דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • קושי בהנעה על גז, מי מכיר?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @משה-אייזנבאך כתב בקושי בהנעה על גז, מי מכיר?:

        @יצחק-רשטונ כשאתה מכבה את המנוע הוא על גז וכנראה בצינורות במנוע יש קצת גז שסותם אותו / או לא נותן לו להידלק

        מישהו כבר אמר משהו כזה…

        @תגיענו-לשלום כתב בקושי בהנעה על גז, מי מכיר?:

        @נייטרון-חפשי
        אמרו לי באיזה מכון, שיש תקלה שהרכב ממשיך לשחרר באיטיות גז גם לא בנסיעה.
        ואז הוא לא מניע כי המערכת הנעה סוג של מוצפת…
        לא יודע איך זה קורה מבחינה טכנית, רק מצטט מה שנאמר לי.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מצב נהיגה בפריוס
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        הערה חשובה מסברה: אני אומר את זה לא על סמך נסיון אל מהגיון וזה מסביר את מה שכתב @Yair , אם אתה משתמש במצב ECO וזה מעצבן אותך ולכן אתה סוחט את הדוושה אז לכאורה אתה לא חוסך כלום ואולי אפילו מבזבז, כי בסוף כשאתה לוחץ חזק אז הרכב כן מוריד הילוך רק שהוא עושה את זה על פול גז במקום בהדרגה, ואם היית משתמש במצב רגיל היית מסתפק בלחיצה עדינה יותר. (אותו דבר אם אתה מאוד ממהר ולחוץ ואתה ממש מתפרע על הרכב עדיף לכאורה גם מבחינת חיסכון להעביר לPWR)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פריוס , שותה וצמאה לשמן !!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יוסי-התחכמוני דיברו על זה כאן בפורום, ויש פיתרון ששמעתי (לא ניסיתי) לשים שמן עם צמיגות יותר גבוהה (תסתכל בספר רכב לפני שאתה שואל, מה???)
        וכמובן שתמיד יכולות להיות סיבות נוספות שגורמות לזה חוץ מבלאי של המנוע שכתב @אליהו כגון בעיות הצתה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תיקון צינור מזגן
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @הכל-בעז-ה יש דבקים מאוד חזקים (למשל אפוקסי משחה) ואין סיבה שלא יחזיקו, לא מדובר על לחבר צינור קרוע מדובר על התרופפות אחיזה של המתכת, וברגע שאתה דוחף חומר חזק ואטום לחריץ שבין המתכת לגומי אתה אוטם את הבריחה.
        כמובן שאני לא ממליץ לכל אחד לנסות את זה, וגם צריך לדעת להשתמש בחומרים, אבל לדעתי זה בהחלט אופציה ששווה ניסוי גם אם הסיכוי הוא 50% בהתחשב במחיר עלות החלפה. אחי ניסה את זה בתור הימור שמצדיק את החצי שעה/שעה השקעה.

        בכל אופן, תודה על הפירגון, אחי הוא באמת יוצא מן הכלל…😊

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם רכב ששותה שמן צריך טיפול עשרת אלפים?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יעקב כתב בהאם רכב ששותה שמן צריך טיפול עשרת אלפים?:

        השמן שמתחלף זה השמן למעלה

        ואם הנזילה היא מלמטה? 😛

        השמן השחור

        יש שתי סוגי שמן? ואם השחור למטה אז אולי בטיפול שמן מספיק להחליף רק קצת שמן (יעני את השחור בלבד)? 😜

        אבל שהוא אמר לי זה היה נשמע דברי טעם

        שיסגור את המוסך וילך לפוליטיקה! 😝

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צריך המלצה על מפתח רטיטה זול
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @עניו-כמשה כתב בצריך המלצה על מפתח רטיטה זול:

        אפשרי גם לקחת מגמ"ח כלים אם יש להם מתאמים

        או לקנות מתאם ב15 ש"ח!
        אלא שאני לא בטוח שזה הוגן לקחת מגמ"ח לכזה שימוש שהמברגה לא מיועדת לזה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המשך דיון בעניין בלאי השמן
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר עייפות החומר זה לא המונח המדוייק למקרה שלנו כי הוא מדבר על שחיקה ע"י זמן ולא ע"י שימוש (סליחה על הנודניקיות), ולגופו של עניין לא נראה לי שזה דומה לגומי כי השימוש בגומי גורם לו להתפרק ולהרס החיבור בין החלקים ושמן הוא ממילא נוזל והחלקים שלו לא מחוברים.

        כמה שזה היה צפוי זה עדיין מפתיע שעל הפוסט המושקע שכתבתי בעניין פעולת שמן מנוע והשקעתי כדי שגם טירונים יבינו קיבלתי חצי מהלייקים שקיבלתי על הציטוט מספר הרכב של פריוס (ועכשיו אל תפצו אותי בלייקים על הפוסט הראשון כי זה יהפוך את הספויילר הזה ללא רלוונטי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • התייעצות בנוגע לאישור בלמים - גנב אותי?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פייבל-אשרינו כתב בהתייעצות בנוגע לאישור בלמים - גנב אותי?:

        הוא לא רצה לתת לי אישור אחרי שהוא החליט שאני צריך להחליף תפוח ומשולשים,‘האישור זה על כל המערכת…’ ‘יסגרו לי את המוסך

        זה נכון ב’רכב מיושן’ לא באישור בלמים.

        @אליה כתב בהתייעצות בנוגע לאישור בלמים - גנב אותי?:

        למה בעל מקצוע שמתמחר לך לפני העבודה יכול להקרא גנב?

        על ‘אונאת מקח’ שמעת?
        ובמיוחד שאני לא מאמין שהוא לוקח כזה מחיר לאף אחד.

        @אליה כתב בהתייעצות בנוגע לאישור בלמים - גנב אותי?:

        ולעצם השאלה למה אתה חושב שתקח ממנו הצעת מחיר ולא תתקן אצלו ותקח ממנו רק את האישור במחיר זול?

        למה לא?
        לא מדובר על מחיר זול אלא על מחיר הוגן כמו שהוא לוקח לכל אחד.
        למה במכולת אתה יכול לקנות שוקולד במחיר רגיל גם אם את האבקת כביסה קנית במקום אחר?

        @ראובן-שבתי כתב בהתייעצות בנוגע לאישור בלמים - גנב אותי?:

        ולעצם השאלה למה אתה חושב שתקח ממנו הצעת מחיר ולא תתקן אצלו ותקח ממנו רק את האישור במחיר זול? הלכת לערבי תבקש מהערבי אישור!

        שאלה יפה אבל זה מדינת ישראל
        ככה הדברים עובדים
        זה דבר קלאסי לא לקבל שירות אלא רק לקבל אישור

        חברה! נראה ששכחתם מה זה אישור בלמים, זה אישור ממוסך על תקינות מערכת בלמים, לא על ביצוע עבודה.
        וזה 100% רווח לבעל המוסך על ה5 דקות שהוא מעיף מבט, בערך כמו לשלם על חתימה של עו"ד.
        גם אם הוא היה עושה את זה ב50 שקל הוא לא נתן לך צדקה אלא הרוויח רק 50. פעם זה היה עולה 100 אצל כולם והמחיר עלה רק כי הם יכולים, ומוסך הוגן לוקח את המחיר הממוצע המקובל בשוק או אפילו את ההכי פחות המקובל.

        @פייבל-אשרינו כתב בהתייעצות בנוגע לאישור בלמים - גנב אותי?:

        @ראובן-שבתי שילמתי כבר
        וחשבתי שאחרי שנסעתי בלי לתקן אצלו
        לפחות אתן לו את האישור

        אני לאחד כזה לא הייתי נכנס יותר אא"כ לא תהיה לי ברירה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אוטו רועד ונורת מנוע דולקת
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @gogo כתב באוטו רועד ונורת מנוע דולקת:

        אני לא כל כך מבין, רק אומר שהרכב הוא טוסון suv ושלשה מהפלאגים מתחת למצערת

        מתחת לסעפת!
        אבל בטוסון זה כמדומני חוטי הצתה ולא קויילים, עדיף שתבדוק עם מחשב כי ניתוק של חוטי הצתה עלול לגרור תקלות בחוטים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ראיתם פעם דבר כזה?! מה זה?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פייבל-אשרינו כתב בראיתם פעם דבר כזה?! מה זה?:

        ומה הם החורים העקביים?

        זה נורמלי החורים האלו אם נסעת על הג’אנט.

        @פייבל-אשרינו כתב בראיתם פעם דבר כזה?! מה זה?:

        זה מביובש?

        באווירת טו’ בשבט, מיובש מטורקיה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפול 10,000 לבד - כל אחד יכול!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אליהו כתב בטיפול 10,000 לבד - כל אחד יכול!:

        ציפור לחשה לי שזה לא חוקי

        ציפורים לא מבינות בענייני רכב!
        ואגב פעם חשמלאי אמר לי שעל פי חוק אסור להחליף נורה בבית ללא חשמלאי מורשה.
        ולמעשה אף שוטר לא יעשה בעיות על כזה דבר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפול 10,000 לבד - כל אחד יכול!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פייבל-אשרינו אלו שהבאת הם מחירים מטורפים!
        השאלה שלך היא האם לקנות ב100 בחנות חלפים או ב150-180, היה על זה כאן נידון ויש כאן חברה עם נסיון מרובה ממני שממליצים להשקיע, אני באופן אישי רואה את זה די מיותר ברכב ישן.
        היית צריך לקשר לא רק אותי אלא לפחות את כל ה @מאסטרים.
        גם אם אתה הולך על הזול אתה צריך לקנות במקום אמין שלא ייתן לך זבל גמור כי בין הזולים יש פשוטים ויש גרועים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפול 10,000 לבד - כל אחד יכול!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל לא חשדנו בך…
        אע"פ ששתיהם קשורים ליניקת אוויר (בגוף האדם יש רק צילינדר אחד!)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • משאבת מים בפריוס 2005 שנדלקת כל הזמן?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פריוסאי זו ה-‘מחלה’ של הפריוס 2 והמשאבות כולם אותו זבל סיני, אם זה מחזיק יום או שנתיים הכל עניין של מזל, מנסיון עם משאבה של DOLZ ועם משאבות משלל דגמים מעלי ואמזון, ואותו דבר עם משאבה שהותקנה במורשה בחיפה והלכה לעולמה תוך חודש וחצי ( @מיוחד המקרה סופר בשרשור שקישרת).
        תבדוק בעצמך האם היא עובדת, ניתן להרגיש את הפעולה שלה בנגיעה בצינור/במשאבה, המשאבה נמצאת מאחורי הפנס השמאלי, ניתן גם לראות בתוך המיכל את תנועת הנוזל קירור.
        אם היא לא עובדת, הסיפור של המוסכניק שלך הוא די ברור, למוסך יש אחריות ע"פ חוק עד 3 חודשים הוא מקווה שלא תחזור ואולי זה יחזיק עוד שבועיים ועוד שבועיים עד שיחלפו 3 חודש. או שנלמד עליו זכות שאין לו מספיק ידע/נסיון עם פריוס וזה נשמע לו לא הגיוני שהלך תוך יום, ואת האמת? הוא צודק! אבל זאת המציאות.
        יש גם אפשרות שהוא אשם אם הוא לא ניקז אוויר, זה קצת נדיר.

