דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • צג דיגיטלי מד מהירות טויוטה פריוס 2008 לא עובד
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @משה-אא אני לא לא מכיר את כל הרכיבים ברכב (עדיין), אני רק יודע שערכים אלו מצויים ברכבים.
        אין בעיה לעלות בערך המתח (V) ולשים גבוה יותר אלא שאוטומטית הקבל יהיה יותר גדול פיזית וזה יכול לסבך אותך, בערך של המיקרו פראד (uF) המקורי הוא 100 וממליצים לשים 220 שזה עלייה גדולה מאוד, לא הייתי ממליץ לעלות יותר אבל אם תמצא 150 או יותר זה גם טוב.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @MEM יש ריח דלק מהאגזוז?
        אם יש לך אפשרות כדאי לבדוק עם מחשב נתוני חיישני חמצן איזה מתח הם נותנים (טווח כמובן, זה לא אמור להיות יציב).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @MEM אני מדבר על החיישן הקדמי בלבד.
        החיישן אמור לתת מתח שנע ללא הפסקה בין 0.1-0.9 וולט אם הוא נתקע נמוך זה אומר שיש תערובת עשירה בוודאות ונשאר לבדוק למה, הריח מורגש ממילא בפליטה אבל כשזה זיוף קטן אתה לא שם לב וגם לוקח זמן עד שתדלק נורת מנוע.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יראת-שמים כתב בצריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!:

        ואתה מתדלק בדלק איכותי,
        ותבדוק שאין שם רע על התחנת דלק שאתה מתדלק בה.

        זה גם כיוון, האם תדלקת במקום אחר לאחרונה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-זהו-זה כתב בצריכת דלק שעולה - הבו פתרונות!:

        יש גם שרשור שלם על זה בפורום כאן ושמו בישראל ניקוי פיח?

        https://rechavimzelaze.ovh/topic/3969/ניקוי-פיח-כן-זה-עובד-בדקנו/75

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קוד תקלה P3107 טויוטה פריוס 2008
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל אני לא מבין בזה אבל אולי ייתכן שלהפך, הכריות לא נפתחו כי הייתה תקלה ולכן נדלק נורה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מכסה מנוע לא נפתח
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ez058 תנסה כשאתה מושך את הידית לתפוס מתחת את החוט עם פלאייר ולמשוך יותר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מכסה מנוע לא נפתח
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ez058 כתב במכסה מנוע לא נפתח:

        כלומר איך מסדרים את זה אחת ולתמיד?

        צריך לראות איך זה בנוי ומה התפספס ואז לאלתר בהתאם, אם תעלה תמונות נוכל אולי לעזור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mik6868 כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:

        למסקנה עובד הטיפול הזה בפריוס?

        @יודי-ויין כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:

        נכון שזה שרשור ישן אבל אם כבר הקפיצו אשמח לשמוע מה יצא לגבי הפריוס

        השאלה במקומה וגם אני מצטרף, אילו הי לי מידע מדוייק בנושא הייתי מעלה מזמן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mik6868 כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:

        דרך אגב זה טיפול שהוא תחליף לניקוי מערכת ה EGR במוסך?

        כבר דובר על זה, ולכאורה אם זה לא סתום לגמרי אז כן, אבל אם סתום לגמרי החומר לא מצליח להכנס לשם.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעש מהצמיגים כאילו יש שמיניה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג מיסב מרעיש כמו מנוע/מטוס סילון ולא חורק, וזה מחמיר בהדרגה ובהחלט יכול לקחת הרבה זמן, ייתכן שבנסיעה איטית הרעש פחות אחיד ובנסיעה מהירה זה נשמע לך כמו רוח/מנוע?
        איזה רכב?
        יש הבדל ברעש בעליה/ירידה? אני מתכוון, האם מרעיש יותר במאמץ?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חומר איטום לבלוק מנוע עזרה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מתלמד-0 אני אסביר, למיטב ידיעתי יש חומר אוטם לראש מנוע על בסיס זכוכית נוזלית שמתקשה בחום של הבעירה ולכן אוטם רק את הפריצה באטם וכך הוא לא אמור להזיק לרדיאטור וכו’, החומר שהוא קישר זה חומר אוטם לרדיאטור שלהבנתי מדובר בחומר אחר, לא בדקתי לו את הרכב אבל דיברנו על זה בעבר ואם זכרוני אינו בוגד בי אז המסקנה הייתה פריצת ראש.

        קישור לסרטון של כריספיקס על החומר וביצוע שלו עם נסיעה במשך שנתיים!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיוטה קורולה 20007
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אלוף-העולם-1 כתב בטיוטה קורולה 20007:

        @אליעזר-0
        אולי אחד הצינורות וואקום שמגיע למשאבת וואקום

        לא קשור לפי התיאור, חוסר וואקום יגרום לדוושה קשה, בדיוק הפוך מדוושה שוקעת שבתיאור.
        אם לא חסר נוזל, זה ABS או משאבת בלם ובהסתברות גבוהה יותר לABS בשל העובדה שזה לא קורה מיד אלא רק אחרי כמה שניות (ולא באתי כיהודה ועוד ל @יצחק-רשטונ חלילה, אלא לבאר מנהני מילי).
        מחיר החלק מפירוק להערכתי 200-400 ש"ח ומחיר העבודה דומה או קצת יותר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mik6868 כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:

        @נייטרון-חפשי תשובת ה AI למה זה עושה יותר פיח

        טעות שלי בקריאה, חשבתי שאמרת בינעירוני.
        ברור שהוא (אתה) צודק!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:

        אני דיברתי איתו והוא לא אמר שהוא לא מקבל אלא שזה פחות יעיל אחרי שאמרתי לו שיש את המצב הזה אז הוא אמר שזה מעולה וא"כ זה יהיה יותר יעיל…

        הוא לא היה ממליץ והיום הוא כן ממליץ.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mik6868 כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:

        ואוקטן 98 מנקה וזה טוב לרכב?

        לא עושה כלום!
        אתה יכול לחפש על זה ברשת או לשאול את AI

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בדיקת מערכת גז
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יוסף-4 כתב בבדיקת מערכת גז:

        אז זהו כמו שאמרתי פה אני מתקן בכפר

        זהו שלא אמרת! או שטעית בציטוט.

        למעשה, טוב שסיפרת את הסיפור המלא כי מה שאתה מתאר זה כמעט בוודאות מזרקים תקולים (המערכת בטח די ישנה)וזה יכול להיות שצריך שיפוץ או בעיה בחיווט, סיפור פשוט מאוד ואם אתה בעניין לעשות לבד ספר לי ואשמח לעזור. אין צורך באבחון מיווחד.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בדיקת מערכת גז
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יוסף-4 נכון, כי סט של 4 עולה בעלי 15 ₪ בממוצע ועבודה של כמה דקות, אבל לא כשאתה משלם 350 על התענוג לכל מזרק (שכר שעתי ממוצע של 2,500 ₪ לשעה)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בדיקת מערכת גז
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פתוח-לשמוע טוב שאתב מזכיר, אכתוב אחרי שבת בל"נ איך לבדוק האם זה הסליל או הקפיץ/אטם

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פריוס 2011 לא כותב READY
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פתוח-לשמוע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

        הוואט במצבר

        וולט

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום