דילוג לתוכן
לוגו
×

    הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

    12 נושאים 280 פוסטים
    • שאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת

      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      3k צפיות
      נייטרון חפשינ
      @YKingsmart כתב בשאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת: אין למישהו שמאי? @נייטרון-חפשי אולי לך? זכור לי פעם שדיברנו על זה שלחתי לך מייל פיקו לינו <pikolinou@gmail.com‏> יום ב׳, 22 ביוני, 18:37 ‎(לפני יומיים (2))‎
    • שמאות ''ניתוק קשר סיבתי''

      הועבר
      11
      25 הצבעות
      11 פוסטים
      8k צפיות
      ק
      @MEM כתב בשמאות ''ניתוק קשר סיבתי'': @פתוח-לשמוע כתב בשמאות ''ניתוק קשר סיבתי'': @מיכלין-שמאי-רכב כתב בשמאות ''ניתוק קשר סיבתי'': כמה זמן לאחר התאונה הוא בדק את הרכב לראשונה? חודשיים בערך אני כרגע מנסה לפנות למנהל לפני הבית משפט ולו כדי לומר לעו"ד ההוא גירא בעינך Spoiler חץ Spoiler הוא לא תרגם מילולית, אלא רעיונית, לביטוי מקורב בימינו, ויפה!!
    • דוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית

      36
      1
      0 הצבעות
      36 פוסטים
      9k צפיות
      י
      @איש-גמזו כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית: אני חושב שהשטח שם לא קשור לעיריה, הוא שייך לאיזה ערבוצ׳ שר*** ע*** הגיע איתו הסכם כלשהו עזוב זה שטויות. העירייה לא מעיזה להתעסק איתו. שהייתי צריך עזרה במריבה עם הפיקוח בנייה המליצו לי להכניס אותו כצד לבנייה והפקח יברח
    • 35 הצבעות
      10 פוסטים
      19k צפיות
      ג
      @אפרים1 צודק ותוקן, תודה.
    • תאונה קטנה האם יתכן הנזק שהנפגע טוען לו?

      36
      1 הצבעות
      36 פוסטים
      14k צפיות
      מ
      @YOLEVI מתנצל נכנסתי מאוחר על כן לא מצליח לפתוח את התמונות. במידה וזה עדיין רלוונטי תרענן תמונות ואסתכל. לכל מי שיש לו עניין דחוף תשלחו תמונות ישירות לווטסאפ, מייל או תתקשרו.
    • לוקח רכב של קרוב משפחה, מה עלי לעשות בנוגע לביטוח?

      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      5k צפיות
      אושר מתקרבא
      @שמואל10 כתב בלוקח רכב של קרוב משפחה, מה עלי לעשות בנוגע לביטוח?: או דרך ‘צ’יק’ בליברה רק צ"ג (ומקיף, אם יש)
    • קיבלתם דו''ח מעיריית ירושלים בעצרת המיליון? כנסו לכאן.

      11
      1
      10 הצבעות
      11 פוסטים
      8k צפיות
      ביתשמשניקב
      קו המידע של איצ’ה דיבר על זה נראה לי שצריך להשאיר לו הודעה והוא מטפל בעניין
    • מראות לא עובדת מהר אחרי החלפה

      הועבר
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      6k צפיות
      הרשלהה
      @פנצ-ר כתב במראות לא עובדת מהר אחרי החלפה: בצורה פיראטית עם מצית לא נראה לי שזה פיראטי הם פשוט שמו משהו מתכווץ בחום כדי שיהיה בידוד
    • 39 הצבעות
      105 פוסטים
      45k צפיות
      אושר מתקרבא
      @גיל כתב בהמדריך המלא: דו"חות חניה: אולי יש מישהו מחברי הפורום שזה קרה לו? נשמח לשמוע. במו"ע שלחו לי מכתב אחרי שהערעור נדחה
    • 24 הצבעות
      23 פוסטים
      5k צפיות
      ג
      @משה-קסקובסקי כתב במדריך: פניית פרסה - תקנות וענישה (וניפוץ מיתוס): @גיל לא נכון רק אם יש בהתמרורים ב-44 אז אסור לעשות פרסה אבל אם יש ב-40 מותר ככה אני זוכר כשלמדתי בתאוריה יכול להיות ששכחתי אם אתה יודע בוודאות שזה ככה אז תכניס הודעה אבל ככה אני זוכר "פתח בכד וסיים בחבית" (ב"ק כז.). למיטב ידיעתך, בכביש בו תמרור 203 (המכונה ב-44) מורה לך שמותר לך רק לנסוע ישר, כמו בצומת T שיש לך לנסוע ישר, או נתיב השתלבות ימינה, ולתנועה ממולך יש לנסוע ישר (לכיוון שממנו אתה בא) או לפנות שמאלה (שזה הימינה שלך) - כשיהיה לך רמזור ירוק שעליו תמרור המורה לך לנסוע ישר (203) - אתה יכול לעשות פרסה (ונזכיר שלתנועה ממול יהיה גם כן רמזור ירוק)? ממש לא. לגבי הידיעה בוודאות, אני משתדל. אני מודה לך על הארתך! תודה רבה בשמחה וב @גיל .
    • 22 הצבעות
      17 פוסטים
      5k צפיות
      ג
      @פתוח-לשמוע כתב במדריך: נהיגה שלא בימין הדרך: @יוני עקיפה באופן קבוע? או שפשוט מותר ומה החוק ב3 נתיבים? אחרי דברי @יוני ו @itzik הידידים היקרים שלנו, אוסיף כיהודה ועוד לקרא שדבריהם מדוייקים. סתם כי אני פה, לא כי הם צריכים גושפנקא ממני.
    • 16 הצבעות
      9 פוסטים
      2k צפיות
      ג
      @חובק-עולם נכון לעכשיו אין בידי תשובה.

    33

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים