דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מה לדעתך יש לעשות כאשר מישהו מפרסם פוסט בשבת?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מתלמד-0 כתב במה לדעתך יש לעשות כאשר מישהו מפרסם פוסט בשבת?:

        @נייטרון-חפשי זה לא פורום להחזרה בתשובה (איך הבנת ממני שכן??), וגם לא לעקיצות וטיפול במחללי שבת. (ואת זה היית צריך להזכיר לכל מי שהציע הצעות בסגנון).
        לכן, אם כל מי שכותב בשבת יקבל הודעה שהפוסט שלו לא פורסם, כיון שאינו עומד בכללי הפורום,רצוי בתוספת לינק שמפנה לכללים-החרשתי.
        אם הוא בחר להפר את הכללים, שבכלל לא בטוח שהוא טרח לקרוא כמו הרבה (למרות שזה לא כלל נפוץ-רק בפורום חרדי), מה לו כי ילין??
        אבל אנו חרדים, לפני שאנו בעלי רכב, גם בהתנהגות שנדרשת מצד עצמנו, וגם איך חילוני מסתכל עלינו, ולכן גם מי שמפר את הכללים לא יכול “להיעקץ” בפרט אם ההפרה על משהו דתי!!
        קשה לי מאד עם מפלס השנאה שנובעת מבורות וחוסר ידיעה בכל מה שנוגע לדת, ברמה האנושית בלי קשר לחובתנו כחרדים שלא להמאיס את התורה.

        כשאני קורא את התגובה שלך ושל @אלי-2023 שכתב אחריך אני שואל את עצמי אם אני נמצא באותו שרשור שאחזתי בו קודם, נראה לי שאיכשהו גלשו כאן לגמרי מהנושא (זה לא התחיל ממך) ותגובות רבות הוצאו מהקשרם בגלל שקראו אותם בנפרד ולא כהמשך לפוסט קודם, ברשותך אפרט כמה נקודות:

        1. מי כתב לעקוץ וכו’ וכו’ וגומר!? זאת הייתה אופציה אמנם בסקר שאפילו זכתה בכמה הצבעות, אבל אף אחד לכאורה לא התכוון לשימוש בעקיצות כ’ענישה’ אלא כשיטה ליישר את המשתמש הסורר (‘תינוק שנשבה’ כמובן!!!) לכללי הפורום, יש כאלו שרואים את זה כשיטה יותר ‘מקרבת’ מאשר למחוק לו את הפוסט, זכותך לחלוק. וכבר טרחו לפני להסביר את העניין למה כיוונו ב’לעקוץ’. (תגובות תוקפניות יותר - אם היו, נמחקו ע"י המנהל)
        2. כתבת ש: ‘אם כל מי שכותב בשבת יקבל הודעה שהפוסט שלו לא פורסם, כיון שאינו עומד בכללי הפורום, רצוי בתוספת לינק שמפנה לכללים-החרשתי’, וגם @אלי-2023 כתב: ‘למרות שזה עצוב אבל יכול לקרות מצב כזה ולדעתי שהמנהל יכתוב לו בפרטי שיש תקנון לפורום וצריכים לעמוד בו ונגמר סיפור’, אתה מוזמן לעיין במה שכתבתי (למשל) בתחילת השרשור ודו"ק ותשכח שממש על כגון זה דובר.
        3. הנושא האם זה עבירה על תקנון הפורום לא באה כסיבה לצורת תגובה מסויימת אלא כהצדקה מוסרית (-מצידך) ותדמיתית (-מצד ה’עבריין’ ואיך שהוא יקבל את זה) להגיב כפי שאתה רואה לנכון בלאו הכי אלא שאם זה לא היה מעוגן בכללים לא היית יכול להגיב כך אעפ"כ, טפשי שצריך להסביר את זה אבל אני רואה שנתפסו לעניין יותר מידי.

        @מתלמד-0 כתב במה לדעתך יש לעשות כאשר מישהו מפרסם פוסט בשבת?:

        אבל אנו חרדים, לפני שאנו בעלי רכב, גם בהתנהגות שנדרשת מצד עצמנו, וגם איך חילוני מסתכל עלינו,
        קשה לי מאד עם מפלס השנאה שנובעת מבורות וחוסר ידיעה בכל מה שנוגע לדת, ברמה האנושית בלי קשר לחובתנו כחרדים שלא להמאיס את התורה.

        בזה אני מסכים, אבל זה שוב סטייה מהנושא ולכן הוכנס לספויילר, וצריך מצד שני גם לא לתת לכאב הזה לגרום לנו להרפיס את התורה (ועבור זה יש לנו גם מאמרי חז"ל על ‘עם הארץ… וכו’ וכו’ על אף שמאמרים אלו גופא הם הסיבה הגדולה לשנאתו העצומה של ‘שנה ופירש’ וכפי שכתב רש"י שם), ואנא לא לתקוף אותי על זה לפני שקוראים פעם שניה ומכניסים לפופורציה, הוצג כאן צד אחד והצגתי צד שני כדי לאזן, לא מתאים שאכתוב כאן מאמר שלם על השקפת היהדות וגדולי התורה בנושא, זה לא פורום לתורה.
        ובשקט אגלה לך שיש גם שנאה שנובעת דווקא מהכירות וידיעה במידה זו או אחרת, אלא שאנו נוקטים תמיד לכף זכות כל שלא הוחזק רשע, ובייחוד בימינו שרבים נחלקים אף בתוך עצמם בין שנאה זו לשנאה זו.

        הצעות יעול

      • רשימת פירוקיות לתועלת הציבור
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        לצפתיים יש שתי פירוקיות אחת בחצור בשם אשרף, פירוקיה קטנה 0536804796 אבל זה מה שקרוב, הרכבים שם מתחלפים די מהר כי אין מקום.
        פירוקיה נוספת בדלתון 0586404404 בגודל ממוצע ומסודרת, אבל החברה שם סנובים ויקרנים ורק וואצאפ וכו’
        שתיהם ערבים.

        חלקי חילוף

      • מה אומרים התלמידי חכמים על פסק הדין שהגיע ליידי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        יש כאן לכאורה שני נידונים:

        1. הטעייה מצד המוכר וחוסר גמירות דעת מצד הקונה שהסתמך על הנתונים שנתן המוכר וממילא מקח טעות.
        2. הונאה מצד המחיר שחושב בהתאם לנתונים שגויים ובזה גם המוכר מודה אלא שטוען שלא עשה זאת בזדון.
          איני יודע מדוע פסק הדין מתייחס לטענה הראשונה בלבד שמסברא קשה מאוד להוציא על סמך טענה זו כל שלא הוכח שהייתה כוונה להטעות או הסתרת נתונים באופן ברור כדי שנוכל לאמוד שבוודאי נחשב לטעות בדעת בנ"א (ברור שזה שהוא טוען שטעה זאת לא סיבה ורק במקרה שברור שהדבר מטעה למשל הזיוף של הקילומטר שייך לטעון מקח טעות).
          אמנם מצד האונאה ברור שהייתה כאן אונאה באלפי שקלים (הרבה יותר משתות) וזה דבר הניתן לבירור ואף המוכר מודה בזה וממילא יהיה זה סיבה גם למקח טעות.

        אני אמנם לא מצוי בעומק הסוגיות בכל מקום אבל רציתי דבר ראשון להעיר שיש כאן לכאורה נידון נוסף שלא קיבל התייחסות ומחכה שיבואו הידענים ויכניסו אותנו לעניינים.

        אולי @שלמה יוכל לעזור כדרכו?

        נכון מה ששמעתי ש @מאיר דואג למלגה למשתתפים בישיבת ביה"ז?

        עסקאות רכב

      • פנס שבור עובר טסט?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אנונימוס כתב בפנס שבור עובר טסט?:

        ועוד שאלה האם אכן לוותר לו, זה סה’‘כ 350 ש’'ח

        אם אתה חושב לא לתקן ולוותר לו זה שאלה האם אתה לא תנזק מזה בסוף ותגלה שאתה חייב לתקן, אבל אם אתה משלם על זה 350 ומוותר לו זה כבר לא ‘וויתור’ אלא ‘צדקה’ אבל ייתכן שלעניין זה הוא נזקק במיוחד.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ברכות לרגל מסך הבית החדש לפורום!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ראובן-שבתי לא מבין בזה אבל…
        אולי צודקים שקודם זה היה מידי צבעוני, אבל מצד שני הצבעים נתנו חלוקה ברורה יותר בעין, אולי אפשר לצבוע את זה בצבעים לא מנוגדים מידי.

        האייקונים זה שידרוג גדול.

        הצעות יעול

      • רשימת פירוקיות לתועלת הציבור
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        הפירוקיה אולי הכי גדולה בצפון (יש באיזור ההוא בלי סוף פירוקיות) מיכאל (או מחהאל 😉 ) בכפר יאסיף יש לו מבחר עצום ומחירים טובים 0544535770 (ערבי נוצרי 😉 )

        חלקי חילוף

      • אשמח לעזרה מהמבינים בתחום-רכב פריוס
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        גם אני שמעתי שטויוטה משתמשים בסוללות פנסוניק, רק קח בחשבון שהמוסך בנתניה לא אמין במיוחד… אז הכל בעירבון מוגבל (גם אם הוא נותן אחריות) אתה חייב! בדיקת סוללה.

        עסקאות רכב

      • שליטה מההגה - קצת יותר מידי...
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        זה נורמאלי לגמרי, יש מערכת הכפלת כח של ההגה ובין אם היא חשמלית וכ"ש אם לא היא לוקחת כח מהמנוע (וכמו שכולם יודעים שמאוד קשה לסובב את ההגה כשהמנוע מכובה), או ברכב היברידי (כגון סיוויק 2010) כשהמנוע מכובה לוקח מהסוללה, זה גורם לנפילה קלה של הטורים שמתבטאת בירידה קלה במתח בייצור החשמל (יש אמנם מיישר זרם אבל בנפילה קטנה לא בהכרח שהוא אמור לשנות, תמיד יישרא טווח מסויים של שינויי זרם) ברכב היברידי ייתכן שנוצרת נפילת מתח (דומה להסבר הקודם אבל קצת יותר מורכב להסביר) אם זה לא ממש קיצוני לדעתי אין סיבה לחשוש.

        אצלי בבית למשל, בשבת כשהבית על מצברים ואספקת החשמל די מוגבלת מורגש נפילה קלה של עוצמת התאורה בכל פעם שהמקרר נדלק, די ברור שזה קורה תמיד אבל בעוצמה לא מורגשת

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קיבלתם דו''ח מעיריית ירושלים בעצרת המיליון? כנסו לכאן.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @לוחצגז כתב בקיבלתם דו''ח מעיריית ירושלים בעצרת המיליון? כנסו לכאן.:

        אף נציג חרדי בעירייה לא הולך לפרסם בריש גלי שהוא יכול לעזור לבטל דוחו"ת.

        לא נראה לי נכון, במיוחד כשמדובר בעצרת של כלל הציבור שמצדיקה התחשבות מיוחדת.

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • תיקוני שגיאות, עריכה והתראות... - הגהות, הודעה והתנצלות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יעקב-מ-פינס כתב בתיקוני שגיאות, עריכה והתראות... - הגהות, הודעה והתנצלות:

        בגלל שבהגדרות ברירת מחדל על כל עריכה בפוסט שנמצא במעקב כמעט כולם קיבלו התראות החל מהבוקר ואני מתנצל על כך מאוד, מי שזה מפריע לו יכול להכנס להגדות החשבון ולשנות בשורה זו ל-‘אף אחד’ מי שזה לא מפריע לו יכול להשאיר את זה ככה ולהנות מהרבה התראות 😉

        ומה אם אני כן רוצה לקבל התראות על עריכת פוסטים שנכתבו היום והוסיפו בהם מידע (כמו למשל עריכות של @לך-תדע ) אבל לא רוצה לקבל התראות על פוסטים מלפני 8 חודשים שהיה בהם כתיב חסר?!?

        הודעות המערכת

      • רשימת פירוקיות לתועלת הציבור
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מיכאלוש כתב ברשימת פירוקיות לתועלת הציבור:

        היפר חלף תלפיות ירושלים
        רחוב: הרכב 15 ירושלים
        טלפון: 050-7100003
        איש קשר: דניאל

        @sivan22 כתב ברשימת פירוקיות לתועלת הציבור:

        @EBA היפר חלף מגרש הגרוטאות הגדול בירושלים! עשרות (אולי מאות) מכוניות מוכנות לפירוק. כתובת: הרכב 15, תלפיות, ירושלים. טלפון: 02-678-3296.
        [אני ראיתי לפחות כמה טויוטה קורולה, זה הרכב שעניין אותי, יש כמובן הרבה מאד אחרים]

        מתוך הפרסום שלהם:
        “היפר חלף ירושלים - אנחנו לא רק מותג, אנחנו גם איכות! חברת היפר חלף נוסדה בשנת 1978 ועוסקת בסחר ובשיווק של חלקי חילוף. החברה מנוהלת בידי מאיר אביטל שצבר ניסיון וידע רב בתחום החלפים לרכב. החברה משווקת חלפים, מנועים, גירים, פנסים, מצברים, מראות, רדיאטורים, חלקי פח, מזגנים ועוד אביזרים מגוונים, לכל סוגי הרכבים ולכל סוגי הדגמים. היפר חלף בע"מ היא חברה המובילה בתחום השיווק של חלקי חילוף משומשים לכל סוגי הרכבים. אנו מעניקים שירות של התקנת מנועים וגירים ללקוחות פרטיים ונותנים ייעוץ מקצועי. צוות החברה מקצועי, אמין וותיק. בין לקוחותינו נמצאים מוסכים מורשים וחברות מובילות במשק, והרבה לקוחות פרטיים. יש לנו רישיון עסק מוכר ע"י משרד התחבורה לפירוק רכבים וסחר בחלפים משומשים.”

        חלקי חילוף

      • מה עדיף? לקנות רכב שהוסב לגז או להסב בעצמי לגז?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @gogo כתב במה עדיף? לקנות רכב שהוסב לגז או להסב בעצמי לגז?:

        1. כאב ראש.

        לידיעתך, השירות בג’י גז כולל שירות עד הבית ורכב חילופי.

        עסקאות רכב

      • רעש בסיבובי ההגה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @איבזה-ידנית
        לא מסתבר שזה מיסב, וגם לא תפוחים, לא מסרק, ולא משאבת/שמן הגה.
        איזה סוג רעש? כמו חיכוך גס/גרירת ברזל, או כמין חריקה?
        אולי זה בלמים גמורים/חדשים מאוד, או משהו שנוגע בפחית הבלמים?
        אבל לפי הנתונים כרגע זה הכי נשמע לי ציריה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • התקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צילפינגים כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

        שאלה האם הבקר שיוט הזה חכם כלומר האם הוא יודע להשים לב שהרכב לא מתאמץ מדיי

        כל מה שנועד הבקרת שיוט זה בשביל חיסכון והוא מיועד בשביל שלא יתאמץ מידי

        לא, זה נועד אולי בשביל שהנהג לא יתאמץ… אמנם דעתי האישית שלמעשה זה עוזר לחסוך, אבל כשאתה מעלה את המהירות דרך הידית אתה מרגיש איך שהוא מעלה טורים ללא רחמים.
        ולא, זה לא בולם את עצמו וזה ס"ה טכנולוגיה מאוד ישנה. אגב, בקרייזלר וויג’אר משנת 2000 בערך כבר יש את זה ושם זה עם מצערת מכנית ומנוע חיצוני של הבקרת שיוט.

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חדש בפורום! תיקון שגיאות נפוצות אוטומטית
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל זוכר זוכר.
        אבל העניין הוא

        @יעקב-מ-פינס כתב בחדש בפורום! תיקון שגיאות נפוצות אוטומטית:

        כמובן שבפורום כזה המילה תכתב כלשון התורה!!

        @נייטרון-חפשי כתב בחדש בפורום! תיקון שגיאות נפוצות אוטומטית:

        קח דוגמה אחרת, המילה כח נכתבת בעברית עם ו’ שלא כלשון תורה ואני מעוניין להתעקש.

        ואני מדבר מצד הדקדוק העברי, (כלומר, לשון תורה) וממש לא מעניין אותי דעת ‘גוגל הדור’

        הודעות המערכת שגיאות תיקון

      • מחפש בולם שמאל לטויוטה פריוויה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        נזכרתי לעדכן שנמצא החלק בחנות ‘חלפים U4’ בחולון, יש להם גם אתר ומשלוחים, והיה להם את החלק חדש או משומש ובמחירים הוגנים.

        חלקי חילוף

      • מה יותר זול- רכב זול או רכב יקר?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @RKE ברור שרכב זול הרבה יותר זול…
        מנסיון…

        עסקאות רכב

      • רעש בסיבובי ההגה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @איבזה-ידנית כתב ברעש בסיבובי ההגה:

        אתה צודק לא כל כך הצלחתי לחלק את הציטוט

        תשאיר שורה ריקה בלי > בהתחלה

        @איבזה-ידנית כתב ברעש בסיבובי ההגה:

        יש אחריות אבל הוא טוען שכל הציריות גם הפנימית והחיצונית הלכו והוא אומר שזה בגלל שהבולם עקום וצריך גם להחליף גם את הנבע וזה אני בכלל לא מבין למה
        מה כן אפשר לעשות

        זה הוא שאיבחן וזה מחדל שלו, הוא צריך לתת לך ציריה באחריות! אולי כדאי להגיד לו את זה ואולי זה בזבוז זמן/כח, בחירה שלך.
        נאבה (ככה כותבים את זה) אכן לא אמורה להיות קשורה, אמנם ייתכן שתיהרס כתוצאה מהמכה או מהנסיעה עם מתלים/גלגל עקומים.
        בולם יכול בהחלט להיות קשור אבל בד"כ מה שמתעקם זה המשולש או אפילו מוט הגה ולא הבולם, לך למישהו אחר לאיבחון (ואולי תגלה לנו בשקט מי זה המוסכניק הזה?)
        אם תספר לנו איך הוא קיבל מכה נוכל לדעת כיוון יותר ברור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מדריך: חגורות בטיחות וכסאות בטיחות - כל מה שרציתם לדעת! (מבחינת בטיחות וחוק)
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טכנולוג כתב במדריך: חגורות בטיחות וכסאות בטיחות - כל מה שרציתם לדעת! (מבחינת בטיחות וחוק):

        וכן האם נוסע מאחור שלא חגר והנהג אמר לו לחגור יש קנס גם על הנהג ?

        אין על הנהג רק על הנוסע בדידי הווה עובדה
        לקחתי טרמפ והפצרתי בו לחגור והוא עמד על שלו שאין צורך תוך כדי דיבור כורזת לי ניידת לעצור וכששאל מדוע הוא לא חגור עניתי דברים כהוויתם והלה קיבל קנס

        אני קיבלתי דו"ח על נוסע שלא חגר בספסל השלישי!
        ולכל מי שחושב עכשיו לעצמו שבטח השוטר טעה, אני רוצה להזכיר לו שקודם הוא טען ששוטר לא יכול לתת דו"ח בלי לצטט את החו"ק וכו’ וכו’.
        אז בלי להביע דעה בעניין החוקיות של הקנס (בקשה לביטול נדחתה) מישהו יכול להסביר לי למה שוטר לא יוכל לתת לי קנס על רמזור אדום ולהשאיר לי את חובת ההוכחה שאין ולא היה שם רמזור? אם דו"ח שנתן בוטל מישהו יקנוס אותו על זה?
        לא נראה לי שניתן להוכיח משהו מהתנהגותם של שוטרים שמעולם לא נמנו על בעלי IQ גבוה, ולא שמענו מעולם על מישהו שהסתפק אם ללמוד הנדסת תוכנה או רפואה ובסוף החליט ללכת על… שוטרות!

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות שוטר דוחות תעבורה נקודות חובה המדריכים של גיל חגורות בטיחות כסאות בטיחות בוסטר

      • מוצרי רכב במשנת יוסף
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        באופן כללי, כל השטויות שנמכרים שם לא בגלל דרישת הלקוחות אלא כ’מוצרי קופה’, לא רק מצד המחיר אלא גם בשביל האמינות עדיף לקנות בעלי מאשר במשנת יוסף… שם זה בטוח לא יהיה אפילו מותגי עלי.

        חלקי חילוף
      • 1
      • 2
      • 24
      • 25
      • 26
      • 27
      • 28
      • 125
      • 126
      • 26 / 126
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום