דילוג לתוכן
לוגו
×

    שאר נושאים

    אליאקספרס, אביזרים לרכב, מידע כללי ועוד

    754 נושאים 10.2k פוסטים
    • -- כח סוס או מומנט --

      נעוץ עד 25.9.2026, 20:05
      68
      54 הצבעות
      68 פוסטים
      10k צפיות
      ידניי
      @יצחק-רשטונ כתב ב-- כח סוס או מומנט --: נצטרך לבדוק גם את הס"לד ונביא דוגמא פשוטה למנוע A יש 10 קג"מ ואילו למנוע B יש 15 קג"מ , אוקי מנוע B חזק יותר ! יש לו יותר מומנט ! אבל מנוע B יכול להסתובב רק ב1000 סיבובים לדקה [סל"ד] ואילו מנוע A יכול להסתובב 5000 סיבובים לדקה, כאשר נוסיף למשוואה את הזמן והמרחק מנוע A ינצח ובגדול בגלל שהוא מייצר את הכח שלו הרבה יותר פעמים בדקה הוא ינצח במרחק, במבחן הזה מנוע A יותר חזק ! יש לו יותר כוחות סוס ! כראיה לכך, אפשר לראות משתי הרכבים שבהשוואה, סיאט מי, וסקודה סיטיגו, שני הרכבים הם עם אותו מנוע בדיוק (999 סמ"ק)! אבל כל מנוע תוכנן להוציא הספק-סל"ד אחר, 75 כ"ס בסיאט ו60 כ"ס בסקודה, ומומנט טיפ טיפה שונה לטובת הסקודה, ולכן, אע"פ שבסיאט שיא ההספק-הכ"ס מתקבל רק ב6200 סל"ד, לעומת הסקודה שם השיא מתקבל כבר ב5000 סל"ד, בכל אופן מ0 ל100 קמ"ש הסיאט תיהיה יותר מהירה מהסקודה ב1.2 שניות! וזה מכיון, שלסיאט יש יותר כ"ס. אבל (ממה שאני מבין) במהירות התחלתית, דהיינו מ0 ל50-70 קמ"ש לצורך העניין, הסקודה שבא הסל"ד להספק מיירבי מתקבל כבר ב5000 סל"ד, תיהיה יותר מהירה מהסיאט. דבר זה בעיקר בקשור לכוונה של ‘סל"ד להספק מירבי’ כמובן שתתקנו אותי אם אני טועה ומטעה.[image: 1777586431936-screenshot_20260501_003316_chrome.jpg]
    • 2 הצבעות
      176 פוסטים
      132k צפיות
      A
      סוף טוב אלי אקספרס שלחו לי שהמוכר לא מוכן לשלם ואני יביא ראיות שיש לי באותו היום אשתי מקבלת טלפון שכבר הרבה זמן יש לי חבילה בחנות ואני אבוא לקחת באותו יום אם לא הם מחזירים את זה (אני מציין לא קיבלתי מהם ולא מחברת השליחויות שום הודעה או טלפון למרות שהם טוענים שהתקשרו ולא עניתי) בקיצור לקחתי את זה ולא החזרתי תשובה עם ראיות לאלי אקספרס אחרי מספר ימים אני מקבל הודעה ששלחו לי החזר כספי (מדובר על איחור מעבר לזמנים שהתחייבו וללא קשר למלחמה)
    • חדש! אוטומוציה לאיסוף מטבעות באלי אקספרס!!

      נעוץ
      39
      22 הצבעות
      39 פוסטים
      12k צפיות
      אושר מתקרבא
      https://mitmachim.top/post/1044765
    • 10 הצבעות
      66 פוסטים
      23k צפיות
      ט
      @יוסי-לוי נכון מאוד זה קומפרסור מטורף ועוצמתי אולי המהיר ביותר שאני מכיר אבל צריך לקחת בחשבון כמה נתונים א. הוא לא זול בכלל - כ1000 ש"ח גוף בלבד ב. הוא גם לא קטן - שוקל כ3 ק"ג ללא סוללה ג. הוא עובד רק עם סוללה שלהם מעבר לזה הוא באמת מצויין
    • 8 הצבעות
      693 פוסטים
      694k צפיות
      מ
      אה הבנתי… תודה רבה!
    • רשימת הסקרים שעשיתי

      נעוץ
      1
      3 הצבעות
      1 פוסטים
      304 צפיות
      אין תגובות
    • רשימת מוסכים אמינים

      נעוץ
      11
      27 הצבעות
      11 פוסטים
      11k צפיות
      א
      מישהו מכיר בפתח תקווה מוסכניק אמין, לבדיקת רכב?
    • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      56
      0 הצבעות
      56 פוסטים
      2k צפיות
      מיכאלושמ
      [image: 1782280525817-unnamed.jpg] [image: 1782285269376-1782281113576.png] [image: 1782285269425-1782281047983.png] [image: 1782285269455-1782280876543.png] [image: 1782285269534-1782280696498.png] [image: 1782285269662-1782280574203.png] [image: 1782285269836-1782278691408.png] ולבדיחות AI [image: 1782285323008-%D7%9E%D7%97%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D_%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C.png] [image: 1782285323108-1782283874226.png] שירים מקור פרוג
    • הסוף לעושק החניונים:

      9
      4 הצבעות
      9 פוסטים
      3k צפיות
      מ
      @חיים-ברזל מדינת ישראחלם
    • דרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      592 צפיות
      טוסוןט
      @sh7635156 כתב בדרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו: @אלעזר-3 תסביר… EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית: לרכבים חדישים רכבים שיש בהם מסך מובנה שמיועד לחיבור לסמארטפון, יש פתרון בשם “קופסת אנדרואיד” שבעצם נותן את הפונקציה של חיבור סמארטפון. המעלה בזה היא שזה ללא התקנה ופשוט לחבר ולהפעיל, החסרון הוא שזה יופיע על גבי המסך הקיים שיש ברכב שהוא בדרך כלל קטן ופחות איכותי ממערכת חדשה. לא כדאי לקנות את הזולים, הם לא שווים כלום. זה מה שמומלץ מניסיון [המחיר שלו משתנה כל הזמן] עיין שם (תלחץ על הטקסט הכחול)
    • עדכוני פקקים חריגים וכד'

      הועבר
      177
      6 הצבעות
      177 פוסטים
      158k צפיות
      אברהם 2א
      מחר מתוכנן על ידי אגודת ישראל ושלומי אמונים מחאת רכבים ענקית בין 16:00 ל 20:00 ממוקדי יציאה בכל הארץ וכנראה שמערד עד קרית שמונה יהיה מקומות שיהיה עומסי תנועה כבדים לפי התקדמות השיירות נא להיערך בהתאם (וכמובן מי שדעת רבותיו להצטרף כמובן שיצטרף להגדיל תורה ולהאדירה )
    • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      68
      0 הצבעות
      68 פוסטים
      2k צפיות
      שלמה א 0ש
      @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?: 19 1 נתיבות צפון (המזלג) 20 1 נתיבות ראשי אם אתה נכנס בכניסה המרכזית אז אתה לא מתעכב ברמזור אלא פונה ימינה אבל אם אתה פונה ימינה במזלג (נווה שרון- 11 הנקודות), אז יש עוד 2 1 מועצה שדות נגב 2 שמאלה לנתיבות ואני לא זוכר את כולם בע"פ אבל אם לא עבדתם לפי מפות אז בדוק שיש עוד
    • רציתי לשאול אם זה נח לשים 2 אופני ילדים על הגג

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      204 צפיות
      ב
      מבחינת חיסכון בדלק עדיף לך לשים במתקן מאחורה האופנים על הגג יעלו לך את צריכת הדלק מכיון שהאופנים חותכים את האויר מה שדורש יותר כוח במנוע. אבל לא יודע כמה זה משמעותי לפעם בשבוע.
    • ספר רכב הונדה סיוויק 2012 (בעברית כמובן)

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      178 צפיות
      אין תגובות
    • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח

      11
      2 הצבעות
      11 פוסטים
      418 צפיות
      ט
      @אנונימוס על זה נאמר “חכם עדיף מנביא” מדובר במטען עם 2 יציאות של 45 ועוד אחת של 18 זה הקישור
    • דוחות במודיעין עילית

      21
      3 הצבעות
      21 פוסטים
      2k צפיות
      אני 10א
      @קאמירין סלח לי בגלל שאני מכיר עובדי עירייה אני אומר לך שעדיף לך לחנות בצורה של חנון ולא לקבל דוח מאשר לחשוב שאי פעם יהיה משהו נכון וטוב זה לא הולך להיות מטופל בצורה נורמלית וזה רק מחריף עיין ערך שאר העיריות במדינה וכמדומה שגם מחוצה לה לצערנו…
    • מכון בדיקה

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      306 צפיות
      אין תגובות
    • אבוב מפנימית של משאית או טרקטור

      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      2k צפיות
      א
      @משה-e אולי אני יבדוק שם בהזדמנות לטובת הכלל Spoiler אולי מי שקופץ לאיקאה יבדוק
    • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן

      64
      3 הצבעות
      64 פוסטים
      3k צפיות
      משה אייזנבאךמ
      @גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן: הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג. כלומר לא יותר מידי כן יש בידוד טוב להניח שם סנדוויץ’
    • תגובה: להורדה: אפליקציות מומלצות למערכת מולטימדיה

      20
      6 הצבעות
      20 פוסטים
      32k צפיות
      אבי 56א
      @פרארי יש פנגו?

    55

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.3k

    פוסטים