קצת מהסס לחלוק על @שמואל-קליין אבל ברכבים ישנים אני בכלל לא מסתכל על היד.
מה שכן אמור להלחיץ זה שהוחלף מנוע, 200,000 זה מאוד נמוך לפריוס אבל זה המנוע החדש וכמה עשה הקודם? בטח לפחות 300,000…
ומתי הוחלפה הסוללה?
גם המחיר לא נשמע מציאה אבל אני פחות מעודכן היום.
רק אם אתה מתכנן להחזיק אותו הרבה שנים ויותר חשוב לך האמינות מאשר מחיר טוב אז אולי שווה לבדוק כי עושה רושם של רכב מושקע, אבל גם א"כ תבדוק אותו טוב טוב כולל מצב סוללה ואל תסמוך על המוכר (שבטח בעצמו לא מאוד מבין).
נייטרון חפשי
-
חוות דעת -
חלונות לא עובדים@יעקב הלחצנים שלך מאוד מיושנים (סיליקון?!) וייתכן מאוד שבהם הבעיה, תנסה לחבר אותו כך כשהוא פתוח ולגעת עם חומר מוליך בנקודות הלחיצה (בשתיים יחד)
. -
פריוס - האמין ביותר! האומנם?@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
לדעתי העניה גם לפריוס יש סיכוי לא מבוטל להיתקע בשוליים, פשוט בעיניי ראיתי כמה וכמה…
קורולה פחות.יש עוד פיצ’ר בפוקוס, שאין ‘‘רעשי ונטה’’ אתה לא יכול לדעת אם היא פועלת או לא וזה מגניב בעיניי,
תעמוד ליד אטראז’ או סיריון ותשמע כל רגע נדלק/ נכבה וואוו… טססס…אני אישית נתקעתי עם פריוס בשוליים
ובעיני ראיתי קורולה ששברה בלוק מנוע באמצע כביש אחד
ובשבוע שעבר התחמם לשכן שלי הפוקוס בגלל שהוונטה שרפה פיוז, אילו היו שומעים את הוונטה זה לא היה קורה.
אגב, הפיצ’ר של הוונטה קיים בהרבה רכבים גם משנתונים ישנים, לא נראה שזה פיתוח מיוחד של פורד.כל פעם הייתיי מתחזק מחדש במידת הביטחון שה’ ישלח טנק נוסף חחח
ואז תתחיל לנסוע על טנק כי מה שחשוב זה האמינות ולא הדלק…
אל תגיבו ברצינות לשטויות שלי, פשוט מיציתי את הוויכוח ורציתי עדיין להיות בעניינים.

-
חתך אותי מימין ובלם, ותובע אותי למשפט@itzik כתב בחתך אותי מימין ובלם, ותובע אותי למשפט:
לגבי יש או אין וידאו, זה כן לזכותך אבל אני לא יודע אם בצורה משמעותית כי הוא יטען שהמצלמה לא צילמה מסיבה כלשהי (לא הייתה מחוברת, תקלה וכד’).
יש אפשרות סבירה שבית המשפט יפסוק אשמה משותפת ברמה כלשהי.
במקרה כזה שניכם תצטרכו להפעיל ביטוח על כל המשתמע מכך.כשמדובר תביעה מקצועית, הם מגיעים לבית משפט רק במקרים קשים להכרעה, בכל מקרה שברור להם שהתביעה לא תצליח הם ינסו להוריד את התובע מהסיפור ולומר לו שהם לא ממליצים לתבוע ולא מממנים אותו, ובשביל זה להבנתי מועילות ההקלטות הנ"ל לצייר תמונה שלא תצליחו בקלות להוציא כאן משהו ואז הוא ירד מזה או יתפשר על סכום סמלי.
בנוסף, אולי עליך לתבוע אותו במקביל כדי שיהיה לו מה להפסיד אבל תתיעץ עם חברת הביטוח. -
עזרה בעניין בדיקת מחשב לרכב היברידי במודיעין עילית -
קרייזלר 7 מקומותמהנסיון שלי זה רכב עם אמינות בינונית ונוחות מאוד גבוהה, אם תתחזק אותו טוב הוא יחזיק יפה, תמיד יש את הסיכון שילך מנוע או גיר אבל לדעתי המחירים שלו מוצדקים פלוס.
אגב, לעשות לו ראש מנוע זה מאוד פשוט יחסית אפילו שזה 2 ראשים, גיר כבר יותר יקר.
חלקים פחות מצויים מפירוק. -
מנגון חלון קדמי לרכב ניסאן טידה -
פריוס - האמין ביותר! האומנם?@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
לקחתי פריוס פלוס מהשכרה בק’'ס עם 149 על המד, ונסעתי לביתר ולירושלים בינעירוני, יצא לי 1.15.5 ולא השתוללתי
לא תקין! צריך לבדוק.
(אני מבין שמיצו את ה’נושא’ אז אפשר להסיט את השיחה)@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
גם פריוס אמרו לי שאינה כאיוניק המסוגלת להגיע ל 21 לליטר
איוניק הוא חיקוי נחמד של פריוס שנכנס לשוק רק כי אנשים רצו לגוון.
@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
בכל אופן כל נושא צריכת הדלק אנשים לא מחשבנים טוב, על פאביה דיזל אמרו לי 1 ל 20 ולקח 1 ל 15 בפועל
היה לי כזו ו1/20 זה מינימום בבינעירוני, הצלחתי גם להגיע ל1/26 בנסיעה למרכז לעומת פריוס שהשיא היה 1/22 או קצת פחות. כנראה הרכב שראית לא תקין/מתוחזק.
@חיים-Y0737 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
חבל …
וואלה!
מסכים איתך לגמרי, סוף סוף הגענו להסכמה…

-
סמכות שיטור עירוני@aiib אולי פשוט תפתיע אותו יום אחד ותפנה אליו אתה ותשאל אותו מה הסמכויות שלו ותעודה מזהה. אבל אולי על זה נאמר אל תתוודע לרשעות.
-
מחפש באזור בית שמש בורג סיליקון לתיקון פנצ'ר@פתוח-לשמוע כתב במחפש באזור בית שמש בורג סיליקון לתיקון פנצ'ר:
ועל ברגים מעלי אתה ממליץ ג"כ?
יש ברגים לא מעלי???
-
עזרה בקניית פריוס 2014@נהר-החידקל כתב בעזרה בקניית פריוס 2014:
המחיר שלו עדיין נמוך יחסית לשאר הפריוסים ביד 2 בנתונים דומים.
מסכים איתך, ואני דווקא חושב שדי ברור למה ולכן אולי זו ההזדמנות שלך, אבל אתה צריך לבדוק שוב הכל בלי להסתמך על שום מילה שלו.
בקיצור, אני במקומך הייתי בודק אם זה במקום קרוב. אבל אני גם חושב שהגישה של @בנג-ה היא גישה נכונה. -
לוח שעונים לא עובד - פריוס 2008@אליהו כתב בלוח שעונים לא עובד - פריוס 2008:
450 תיקון עם אחריות.
זמן עבודה: שעה.אם אתה עושה את זה תוך שעה אתה אלוף העולם
, בטח אתה גם יודע לבלוע סכינים או להוציא שפנים מהכובע

אני בכל זאת ממליץ למי שלא עשה זאת מעולם לפנות 4 שעות לפני שהוא מתחיל -
מה הדרך הכי זולה לתקן את הנזקים האלו?בדיר קדיס כל הסיפור לדעתי יעלה בסביבות 2500, ואתה יכול גם פשוט לקנות רכב כזה לפירוק באיזה 1000 שקל ולהעביר הכל.
לדעתי זה פשוט לא שווה את ההשקעה ביחס למחיר של הרכב בשוק (לא בלוי יצחק) אני הייתי מחליף טמבון ופנסים מפירוק (אגב, לדעתי הפנסים האלו זולים ויעלו מפירוק 150 בלבד) ומשאיר את השאר כמו שהוא. -
מיזם אדיר! מי רוצה?@aiib למעשה הם הגיעו ולא ידידים…
-
מחפש עזרה דחופה לרכב 7 מקומות ומעלה, הסכום פחות חשוב ותיכף תבינו למה@מאיר כתב במחפש עזרה דחופה לרכב 7 מקומות ומעלה, הסכום פחות חשוב ותיכף תבינו למה:
כדאי לך להתמקד על 7 מקומות מאשר 6 כדי שלא תצטרך להחליף בבוא הבן החמישי.
@מכון-כתר-תורה כתב במחפש עזרה דחופה לרכב 7 מקומות ומעלה, הסכום פחות חשוב ותיכף תבינו למה:
בסוף לא יכולתי להשתמש ברכב יותר, כי אשתי ילדה עוד ילד, ושנים מעל המותר כבר לא רציתי לקחת
-
בורג סיליקון מומלץ מעליאקספרס@מיישה הכל אותו דבר! כולם עובדים מצויין, מנסיון!
מי שזה לא עבד לו כנראה לא השתמש נכון או שמדובר בחור בעייתי (אלכסוני מאוד למשל) -
הבגאז' לא נסגר, מחפש פתרונות זמניים יצירתיים..@נהג-תפרן כתב בהבגאז' לא נסגר, מחפש פתרונות זמניים יצירתיים..:
וביד 2 הוא נמכר ב 15
נמכר???
או
מתפרסם!וגם…
כמה הוא שווה עכשיו? -
טויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד@שלמה הנקודה היא שאנשים חוששים לעשות את זה בגלל הנסיון הלא מוצלח של קודמיהם (@אליהו למשל) וכל הבלבול בין הדגם האמריקאי לשלנו (בגלל זה הרי אנחנו לא יכולים להזמין מפתחות מעלי…).
אני חושב שמדריך מסודר שיתחיל מ-מה צריך לקנות ויכלול הסברים מילוליים לאן ואיך לחבר (אפילו בלי פירוט של פירוק הפלסטיקה שאת זה אפשר לקשר למדריך הזה) יאפשר לאנשים רבים ליהנות מהשדרוג.
ושיהיה בנושא חדש, אחרת אנשים לא ימצאו את זה כשירצו להתקין (המידע נמצא במפוזר גם עכשיו, ובזכותך). -
איך יודעים היכן נמצאת פיית הדלק ברכב מתוך הרכב
@מנוע-אלפיים-טורבו כתב באיך יודעים היכן נמצא פיית הדלק ברכב מתוך הרכב
:היו עושים משאבות רק לצד הזה, וקרובות אחד לשני,
ואידך זיל גמור…נראה שכעת אחרי 4 חודשי המתנה ניתן לתייג את הנושא כ’נפתר’
-
מיצובישי לנסר 2008 לא מניע כשהאוטו חם@Mazda כתב במיצובישי לנסר 2008 לא מניע כשהאוטו חם:
שמעת את זה ממישהו?
כל מוסכניק מדרכה מתחיל משתמש בשיטה הזו, וכן, דיברתי על זה פעם גם עם המוסכניק שלי.
