דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • החלפת אטם מכסה שסתומים לבד
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דוד-שמש כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

        מה רמת הקושי?

        בינונית.

        הסיכון?

        שלא יחזיק הרבה זמן, ואם אין לך ידית מומנט אז יש גם סיכון אמיתי ונחמד שתשחק ההברגה או הבורג ואז קצת מסובך לתקן (הברזה?)

        שווי החיסכון?

        עלות העבודה במוסך כ200 שקלים.

        כל זה ברכב רגיל אבל הכל נהיה יותר מסובך כמובן ברכבים מסויימים ומנועי 6 צילינדרים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג ממש לא!
        יש לו רישוי נפרד וטסט נפרד.

        מדברים רכב

      • במחיר שמטלטל את השוק: MG S9 בישראל (7 מושבים פלאג־אין)
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @תודה-לבורא-עולם-0 לא קראתי עד הסוף כי המגמתיות צועקת מהרגע הראשון והמידע מעוות ומוצג בצורה מטעה, זו לא סקירה אלא מאמר שמנסה להוכיח שכדאי לקנות רכב חשמלי.

        חדשות רכב

      • טורים עולים בלחיצה על הברקס
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דוד-100 תבדוק שמן גיר, אני מהמר שחסר קצת.
        ותעשה את זה מיד כי גם כך הגיר של אוונסיס לא הכי אמין וגם קשה להשיג לו מפירוק.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @רב-קו
        ישן נושן, אם זה עוד לא נמכר כנראה שבסוף הם השלימו…

        מדברים רכב

      • למה רכב חשמלי מבזבז יותר בבין עירוני?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר במחילה מכבודו אבל נראה לי שזה בדיוק מה שהוא כתב בקצרה (הוא כנראה יצא מנקודת הנחה שעל מנוע בנזין אין צורך להסביר).
        הנקודה היא שנסיעה במהירות גבוהה צורכת אמנם יותר אנרגיה אבל מצד שני היעילות של מנוע בנזין עולה עם המהירות (כמו שהסברת) והשיפור ביעילות חוסך יותר אנרגיה ממה שהמהירות מבזבזת, אבל ברכב חשמלי שאין שיפור ביעילות (כי היעילות ממילא כמעט מושלמת יחסית) ממילא הצריכה עולה עם המהירות.

        חדשות רכב

      • ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל הראשון והשני הם שני אתרים של אותו אדם/חברה ונוצרו ע"י ‘ריף מדיה’, בחיפוש גוגל אחרי ריף מדיה זה הדבר היחיד שעלה (יש גם ריל מדיה, אולי זה התחליף לבינתיים).
        גם העיצוב של האתר…
        בקיצור זה קצת מזכיר לי את זה עיין שם בכל המשך השרשור.
        רק שהפעם חברת ריף מדיה עשתה עבורנו שירות ונתנה קישורים בסוף העמוד לכל האתרים שהקימה @לך-תדע לאן זה יוביל אותנו?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        , וסופו כר’ יוחנן בן תורתא…

        ולסיכום:
        אזהרה!
        רוכש רכב זה עלול בסבירות גבוהה לחזור בתשובה/להתגייר, אם אינך מעוניין אנא חפש רכב אחר…
        או אחרת:
        אם אתה מחלל שבת והרכב שמכרתי לך לא עובד - אין לי שום אחריות!

        מדברים רכב

      • מיזם אדיר! מי רוצה?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @klopkk אני מסכים איתך שאין מקום לתלונות, וגם מסכים איתך שככונן זה נשמע לך כך.
        אבל אני קראתי את הדברים ככאלו שלא פונים כלל לכונני ידידים אלא שיח בין אלו שאינם משתמשים בסמארטפון, ויש כאן דיון ענייני האם ידידים נותן מענה או לא, לפי הסיפורים שסופרו כאן אז לא ניתן להכחיש שרבים שפנו לידידים לא מקבלים מענה יעיל.
        אני חושב שאם תיקח את זה באותה פרופורציה שאתה מתייחס כשאתה שומע תלונות על קופת הצדקה השכונתית אתה תגלה שדיברו כאן בעדינות מרובה ובהרבה כבוד למה שידידים כן עושים.

        בנוסף, צריך לדעת להפריד בין האירגון לבין המתנדבים, לדעתי גם אם הייתה כאן ביקורת היא הייתה על האירגון ולא על המתנדבים.

        גמ"חים

      • נורת חום מנוע נדלקת -אחרי כמה דקות החום נרגע ?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ביתשמשניק אל תבדוק, תחליף!

        אין דרך לבדוק שהיא 100%

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ענק-הרכב הוא חשב שהם ייקברו יחד… למה לחשוב שלילי? אתה בנ"א צעיר

        מדברים רכב

      • מיזם אדיר! מי רוצה?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        אולי כדאי להתחיל את המיזם כמיזם מקומי (בי"ש למשל אמורה להתאים כפיילוט) וכשזה יתפוס וישתכלל להמשיך את זה לכל הארץ.

        גמ"חים

      • קיה סיד 2008 • מנוע נכבה בעצירה או בעמידה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יצחק-רשטונ כתב בקיה סיד 2008 • מנוע נכבה בעצירה או בעמידה:

        C1102

        מתח סוללה נמוך

        בד"כ זה השורש של כל בעיות חיישנים, אלטרנטור או סוללה גמורה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקירת רכב חשמלי בכלל, ובפרט MG ZS
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יוסיוס הסקירה שלך יפה מאוד ובהחלט הוסיפה לי ידע ומבט רחב יותר, באמת לאחרונה התחלתי לראות את האופציה החשמלית כמשהו שמתחיל להיות הגיוני-כלכלי (ולא רגשי-חברתי כפי שהיה בתחילה) והפוסט שלך זה מה שהיה חסר לי להשלמת המידע. אכן, על כרחינו, בין אם זה מטופש ובין אם לא, העתיד של החשמליות כבר כאן, וגם אם מלכתחילה זו הייתה טעות ייקח לאנושות הרבה זמן להתפקח ממנה.
        לדעתי חסר בסקירה שלך את העובדה שבד"כ לרכב כזה יעשו ביטוח מקיף מה שמשנה לחלוטין את הכדאיות, ציינת את זה אמנם איפשהו אבל לא בפוסט הסקירה הראשון, ולדעתי ביטוח כזה הוא הדבר הנכון מבחינה הגיונית-כלכלית וגם אם לדעתך לא אז צריך להכניס את ה’גניבות’ שלו בחישוב ירידת הערך מאחר ומדובר לפעמים באחוז ניכר.
        אם לא חישבת אותו משיקולי ‘ביטחון’ זה נכון רק לגביך ולא כמידע ציבורי (או שהיית בטוח שכל חברי הפורום הם ב’דרגה’).

        סקירות רכב

      • נזילת מים מעצם מנוע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @איבזה-ידנית אתה רואה מאיפה המים יוצאים?
        למנועים יש המון ‘בתוך’ לאיזה ‘בתוך’ אתה מתכוון?
        ייתכן שאתה צודק ואין מה לעשות אבל נשמע לי חבל לא לברר את זה לפני שאתה גומר עליו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כנראה תקלה בגיר
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @נמה כתב בכנראה תקלה בגיר:

        @זה-לזה לפני כמה ימים התקשרתי למכון הזה https://www.car-gears.co.il/
        והם נתנו לי את הצעת המחיר הכי זולה, (עבור גרנדיס 3100 ש"ח לא כולל מע"מ),
        אפשר גם לנסות להזמין את החלק דרך אתר גלגלים (אתר להשוואת מחירים לחלקי חילוף לרכבים), בזול ולהחליף אצל מוסכניק שמבין בתחום, רק שפחות מומלץ כיון שככה אין אחריות לחלק, כי כל צד יפיל את הבעיה על השני,

        מהרגע שפתחתי את הקישור נהיה לי הרגשה לא נוחה כי משהו מידי הזכיר את המוסך שפגשתי בחולון, לא אלאה אותך בסיפורים רק אציין שהוא רצה לחייב אותי על החלפת אלטרנטור בפריוס ואני התעקשתי שבפריוס אין אלטרנטור, ליבי אומר לי שמדובר באותם בעלים.
        עשיתי גם סקירה קטנה ודעתי היא:
        אל תלך לשם!
        מחר בלנ"ד אפרט למה אני סבור כך, לבחינתך.

        עריכה:
        בסוף יש לי זמן,
        1.https://carsforum.co.il/topic/500256-car-gears-חולון/page/2/#comments
        2. תפתח ביקורות גוגל ואחרים, אחרי שתתפעל מהביקורות החיוביות (למוסך שאני פגשתי היה דירוג 4.7 בביקורות גוגל) תקרא את הביקורות השליליות ותמצא שם סיפורים שלא מוצאים בכל מקום, זה דברים שעל מוסך נורמאלי לא אמור להיות אפילו בסיפורים.
        ושים לב לכמות הלייקים שהביקורות הללו קיבלו!
        3. הם משחקים בכמה שמות באינטרנט וכמה אתרים שכביכול לא קשורים (אחד לביקורות שליליות ואחד לפרסומת?) גם המוסך שציינת וגם המוסך שפגשתי אני.

        ועכשיו שים לב:

        1. https://enginesimporter.co.il/

        2.https://motor-center.co.il/מנועים-מיבוא-בחולון/

        3.https://www.car-gears.co.il/

        ותגיד לי אתה אם הם נראים משפחה אחת (אף אחד מהשמות שמופיעים כאן הוא לא השם של המוסך שאני פגשתי… יש להם ה-ר-ב-ה שמות.)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מס נסועה על רכבים המונעים בגז, האומנם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יצחק-רשטונ כתב בהאם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?:

        הערה חשובה בעניין :
        ממה שאני מבין בתחילת 2026 יחול מס נסועה על רכבים חשמליים וכן על רכבים מונעים בגז .
        המחיר יעמוד על 15 אגורות לק"מ צמוד למדד ויעודכן אחת לשנה .

        כשבאים להתקין גז צריך לחשב כל אחד את המעלות והחסרונות.
        המעלה של הסבה לגז ברורה- חסכון של בערך 50% בעלויות חומר הבערה וזה לא קצת .
        החסרונות - עלות ההתקנה, שגרת טיפולים נוספת, בלאי גדול יותר למנוע [לרוב אין בעיות אבל זה מתשתנה מאחד לאחד], אסורה חניה בחניונים סגורים .
        ובקרוב חסרון נוסף של תוספת 15 אגורות לק"מ שמורידה את אחוזי החיסכון וממילא מערערת את העניין האם זה שווה את שאר החסרונות .
        יעשה כל אחד את חישובו , כי זה באמת סוגיה מענינת לציבורינו החסכן

        טיפולים, אחזקה ותקלות מערכת גז גפם גפמ מס נסועה

      • מס נסועה על רכבים המונעים בגז, האומנם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר כתב במס נסועה על רכבים המונעים בגז, האומנם?:

        אם היה פה טיפל’ה יותר שכל למקבלי ההחלטות פה המצב שלנו היה הרבה יותר טוב

        הם השתמשו עם כל השכל שלהם לרעתנו ולטובת עצמם! לא רוצה לחשוב מה יקרה כשיהיה להם עוד טיפל’ה שכל…

        @צבי-דורש-ציון כתב במס נסועה על רכבים המונעים בגז, האומנם?:

        אני
        מוכרח
        לומר שפחות אהבתי… אי אפשר לומר שחושבים רק איך לעשות לנו רע!! (אולי השמאלנים - שאוחזים מקומוניזם וכדו’ או שאומרים שצריך לתקן את משברי האנרגיה וכדו’)

        איכשהו מזכיר לי ויכוח ישן…
        משהו בין רשב"י ורבי יהודה,
        מקווה שיהודה בן גרים לא חבר בפורום…

        טיפולים, אחזקה ותקלות מערכת גז גפם גפמ מס נסועה

      • רכב גפ''ם כל הזמן עובר לדלק
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        זאת פרסומת שלילת מאוד לג’י גז הפוסט הזה, אולי כדאי שתסביר להם את אם הם לא מבינים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפול תקופתי למערכת גז
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @YOLEVI לגבי האיכות אין לי מושג, אבל ס"ה זה פילטר נייר וזה לא פירמה עולמים כמו טויוטה אז מי אמר שהמקורי יותר איכותי אולי גם הם מזמינים מעלי?
        תחפש בעלי לבד, יש הרבה סוגים ולא קשה למצוא, נמכר פעמים רבות בחבילות של 10 ב80 ש"ח בערך.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 20
      • 21
      • 22
      • 23
      • 24
      • 125
      • 126
      • 22 / 126
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום