@משה-אא אני לא לא מכיר את כל הרכיבים ברכב (עדיין), אני רק יודע שערכים אלו מצויים ברכבים.
אין בעיה לעלות בערך המתח (V) ולשים גבוה יותר אלא שאוטומטית הקבל יהיה יותר גדול פיזית וזה יכול לסבך אותך, בערך של המיקרו פראד (uF) המקורי הוא 100 וממליצים לשים 220 שזה עלייה גדולה מאוד, לא הייתי ממליץ לעלות יותר אבל אם תמצא 150 או יותר זה גם טוב.
נייטרון חפשי
-
צג דיגיטלי מד מהירות טויוטה פריוס 2008 לא עובד -
צריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!@MEM יש ריח דלק מהאגזוז?
אם יש לך אפשרות כדאי לבדוק עם מחשב נתוני חיישני חמצן איזה מתח הם נותנים (טווח כמובן, זה לא אמור להיות יציב). -
צריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!@MEM אני מדבר על החיישן הקדמי בלבד.
החיישן אמור לתת מתח שנע ללא הפסקה בין 0.1-0.9 וולט אם הוא נתקע נמוך זה אומר שיש תערובת עשירה בוודאות ונשאר לבדוק למה, הריח מורגש ממילא בפליטה אבל כשזה זיוף קטן אתה לא שם לב וגם לוקח זמן עד שתדלק נורת מנוע. -
צריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!@יראת-שמים כתב בצריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!:
ואתה מתדלק בדלק איכותי,
ותבדוק שאין שם רע על התחנת דלק שאתה מתדלק בה.זה גם כיוון, האם תדלקת במקום אחר לאחרונה?
-
צריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!@מאיר-זהו-זה כתב בצריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!:
יש גם שרשור שלם על זה בפורום כאן ושמו בישראל ניקוי פיח?
https://rechavimzelaze.ovh/topic/3969/ניקוי-פיח-כן-זה-עובד-בדקנו/75
-
קוד תקלה P3107 טויוטה פריוס 2008@גיל אני לא מבין בזה אבל אולי ייתכן שלהפך, הכריות לא נפתחו כי הייתה תקלה ולכן נדלק נורה?
-
מכסה מנוע לא נפתח@ez058 תנסה כשאתה מושך את הידית לתפוס מתחת את החוט עם פלאייר ולמשוך יותר.
-
מכסה מנוע לא נפתח@ez058 כתב במכסה מנוע לא נפתח:
כלומר איך מסדרים את זה אחת ולתמיד?
צריך לראות איך זה בנוי ומה התפספס ואז לאלתר בהתאם, אם תעלה תמונות נוכל אולי לעזור.
-
ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו@mik6868 כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
למסקנה עובד הטיפול הזה בפריוס?
@יודי-ויין כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
נכון שזה שרשור ישן אבל אם כבר הקפיצו אשמח לשמוע מה יצא לגבי הפריוס
השאלה במקומה וגם אני מצטרף, אילו הי לי מידע מדוייק בנושא הייתי מעלה מזמן.
-
ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו@mik6868 כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
דרך אגב זה טיפול שהוא תחליף לניקוי מערכת ה EGR במוסך?
כבר דובר על זה, ולכאורה אם זה לא סתום לגמרי אז כן, אבל אם סתום לגמרי החומר לא מצליח להכנס לשם.
-
רעש מהצמיגים כאילו יש שמיניה@מאיר-ג מיסב מרעיש כמו מנוע/מטוס סילון ולא חורק, וזה מחמיר בהדרגה ובהחלט יכול לקחת הרבה זמן, ייתכן שבנסיעה איטית הרעש פחות אחיד ובנסיעה מהירה זה נשמע לך כמו רוח/מנוע?
איזה רכב?
יש הבדל ברעש בעליה/ירידה? אני מתכוון, האם מרעיש יותר במאמץ? -
חומר איטום לבלוק מנוע עזרה@מתלמד-0 אני אסביר, למיטב ידיעתי יש חומר אוטם לראש מנוע על בסיס זכוכית נוזלית שמתקשה בחום של הבעירה ולכן אוטם רק את הפריצה באטם וכך הוא לא אמור להזיק לרדיאטור וכו’, החומר שהוא קישר זה חומר אוטם לרדיאטור שלהבנתי מדובר בחומר אחר, לא בדקתי לו את הרכב אבל דיברנו על זה בעבר ואם זכרוני אינו בוגד בי אז המסקנה הייתה פריצת ראש.
קישור לסרטון של כריספיקס על החומר וביצוע שלו עם נסיעה במשך שנתיים!
-
טיוטה קורולה 20007@אלוף-העולם-1 כתב בטיוטה קורולה 20007:
@אליעזר-0
אולי אחד הצינורות וואקום שמגיע למשאבת וואקוםלא קשור לפי התיאור, חוסר וואקום יגרום לדוושה קשה, בדיוק הפוך מדוושה שוקעת שבתיאור.
אם לא חסר נוזל, זה ABS או משאבת בלם ובהסתברות גבוהה יותר לABS בשל העובדה שזה לא קורה מיד אלא רק אחרי כמה שניות (ולא באתי כיהודה ועוד ל @יצחק-רשטונ חלילה, אלא לבאר מנהני מילי).
מחיר החלק מפירוק להערכתי 200-400 ש"ח ומחיר העבודה דומה או קצת יותר. -
ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו@mik6868 כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@נייטרון-חפשי תשובת ה AI למה זה עושה יותר פיח
טעות שלי בקריאה, חשבתי שאמרת בינעירוני.
ברור שהוא (אתה) צודק!! -
ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
אני דיברתי איתו והוא לא אמר שהוא לא מקבל אלא שזה פחות יעיל אחרי שאמרתי לו שיש את המצב הזה אז הוא אמר שזה מעולה וא"כ זה יהיה יותר יעיל…
הוא לא היה ממליץ והיום הוא כן ממליץ.
-
ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו@mik6868 כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
ואוקטן 98 מנקה וזה טוב לרכב?
לא עושה כלום!
אתה יכול לחפש על זה ברשת או לשאול את AI -
בדיקת מערכת גז@יוסף-4 כתב בבדיקת מערכת גז:
אז זהו כמו שאמרתי פה אני מתקן בכפר
זהו שלא אמרת! או שטעית בציטוט.
למעשה, טוב שסיפרת את הסיפור המלא כי מה שאתה מתאר זה כמעט בוודאות מזרקים תקולים (המערכת בטח די ישנה)וזה יכול להיות שצריך שיפוץ או בעיה בחיווט, סיפור פשוט מאוד ואם אתה בעניין לעשות לבד ספר לי ואשמח לעזור. אין צורך באבחון מיווחד.
-
בדיקת מערכת גז@יוסף-4 נכון, כי סט של 4 עולה בעלי 15 ₪ בממוצע ועבודה של כמה דקות, אבל לא כשאתה משלם 350 על התענוג לכל מזרק (שכר שעתי ממוצע של 2,500 ₪ לשעה)
-
בדיקת מערכת גז@פתוח-לשמוע טוב שאתב מזכיר, אכתוב אחרי שבת בל"נ איך לבדוק האם זה הסליל או הקפיץ/אטם
-
פריוס 2011 לא כותב READY