        ובקשר לשאלה מה הקשר לאינוורטר, המשאבה אחראית לקרר את האינוורטר (בדומה לוונטה במחשב) והמחשב מזהה את טמפרטורת האינוורטר, כשהטמפרטורה עולה יותר מידי כמעט תמיד המשאבה אשמה, אין למחשב איך לדעת האם המשאבה עצמה עובדת, (את זה אתה כבר תבדוק).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב תקוע באמצע הכביש אשמח לעזרה דחוף
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יאצק אם אתה רוצה שלח לי מספר טלפון ייתכן שאוכל לעזור

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בקשה: סורק תקלות מומלץ בסביבות 50-60 שקל מאלי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יראת-שמים כתב בבקשה: סורק תקלות מומלץ בסביבות 50-60 שקל מאלי:

        השני (השחור) יותר טוב ונותן גם נתונים חיים

        מתחבר לכל רכב? או שעושה בעיות?
        וגם, איזה תקלות הוא סורק? רק תקלות מנוע או גם תקלות נוספות?

        מתחבר לכל רכב!
        וסורק כמעט הכל.

        @יראת-שמים כתב בבקשה: סורק תקלות מומלץ בסביבות 50-60 שקל מאלי:

        מספיק הסורק הכי פשוט (האדום עם 2 כפתורים ב20 ש"ח בעלי)

        ומה ההבדל בינו לבין ההוא השחור (השני שהבאתי)? חוץ מעניין הנתונים החיים?

        וסתם כך, מה הכוונה נתונים חיים? סליחה על הבורות… זה חום מנוע וכדו’, או מעבר לזה?

        השחור נותן נתונים חיים של כל החיישנים שהמחשב קורא, ביניהם חיישן טמפרטורה שהזכרת (חום מנוע) אבל עוד רבים כגון חיישני חמצן ויניקה, מי שיודע לקרוא את זה יוכל לאבחן תקלות רבות שהמכונאי המתחיל לא ידע לפתור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אישור בלמים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        100 שקל זה לא קומבינה אלא מחיר הוגן, זה שהם אח"כ לא בודקים זה נכון בכל מקרה (בפעם הראשונה שעשיתי את זה המוסכניק שלח אותי לשלם במשרד בזמן שהוא ‘בודק’).
        ואם זה היה עניין של בטיחות וסכנת חיים כדבריכם אז למה רק ברכב בן 15?
        אין שום סיבה לדעתי שלא לעשות את זה ובלמים צריך לבדוק בלי קשר.
        כל הסיפור הזה של אישור בלמים ורכב מיושן זה סוג של ג’וב למוסכים בלי שום קשר למציאות (וכמו קורס ריענון נהיגה), והבדיקת בלמים בטסט בודקת את תקינות המערכת מבחינת בטיחות הרבה יותר טוב ממה שמוסך יבדוק לך.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זיהום אויר
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פתוח-לשמוע זה היה כנראה למישהו ששילם מראש…
        ולבא בתור הוא עשה הפוך ואמר לו ‘וואלה יש לך זיהום גבוה, אבל אני אמכור לך תוסף (80 ש"ח) ואעביר אותך…’

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • לא מצליח לפתוח פילטר שמן פריוס 2017
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאירי לפעמים הוא מחובר מאוד חזק שחייבים כלי מקורי וידית באורך מטר, אני פעם נתקעתי עם זה ונאלצתי ללכת למוסך שהזהיר אותי מראש שאם יישבר הפלסטיק אין לו אחריות, רק ביקשתי ממנו שיסגור נורמאלי כדי שלפחות פעם הבאה אוכל לפתוח בעצמי. אני ממליץ לך להתייאש מראש.
        בטח איזה ערבי סגר עם מברגה, חמור! ימ"ש…

        טיפולים, אחזקה ותקלות טויוטה פריוס 2017 פילטר שמן

      • כפתורי בקרת אקלים מההגה בפריוס 2008 לא עובדים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דוד-שמש סליל הגה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 21
      • 22
      • 23
      • 24
      • 25
      • 125
      • 126
      • 23 / 126
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום