@נייטרון-חפשי ועכשיו אני נזכר שכשהייתי טירון הייתי משתמש במפתח רינג ועם הידית של הג’ק עגלה הייתי משתמש כמאריך.
נייטרון חפשי
-
איך פותחים בורג עקשן שלא זז? -
ניקוי פיח אצל עוני - אם מישהו מעוניין באזור המרכז@מנאששש כתב בניקוי פיח אצל עוני - אם מישהו מעוניין באזור המרכז:
מה עושים בהיברידי? (אולי כשהרכב במצב תחזוקה אין בעיה לשים ניוטרל)
למה צריך ניוטרל, פארקינג אותו דבר.
-
רוקנתי שמן גיר במקום שמן מנוע.... מה עושים????@קלאטש מידע מפורט, ערוך בטוב טעם!
רק לא הבנתי מה רע בלהחליף פילטר? איך זה יכול להזיק?
-
איך פותחים בורג עקשן שלא זז?@אברהם כתב באיך פותחים בורג עקשן שלא זז?:
אין מקום לבוקסה בגלל שהצינור של הנוזל בלם חוסם את הגישה.
לא גילית איזה רכב, אבל למיטב ידיעתי אין כזה דבר, אא"כ אתה מנסה לפתוח את ברגי התושבת לפני שפירקת את הקליפר.
@אברהם כתב באיך פותחים בורג עקשן שלא זז?:
ולגבי הגוז’ון, עיין פה דרך מוצלחת,
אני יודע שכך עושים אבל שאלתי מכיוון שמדבריך היה נשמע לי שאין לך מברגה.
@אברהם כתב באיך פותחים בורג עקשן שלא זז?:
דא עקא, שחיפשתי בכמה טמבורים בבית שמש ולא מצאתי אלא בחנות לחומרי בנין, מוצר שהוא בכלל מתחום האינסטלציה.
מה חיפשת?
-
סט בוקסות נראה לי מחיר רצפה תקנו אותו@אהרון-שלום כתב בסט בוקסות נראה לי מחיר רצפה תקנו אותו:
תיקנתי אתה יכול להיות מגיה מומחה
לא נראה לי מוצדק בגלל ההתבדחות שלי לשנות את הכותרת
-
לגירוז רפידות חדשות -האם אפשר גם עם ספריי W40 -
צלחות קדמיות וורסו 2014@הרשלה-0 לא מכיר את המוסך.
בלמים קדמי?
אם הוא שם לך חלקים מקוריים של טויוטה שזה ממש מיותר, אז המחיר הגיוני. -
חום מנוע עולה@מצפה-לישועה אין בעיה, אבל בתמורה שיחזיר את המזגן חימום…
וברצינות, אני לא מכיר את המוסכניק אבל נשמע קצת חאפר, ביטול טרמוסטט זה לא פתרון אלא במקום פתרון, בערך כמו לתת אקמול לחולה במקום אנטיביוטיקה. (לפעמים זה מה שנכון כי לא שווה להשקיע וזה כן פותר את הבעיה לבינתיים אבל הגישה של דבר ראשון לבטל חימום ועכשיו טרמוסטט, איכשהו לא נשמע לי). -
המחלה הידועה של האוריס@לומד כתב בהמחלה הידועה של האוריס:
2000 ואפשר גם פחות.
וכמו שכתבו גם שיפוץ אפשרי באזור ה1000/700
שיפוץ זה להחליף את החלק הפנימי שדובר ואין סיבה שיעלה כ"כ יקר, ומשאבה חדשה שלימה עולה כ2,500 מחיר החלק!
-
המחלה הידועה של האוריס@נייטרון-חפשי כתב בהמחלה הידועה של האוריס:
תשאל כאן בפורום את כל המתקיני מולטימדיה, כמה הם לוקחים על התקנה כולל המוצר.
אני יודע כמה לוקחים וכמה העלויות, אבל גם כמה הכאב ראש וההתעסקות
@לומד כתב בהמחלה הידועה של האוריס:
וגם בזה יש הרבה כאב ראש, תשאל מוסך, יש כאב ראש למוסך אפילו בלשטוף את השמשה, שאלות שלא נגמרות וכו’.
זה אתה לא צריך לספר לי.
-
המחלה הידועה של האוריס@לומד כתב בהמחלה הידועה של האוריס:
זה כמו שהיה משתמע מדבריך שאתה ממליץ לקנות את החלק מאליאקספרס ולעשות,לך זה מתאים. לא לכולם.
יש לי פתרון בשבילך!
קח את החלק מאחד הגמ"חים (אני לא לא רלוונטי כי אני רחוק) ולך לכל מוסך להחליף, ערבי בשטחים ייקח 200 ויהודי 300 (כולל נוזל קירור) בערך ככה תרוויח מחיר הכי זול וגם בלי לעשות בעצמך.
(ואח"כ תנסה שוב להסביר לי למה זה הוגן לקחת 700-1000) -
המחלה הידועה של האוריס@לומד כתב בהמחלה הידועה של האוריס:
מולטימדיה דורש יותר?
מולטימדיה דורש יותר ידע מקצועי וטכני, יותר החזקת/הזמנת חלקים ספציפיים, יותר מקרי הסתבכות…
ובסוף הם לא מרוויחים 800 לשעת עבודה!
החלפת החלק היא עבודה יותר ‘מלוכלכת’ אבל הרבה יותר פשוטה למי שבתחום. -
לחץ במנוע@חילי לא תקין! יכול להיות שסתום PCV או מנוע דפוק, בטח המדיד יצא מהלחץ.
-
לחץ במנוע@חילי זה לא מסובך לשלוף את השסתום ולבדוק אבל גם אם הוא תקול השאלה כמה זמן הוא סתום והאם לא נהיה בינתיים נזק למנוע.
הידע שלי בנושא לוקה בחסר, נראה לי שכדאי לקשר את @הכל-בעזרת-השם @יצחק-רשטונ -
תקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע
@tiptop כתב בתקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע:- להרבה מאווררים יש טרמוסטט מובנה (שלפעמים ניתן להחלפה) המרגיש את החום בתא מנוע ולפי זה עושה מהירות המאוורר גם זה יכול להיות תקול
אתה בטוח? איזה רכב יש לך?
ואגב הבעיה שתיארת (קונטקטור לפעמים עובד ולפעמים לא) נדירה הרבה יותר מרדיאטור סתום, אא"כ אתה מדבר על רכבי אספנות.
-
תקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע
@אביעד כתב בתקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע:מה שאני כן בטוח זה ברדיאטור חימום (שמשמש כגיבוי למקרים של עומסים, וכמובן -אחראי על המזגן של החום)
רדיאטור חימום סתום לעולם לא יגרום להתחממות המנוע, הוא לא נועד לגיבוי אלא רק לחימום, ובאמת אין לו השפעה ניכרת על הקירור.
-
תקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע
@אבי-ים יעבור יותר מים בחלק שכן פתוח, כי המהירות ריצה שלהם עולה.
-
לצבוע רכב לבד@יוסף-Z אני לא המומחה בתחום, רק חשבתי שהוא מדבר על אחידות צבע וריסוס אחיד ועל זה אמרתי שיצא מצויין. אני קניתי בטמבור ספריי צבע הכולל פריימר בצבע שחור וושילבתי בו אפור כדי שלא יהיה בולט מידי ההבדל בין השחור-אפור של הרכב לשחור פחם של הספריי, זה לא משהו שמומלץ לעשות אלא שלי לא היה מה להפסיד (אחרת זה היה נשאר ירוק).
-
יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע@אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:
היה לי הרבה בוץ במים ניקיתי עם פלאש עזר כמעט לגמרי עשיתי 3 שטיפות
דיברתי על בוצה בשמן, במים זה נקרא בד"כ חלודה (סתם מעניין אותי מה זה הפלאש למים שהשתמשת).
@אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:
בדקתי במתח שנכנס לחיישן חמצן (לפי הבנתי משהו CO2 V) והיה 0.15 V לא יודע מה זה אומר
המתח לא נכנס לחיישן אלא יוצא ממנו (החיישן מייצר את המתח) (אא"כ אתה מדבר על הגוף חימום שבחיישן) ואמור לתת מתח שמשתנה ללא הפסקה בין 0.1-0.9, בחיישן האחורי המתח יהיה קצת יותר יציב.
מתח נמוך קבוע מעיד על תערובת עשירה או על חיישן תקול, איזה חיישן זה היה קדמי או אחורי (לאחורי אין השפעה בד"כ על ביצועי המנוע).
