דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:

        @נייטרון-חפשי
        יש ריח שרוף וחונק. יותר נראה שזה שמן
        האם יש משהו לעשות בנידון לבד בלי מוסך או שזה רק להחליף אטם או לשפץ מנוע?

        • בדוק חיישן PCV
        • ניקוי מנוע (פלאש) אם כי יש בזה סיכון אם יש בוצה
        • כדי לשרוד עם הרכב כך כמה שיותר זמן מומלץ מאוד להעלות את רמת הצמיגות של השמן
        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי פיח עוני בנתיבות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג לא אמור להיות קשור לשמן, תעשה טיפול עם פלאש אולי יעזור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי פיח עוני בנתיבות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג מערכת הדלק ואוויר היא מערכת נפרדת ממערכת השמן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אהרון-שלום כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:

        זה הקוד P0134

        אז אולי זה כן חיישן צריך לבדוק איך הו מגיב לגז, קצת קשה להסביר.

        @אלוף-העולם-1 כתב ביוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע:

        אולי יש זליגת שמן מהאטם מכסה שסתומים לפלאגים?

        וא"כ איך זה מגיע לצילינדרים?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזגן מגמגם.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 לא אם הוא רוצה שקט לשנים הבאות, חשוב גם לצין שכשמדחס ‘נטחן’ כפי שעלול לקרות בחילופי זול כבר לא מספיק להחליף מדחס וצריך בנוסף שטיפה של המערכת.
        ושיפוץ גם אמור להיות יותר זול.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יוצא הרבה עשן לבן מאחורה אשמח למידע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        בהנחה וכפי שנראה החיישנים תקינים יש לך תערובת עשירה מאוד (יותר מידי דלק) חייב להיות שיש ריח דלק בפליטה, וכאן מגיעה שאלת הביצה והתרנגולת, האם המנוע תקול ותערובת עשירה היא תופעת לוואי, או שהתערובת עשירת מאיזו שהיא סיבה ואין שום תקלה במנוע.
        אופציה נוספת (אם באמת אין ריח דלק) שהממיר קטליטי שלך סתום חמורות (דבר שיכול להרוס מנוע).
        זה מה שאני מעלה בדעתי כרגע, יש תופעות נוספות? רעידות/איבוד כח במאמץ?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רבע כוס מים וורודים למיכל שמן מה לעשות?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @TKJBI כתב ברבע כוס מים וורודים למיכל שמן מה לעשות?:

        שאלתי 2 מוסכניקם אחד אמר להחליף השני אמר כל עוד זה לא חצי ליטר אין מה לחשוש מה לעשות?

        @mik6868 כתב ברבע כוס מים וורודים למיכל שמן מה לעשות?:

        המוסכניק הזה לוקח אחריות?

        הסיכוי שזה יעשה נזק לפני שזה יתאדה הוא נמוך וההבדל בין המוסכניק הראשון לשני הוא שהראשון לא רוצה לקחת אחריות (לא אמרתי שהשני כן לוקח אחריות, אולי להיפך בגלל שהוא ממילא לא לוקח אחריות). זה תלוי גם איזה רכב מדובר וכמה הסיכון, אם זו קורולה 2007 שים תוסף דרך וסע.
        למעשה אפילו שזו דעתי אני לא מספיק מנוסה בשביל לומר לך ליסוע כך, אם תחליט להמשיך ליסוע, תשתדל לא להעלות טורים מידי בזמן הקרוב עד שייגמרו המים (תוכל לראות ‘טחינה’ בשמן עד אז).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעש מקשקאי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל כתב ברעש מקשקאי:

        ככה הייתי מתחיל, בחיישן שעולה כ-100 ש"ח

        חיישן חמצן חילופי עולה כמה מאות ומקורי החל מ500 ולא מומלץ לשים חילופי,ומוסכניק מקצוען יידע לומר האם החיישן תקין גם בלי להחליף, והאם הממיר סתום.
        ואם כבר מתחילים בניקוי מצערת, לא?
        עכ"פ אני הייתי הולך לאבחון מקצועי אם יש לך מישהו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זיהוי בעיה ברכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        הדבר הראשון שהייתי בודק זה משאבת דלק, אפשר בקלות לבדוק עם ספריי קרבורטור.
        קראנק זה אופציה בהסתברות נמוכה יותר.

        @בבציק לפני כן הכל היה חלק?
        אולי לפני כן נסעת עד סוף מיכל הדלק או כמעט?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעש מקשקאי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל כתב ברעש מקשקאי:

        אך לא ניחנתי בחשיבה אנטלית כשלך חברי,

        זו הטעות השניה שלך להיום, לא מתאים לך…
        ובכלל זה פחות עניין של חשיבה אנליטית, יותר עניין של נסיון ולימוד מטעויות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פריוסאי בדקת את משאבת המים ההיברידית?
        https://rechavimzelaze.ovh/post/64073

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מתז לא משפריץ טוב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טרנטע זה הדבר, אלא שאני אישית לא אשלם 35 ש"ח כדי שאצטרך לאחסן כלי נוסף בבית ובדיוק פעם ב… כשאצטרך אותו לא אצליח להזכר איפה הוא.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פריוסאי כתב בטויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה:

        @נייטרון-חפשי
        מה אתה אומר נשמע משכנע, לא? (או שהוא מבלבל את המוח כדרכו לפעמים)

        אתה צודק 100%
        יש משהו בהברידיות שהרכב יניע גם במתח נמוך, ומצד שני יש את מה שכתבת שזה משפיע על המחשב, זה תלוי גם בסוג התקלה של המצבר ואכמ"ל.
        הבדיקה לזה היא מה שהציע מוטי (אין תחליף לנסיון של בעל מקצוע):

        @פריוסאי כתב בטויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה:

        מוטי מתלפיות אמר לי לעשות למצבר בדיקה תחת עומס למצבר
        הפעלתי חצי סוויצ והדלקתי מזגן אורות גבוהים והפשרת חלנות (מקווה שזה נקרא בדיקה תחת עומס מספיקה)
        וזה באמת ירד בקצב איטי ל 10.9 V אחרי חצי דקה \ דקה
        זה מסמל משהו?

        תחליף מצבר כי ממילא הגיע הזמן וכנראה שזה גם יפתור את התקלה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הנד ברקס מורם, מה יכול לקרות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @קלאטש כתב בהנד ברקס מורם, מה יכול לקרות:

        כדי לשלוף צלחת צריך לפרק קליפר?

        כן!
        ואם אתה חושש אל תעשה לבד כי בבלמי תוף אם תצטרך לפרק הכל זה קצת מורכב עם קפיצים וכו’

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי EGR
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mik6868 כתב בניקוי EGR:

        @נייטרון-חפשי אם זה בלי קולר זה ככה צריך לעלות?

        לא אני הכתובת, תשאל את @הכל-בעזרת-השם @MENI

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זיהוי בעיה ברכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @בבציק זה לא אמור לגרום שום תועלת אלא רק לברר האם הבעיה במשאבה, בטח הוא חשב שאתה עושה את זה כדי לנקות את המנוע ולרוקן בפנים מיכל שלם.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיוטה קורולה 2007
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אליעזר-0 כמו שאמר לך השני, משאבת בלם או ABS.
        ובגלל שזו מערכת בטיחות מדרגה ראשונה אל תמשיך ליסוע כך! שלא יאבד בלמים פתאום.
        אולי כדאי שקודם תסתכל בשמן ברקס, אם זה ממש נמוך מתחת למינימום אז זו סתם דליפה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @CHAIM שמח לשמוע שגם @מוטי-ברנד עושה את זה, אם תסתכל בשרשורים אחרים בנושא תוכל לראות הדרכות מפורטות וקישורים לחלק מאליאקספרס, גם לי יש כאלו ואתן בשמחה למי שרוצה לבא אלי לצפון (מחיר עלות כ30 אג’ 😉 ).
        יש כמדומני גם בגמ"ח של @מיוחד כולל ציוד הלחמה.

        צריך לבחור 16V 220uF

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יש מדריך עבור רכב חדש?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @itamar כתב ביש מדריך עבור רכב חדש?:

        או מים מזוקקים.

        הנוזל הייעודי סמיך יותר ממים ולא משאיר סימני ניגוב ולכן עדיף גם ממים מזוקקים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום