דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • ללמוד לטפל באוטו לבד, קשה? כדאי? יחסוך?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @gogo כתב בללמוד לטפל באוטו לבד, קשה? כדאי? יחסוך?:

        הכול תוך חודשיים

        לא באמת תוך חדשיים, זה הזנחה של שנים לפעמים.

        @gogo כתב בללמוד לטפל באוטו לבד, קשה? כדאי? יחסוך?:

        האם יש עניין ללמוד לבד לטפל באוטו. תכל׳ס, אני יחסוך כסף בזה שאני ילמד או שמבחינת עלות זה יהיה אותו דבר או רק קצת פחות? ונ״מ גם לטיפול 15,000.

        זה וודאי חיסכון גדול הן מצד עלות הטיפול והן מצד הנצלות מגניבות מוסכים, השאלה היא לפי טבעך האם ההתעסקות והכנסת הראש לנושא שווה את החיסכון, (אני בסופו של דבר התחלתי כך ועוד לא סיימתי… )
        המלצתי היא ללמוד לעשות לבד טיפולים שיגרתיים וקלים (בלמים, 10000…) וכשצריך משהו נוסף להחליט בהתאם למוזה וליכולת. כך גם במקרים שתלך למוסך כבר לא יוכלו בקלות לתפור אותך…

        @gogo כתב בללמוד לטפל באוטו לבד, קשה? כדאי? יחסוך?:

        א. אין לי מברגים שמתאימים, ושאר כלי עבודה.

        זה בסוף גם חשבון כלכלי, אם יש לך גמ"ח באיזור אתה מסודר (@מיוחד ) ואם לא אתה יכול להתחיל בלקנות ספציפית את הכלים שאתה צריך זה תמיד יכסה את עצמו תוך טיפול אחד.

        @gogo כתב בללמוד לטפל באוטו לבד, קשה? כדאי? יחסוך?:

        ב. אני לא יודע איפה קונים חלקי חילוף כמו חוטי הצתה [מה שאני עכשיו צריך ואני לא יודע אם יש בכלל בבודדים ולמוסך אולי כן יש].
        ג. האם מסובך לזהות את התקלות דרך הסורק? האם אדם פשוט כמוני לא טיפש כל כך אבל גם לא גאון יצליח לזהות מהסורק באמת את הבעיות.

        בשביל זה יש הוקם פורום מיוחד, הנה קישור!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-ברזל כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        מה הסיפור עם ה6 ספרות??

        נגררת משנת 1979, בשנים הללו היו רק 6 ספרות (מועדון האספנות המכונה מועדון החמש נקרא כך כי באותם ימים היו חברים בו רכבים בני 5 ספרות)

        מדברים רכב

      • יש לכם ספריי נגד פאנצ'ר ברכב? זהירות !!!!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יוסף-Z כתב ביש לכם ספריי נגד פאנצ'ר ברכב? זהירות !!!!:

        יש לי ברכב ספריי לניקוי המושבים זה גם נראה לכם בעיה?

        נראה לי פחות נורא, מקסימום תקבל ניקוי מושבים בלחץ…

        טיפולים, אחזקה ותקלות חומר מילוי נגד תקר

      • טויוטה יאריס אוכל שמן
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אברהם-3 כתב בטויוטה יאריס אוכל שמן:

        בספר רכב כתוב שכל 1000 קילומטר יכול להיגמר ליטר (אם אני לא טועה)
        אבל מישהו אמר לי שאם רכב זולל שמן זה אומר שהלך ראש מנוע

        דבר ראשון, לא הלך מנוע!
        זה מעיד על בלאי גבוה של המנוע, לפעמים זה שחיקה של הרינגים ואין מה לעשות (חוץ מאוברול), אבל לפעמים זה גם מהצטברות פיח על הרינגים, בטיפול הבא תעשה פלאשינג, ייתכן שיועיל, אם זה עוזר אז תעשה גם בטיפול שאחריו.
        מבחינת טויוטה זה עדיין בטווח התקין כמו שכתבת אבל זה ממש לא המצב האידיאלי ובד"כ זה נגרם מהזנחה.
        (זה כמובן יכול גם להיות נזילה אבל אז היית רואה כתם שמן מתחת לאוטו)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צמיגים שחוקים ממש-מסוכן????
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @קלאטש אתה לא צריך לרעוד בדרך לפנצ’ריה, הסיכון הוא שכל רגע הצמיג יכול להגמר וכשזה קורה באמצע נסיעה זה איבוד שליטה ומשיכה לצד, ככל שהמהירות יותר גבוהה הסיכון יותר גדול. אני מצטרף לכל ההפחדות לעיל כי זה דבר שלא צריך לקרות ובוודאי לא לחכות עם זה (אא"כ בינתיים האוטו מושבת) אבל גם התקף חרדה בנסיעה על 10 קמ"ש זה לא הכי בטיחותי…

        והכי חשוב מה שכתב לך @ישראליק , מיד אחרי צמיגים אתה הולך לפרונט (ואח"כ פתאום תרגיש רכב אחר) פרונט ברמה כזו זו סכנה בטיחותית לא פחות מהצמיגים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חוות דעתכם על הסיפור הבא
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-ר. סיפור מוזר, ונתחיל מהקל:
        לבצע תיקון בכאלו סכומים בלי לתאם מראש כולל פירוט על העבודות הנדרשות זה משהו בין נוכלות לגניבה! מוסך הוגן מודיע מראש גם על סכומים קטנים, וזה במקרה שבאת לטיפול כללי אבל במקרה שלנו שהגעת בגלל תקלה הוא אמור לטפל בתקלה בלבד! ועל כל דבר נוסף לבקש אישור מפורש, גם לא מומלץ לעשות טיפולים לא קשורים לפני שהוברר שהתקלה תוקנה.
        דבר נוסף, אם לטענתו הוא שם לב לחוסר הסחיבה ועשה לך טיפולים בכזה סכום בשביל שהרכב ‘יגיע רחוק’ לא הגיוני לבדוק קודם מה הסיפור של הסחיבה? הרי אם יש בעיה בגיר אין למה שהשקיע ברכב. ולזה הוא קורא ‘לטפל במה שחייבים’?

        בקשר לחוסר ההתייחסות לדברי לקוח לאחר תיקון בכזה סכום, זו אמנם גסות אבל לצערי יש תופעה כזו גם אצל כאלו שלאו דווקא נוכלים, כך שזה לבדו לא סיבה לפסול את המוסך.

        אבל מה שמעניין בעיקר זה שרכב ללא רצועת טיימינג לא מסתובב!!! ואתה מספר שאתה כיבית את המנוע?

        אתה מאוד עדין ותיארת את זה בצורה מאוד ניטראלית ומכילה אבל באמת זה נשמע כמו סיפור קלאסי של ‘עקיצה’ ואני כותב בעדינות.
        זה במקרה הטוב חאפריות שהסתבכה ויותר מסתבר שזו פשוט נוכלות מקצועית.
        אני מקווה שלא אמרת לו מראש שאתה מוכן להשקיע הרבה ברכב כדי שהכל יהיה תקין, זה מתכון בטוח להוציא נוכלים מחוריהם.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעש מהצמיגים כאילו יש שמיניה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג זה נשמע כמו מיסב (כפי שהעלה @אחרית-לעמך ), הדרך לוודא היא פשוטה, תרים עם ג’ק את הגלגל בצד ימין (קדמי/אחורי) כשהרכב בניוטרל (כמובן שתדאג לאבטח אותו שלא יפול מהג’ק) ותן לו סיבוב חזק עם היד, זה אמור להסתובב בשקט כמעט מוחלט (למעט רעש מינורי של חיכוך בלמים) אם אתה שומע רעש חיכוך אפילו חלש שמתלווה לסיבוב הגלגל זה זה!, תוכל להשוות מול גלגל תקין כי זה רעש שקשה להגדיר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חומר איטום לבלוק מנוע עזרה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מתלמד-0 כתב בחומר איטום לבלוק מנוע עזרה:

        אז שיעשה בדיקה מסודרת, עדיין אין אפשרות לאבחן תקלות דרך המקלדת

        @מתלמד-0 מצטער, עם כל הכבוד והידידות המופלגת שלי עם הרב @פתוח-לשמוע אני לא יכול לזכור את כל המתייעצים ששוחחתי איתם בשנה האחרונה ורכביהם, וגם לא לקחת אחריות על מה שהם יחליטו לעשות עם המידע שנתתי להם, אם אני לא מטפל ברכב לא אני מקבל את ההחלטות ואין לי אחריות על התוצאות .

        כל המידע הנמסר על ידי בטלפון הינו להעשרת הידע בלבד והפועל ע"פ המידע הנמסר עושה זאת על אחריותו בלבד!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סט בוקסות נראה לי מחיר רצפה תקנו אותו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אהרון-שלום כתב בסט בוקסות נראה לי מחיר רצפה תקנו אותי:

        סט בוקסות נראה לי מחיר רצפה תקנו אותי

        נראה לי שאני יקנה אותך!
        תודה!

        😁

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עשיתם ניקוי פיח אצל עוני? נשמח שתשתפו לתועלת הכלל.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        מה קורה?
        מחכים לעדכונים מכל המנקי ארובות, גם אם החוייה שלכם היא שלא השתנה כלום (חוץ מחור בכיס של 400 ש"ח) חשוב לדעת את זה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        ובינינו הנסיונות שעמ"י עבר בהרבה יותר גדולים מאשר כלא צבאי עיינו ערך סיביר

        בעיניי, השתתפות בחזית ההפגנות קשה עשרת מונים משבוע שבועיים בכלא.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קיבלתם דו''ח מעיריית ירושלים בעצרת המיליון? כנסו לכאן.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @נהוראי כתב בקיבלתם דו''ח מעיריית ירושלים בעצרת המיליון? כנסו לכאן.:

        קיבלת דו"ח?
        לא נראה לי שזה הבעיה למצוא דרך לשלוח וואצפ העיקר לבטל את הדו"ח

        אבל קצת מגוחך ש’נציגינו בעיריה’ דואגים רק לחרדים בעלי וואצאפ.

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • מעשיה בטרמפּ.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @Klonimoos כתב במעשיה בטרמפּ.:

        בסיפור הבחור הציע לו טרמפ, והזקן חשב שיגיע עד מחוז חפצו, ולא להשתרך עוד בהליכה, והיה לו תחבורה לשם, זה מאד הגיוני לבקש מה שביקש, וגם בהיגיון של אדם זקן זה לענ’‘ד הגיוני ה’תלונה’, שהיא אכן טענה נכונה תכלס’ לא עזרת לי, הפרעת לי! אולי זה לא כ’'כ ‘‘מכובד’’ לומר כך, אבל הוא צודק. (ובוודאי שהוא ‘‘בן אדם’’, איך הוא באמת היה צריך ‘‘להעריך’’ מישהו שהציע לו טרמפ לעצור לו מרחק מהמהקום שהוא צריך, והוא יאלץ לכתת רגליו, זה לא שהוא ‘‘נתקע’’. - אני יודע שיהיה מי שיגיד שהוא צריך להבין שאם אומרים לו ‘‘שמגיעים לכיוון’’ זה לא אומר ‘‘עד הבית’’. אני לא חושב שזקן צריך להבין כך.)

        שיקח מונית או אוטובוס משם!

        אזהרה: אם אתה בשידוכים אל תגיב בשרשור זה!!!

        מדברים רכב

      • מה זה התמרור הזה?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יוני כתב במה זה התמרור הזה?:

        ארגון המציג את עצמו כחרדי

        נו נו!

        גם לא ניתן להתנדב בידידים אם אין לך אפשרות לשלוח מיקום… אפילו שדי ברור שהם מפסידים בזה לפחות כמה עשרות מתנדבים וזה גם די מיותר בתוככי הערים.

        שאר נושאים

      • בעיה בהגה אחרי פנצ’ר
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יראת-שמים כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:

        בדרך כלל כשעושים איזון אחרי פנצ’ר זה רק לאותו גלגל שטופל, אבל אם יש לך בעיות מומלץ לעשות להכל, או לכל הפחות לחלק שהיה בו פנצ’ר (קדמי או אחורי).

        חוסר איזון קדמי = רעידות בהגה
        חוסר איזון אחורי = רעידות ברכב

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תקלות קטנות ונזקים גדולים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        נראה לי יהיה מעניין ומועיל לפתוח כאן שרשור בו יועלו לדיון תקלות הנראות זניחות אך עלולות להוביל לנזקים גדולים לרכב או אפילו מסוכנים לרוכביו.

        הבהרה: לא מדובר על דברים מובנים מאליהם כמו הזנחת טיפול או אי החלפת ברקסים, וממילא מטבע הדברים מדובר בסיכונים פחות צפויים שייתכן ויצדק מי שיאמר שאין לחוש להם במקום הפסד וכו’, הערה זו נועדה לחסוך דיונים מיותרים והסטת הנושא באופן מוגזם אך לא לאסור לציין את דעתכם.

        מדברים רכב

      • שרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים)
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        חדש!! באליאקספרס!

        הודעות ממוכרים הכוללות פרסומות וקופונים אישיים, ניתנים לקריאה גם ללא אפליקציה.

        שאר נושאים אלי אקספרס אליאקספרס דיונים בעיות משלוח מכס

      • נורת מצבר שנדלקה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @YKingsmart כתב בנורת מצבר שנדלקה:

        @טכנולוג כתב בנורת מצבר שנדלקה:

        @YKingsmart באיזה אזור בארץ אתה?

        היא בצפת… תבין את הבעיה😖

        מי נתן לה את המחיר?
        ומי זה החשמלאי?
        אולי עדיף שתפנה אותה אלי, המייל שלי מופיע בפרופיל, (שלח לי מספר ונדבר).
        אני אבדוק מתח דבר ראשון.
        ובקשר לחשמלאי ידוע לי על שתיים בצפת שמחזיקים בתואר הזה אבל אני מפנה אנשים לעאמר בעכברה אפילו שהוא… אבל אני מעדיף לדאוג לפרנסתם של יהודים יר"ש רבים מאשר לפרנסתו של חילוני אחד(שהוא…)
        אני מסייג את דברי כי סוף סוף עם אחד מהם אין לי מספיק היכרות וגם על השני שמעתי לימוד זכות (אפילו שלא חייבים ע"פ דין) שזה לא הוא זה הבן שלו!
        ואם כבר אז - מוסכים מומלצים בצפת 1. יחזקאל בבר יוחאי אמין וישר באופן בלתי תקין בתחום! 2. אברהם מרום באיזור התעשיה.
        ובלי להכליל כמובן, ייתכן שיש עוד אנשים טובים (שתי אלה שומרי תו"מ, לשיקולך)

        הפוסט נערך וקוצץ

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בוסטרים נשלפים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פיג-ו5008 כתב בבוסטרים נשלפים:

        בעצם כבר קיים חלקית, כמו בפיג’ו 5008 ניתן לכוון טיפה את גובה תופסן החגורה (במושבים הקדמיים),

        קיים כמעט בכל רכב

        מדברים רכב

      • עזרה דחופה, רכב תקוע.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        למי ששאל מה הקשר לגיר, כשהגיר ‘חושב’ שהוא על הילוך הוא לא יניע וגם המפתח לא יצא, צריך נסיון כדי לאבחן דברים כאלו מהר ובוודאות אבל להבין את ההגיון בזה אפשר.

        שאר נושאים
      • 1
      • 2
      • 5
      • 6
      • 7
      • 8
      • 9
      • 125
      • 126
      • 7 / 126
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום