דילוג לתוכן
לוגו
×

    שאר נושאים

    אליאקספרס, אביזרים לרכב, מידע כללי ועוד

    757 נושאים 10.2k פוסטים
    • -- כח סוס או מומנט --

      נעוץ עד 25.9.2026, 20:05
      68
      54 הצבעות
      68 פוסטים
      10k צפיות
      ידניי
      @יצחק-רשטונ כתב ב-- כח סוס או מומנט --: נצטרך לבדוק גם את הס"לד ונביא דוגמא פשוטה למנוע A יש 10 קג"מ ואילו למנוע B יש 15 קג"מ , אוקי מנוע B חזק יותר ! יש לו יותר מומנט ! אבל מנוע B יכול להסתובב רק ב1000 סיבובים לדקה [סל"ד] ואילו מנוע A יכול להסתובב 5000 סיבובים לדקה, כאשר נוסיף למשוואה את הזמן והמרחק מנוע A ינצח ובגדול בגלל שהוא מייצר את הכח שלו הרבה יותר פעמים בדקה הוא ינצח במרחק, במבחן הזה מנוע A יותר חזק ! יש לו יותר כוחות סוס ! כראיה לכך, אפשר לראות משתי הרכבים שבהשוואה, סיאט מי, וסקודה סיטיגו, שני הרכבים הם עם אותו מנוע בדיוק (999 סמ"ק)! אבל כל מנוע תוכנן להוציא הספק-סל"ד אחר, 75 כ"ס בסיאט ו60 כ"ס בסקודה, ומומנט טיפ טיפה שונה לטובת הסקודה, ולכן, אע"פ שבסיאט שיא ההספק-הכ"ס מתקבל רק ב6200 סל"ד, לעומת הסקודה שם השיא מתקבל כבר ב5000 סל"ד, בכל אופן מ0 ל100 קמ"ש הסיאט תיהיה יותר מהירה מהסקודה ב1.2 שניות! וזה מכיון, שלסיאט יש יותר כ"ס. אבל (ממה שאני מבין) במהירות התחלתית, דהיינו מ0 ל50-70 קמ"ש לצורך העניין, הסקודה שבא הסל"ד להספק מיירבי מתקבל כבר ב5000 סל"ד, תיהיה יותר מהירה מהסיאט. דבר זה בעיקר בקשור לכוונה של ‘סל"ד להספק מירבי’ כמובן שתתקנו אותי אם אני טועה ומטעה.[image: 1777586431936-screenshot_20260501_003316_chrome.jpg]
    • 2 הצבעות
      176 פוסטים
      132k צפיות
      A
      סוף טוב אלי אקספרס שלחו לי שהמוכר לא מוכן לשלם ואני יביא ראיות שיש לי באותו היום אשתי מקבלת טלפון שכבר הרבה זמן יש לי חבילה בחנות ואני אבוא לקחת באותו יום אם לא הם מחזירים את זה (אני מציין לא קיבלתי מהם ולא מחברת השליחויות שום הודעה או טלפון למרות שהם טוענים שהתקשרו ולא עניתי) בקיצור לקחתי את זה ולא החזרתי תשובה עם ראיות לאלי אקספרס אחרי מספר ימים אני מקבל הודעה ששלחו לי החזר כספי (מדובר על איחור מעבר לזמנים שהתחייבו וללא קשר למלחמה)
    • חדש! אוטומוציה לאיסוף מטבעות באלי אקספרס!!

      נעוץ
      39
      22 הצבעות
      39 פוסטים
      12k צפיות
      אושר מתקרבא
      https://mitmachim.top/post/1044765
    • 10 הצבעות
      66 פוסטים
      23k צפיות
      ט
      @יוסי-לוי נכון מאוד זה קומפרסור מטורף ועוצמתי אולי המהיר ביותר שאני מכיר אבל צריך לקחת בחשבון כמה נתונים א. הוא לא זול בכלל - כ1000 ש"ח גוף בלבד ב. הוא גם לא קטן - שוקל כ3 ק"ג ללא סוללה ג. הוא עובד רק עם סוללה שלהם מעבר לזה הוא באמת מצויין
    • 8 הצבעות
      697 פוסטים
      705k צפיות
      ט
      @משה-e עדיף לחכות לתחילת החודש הקרוב
    • רשימת הסקרים שעשיתי

      נעוץ
      1
      3 הצבעות
      1 פוסטים
      305 צפיות
      אין תגובות
    • רשימת מוסכים אמינים

      נעוץ
      11
      27 הצבעות
      11 פוסטים
      11k צפיות
      א
      מישהו מכיר בפתח תקווה מוסכניק אמין, לבדיקת רכב?
    • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח

      15
      2 הצבעות
      15 פוסטים
      915 צפיות
      ט
      @aiib המחשב יכול להיהרס רק ממתח יותר גבוה לא ממתח יותר נמוך והמטען הזה לא מסוגל לתת מתח יותר מ20 גם אם הוא מאוד ירצה… וכן הטענתי הרבה פעמים דרך מטענים כאלה (אמנם לא יצא לי להטעין שעות רק משהו זמני 20 דקות חצי שעה) מה שכן יש מטענים פשוטים שבשימוש ממושך מתחממים ומפסיקים להטעין עד שהם מתקררים אבל לא מעבר לכך הדבר נכון גם במטעני קיר יש מטענים שמיועדים לפלאפון ומטעינים בלי בעיה גם מחשב נייד כמובן לא לוקח שום אחריות אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה
    • עדכוני פקקים חריגים וכד'

      הועבר
      180
      6 הצבעות
      180 פוסטים
      160k צפיות
      א
      @אבי-ים אחרי 16:00 נגמר?
    • בדיקת סוללה לכל הרכבים ההיברידים

      6
      4 הצבעות
      6 פוסטים
      495 צפיות
      אריאלושא
      @mik6868 נכון מאווד!! אבל קודם כל גם תפוח אם יצא מקולקל חותכים את המקולקל ואוכלים את הטוב… וגם לחבר שלי מהכולל יש איוניק והייתה לו שם בעיה בסוללה, הלך למוסך והחליפו לו רק תא אחד ב450 ש"ח וזהו, לא צריך להחליף את כל הסוללה… (וחוץ מזה המוסכניק אמר שזה פעם רק שלישית שמגיע איוניק ולעומת זה ההיברידים השניים (לפני 2018) יש להם מועדון במוסך…
    • זהירות בדרכים - ללמד בנינו ובנותינו

      הועבר
      22
      0 הצבעות
      22 פוסטים
      9k צפיות
      חובק עולםח
      @חיים-ברזל כתב בזהירות בדרכים - ללמד בנינו ובנותינו: כתבו מנטפרי שהתוכן מכיל נשים… באתרוג זה פתוח.
    • שיתוף אתר לחישוב עלות דלק

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      295 צפיות
      אריאלושא
      אמממממןן!!! חבל שזה לא המחירים היום… [image: 1782408879907-8440fc07-fb26-4095-90cf-7ed35afce29f-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2026-06-25-203419.png]
    • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      108
      0 הצבעות
      108 פוסטים
      7k צפיות
      אליהו בן יוסףא
      [image: 1782338148361-f0532217-44eb-4d4b-8dea-7cc76988f9c4-image.png] תם לאחר 4 שעות
    • סלקל עד איזה גיל

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      437 צפיות
      ג
      @סוביניון-בלאן-2017 כיוון שתייגת, אני מסיק שראית את המדריך. ובכן, היום העברתי את בתי הצעירה לבוסטר בשעה טובה. זה קורה - בגיל 3, לפי לועזי, לא קודם. מסלקל לכסא בטיחות - בהתאם להוראות היצרן עד מתי הוא סוחב את הילד.
    • השכרת רכב 9 מקומות לביה"ז

      18
      0 הצבעות
      18 פוסטים
      1k צפיות
      מאירמ
      @ez058 כתב בהשכרת רכב 9 מקומות לביה"ז: באלבר ירושלים באלבר בכל הארץ. עשה לי מחיר זול גם באלבר נתיבות
    • הסוף לעושק החניונים:

      9
      4 הצבעות
      9 פוסטים
      4k צפיות
      מ
      @חיים-ברזל מדינת ישראחלם
    • דרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      1k צפיות
      טוסוןט
      @sh7635156 כתב בדרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו: @אלעזר-3 תסביר… EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית: לרכבים חדישים רכבים שיש בהם מסך מובנה שמיועד לחיבור לסמארטפון, יש פתרון בשם “קופסת אנדרואיד” שבעצם נותן את הפונקציה של חיבור סמארטפון. המעלה בזה היא שזה ללא התקנה ופשוט לחבר ולהפעיל, החסרון הוא שזה יופיע על גבי המסך הקיים שיש ברכב שהוא בדרך כלל קטן ופחות איכותי ממערכת חדשה. לא כדאי לקנות את הזולים, הם לא שווים כלום. זה מה שמומלץ מניסיון [המחיר שלו משתנה כל הזמן] עיין שם (תלחץ על הטקסט הכחול)
    • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      68
      0 הצבעות
      68 פוסטים
      3k צפיות
      שלמה א 0ש
      @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?: 19 1 נתיבות צפון (המזלג) 20 1 נתיבות ראשי אם אתה נכנס בכניסה המרכזית אז אתה לא מתעכב ברמזור אלא פונה ימינה אבל אם אתה פונה ימינה במזלג (נווה שרון- 11 הנקודות), אז יש עוד 2 1 מועצה שדות נגב 2 שמאלה לנתיבות ואני לא זוכר את כולם בע"פ אבל אם לא עבדתם לפי מפות אז בדוק שיש עוד
    • רציתי לשאול אם זה נח לשים 2 אופני ילדים על הגג

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      683 צפיות
      ב
      מבחינת חיסכון בדלק עדיף לך לשים במתקן מאחורה האופנים על הגג יעלו לך את צריכת הדלק מכיון שהאופנים חותכים את האויר מה שדורש יותר כוח במנוע. אבל לא יודע כמה זה משמעותי לפעם בשבוע.
    • ספר רכב הונדה סיוויק 2012 (בעברית כמובן)

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      657 צפיות
      אין תגובות

    76

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.0k

    פוסטים