@אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:
בגז המתח עולה לפחות ל0.030 ויותר
זה כלום, צריך לנוע בין 0.1 ל 0.9 VOLT
אבל אם החיישן השני נותן את אותם נתונים לא מסתבר ששניהם נהרסו אלא שיש באמת תערובת עשירה (או ממיר סתום)
@אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:
בגז המתח עולה לפחות ל0.030 ויותר
זה כלום, צריך לנוע בין 0.1 ל 0.9 VOLT
אבל אם החיישן השני נותן את אותם נתונים לא מסתבר ששניהם נהרסו אלא שיש באמת תערובת עשירה (או ממיר סתום)
@חיים-Y0737 מקורי מפירוק זה מצויין, אבל מקורי משופץ זה עוד יותר טוב.
מה שלא מומלץ זה חדש חילופי זול.
@חיים-Y0737 לא תמיד צריך שטיפה ואני גם לא יודע מה שמו לך שם במקום
@Lexus באמת לא הבנתי, (ונגמרו לי הלייקים להיום)
@מאיר-ג התיאוריה יפה! (באמת נהניתי) אבל גם אם זה נכון לכאורה לא מדובר בכמות נמדדת ובטח לא יפתור את הבעיה.
@חיים-Y0737 לא אם הוא רוצה שקט לשנים הבאות, חשוב גם לצין שכשמדחס ‘נטחן’ כפי שעלול לקרות בחילופי זול כבר לא מספיק להחליף מדחס וצריך בנוסף שטיפה של המערכת.
ושיפוץ גם אמור להיות יותר זול.
@אריאל-קמחי לסיכום, היה אחלה מסיבה, רק חבל שלא הביאו כיבוד.
@shmuel רוב המכונאים יעדיפו להחליף מלשפץ (שיפוץ במקרה זה=החלפת פולי וסליל), אבל חשוב שתדע שעדיף מקורי משופץ מחילופי חדש ולכן (אם שלך מקורי) כדאי לך למצוא את מי שכן משפץ או להביא חילופי מקורי משופץ.
@אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:
זה הקוד P0134
אז אולי זה כן חיישן צריך לבדוק איך הו מגיב לגז, קצת קשה להסביר.
@אלוף-העולם-1 כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:
אולי יש זליגת שמן מהאטם מכסה שסתומים לפלאגים?
וא"כ איך זה מגיע לצילינדרים?
@מאיר-ג מערכת הדלק ואוויר היא מערכת נפרדת ממערכת השמן.
@אברך-פשוט אומרים שהסטייפלר סבר שרכב זה ‘כלי משחית’ אבל רובם לא סוברים כך וגם מי שנוסע בת"צ לא מפחד לחצות כביש.
וייתכן מאוד שגם הסטייפלר היה מודה שבימינו זה לא מחובת השתדלות אלא מחובת הביטחון ובידי שמים.
@אברך-פשוט כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:
אבל מה אתם אומרים אולי כדאי להפסיק לנהוג???
ואולי להפסיק לחיות? זה מבטל את כל הסכנות.
@מאיר-ג לא אמור להיות קשור לשמן, תעשה טיפול עם פלאש אולי יעזור.
@אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:
יש לי שני קודי תקלה מהחיישני חמצן משהו כמו bank sensor co2
בטח P0420 ו- P0421 שזה לא מקדם אותנו
@א.ב. כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:
@פיג-ו5008 היית פעם בכזה מצב??
אתה פועל אינסטינקטיבית
הפחד מליכנס ברכב לפניך גובר על השכל
קרה לי פעם כנהג חדש יחסית ופעם כוותיק, וזה נכון שזה אינסטינקט אבל האינסטינקטים של נהג מנוסה לוקחים גם את זה בחשבון.
זה היה ביציאה ממנהרה בכביש 6 כשמישהו נכנס בפתאומיות מהשול, לא היה לי זמן לחשוב אבל כנהג מנוסה ידעתי שיש רכב בנתיב השמאלי ושאין לי זמן להסתכל במראה כמה הוא קרוב, במודעות לא נתפסת מוזנת בליטרים של אנדרנלין הבנתי שזה וודאי וזה ספק וסטיתי שמאלה במינמום הנדרש, להערכתי המרחק ביני לבין שני הרכבים היה לא יותר מ10 ס"מ מכל צד וייתכן שהרבה פחות.
כל הסיפור קרה בשבריר שניה, ורק אחרי כמה שניות המח שלי התחיל לעבד את מה שקרה כשהלב שלי עוד דופק כמו תוף.
@חיים-ברזל כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:
@אריאל-קמחי אם זה היה הפוך… שהוא היה בטלפון והיא הייתה ברכב זה היה הולך ככה:
‘צרחה’ וואו אמאל’ה, והוא בטלפון מה קרה? היא אומרת לו קרתה לי תאונהההה, אז הוא אומר לה “טוב אני כבר חוזר אלייך”
לאחרונה שמעתי מעשה על אחד שאשתו עם חצי שנה רשיון התקשרה לבשר לו ש’עשיתי תאונה’ ותגובתו הראשונית הייתה - 'כבר חצי שנה אני מחכה לטלפון הזה…
בהנחה וכפי שנראה החיישנים תקינים יש לך תערובת עשירה מאוד (יותר מידי דלק) חייב להיות שיש ריח דלק בפליטה, וכאן מגיעה שאלת הביצה והתרנגולת, האם המנוע תקול ותערובת עשירה היא תופעת לוואי, או שהתערובת עשירת מאיזו שהיא סיבה ואין שום תקלה במנוע.
אופציה נוספת (אם באמת אין ריח דלק) שהממיר קטליטי שלך סתום חמורות (דבר שיכול להרוס מנוע).
זה מה שאני מעלה בדעתי כרגע, יש תופעות נוספות? רעידות/איבוד כח במאמץ?