@יוני כתב ברכב 7 מקומות מסחרי:
שהמספר 6 שהבאת כנראה אינו מדויק כלל
מסכים! 1 ל6 זה בעיר עם פקקים/עליות וירידות
@יוני כתב ברכב 7 מקומות מסחרי:
שהמספר 6 שהבאת כנראה אינו מדויק כלל
מסכים! 1 ל6 זה בעיר עם פקקים/עליות וירידות
@מיוחד ואם אני מוצא בדיוק כזה בעלי ה כן מלמד?
כי זה יש https://www.aliexpress.com/w/wholesale-.html?isNewImageSearch=y&filename=OSS%2Fae-image-search-sg2%2F2026-04-30%2F1b18f753-9e53-443b-8aa6-f8aff60b50d3.jpg&imageId=1777496664320
חום מנוע
@אבי-ים יעבור יותר מים בחלק שכן פתוח, כי המהירות ריצה שלהם עולה.
חום מנוע
@אבי-ים זה לא יוכיח האם התקלה במשאבה או ברדיאטור. (ולמה שמת את זה בספויילר?)
@יוסף-Z אני לא המומחה בתחום, רק חשבתי שהוא מדבר על אחידות צבע וריסוס אחיד ועל זה אמרתי שיצא מצויין. אני קניתי בטמבור ספריי צבע הכולל פריימר בצבע שחור וושילבתי בו אפור כדי שלא יהיה בולט מידי ההבדל בין השחור-אפור של הרכב לשחור פחם של הספריי, זה לא משהו שמומלץ לעשות אלא שלי לא היה מה להפסיד (אחרת זה היה נשאר ירוק).
חום מנוע
@אביעד כתב בתקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע:
היה קצת חלודה וכו’ לדעתו זה נטו המאמץ של הרכב
לא תקלה פיזית
תרגום:
עם מערכת מים תקינה הרכב לא מתחמם בשום מצב, אבל מה? קשה לאתר את התקלה וזה קורה רק במאמץ אז לא נורא נשאיר את זה כך.
@יוסי-התחכמוני אבל זה תלוי לכאורה באיזה חומר השתמשת וזה לא ישתנה אם תשים אותו במיכל לחץ או במרסס מקצועי (תנור אתה כנראה לא עושה גם עכשיו).
@יוסי-התחכמוני כתב בלצבוע רכב לבד:
לצערי הקשבתי כאן לכמה אנשים שהמליצו על ספרי
הלך לי לפחות 20-500 שח לפח וגם נהרס לי הרכב הקודם יש לי אקדח אוויר של המקצוענים רק בעיה אחת איך נקרא הלקה הזאת בדומה למה שמשפריץ בסרטון אשמח לקבל תגובה בנושא
מעניין לדעת מה בדיוק נהרס ולמה.
(אני צבעתי דלת שלמה ויצא יותר יפה מהמקור)
חום מנוע
@אביעד כתב בתקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע:
מה שאני כן בטוח זה ברדיאטור חימום (שמשמש כגיבוי למקרים של עומסים, וכמובן -אחראי על המזגן של החום)
רדיאטור חימום סתום לעולם לא יגרום להתחממות המנוע, הוא לא נועד לגיבוי אלא רק לחימום, ובאמת אין לו השפעה ניכרת על הקירור.
חום מנוע
@tiptop כתבתי 2 דברים וערבבת אותם
@tiptop כתב בתקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע:
מה שברור שלמאוורר חייב פיקוד שאמור לכוון את העוצמה (הוא לא נדלק נכבה סתם בעמידה…)
יש כאן 2 דברים ביחד:
קונטקטור=ריליי
והמאוורר נדלק ונכבה גם בעמידה בהתאם לחום המנוע ותלוי כמובן במשתנים רבים כגון מזג אוויר חיצוני והספק מערכת הקירור וכו’ כדי לשמור על טמפרטורה אופטימלית.
חום מנוע
@tiptop כתב בתקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע:
- להרבה מאווררים יש טרמוסטט מובנה (שלפעמים ניתן להחלפה) המרגיש את החום בתא מנוע ולפי זה עושה מהירות המאוורר גם זה יכול להיות תקול
אתה בטוח? איזה רכב יש לך?
ואגב הבעיה שתיארת (קונטקטור לפעמים עובד ולפעמים לא) נדירה הרבה יותר מרדיאטור סתום, אא"כ אתה מדבר על רכבי אספנות.
@יאצק א. אתה אחלה בנאדם, אם כולם היו כמוך זה היה נראה אחרת.
ב. ואם כן ילך מנוע? ואם זה לא מנוע אלא בלמים?
ג. אנשים לא צריכים לומר שאתה לא מוסכניק טוב (בלשון המעטה) כדי לאכול לך את הראש ולבזבז לך את הזמן (במיוחד אם הם ‘שילמו’ לך על זה), ומה גם שבמקרים רבים הם כן עושים את האופציה הראשונה.
@מאיר אני אישית סבור כמוך כשמדברים על טויוטה, וכ"ש הונדה, (בלי לגרוע כמובן מהכתיבה היפה והמשמחת של @שלמה בפוסט הנ"ל), וכפי שהסביר שם @יצחק-רשטונ באריכות שרכבים אלו תוכננו לשיא מומנט/כ"ס בסל"ד כזה.
בנוסף יש לקחת בחשבון את המשקל של קורולה מול הקאמרי, אז אמנם ברור שאין מה להשוות בשטח, אבל לא יקרה לקורולה כלום מלנסות (אא"כ יש בוצה במנוע).
@מתושלח-הבבלי זה למה זה עולה יקר, ולמה אנשים לא רוצים לעשות את זה אפילו שזה הרבה כסף, ולמה מי שכן עושה את זה (מכוני בדיקה) מורחים אותך עם מלא הגדרות ביניים).
חום מנוע
@אביעד כתב בתקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע:
שהרכב הגיע לטמפרטורת עבודה לחצתי (ניונטרל) על הגז לכ3000 סל"ד לכשתיים וחצי דקות
@אביעד כתב בתקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע:
מה שאומר שלא נדלקו המאווררים
העובדה שהמאווררים לא נדלקו מוכיחה שלא חיממת את הרכב, והסיבה לזה היא שבסל"ד גבוה גם המשאבה עובדת יותר מהר, אם אתה רוצה לחמם את הרכב אתה צריך לאמץ אותו ולאו דווקא להעלות סל"ד (למשל להאיץ בעליה או (לא מומלץ בכלל!) ללחוץ גז וברקס יחד וכך ליסוע).
@ראובי הנקודה שדיברת עליה, גם בתשלום מלא לא!
@מתושלח-הבבלי כתב במה דעתכם על מערך עזרה לבדיקת רכבים?:
לבדוק מכונית כמו שצריך
כמובן בתשלום
אם הרבה מוסכים לא מוכנים לעשות את זה גם לא בתשלום…
אני למשל, לא עושה את זה בשום מחיר! (אפילו שאני לא נמנע מלייעץ טלפונית בחינם לאנשים שאיני מכיר)
@מאפ כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:
וגם החברות בעצמן מפסידות מזה…
מס’ פעמים כבר גיליתי את הרב קו של הבן שלי ריק, שהוא שכח לעדכן אותי שהחודשי שלו נגמר.
ולמי שמתמצא ויודע - אין לי שום דרך להחזיר את החוב, ולדעת כמה הוא פיספס וכו’…
זה לא החברות מפסידות אלא המדינה, תן להם לאכול את מה שהם בישלו.
@עוד-אחד-שמבין עוד אחד שמבין!
@מיישה כתב בפריוס 2006 מסך עליון:
https://s.click.aliexpress.com/e/_c40eLg3l
את זה התקנתי היום למישהט עובד מצויין
התקנת לפריוס במקום מסך מקורי?