@מתבודד כתב במחפש המלצה על רכב 7 מקומות:
מה בקשר לסיטרואן הזה
הרכב הכי מושמץ בא"י, והוא ספציפית על 220,000 ק"מ שזה מאוד נדיר ממש זקנה מופלגת ביחס לבני מינו.
@המפותח כתב במחפש המלצה על רכב 7 מקומות:
לגבי הסנטה פה
@נייטרון-חפשי יכול לתת לך חוות דעת הוא מכיר את האוטו מקרוב
כך אמר לנו יחזקאל המכונאי כשקנינו: ‘רכב יחסית אמין (אמינות של קיה/יונדאי) אבל כאב ראש למוסכים’ ואילו ידענו כמה שזה נכון… מה גם שאז עדיין לא עלה בדעתינו לטפל לבד. כדי להחליף אלטרנטור או מדחס היינו צריכים להוריד טמבון ורדייאטורים…
אבל זה רכב נוח בהחלט עם מרחב גדול וכסאות נוחים גם מאחורה, ספסל אחורי נמוך כרוב רכבי ה7 ותא מטען ג"כ מינימלי ומטה כנהוג, וצריכת דלק בשמים.
אבל שוב, היתרון העיקרי של הרכב זה הנוחות והחיסרון העיקרי שאם הלך לך מדחס אתה תיפול מהכסא כשתשמע את מחיר התיקון.

