ס"ה החלפת פילטר יש פילטר ללחץ גבוה (כשהחומר בצורת נוזל) כל 45,000 ק"מ, ופילטר ללחץ נמוך (כשהחומר הופך כבר לגז) כל 15,000 ק"מ.
ההחלפה עצמה מאוד פשוטה ההוא של הלחץ גבוה יושב איפשהו בתוך ה ‘לא יודע איך קוראים לו’ רדיוסר (החלק שיושב במנוע ואליו מגיע הגז וממנו יוצאים הצינורות למנוע - סוג של מאדה) בד"כ זה 3 ברגים והמיקום של זה הוא איפה שמגיע הצינור של הגז ל ‘לא יודע מה שמו’ רדיוסר. הלחץ נמוך נמצא באמצע הצינור מחובר ע"י 2 בנדים - יש לשים לב לכיוון ההתקנה (יש עליו חץ), ובעיקרון ברגע שהמנוע מכובה מתנתקת אספקת הגז (אתה יכול בכל זאת לסגור את הברז).
אתה יכול לדבר עם החברה שמוכרים את הפילטרים עם משלוח בכ80 שקלים (בעלי זה ב10) ויכולים לשלוח לך למייל סרטון הדרכה להתקנה כחלק מהשירות.
קישורים לסרטונים שאחי קיבל מהם:
https://www.youtube.com/watch?v=ZP4lTFikdvc
https://www.youtube.com/watch?v=_NPdCHvIZMQ




