דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:

        בגז המתח עולה לפחות ל0.030 ויותר

        זה כלום, צריך לנוע בין 0.1 ל 0.9 VOLT
        אבל אם החיישן השני נותן את אותם נתונים לא מסתבר ששניהם נהרסו אלא שיש באמת תערובת עשירה (או ממיר סתום)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזגן מגמגם.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 מקורי מפירוק זה מצויין, אבל מקורי משופץ זה עוד יותר טוב.
        מה שלא מומלץ זה חדש חילופי זול.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזגן מגמגם.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 לא תמיד צריך שטיפה ואני גם לא יודע מה שמו לך שם במקום

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @Lexus באמת לא הבנתי, (ונגמרו לי הלייקים להיום)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @Lexus כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:

        מה קרה לפרוג?

        נושא השרשור: נושאים לא קשורים!

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ניקוי פיח עוני בנתיבות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג התיאוריה יפה! (באמת נהניתי) אבל גם אם זה נכון לכאורה לא מדובר בכמות נמדדת ובטח לא יפתור את הבעיה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזגן מגמגם.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 לא אם הוא רוצה שקט לשנים הבאות, חשוב גם לצין שכשמדחס ‘נטחן’ כפי שעלול לקרות בחילופי זול כבר לא מספיק להחליף מדחס וצריך בנוסף שטיפה של המערכת.
        ושיפוץ גם אמור להיות יותר זול.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אריאל-קמחי לסיכום, היה אחלה מסיבה, רק חבל שלא הביאו כיבוד.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מזגן מגמגם.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @shmuel רוב המכונאים יעדיפו להחליף מלשפץ (שיפוץ במקרה זה=החלפת פולי וסליל), אבל חשוב שתדע שעדיף מקורי משופץ מחילופי חדש ולכן (אם שלך מקורי) כדאי לך למצוא את מי שכן משפץ או להביא חילופי מקורי משופץ.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:

        זה הקוד P0134

        אז אולי זה כן חיישן צריך לבדוק איך הו מגיב לגז, קצת קשה להסביר.

        @אלוף-העולם-1 כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:

        אולי יש זליגת שמן מהאטם מכסה שסתומים לפלאגים?

        וא"כ איך זה מגיע לצילינדרים?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי פיח עוני בנתיבות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג מערכת הדלק ואוויר היא מערכת נפרדת ממערכת השמן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אברך-פשוט אומרים שהסטייפלר סבר שרכב זה ‘כלי משחית’ אבל רובם לא סוברים כך וגם מי שנוסע בת"צ לא מפחד לחצות כביש.
        וייתכן מאוד שגם הסטייפלר היה מודה שבימינו זה לא מחובת השתדלות אלא מחובת הביטחון ובידי שמים.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אברך-פשוט כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:

        אבל מה אתם אומרים אולי כדאי להפסיק לנהוג???

        ואולי להפסיק לחיות? זה מבטל את כל הסכנות.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ניקוי פיח עוני בנתיבות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג לא אמור להיות קשור לשמן, תעשה טיפול עם פלאש אולי יעזור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:

        יש לי שני קודי תקלה מהחיישני חמצן משהו כמו bank sensor co2

        בטח P0420 ו- P0421 שזה לא מקדם אותנו

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @א.ב. כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:

        @פיג-ו5008 היית פעם בכזה מצב??
        אתה פועל אינסטינקטיבית
        הפחד מליכנס ברכב לפניך גובר על השכל

        קרה לי פעם כנהג חדש יחסית ופעם כוותיק, וזה נכון שזה אינסטינקט אבל האינסטינקטים של נהג מנוסה לוקחים גם את זה בחשבון.
        זה היה ביציאה ממנהרה בכביש 6 כשמישהו נכנס בפתאומיות מהשול, לא היה לי זמן לחשוב אבל כנהג מנוסה ידעתי שיש רכב בנתיב השמאלי ושאין לי זמן להסתכל במראה כמה הוא קרוב, במודעות לא נתפסת מוזנת בליטרים של אנדרנלין הבנתי שזה וודאי וזה ספק וסטיתי שמאלה במינמום הנדרש, להערכתי המרחק ביני לבין שני הרכבים היה לא יותר מ10 ס"מ מכל צד וייתכן שהרבה פחות.
        כל הסיפור קרה בשבריר שניה, ורק אחרי כמה שניות המח שלי התחיל לעבד את מה שקרה כשהלב שלי עוד דופק כמו תוף.

        @חיים-ברזל כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:

        @אריאל-קמחי אם זה היה הפוך… שהוא היה בטלפון והיא הייתה ברכב זה היה הולך ככה:
        ‘צרחה’ וואו אמאל’ה, והוא בטלפון מה קרה? היא אומרת לו קרתה לי תאונהההה, אז הוא אומר לה “טוב אני כבר חוזר אלייך”

        לאחרונה שמעתי מעשה על אחד שאשתו עם חצי שנה רשיון התקשרה לבשר לו ש’עשיתי תאונה’ ותגובתו הראשונית הייתה - 'כבר חצי שנה אני מחכה לטלפון הזה…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        בהנחה וכפי שנראה החיישנים תקינים יש לך תערובת עשירה מאוד (יותר מידי דלק) חייב להיות שיש ריח דלק בפליטה, וכאן מגיעה שאלת הביצה והתרנגולת, האם המנוע תקול ותערובת עשירה היא תופעת לוואי, או שהתערובת עשירת מאיזו שהיא סיבה ואין שום תקלה במנוע.
        אופציה נוספת (אם באמת אין ריח דלק) שהממיר קטליטי שלך סתום חמורות (דבר שיכול להרוס מנוע).
        זה מה שאני מעלה בדעתי כרגע, יש תופעות נוספות? רעידות/איבוד כח במאמץ?

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום