דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מכסה מנוע לא נפתח

      מכסה מנוע לא נפתח

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      14 פוסטים 7 כותבים 673 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • E ez058

        מישו יודע איך לסדר את זה?
        מאיפה מגיעים לחוט הקפיץ?!
        קורולה 2009

        בתודה מראש

        דוד 100ד מנותק
        דוד 100ד מנותק
        דוד 100
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @ez058 מצד ימין למטה תחפש אותו אולי ברח לבפנים

        E תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דוד 100ד דוד 100

          @ez058 מצד ימין למטה תחפש אותו אולי ברח לבפנים

          E מחובר
          E מחובר
          ez058
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @דוד-100
          תוכל לפרט יותר בבקשה?

          דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E ez058

            מישו יודע איך לסדר את זה?
            מאיפה מגיעים לחוט הקפיץ?!
            קורולה 2009

            בתודה מראש

            מ מנותק
            מ מנותק
            מנאששש
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @ez058
            זה עושה קליק כשאתה פותח מהרכב?
            או שזה מרגיש כאילו אתה לא מושך כלום?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • E ez058

              @דוד-100
              תוכל לפרט יותר בבקשה?

              דוד 100ד מנותק
              דוד 100ד מנותק
              דוד 100
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @ez058 יש חוט שמחובר לפלסטיק תבדוק דבר ראשון שהוא לא משוחרר במידה והוא מחובר אז צריך לעבור על זה יותר בעיין

              E תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דוד 100ד דוד 100

                @ez058 יש חוט שמחובר לפלסטיק תבדוק דבר ראשון שהוא לא משוחרר במידה והוא מחובר אז צריך לעבור על זה יותר בעיין

                E מחובר
                E מחובר
                ez058
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @דוד-100
                מקפיץ שוב
                הידית שבתוך הרכב מחוברת לחוט, אממה שזה לא עושה את ה’קליק’ של הפתיחה, (וגם לא פותח כמובן…)

                ShebsaleS נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • E ez058

                  @דוד-100
                  מקפיץ שוב
                  הידית שבתוך הרכב מחוברת לחוט, אממה שזה לא עושה את ה’קליק’ של הפתיחה, (וגם לא פותח כמובן…)

                  ShebsaleS מנותק
                  ShebsaleS מנותק
                  Shebsale
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @ez058 תנסה בזהירות להפעיל קצת יותר כוח.

                  תיווך רכבים זולים
                  ‏‪052-817-9859‬‏

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E ez058

                    @דוד-100
                    מקפיץ שוב
                    הידית שבתוך הרכב מחוברת לחוט, אממה שזה לא עושה את ה’קליק’ של הפתיחה, (וגם לא פותח כמובן…)

                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשי
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @ez058 תנסה כשאתה מושך את הידית לתפוס מתחת את החוט עם פלאייר ולמשוך יותר.

                    pikolinou@gmail.com

                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                      @ez058 תנסה כשאתה מושך את הידית לתפוס מתחת את החוט עם פלאייר ולמשוך יותר.

                      E מחובר
                      E מחובר
                      ez058
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @נייטרון-חפשי
                      ואז מה?
                      כלומר איך מסדרים את זה אחת ולתמיד?

                      מ נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • E ez058

                        @נייטרון-חפשי
                        ואז מה?
                        כלומר איך מסדרים את זה אחת ולתמיד?

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מנאששש
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @ez058
                        אם זה יפתח לך את המכסה מנוע, תצטרך לאלתר משהו שימשוך את החוט יותר
                        (אזיקונים אולי)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • E ez058

                          @נייטרון-חפשי
                          ואז מה?
                          כלומר איך מסדרים את זה אחת ולתמיד?

                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשי
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @ez058 כתב במכסה מנוע לא נפתח:

                          כלומר איך מסדרים את זה אחת ולתמיד?

                          צריך לראות איך זה בנוי ומה התפספס ואז לאלתר בהתאם, אם תעלה תמונות נוכל אולי לעזור.

                          pikolinou@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • E ez058

                            מישו יודע איך לסדר את זה?
                            מאיפה מגיעים לחוט הקפיץ?!
                            קורולה 2009

                            בתודה מראש

                            EBAE מנותק
                            EBAE מנותק
                            EBA
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @ez058 זה לא באמת לא נפתח אלא זה לא קופץ. מה שצריך לעשות זה פשוט מאוד: למשוך את הידית (בעדינות כמו תמיד). לא קפץ? לא היה קליק? משך על ריק? הכל בסדר- צא מהאוטו וגש למכסה מנוע, חפש מקום שאתה יכול להכניס את האצבע ותרים את המכסה מנוע. נפתח קצת? עכשיו לפתוח כרגיל עם הקפיץ הזה בפנים.

                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                            050-4133851
                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • EBAE EBA

                              @ez058 זה לא באמת לא נפתח אלא זה לא קופץ. מה שצריך לעשות זה פשוט מאוד: למשוך את הידית (בעדינות כמו תמיד). לא קפץ? לא היה קליק? משך על ריק? הכל בסדר- צא מהאוטו וגש למכסה מנוע, חפש מקום שאתה יכול להכניס את האצבע ותרים את המכסה מנוע. נפתח קצת? עכשיו לפתוח כרגיל עם הקפיץ הזה בפנים.

                              E מחובר
                              E מחובר
                              ez058
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @EBA
                              תודה
                              אבל הוא לא נפתח בכלל
                              רק כשמחזיקים את הידית אפשר להרים, ואז צריך שניים בכל פעם כדי לפתוח (אחד שיחיזק את הידית ואחד שירים)
                              קיצער - איך פותרים את הבעיה לתמיד?!

                              ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • E ez058

                                @EBA
                                תודה
                                אבל הוא לא נפתח בכלל
                                רק כשמחזיקים את הידית אפשר להרים, ואז צריך שניים בכל פעם כדי לפתוח (אחד שיחיזק את הידית ואחד שירים)
                                קיצער - איך פותרים את הבעיה לתמיד?!

                                ראובן שבתיר מנותק
                                ראובן שבתיר מנותק
                                ראובן שבתי
                                ניהול טכני
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @ez058 יש עיגולים בצד ימין וצד שמאל ממש מקדימה בקו של המנעול
                                צריך לסובב אותם שיעלו למעלה יותר
                                ואז כשפותחים מבתוכו זה יקפוץ לבד

                                ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2

                                112

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                130.6k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום