נייטרון חפשי
-
בעל רכב נהג נוסף -
מה הקשר בין מטוס F16 לרכב שלייש עניין נוסף שמחיר המטוס מצדיק השקעה, זה כמו שרכבי לינקולן מחזיקים יותר מאחרים ביחס לכמות שנמכרו מהם כי המחירון שלהם מעולם לא ירד לפחות מכמה עשרות אלפי שקלים, ולעומתם סובארו לאונה שמחזיקות יפה בגלל אמינות וכמות ובכל זאת רובם לא יגיעו ל45 שנה.
-
ניקוי פיח מהמנועהשאלה היא לא האם זה עושה ‘משהו’ השאלה היא האם ניקוי מצערת לא עושה יותר. כלומר האם ה’המצאה החדשה’ עוזרת להרוג פשפשים יותר בקלות (או ביעילות) ממה שעשינו עד היום.
ובקשר לבחור המפיק הוא בוודאי מאוד מקצועי בתחומו - ‘יוטיובר’ , אבל במכונאות הוא מעולם לא עשה עלי רושם מידי מקצועי. -
על מחיר הדלק לחודש הבא...@דובאי בטח הייתה להם דילמה קשה, מה עדיף, ‘קדושת’ היום או שמחת היום, והוכרע דקדושת יום אידם עדיפא, ומ"מ אין ללמוד מזה למקו"א דהתם איכא ‘מתן שכר’ בצידה כי זה רווח נקי לא קטן למדינה.
-
מה הקשר בין מטוס F16 לרכב שלי@חיים-ברזל כתב במה הקשר בין מטוס F16 לרכב שלי:
לדעתי גם רכב יכול להחזיק 50 שנה אם אתה מחליף לו את המנוע ואת כל המערכות,
אם רכב יטופל כמו מטוס הוא יחזיק בד"כ לפחות מיליון ק"מ (עם נהג נורמלי) בלי להחליף מנוע, ואני מדבר גם על רכבים צרפתיים.
-
תגובות על 'על ההשפעה של חיישן חמצן ומה קורה כשקונים לא מקורי'אם יש לכם מה
להוסיף/לייעל/להעיר/לפרגן/לתקן/לציין/לחלוק/לשאולהגעתם למקום הנכון!
-
שרשור "חיות על הכביש" -
תוסף גולד לייבל במבצע
@מתלמד-0 כתב ב
תוסף גולד לייבל במבצע:א. לכאורה התוסף קל מהדלק ולכן הוא צף מעליו
להבנתי זה אמור להתערבב וזו הסיבה שאומרים לרוקן את המיכל קודם ואז לתדלק על התוסף.
התוסף מוריד את טמפרטורת הבעירה של הדלק, ולכן המנוע פיצה על זה בטורים גבוהים, וזו הסיבה למנוע הקר.
ייתכן שבגלל הניקוי הוא מכוון מחדש את המצערת.
לשים את התוסף לפני נסיעה בינעירונית ארוכה כדי שיהיה לו טווח זמן “לעבוד” בצורה יציבה, בלי עצירות והפסקות (מתוך נקודת הנחה שהפעולה בחלק החיצוני חודרת וממיסה בנוסף גם את החלק הפנימי של משטחי הפיח, במידה וישנם, ואם זה מתקרר זה פחות יעיל)
למיטב זכרוני חלק מההוראות הם ליסוע על טורים גבוהים כי זה מנקה בעיקר בטמפרטורה גבוהה.
-
הלך מנוע?הציעו לי להשים איזה אבקה נקווה שיעזור
פיזור אבקה יעיל לגילוי שדים, אבל זה לא מסלק אותם (לזה דווקא עשן עוזר, מסוג מסויים) אבל זאת הפעם הראשונה שאני שומע על נזילת מים עקב התנכלות שד… מצד שני אין סיבה שזה יהיה שונה מכל וונדליזם אחר.
הוא הסתכל על המים כשהנעתי והוא אמר שהייתה קפיצה קטנה אז הוא לא בטוח אם הלך ראש מנוע…
כשאתה מניע, ובמיוחד כשהמנוע קר, וכ"ש אם עכשיו מילאת מים וייתכן שיש אוויר כלוא במערכת, אין שום הוכחה מקפיצות של המים ובועות. את זה צריך לבדוק אחרי שמנוע קצת חםואחרי שמילאת מים עד למעלה תוך כדי שהמנוע פועל, ואז אם הלך ראש אז כשנותנים גז יהיה שפריץ (אם המים קצת עולים זה לא ראיה).
-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.
אגב, המשפט הזה של נוע תנוע לדעתי זה סתם היה טריק כדי שיזכרו אותו כי קראו לו גלילאו גליליי
-
2 שאלות על נסיעת שטח רכהאם כבר מדברים על זה… הרבה ניסו ושברו את הקרטר בשטח הדבר הכי חשוב זה לדעת מה הגובה של הקרטר (לפעמים הוא נמוך מהמתלים) ולוודא שאין סלעים במסלול שלו.
‘איזהו חכם? הלומד מטעויות של אחרים’ -
טורים גבוהים@מיוחד כתב בטורים גבוהים:
[לא זוכר את השם שלו]
אלקטרודה ?
@נוסע כתב בטורים גבוהים:
היי, יש לי ניסן טידה לאחרונה החלפתי את הפלאגים ואח"כ שמתי לב שהטורים גבוהים מהרגיל כלומר גם כשאני בעמידה הטורים הם על 1.5 ומעלה גם אחרי שהמנוע כבר לא קר.
מה יכולה להיות הסיבה לכך?הטורים יציבים על 1.5 או שהם כל הזמן זזים?
תנסה להניע ולחכות בלי לגעת בשום דבר ובלי מזגן קירור (היי, תזיז את הרגל מהברקס, אמרנו לא לגעת!) עד שהטורים ייתיצבו ואז תעדכן איפה הם עומדים.יכול להיות שפשוט משהו לא מחובר טוב, אולי אחד הקויילים?
-
שרשור "חיות על הכביש"@תודה-לבורא-עולם-0 אין שום רכבים בסביבה, ניתן להגדיר את זה במקום ‘חיות בכביש’ ‘ביצוע של נהיגה ספורטיבית’.
-
-- כח סוס או מומנט --@תודה-לבורא-עולם-0 אני מכיר את הסרטון והוא לא מתקרב לרמת הבהירות של המדריך הזה, אני חייב לציין שעכשיו זה ברור לי יותר מאי פעם.
-
טיפול במערכת egr בירושלים@מיוחד כתב בטיפול במערכת egr בירושלים:
טוב לא רוצה להפריע לך
תגיד לי?
מה עבר???
אתה עוזר לאנשים יומם ולילה ומתנצל על זה שאתה מצרף גם אותי?
אני מספיק גדול כדי ללכת אם יש לי עיסוקים -
שרשור "חיות על הכביש"@יוני כתב בשרשור "חיות על הכביש":
למה?
כי הם התפרעו על הכביש הם החיות
והנהגת נגד הכיוון מה היא? עוף?
-
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@ש.נ כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח
4 ש"ח לשתי דקות = 120 ש"ח לשעה!
המנהרה של יקנעם בד"כ חוסכת פחות מחצי דקה, המקסימום הוא 2 דקות (לפעמים זה נראה יותר בוויז רק בגלל שהשינוי מסלול גורם לו לחשב מחדש ואז הוא מתעדכן מחדש), אני אף פעם לא נוסע משם אבל כדאי לעשות מנוי כי ללא מנוי זה יקר בפער.
-
עזרה דחופה עלה לי חום מנוע בנתיבות ואני לא מצליח למלאות מים@יהודה לא השארת פרטי קשר (לידיעתך, מאיר לא סתם שאל הוא ‘קצת מכיר את נתיבות’)
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@EBA תודה!
תמיד יש לי חשק לעשות את זה, לא בשביל השעשוע אלא לתועלת הרבים כמובן.
אז אני שמח לדעת לפחות שיש מי שכן מציק להם על זה. -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?כשאני נוסע לגוש דן (ב"ב) אני לא נוסע בכביש 6
כשאני נוסע לי-ם/אלעד/חריש/ק"ס אז בד"כ כן.
השיקולים שלי הם:- זמן, בממוצע החיסכון בנסיעה לב"ב הוא 15 דק’, לי-ם 25, ואני לא מדבר על שעות עומס כי אני לא מכיר כ"כ.
- דלק, מצד אחד הנסיעה ב6 חוסכת ק"מ (לב"ב פחות משמעותי) ועצירות-האצות, אבל מצד שני אם כביש 6 גורם לך ליסוע על 160 קמ"ש הלך החיסכון.
- נוחות, אמנם חיסכון של 35 ש"ח תוך 25 דק’ הוא כ85 ש"ח-שעה והייתי מוכן לקחת עבודה קלה במחיר כזה, אבל מצד שני כשיש לך שעתיים ויותר נסיעה מגיע לפעמים שלב שתוספת של כל דקה היא סיוט ואתה מוכן לשלם כל מחיר כדי לחסוך אותם.

