@צפוני-פשוט כתב בלחץ מים בצינור חריג שמוביל מהרדיאטור למנוע - יעוץ לפני קניית סובארו B4 לגאסי 2010:
עכשיו, אם לא היה שום בעיה כרגע ניחא, אבל כשיש חשש רציני לבעיה עד שלא שוללים א"ז ב100%
לא כדאי להתקרב אם לא שמחפשים פרויקט…
אני לא שמעתי כאן חשש רציני, רק חלקי דיבורים שמתוכם ניכר חוסר ההבנה בעניין.
המחיר הוא פחות ממינימום ועוד עם מערכת גז זו ממש מציאה!
הוא לא ימצא נתונים יותר טובים במחיר הזה וגם לא בקצת יותר.
מה שכתבתי על שתי ראשים זה כי אתה עשית מזה עניין כאילו 2 ראשים זה מכפיל כל תיקון פי 3 לא דיברתי על ראש מנוע (כי זה לא נשמע לי חשש אמיתי), והבדיקה שאמרתי אמורה לעבוד מיד (מקסימום תן שתיים שלש לחיצות טובות על הגז)

)