דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מכסה מנוע לא נפתח

      מכסה מנוע לא נפתח

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      14 פוסטים 7 כותבים 673 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • E מחובר
        E מחובר
        ez058
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מישו יודע איך לסדר את זה?
        מאיפה מגיעים לחוט הקפיץ?!
        קורולה 2009

        בתודה מראש

        דוד 100ד מ EBAE 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • E ez058 סימן נושא זה כשאלה
        • E ez058

          מישו יודע איך לסדר את זה?
          מאיפה מגיעים לחוט הקפיץ?!
          קורולה 2009

          בתודה מראש

          דוד 100ד מנותק
          דוד 100ד מנותק
          דוד 100
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @ez058 מצד ימין למטה תחפש אותו אולי ברח לבפנים

          E תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דוד 100ד דוד 100

            @ez058 מצד ימין למטה תחפש אותו אולי ברח לבפנים

            E מחובר
            E מחובר
            ez058
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @דוד-100
            תוכל לפרט יותר בבקשה?

            דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • E ez058

              מישו יודע איך לסדר את זה?
              מאיפה מגיעים לחוט הקפיץ?!
              קורולה 2009

              בתודה מראש

              מ מנותק
              מ מנותק
              מנאששש
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @ez058
              זה עושה קליק כשאתה פותח מהרכב?
              או שזה מרגיש כאילו אתה לא מושך כלום?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • E ez058

                @דוד-100
                תוכל לפרט יותר בבקשה?

                דוד 100ד מנותק
                דוד 100ד מנותק
                דוד 100
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @ez058 יש חוט שמחובר לפלסטיק תבדוק דבר ראשון שהוא לא משוחרר במידה והוא מחובר אז צריך לעבור על זה יותר בעיין

                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד 100ד דוד 100

                  @ez058 יש חוט שמחובר לפלסטיק תבדוק דבר ראשון שהוא לא משוחרר במידה והוא מחובר אז צריך לעבור על זה יותר בעיין

                  E מחובר
                  E מחובר
                  ez058
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @דוד-100
                  מקפיץ שוב
                  הידית שבתוך הרכב מחוברת לחוט, אממה שזה לא עושה את ה’קליק’ של הפתיחה, (וגם לא פותח כמובן…)

                  ShebsaleS נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • E ez058

                    @דוד-100
                    מקפיץ שוב
                    הידית שבתוך הרכב מחוברת לחוט, אממה שזה לא עושה את ה’קליק’ של הפתיחה, (וגם לא פותח כמובן…)

                    ShebsaleS מנותק
                    ShebsaleS מנותק
                    Shebsale
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @ez058 תנסה בזהירות להפעיל קצת יותר כוח.

                    תיווך רכבים זולים
                    ‏‪052-817-9859‬‏

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • E ez058

                      @דוד-100
                      מקפיץ שוב
                      הידית שבתוך הרכב מחוברת לחוט, אממה שזה לא עושה את ה’קליק’ של הפתיחה, (וגם לא פותח כמובן…)

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @ez058 תנסה כשאתה מושך את הידית לתפוס מתחת את החוט עם פלאייר ולמשוך יותר.

                      pikolinou@gmail.com

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                        @ez058 תנסה כשאתה מושך את הידית לתפוס מתחת את החוט עם פלאייר ולמשוך יותר.

                        E מחובר
                        E מחובר
                        ez058
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @נייטרון-חפשי
                        ואז מה?
                        כלומר איך מסדרים את זה אחת ולתמיד?

                        מ נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • E ez058

                          @נייטרון-חפשי
                          ואז מה?
                          כלומר איך מסדרים את זה אחת ולתמיד?

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מנאששש
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @ez058
                          אם זה יפתח לך את המכסה מנוע, תצטרך לאלתר משהו שימשוך את החוט יותר
                          (אזיקונים אולי)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • E ez058

                            @נייטרון-חפשי
                            ואז מה?
                            כלומר איך מסדרים את זה אחת ולתמיד?

                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשי
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @ez058 כתב במכסה מנוע לא נפתח:

                            כלומר איך מסדרים את זה אחת ולתמיד?

                            צריך לראות איך זה בנוי ומה התפספס ואז לאלתר בהתאם, אם תעלה תמונות נוכל אולי לעזור.

                            pikolinou@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • E ez058

                              מישו יודע איך לסדר את זה?
                              מאיפה מגיעים לחוט הקפיץ?!
                              קורולה 2009

                              בתודה מראש

                              EBAE מחובר
                              EBAE מחובר
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @ez058 זה לא באמת לא נפתח אלא זה לא קופץ. מה שצריך לעשות זה פשוט מאוד: למשוך את הידית (בעדינות כמו תמיד). לא קפץ? לא היה קליק? משך על ריק? הכל בסדר- צא מהאוטו וגש למכסה מנוע, חפש מקום שאתה יכול להכניס את האצבע ותרים את המכסה מנוע. נפתח קצת? עכשיו לפתוח כרגיל עם הקפיץ הזה בפנים.

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              E תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • EBAE EBA

                                @ez058 זה לא באמת לא נפתח אלא זה לא קופץ. מה שצריך לעשות זה פשוט מאוד: למשוך את הידית (בעדינות כמו תמיד). לא קפץ? לא היה קליק? משך על ריק? הכל בסדר- צא מהאוטו וגש למכסה מנוע, חפש מקום שאתה יכול להכניס את האצבע ותרים את המכסה מנוע. נפתח קצת? עכשיו לפתוח כרגיל עם הקפיץ הזה בפנים.

                                E מחובר
                                E מחובר
                                ez058
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @EBA
                                תודה
                                אבל הוא לא נפתח בכלל
                                רק כשמחזיקים את הידית אפשר להרים, ואז צריך שניים בכל פעם כדי לפתוח (אחד שיחיזק את הידית ואחד שירים)
                                קיצער - איך פותרים את הבעיה לתמיד?!

                                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • E ez058

                                  @EBA
                                  תודה
                                  אבל הוא לא נפתח בכלל
                                  רק כשמחזיקים את הידית אפשר להרים, ואז צריך שניים בכל פעם כדי לפתוח (אחד שיחיזק את הידית ואחד שירים)
                                  קיצער - איך פותרים את הבעיה לתמיד?!

                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתי
                                  ניהול טכני
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @ez058 יש עיגולים בצד ימין וצד שמאל ממש מקדימה בקו של המנעול
                                  צריך לסובב אותם שיעלו למעלה יותר
                                  ואז כשפותחים מבתוכו זה יקפוץ לבד

                                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2

                                  103

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  130.7k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום