@אליה או שעבדו עליך, או שהם לא יודעים… מעדיף לא לחשוב שאולי אתה לא הבנת נכון…
ייתכן שהם אמרו שניתן לזהות דליפות לפי השמן שיוצא וזה נכון מאוד בד"כ שמזגניסט מקצוען יזהה לפי השמן, אבל יש מקרים שחייבים זרחן.
נייטרון חפשי
-
מזגן מקרר רק מצד אחד... היתכן?! -
חידה - תקלת מתח בלתי ברורה@יצחק-רשטונ הנעה בלי בעיות, 12.7V זה תקין והחיבורים טובים, כשהמצבר מחובר והאוטו מונע המתח עולה לרגע וחוזר ל12.7 שזה אומר שהוא לא נטען, אבל ברגע שמנתקים את המצבר הקריאת מתח חוזרת ל14.5V.
הכיוון שלי זה מה ש @גיל כתב, וכל שעה שעוברת זה מסתבר לי יותר. -
חידה - תקלת מתח בלתי ברורה@חיים-Y0737 כתב בחידה - תקלת מתח בלתי ברורה:
אגב פעם חששתי שהלך ונטה ה’'י, המוסך צחק החליף פיוז והוונטה התחילה לעבוד כמו אריה… לכן דבר ראשון צריך ‘‘לשלול’’ עניין זה לפני שרצים הלאה
זה לא חידוש, השאלה האם יש פיוז על זה או שזה ישר מהמחשב.
-
טורים גבוהים -
טורים גבוהים -
חידה - תקלת מתח בלתי ברורה@גיל כתב בחידה - תקלת מתח בלתי ברורה:
החלום לא נגדע. החלום הוא “אין אדם עומד על דעת רבו עד ארבעים שנה”, גם אם המציאות היא אחרת - לדעתו של מר אכן כיוונתי, ומקלדתו העידה בו.
אני חשבתי שאמרת שלסוף 40 שנה אעמוד על דעתך, לפי הקצב של:
@נייטרון-חפשי כתב בחידה - תקלת מתח בלתי ברורה:
הכיוון שלי זה מה ש @גיל כתב, וכל שעה שעוברת זה מסתבר לי יותר.
@גיל כתב בחידה - תקלת מתח בלתי ברורה:
הוי אומר שהיה את הדבר ה"גאוני" הזה שהאלטרנטור לא מקבל מהפקד אות להתחיל טעינה ללא המתח הזה, והוא יכול לבוא דרך הלוח שעונים, לא פחות מהקונקטור שעליו אתה מדבר, ובגלל שהזכרת אותו - התעוררה בי המחשבה הזו.
הוא אשר אמרתי, רק שהתכוונתי לבדוק את זה בחיבור לאלטרנטור (כמדומני שקונקטור=מחבר רק שלפעמים מדברים על מגען אלקטרוני ומכנים אותו קונטקטור, או שרק אני פה המבולבל?)
-
ניקוי פיח עוני בנתיבות@מאיר-ג לחומר אין ריח (זה מימן)
-
רעידות טורים ונורת מנוע במאמץ@israel_458xv20n בכיף! אין לי כבר כח לוויכוחים.
רק אציין נקודה נוספת שהשיטה שהצעת היא גם יותר (לא מאוד, רק יותר) מורכבת לביצוע וגם קצת לא בטיחותית (ברור שאפשר להזהר, אבל הסיכון קיים וצריך להזהיר עליו למי שמציעים לו לנהוג כך) ולזה בין השאר התכוונתי שיכול להזיק. -
תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'@mik6868 כתב בתגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי':
גם ניקוי מזרקים קשור
רחוק יותר אבל יכול להיות.
פלאשינג לא קשור.
לפרק מזרקים כשהרכב כבוי לא אמור להדליק נורה.
חיישן חמצן יוצא בהברגה על ידי בוקסה ייעודית ושקע מצד שני לחשמל, אבל זה מתחת לאוטו בפריוס.
וחיישן MAF? נכון! -
עזרה בנוגע לבלמים@על-הטוב-שלך בירידות לטבריה במיוחד אם נסעת דרך עמיעד זה יכול לקרות, ולעניין זה ייתכן שאתה נהג חדש השאלה כמה נהגת ובאיזו תדירות (ברור שיש השפעה גם לאיכות הרפידות)
-
עזרה בנוגע לבלמים@על-הטוב-שלך אמרתי שלא.
על מה שסיפרת לו בפעם הראשונה אמרתי שהוא לא היה צריך להתייחס לזה כמשהו רציני, על זה שמתחמם אמרתי שתחזור אליו. וזה דחוף!! -
תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'@mik6868 לא בדיוק הבנתי את דבריך.
אבל באופן כללי, גם אם המחשב מזריק בטעות פחות דלק זה יגרום בסופו של יום לצריכה גבוהה יותר, כי אתה תלחץ יותר על הגז בגלל שהרכב מאבד כח ואז המחשב יעשה ‘נדנדה’ בהזרקה וגם כיוון ההילוכים יכול לא להתאים וכו’ וכו’ -
רעש מקשקאי@הבל-הבלים-הכל סליחה שלא הגבתי, אבל זה קצת מורכב וגם לי זה לא מספיק מסודר.
יש על זה סרטונים ברשת, אולי תלמד את זה ותעשה מדריך. (אולי אני אעשה את זה יום אחד כמדריך המשך למדריך שלי) -
טיוטה פריוס צינור שנפל לי מלמטה@יוסף-Z קצת קשה לנחש כך, אבל שם נמצא מיכל המי ווישרים, אולי זה צינור של זה? צינור דק וגמיש?
-
למה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.@גיל כתב בלמה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.:
שים לב שבקסנון זה הרבה פחות מצוי.
אני מעיד שזה נכון. ובלד כמעט ולא קיים.
ברור! בגלל שהם חדשים יותר ופחות שנים בשמש.
בא תבדוק את זה רק על רכבים משנתון 2017 ומעלה וכנראה תגלה שגם ברכבים חשמליים יש דהיית פנסים.ואגב, למי ששאל, שריטות גורמות לדהייה אבל גם פוגעות בציפוי ומזרזות הצהבה, בנסיעה מהירה גם אבק שורט את הפנס שריטות מקרוסקופיות. שריטות גם גורמות ללכלוך ושומניות להתפס על הפנס וגם זה עלול להזיק עם הזמן.
-
החלפת רדיאטור בגרנדיס@פתוח-לשמוע כתב בהחלפת רדיאטור בגרנדיס:
ר חדש ב500
ורדיאטור מפירוק שהיה שנה וחצי בשימוש ב35באופן כללי רדיאטור לא שווה לשים מפירוק, אם אתה יודע שמדובר ברדיאטור חדש ושלא שמו בו מים רגילים והרכב לא סבל מהתחממויות זה יכול לבא בחשבון או אם זה מאוד מאוד בזול.
בקיצור למעשה זו מיטה חולה, תקנה חדש ותהיה רגוע. -
צריכת דלק גבוהה פריאוס 2014 -
מזגן לא מקרר פתאום!!!!!@מתחזק כתב במזגן לא מקרר פתאום!!!!!:
לדבריהם יתכן שזה בעיה ברדיאטור הפנימי.
הגיוני, וזה סיפור יקר (מכיר מישהו שעשה אצל ערבים ב600 ש"ח ועל הדרך קיבל כמה נזקים…)
לדעתי היית צריך לפתוח נושא חדש. -
מזגן לא מקרר פתאום!!!!!@klopkk כתב במזגן לא מקרר פתאום!!!!!:
@טויטה-קורולה תפתח נושא חדש
ותבדוק את זהבדיוק באתי לכתוב על זה ל @עמשא-בן-יתר
ועוד תוספת קטנה, לפעמים מועיל לשמן מבחוץ את המנגנון ולהחליף מקור לחום כמה פעמים ותוך כדי לעזור למנוע עם היד. -
מזגן לא מקרר פתאום!!!!!@אלי-2023
גיסי עשה את זה בדיר קדיס ועלה לו 600 כמדומני תכפיל את זה בארבע בשביל עבודה יהודית וזה עדיין לא 3,000.
לא באתי בטענות ואתה לא צריך להתנצל, רק רציתי להזהיר (סוף סוף גם לי אין על זה מידע שלילי)
עריכה- זה עולה במוסך יהודי כ4,000 ש"ח או אפילו יותר, עשיתי את זה וזו עבודה משוגעת (לקח לי 10 שעות) ואני חושב ש2500 זה מינימום (החלק עולה לפחות 500)
