להבנתי זה לא שהתאספו כאן כדי לחשוב איזה רכב ייובא ע"י חברי הפורום לצורך עצמם, אלא איך לגרום ליבואנים לתת את הדעת לצרכי הציבור החרדים. ואם זה יישאר בזה שיהיה דגם בודד מותאם גם זה בלבד יהיה תועלתי לרבים.
השאלה היא אחרת, מכיוון שרכישת רכב (חדש!) כוללת כ"כ הרבה נתונים להשוואה, ומנגד ה’צרכים’ החרדיים הם לא באמת צרכים אלא יותר ‘פיצ’רים’ זה לא באמת מה שיגרום לזה להיות תועלתי, כדי שזה יהיה תועלתי נצטרך למצוא או להמציא פיצ’רים נוספים ומשמעותיים יותר, וכמה שנתמקד בפיצ’רים שניתנים להוספה ופחות צריכים ייצור מיוחד יהיה לזה יותר סיכוי להצלחה ולחיקוי של חברות נוספות.
ולמען האמת, ברגע הראשון זה היה נשמע לי כמו סוג של בדיחה אבל כשראיתי את זה:
@הכל-בעזרת-השם כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:
דיברתי היום עם אחד היבואנים הגדולים בישראל והם ממש היו רציניים בעניין
התחלתי להתייחס ברצינות, ולדעתי צריך לראות את זה יותר כ- ‘מה אני יכול להציע ליבואן לעשות כדי לקנות את השוק החרדי’ ואם אחד יצליח, השאר כבר יבא מאיליו.
ההצעה שלי (אילו הייתי יבואן מה הייתי עושה כדי לקנות את החרדים) היא בוסטרים מובנים ברכב שממילא יתפסו פחות מקום בספסל וגם לא ידרשו אחסנה.