@מאיר כתב ברכבים ידניים:
כשעברתי מידני לאוטומט לקח לי זמן להסתגל שצריך להסתכל אחורה ברוורס!
לא הבנתי (ודווקא נהגתי על ידני אמנם לא באופן קבוע אלא גם וגם)
שמתי לב שהגיר ידני (לפחות לפי נתוני יצרן) לוקח יותר דלק מהגיר הרציף,
באופן כללי כל מה שכתב @ידני לעניין חיסכון פחות רלוונטי לגירים החדשים שבהם לפעמים המחשב הרבה יותר מוצלח מנהג אנושי ולגיר הרציף יש בלי סוף יחסי העברה.
לא יודע למה, אבל האיזור משפיע על הנהג. וגם כשאני מגיע לבני ברק האנדרנלין עולה והדוושות קרובות לרצפה יותר מאי פעם…
כמה שאתה צודק!
5 דקות נהיגה בירושלים מוציאות אותי מדעתי יותר מכל השעתיים נסיעה עד שם!



