלימד אותי) באאוטלנדר, ולכאורה מה שעשית זה לעקוף את הבעיה במקום לתקן אותה.
הבעיה נמצאת בלחצן שידית ההילוכים לוחצת עליו כשהיא בP.- שלוף את הפלסטיק שמתחת לקונסולת המיזוג.
- לפרק את החיפוי משני הצדדים באזור רגלי הנהג והנוסע, יש לפרק לצורך כך בורג אחד וקליפס.
- תראה שם 2 ברגים בכל צד, גם אותם תפרק.
- פתח את התא שבין מושב הנהג לנוסע ופרק אותו מבפנים ע"י 4 ברגים 10 מ"מ.
- שלוף את החיפוי שמתחת לידית בלם היד.
- הסר את כל הפלסטיק שסביב לידית ההילוכים, תצטרך קודם לשחרר את הלבד של חיפוי הרצפה שמחובר עם סקוץ’ ותפוס בעל ווים שבפלסטיק.
- פרק את ידית ההילוכים בהברגה.
- ייתכן שכדאי לשלוף גם את הפלסטיק שסביב לידית (עם הסימון של P R N D וכו’) הוא מחובר בקליפסים אז בזהירות.
- עכשיו את תדחוף את הראש מכיוון המולטימדיה תוכל לראות שם וו קטן בצורת כפית שנלחץ ע"י הידית כשהיא בP, צריך בעדינות בעזרת פלאייר שפיץ לכופף את החלק הקעור אחורה כך שיילחץ יותר חזק על הלחצן.
במידה ותאורת ההילוכים שלך לא עובדת זו ההזדמנות להחליף נורה (T5).
בהצלחה!
כדי שתהיה בטוח בעצמי, אציין שעשיתי את זה שלשום.
-
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרהחבר שלי עשה תאונה לפני כמה שנים ובא שם שוטר ששיגע אותו על זה שהוא עריק, זה היה בתקופה שהוראת מפכ"ל הייתה לא לעצור עריקים מהפלג ודו’ אלא שזה עוד לא היה הוראה רשמית בשטח וע"פ התקן הוא היה אמור להתחיל הליך מעצר כשהוא יודע שבאמצע הוא יקבל טלפון מהמפקד שיורה לו לשחרר, לחבר לא היה ראש להתקשר לדווח למי שצריך וזה תוכן השיחה:
אתה עריק
אז תעצור אותי, ישבת פעם בכלא צבאי?
כן פעמיים
ואיך היה?
סבבה!
יופי, גם אני ישבתי (הוא ישב כמדומני בגל הגדול בתשע"ח) בכיף תסגיר אותי.
וכאן צחקו שניהם, והשוטר נשבר וביקש ממנו מפורשות לסדר את העניין. -
חידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.@שלמה רצועה החליקה?
-
יאריס היברידי 2013 משאבת מים@חצי-קלאטש הייתי יותר ממוקד אם היית נותן לנו קודי תקלה מסריקת מחשב, לא תמיד מכונאי הוא חכם גדול (אני יוצא מן הכלל ולא מהווה ראיה
)

.png?v=a1cbb73927e)