דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • רכבים ידניים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר כתב ברכבים ידניים:

        כשעברתי מידני לאוטומט לקח לי זמן להסתגל שצריך להסתכל אחורה ברוורס!

        לא הבנתי (ודווקא נהגתי על ידני אמנם לא באופן קבוע אלא גם וגם)

        שמתי לב שהגיר ידני (לפחות לפי נתוני יצרן) לוקח יותר דלק מהגיר הרציף,

        באופן כללי כל מה שכתב @ידני לעניין חיסכון פחות רלוונטי לגירים החדשים שבהם לפעמים המחשב הרבה יותר מוצלח מנהג אנושי ולגיר הרציף יש בלי סוף יחסי העברה.

        לא יודע למה, אבל האיזור משפיע על הנהג. וגם כשאני מגיע לבני ברק האנדרנלין עולה והדוושות קרובות לרצפה יותר מאי פעם…

        כמה שאתה צודק!
        5 דקות נהיגה בירושלים מוציאות אותי מדעתי יותר מכל השעתיים נסיעה עד שם!

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • גרר מאנ"ש
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        נראה לי שלא כדאי לפצל את הנושא כי בינתיים השיח חרשים הזה מוליד כל הזמן רעיונות חדשים…
        😆 😝
        @מאיר ? @מיישה @ראובן-שבתי ?

        גמ"חים

      • קליפס של תא הכפפות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אבי-ים לא יודע עם איזה שניים התנסית ולכן אפרט לטובת הכלל: יש שלשה סוגים של דבק אפוקסי, פלסטלינה שפופרת (משחה) ונוזלית הבאה במזרק כפול, החומר המתאים ביותר למקרה שלנו הוא השפופרת שהוא די קשיח כדי לתפוס חזק ולא להתקלף ומצד שני יש לו גמישות מספיקה כדי לא להשבר מהאלסטיות של המתכת.

        חלקי חילוף

      • שרשור הסיילים והקופונים של עלי אקספרס
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אבי-ים כתב בשרשור הסיילים והקופונים של עלי אקספרס:

        אבל תהיה בטוח שבדקתי באשראי…
        חזר כפול ממה ששלמתי בפועל

        אתה צודק! גם לי זה קרה ושמעתי גם מעוד אנשים.
        ומה ש @מיישה כתב שחוזר לקופונים זה בהנחות קופון ומטבעות וזה חוזר לארנק (כמובן שבהחזר קופון פג תוקף אין לך שום תועלת)
        ב3 מוצרים ומשלוח חינם אני יודע בבירור שחוזר בערך פי 2.

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך אליאקספרס קופונים מולטימדיה

      • פירוק פנס אחורי של סיטרואן פיקאסו כדי לנקות אותו מבפנים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @simon לפרק זה מאוד מסובך, זה דבוק וכדי לשחרר את הדבק אפשר לחמם באש את כל ההיקף של הפנס. אתה יכול לשים סמרטוט על מקל דק ולהחדיר אותו דרך פתח הנורה.
        טינר עלול לדעתי להצהיב את הפנס.
        לידיעתך, דבק 3 שניות לא אמור להחזיק לאורך זמן, מנסיון!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        לדעתי העניה גם לפריוס יש סיכוי לא מבוטל להיתקע בשוליים, פשוט בעיניי ראיתי כמה וכמה…
        קורולה פחות.

        יש עוד פיצ’ר בפוקוס, שאין ‘‘רעשי ונטה’’ אתה לא יכול לדעת אם היא פועלת או לא וזה מגניב בעיניי,
        תעמוד ליד אטראז’ או סיריון ותשמע כל רגע נדלק/ נכבה וואוו… טססס…

        אני אישית נתקעתי עם פריוס בשוליים
        ובעיני ראיתי קורולה ששברה בלוק מנוע באמצע כביש אחד
        ובשבוע שעבר התחמם לשכן שלי הפוקוס בגלל שהוונטה שרפה פיוז, אילו היו שומעים את הוונטה זה לא היה קורה.
        אגב, הפיצ’ר של הוונטה קיים בהרבה רכבים גם משנתונים ישנים, לא נראה שזה פיתוח מיוחד של פורד.

        כל פעם הייתיי מתחזק מחדש במידת הביטחון שה’ ישלח טנק נוסף חחח

        ואז תתחיל לנסוע על טנק כי מה שחשוב זה האמינות ולא הדלק…

        אל תגיבו ברצינות לשטויות שלי, פשוט מיציתי את הוויכוח ורציתי עדיין להיות בעניינים.😹

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • עזרה בעניין בדיקת מחשב לרכב היברידי במודיעין עילית
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @EBA תודה רבה!

        הצעתי את המייל לאנשים פרטיים חברי פורום שלא מעוניינים בפרסומת

        גמ"חים היברידי

      • מחפש חלקים לפריוס 2007
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @נייטרון-חפשי כתב במחפש חלקים לפריוס 2007:

        @מיישה זה חדש הדבר הזה, כל חברי הפורום כבר חרשו על המוצר הזה והכי זול זה 150 אם זה אמיתי זה ייעלם מהר מי שמעוניין כדאי להזדרז.

        מחיר המשלוח עודכן ל247.32 ש"ח
        אני כבר הזמנתי 3, מקווה שאכן יגיעו.

        חלקי חילוף

      • האם זה חוקי להחליף את פנסי החזית ללדים?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        בטסט לא בודקים איזה נורות יש לך אלא האם זה מאיר טוב ולא מסנוור
        מבחינה חוקית זה לכאורה לא חוקי אע"פ שאלפים כאלו נוסעים על הכביש, אם למישהו יש מידע מדוייק בנושא מבחינת נהלים בשטח אודה לו מאוד (יותר מפעם אחת חיפשתי בעצמי)
        אני מעדיף לא לבדוק האם זה עובר מבחן של ניידת בוחני תנועה אפי’ שאת הרכב שלי ימצאו בלאו הכי על מה להוריד🤕

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        לקחתי פריוס פלוס מהשכרה בק’'ס עם 149 על המד, ונסעתי לביתר ולירושלים בינעירוני, יצא לי 1.15.5 ולא השתוללתי

        לא תקין! צריך לבדוק.
        (אני מבין שמיצו את ה’נושא’ אז אפשר להסיט את השיחה)

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        גם פריוס אמרו לי שאינה כאיוניק המסוגלת להגיע ל 21 לליטר

        איוניק הוא חיקוי נחמד של פריוס שנכנס לשוק רק כי אנשים רצו לגוון.

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        בכל אופן כל נושא צריכת הדלק אנשים לא מחשבנים טוב, על פאביה דיזל אמרו לי 1 ל 20 ולקח 1 ל 15 בפועל

        היה לי כזו ו1/20 זה מינימום בבינעירוני, הצלחתי גם להגיע ל1/26 בנסיעה למרכז לעומת פריוס שהשיא היה 1/22 או קצת פחות. כנראה הרכב שראית לא תקין/מתוחזק.

        @חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:

        חבל …

        וואלה!
        מסכים איתך לגמרי, סוף סוף הגענו להסכמה… 😁 😆

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • מחפש באזור בית שמש בורג סיליקון לתיקון פנצ'ר
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פתוח-לשמוע כתב במחפש באזור בית שמש בורג סיליקון לתיקון פנצ'ר:

        ועל ברגים מעלי אתה ממליץ ג"כ?

        יש ברגים לא מעלי???

        גמ"חים

      • פריאוס 2008 לחצן פתיחת פגז'
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @עמוד-ענן כבר דובר על זה רבות כאן

        חלקי חילוף

      • תיקון פנס אחורי בגרנדיס - עשה זאת בעצמך
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @נמה לדים זולים יתנו אור יותר חלש מאותה עוצמת זרם (ובד"כ הצריכה שלהם לא תהיה טובה יותר בגלל זה), כל לד יש לו התנגדות מסויימת וחיבורם בטור מפחית את המתח, מתח גבוה מידי ישרוף את הלד, כשאתה מחבר אותם במקביל כל אחד מהם מקבל מתח מלא של 12 וולט וממילא הוא מושפע יותר מקפיצות במתח.
        בנוסף אני מאמין שהשנאי מכיל בתוכו מייצב מתח ומן הסתם המקורי הוא איכותי יותר ממה ששמת.
        ואתייג כאן את מו"ר @לחיים שיתקן אותי אם כתבתי שטויות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קיבלתם דו''ח מעיריית ירושלים בעצרת המיליון? כנסו לכאן.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @לוחצגז כתב בקיבלתם דו''ח מעיריית ירושלים בעצרת המיליון? כנסו לכאן.:

        אף נציג חרדי בעירייה לא הולך לפרסם בריש גלי שהוא יכול לעזור לבטל דוחו"ת.

        לא נראה לי נכון, במיוחד כשמדובר בעצרת של כלל הציבור שמצדיקה התחשבות מיוחדת.

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • מתקשה 2 דברים בלימודי נהיגה - אשמח לטיפים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יראת-שמים אני רואה שלא הובנתי אז אפרט:
        הכלל הנלמד וצריך להיות מיושם בטסט הוא נסיעה באמצע הנתיב, פותה"ש תיאר בעיה של קושי לשמור מרחק מהימין.
        דעתי שהדבר נובע מקושי באומדן מרחק כי הוא הרי צריך לאמוד את המרחק מהשול הימני ולמקם את עצמו במרחק משוער עד האמצע, ולכן המלצתי לו לנסות לאמוד את המרחק מהצד השני ששם יש לו יותר שדה ראייה ויותר קל לאמוד את המרחק.

        רישיון נהיגה

      • מיזם אדיר! מי רוצה?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @aiib למעשה הם הגיעו ולא ידידים…

        גמ"חים

      • פריאוס 2008 לחצן פתיחת פגז'
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דוד-המומחה גם הייטק לא יחזיק
        ואגב אם שמים ברגים קודחים הייתי ממליץ לשים גם שייבה עם אטם כדי לשמור על הפלסטיק שלא ישבר

        חלקי חילוף

      • מים בפנס הקדמי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @קינג-קומפיוטר המזרק לא יעזור,
        צריך לפתוח את המכסה של הנורה ולהעמיד את הרכב בשמש, או גם ללא שמש בנסיעה ארוכה הפנסים פועלים ומחממים את המים והכל מתייבש.
        כדי שזה לא יחזור צריך למצוא מאיפה נכנס הרטיבות, לפעמים זה פשוט כי לא סגרו טוב את המכסה, אבל לפעמים זה סדק ואז קשה לתקן, במקרה של סדק כדאי להשאיר את המכסה פתוח באופן קבוע, זה אמנם קצת מזיק לפנס אבל מועיל למניעת אדים.

        אני רואה לנכון להביא באותו עניין סרטון של כריפיקס (זה לא ברצינות ואין לפעול ע"פ הסרטון)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה פריוס 2008 התפרסמה במודעה הנושאת כתב חידה...
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דוד-המומחה זה אומר שנדלק קוד תקלה ובמקום לתקן היא מנתקת מצבר כדי לאפס את הנורה.
        ההשערה שלי: הלך הסוללה (קוד P0A80), אבל גם ייתכן שזה משאבה היברידית ס"ה או משהו דומה.
        אם זכיתי בחידון מה אני מקבל?

        מדברים רכב

      • מחפש מורה שמעביר טסטים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        א’ אם אתה יודע לנהוג ורק… בד"כ יצא לך יותר זול לעשות עוד טסט (ועוד אחד…) מאשר לחפש את המורה הד"ל.
        ב’ אני מאמין שכשבן אדם מגיע לטסט 6/7/8 פחות מחמירים איתו מאשר בטסט ראשון, למה? מן תכונה אנושית שהשתרבבה למערכת הטסטים.

        רישיון נהיגה טסט ראשון טסט ראשון
      • 1
      • 2
      • 23
      • 24
      • 25
      • 26
      • 27
      • 125
      • 126
      • 25 / 126
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום