דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • בעל רכב נהג נוסף
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @א.ב. אני רשמתי מישהו אחר כנהג עיקרי.
        ובקשר לגיטי וויס קיבלתי עליה המלצה (בכלי שני) מ @EBA ואף ציינתי שהגעתי בהמלצתו ובאופן אישי נהניתי מאוד (ביטוח אספנות זה סיפור מורכב שרבים בכלל לא מבטחים), נחכה לו שייתן את חוות דעתו.

        מדברים רכב

      • מה הקשר בין מטוס F16 לרכב שלי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        יש עניין נוסף שמחיר המטוס מצדיק השקעה, זה כמו שרכבי לינקולן מחזיקים יותר מאחרים ביחס לכמות שנמכרו מהם כי המחירון שלהם מעולם לא ירד לפחות מכמה עשרות אלפי שקלים, ולעומתם סובארו לאונה שמחזיקות יפה בגלל אמינות וכמות ובכל זאת רובם לא יגיעו ל45 שנה.

        שאר נושאים

      • ניקוי פיח מהמנוע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        השאלה היא לא האם זה עושה ‘משהו’ השאלה היא האם ניקוי מצערת לא עושה יותר. כלומר האם ה’המצאה החדשה’ עוזרת להרוג פשפשים יותר בקלות (או ביעילות) ממה שעשינו עד היום.
        ובקשר לבחור המפיק הוא בוודאי מאוד מקצועי בתחומו - ‘יוטיובר’ , אבל במכונאות הוא מעולם לא עשה עלי רושם מידי מקצועי.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • על מחיר הדלק לחודש הבא...
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דובאי בטח הייתה להם דילמה קשה, מה עדיף, ‘קדושת’ היום או שמחת היום, והוכרע דקדושת יום אידם עדיפא, ומ"מ אין ללמוד מזה למקו"א דהתם איכא ‘מתן שכר’ בצידה כי זה רווח נקי לא קטן למדינה.

        מדברים רכב דלק מחיר הדלק בנזין הנספח הכלכלי חור בכיס

      • מה הקשר בין מטוס F16 לרכב שלי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-ברזל כתב במה הקשר בין מטוס F16 לרכב שלי:

        לדעתי גם רכב יכול להחזיק 50 שנה אם אתה מחליף לו את המנוע ואת כל המערכות,

        אם רכב יטופל כמו מטוס הוא יחזיק בד"כ לפחות מיליון ק"מ (עם נהג נורמלי) בלי להחליף מנוע, ואני מדבר גם על רכבים צרפתיים.

        שאר נושאים

      • תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        אם יש לכם מה
        להוסיף/לייעל/להעיר/לפרגן/לתקן/לציין/לחלוק/לשאול

        הגעתם למקום הנכון!

        טיפולים, אחזקה ותקלות חיישן חמצן

      • שרשור "חיות על הכביש"
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        תן לה לבצע פניה לשמאל כמו דו לחד…

        טב למיתב תן דו… 😁

        מדברים רכב

      • ⛽ תוסף גולד לייבל במבצע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מתלמד-0 כתב ב⛽ תוסף גולד לייבל במבצע:

        א. לכאורה התוסף קל מהדלק ולכן הוא צף מעליו

        להבנתי זה אמור להתערבב וזו הסיבה שאומרים לרוקן את המיכל קודם ואז לתדלק על התוסף.

        התוסף מוריד את טמפרטורת הבעירה של הדלק, ולכן המנוע פיצה על זה בטורים גבוהים, וזו הסיבה למנוע הקר.

        ייתכן שבגלל הניקוי הוא מכוון מחדש את המצערת.

        לשים את התוסף לפני נסיעה בינעירונית ארוכה כדי שיהיה לו טווח זמן “לעבוד” בצורה יציבה, בלי עצירות והפסקות (מתוך נקודת הנחה שהפעולה בחלק החיצוני חודרת וממיסה בנוסף גם את החלק הפנימי של משטחי הפיח, במידה וישנם, ואם זה מתקרר זה פחות יעיל)

        למיטב זכרוני חלק מההוראות הם ליסוע על טורים גבוהים כי זה מנקה בעיקר בטמפרטורה גבוהה.

        שאר נושאים

      • הלך מנוע?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

        הציעו לי להשים איזה אבקה נקווה שיעזור

        פיזור אבקה יעיל לגילוי שדים, אבל זה לא מסלק אותם (לזה דווקא עשן עוזר, מסוג מסויים) אבל זאת הפעם הראשונה שאני שומע על נזילת מים עקב התנכלות שד… מצד שני אין סיבה שזה יהיה שונה מכל וונדליזם אחר.

        @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

        הוא הסתכל על המים כשהנעתי והוא אמר שהייתה קפיצה קטנה אז הוא לא בטוח אם הלך ראש מנוע…

        כשאתה מניע, ובמיוחד כשהמנוע קר, וכ"ש אם עכשיו מילאת מים וייתכן שיש אוויר כלוא במערכת, אין שום הוכחה מקפיצות של המים ובועות. את זה צריך לבדוק אחרי שמנוע קצת חםואחרי שמילאת מים עד למעלה תוך כדי שהמנוע פועל, ואז אם הלך ראש אז כשנותנים גז יהיה שפריץ (אם המים קצת עולים זה לא ראיה).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.

        אגב, המשפט הזה של נוע תנוע לדעתי זה סתם היה טריק כדי שיזכרו אותו כי קראו לו גלילאו גליליי

        מדברים רכב

      • 2 שאלות על נסיעת שטח רכה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        אם כבר מדברים על זה… הרבה ניסו ושברו את הקרטר בשטח הדבר הכי חשוב זה לדעת מה הגובה של הקרטר (לפעמים הוא נמוך מהמתלים) ולוודא שאין סלעים במסלול שלו.
        ‘איזהו חכם? הלומד מטעויות של אחרים’

        שאר נושאים

      • טורים גבוהים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מיוחד כתב בטורים גבוהים:

        [לא זוכר את השם שלו]

        אלקטרודה ?

        @נוסע כתב בטורים גבוהים:

        היי, יש לי ניסן טידה לאחרונה החלפתי את הפלאגים ואח"כ שמתי לב שהטורים גבוהים מהרגיל כלומר גם כשאני בעמידה הטורים הם על 1.5 ומעלה גם אחרי שהמנוע כבר לא קר.
        מה יכולה להיות הסיבה לכך?

        הטורים יציבים על 1.5 או שהם כל הזמן זזים?
        תנסה להניע ולחכות בלי לגעת בשום דבר ובלי מזגן קירור (היי, תזיז את הרגל מהברקס, אמרנו לא לגעת!) עד שהטורים ייתיצבו ואז תעדכן איפה הם עומדים.

        יכול להיות שפשוט משהו לא מחובר טוב, אולי אחד הקויילים?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור "חיות על הכביש"
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @תודה-לבורא-עולם-0 אין שום רכבים בסביבה, ניתן להגדיר את זה במקום ‘חיות בכביש’ ‘ביצוע של נהיגה ספורטיבית’.

        מדברים רכב

      • -- כח סוס או מומנט --
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @תודה-לבורא-עולם-0 אני מכיר את הסרטון והוא לא מתקרב לרמת הבהירות של המדריך הזה, אני חייב לציין שעכשיו זה ברור לי יותר מאי פעם.

        שאר נושאים

      • טיפול במערכת egr בירושלים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מיוחד כתב בטיפול במערכת egr בירושלים:

        טוב לא רוצה להפריע לך

        תגיד לי?
        מה עבר???
        אתה עוזר לאנשים יומם ולילה ומתנצל על זה שאתה מצרף גם אותי?
        אני מספיק גדול כדי ללכת אם יש לי עיסוקים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור "חיות על הכביש"
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יוני כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        למה?

        כי הם התפרעו על הכביש הם החיות

        והנהגת נגד הכיוון מה היא? עוף?

        מדברים רכב

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ש.נ כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח

        4 ש"ח לשתי דקות = 120 ש"ח לשעה!

        המנהרה של יקנעם בד"כ חוסכת פחות מחצי דקה, המקסימום הוא 2 דקות (לפעמים זה נראה יותר בוויז רק בגלל שהשינוי מסלול גורם לו לחשב מחדש ואז הוא מתעדכן מחדש), אני אף פעם לא נוסע משם אבל כדאי לעשות מנוי כי ללא מנוי זה יקר בפער.

        שאר נושאים

      • עזרה דחופה עלה לי חום מנוע בנתיבות ואני לא מצליח למלאות מים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יהודה לא השארת פרטי קשר (לידיעתך, מאיר לא סתם שאל הוא ‘קצת מכיר את נתיבות’)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @EBA תודה!
        תמיד יש לי חשק לעשות את זה, לא בשביל השעשוע אלא לתועלת הרבים כמובן. 😊
        אז אני שמח לדעת לפחות שיש מי שכן מציק להם על זה.

        מדברים רכב

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        כשאני נוסע לגוש דן (ב"ב) אני לא נוסע בכביש 6
        כשאני נוסע לי-ם/אלעד/חריש/ק"ס אז בד"כ כן.
        השיקולים שלי הם:

        • זמן, בממוצע החיסכון בנסיעה לב"ב הוא 15 דק’, לי-ם 25, ואני לא מדבר על שעות עומס כי אני לא מכיר כ"כ.
        • דלק, מצד אחד הנסיעה ב6 חוסכת ק"מ (לב"ב פחות משמעותי) ועצירות-האצות, אבל מצד שני אם כביש 6 גורם לך ליסוע על 160 קמ"ש הלך החיסכון.
        • נוחות, אמנם חיסכון של 35 ש"ח תוך 25 דק’ הוא כ85 ש"ח-שעה והייתי מוכן לקחת עבודה קלה במחיר כזה, אבל מצד שני כשיש לך שעתיים ויותר נסיעה מגיע לפעמים שלב שתוספת של כל דקה היא סיוט ואתה מוכן לשלם כל מחיר כדי לחסוך אותם.
        שאר נושאים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום