דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • פתיחת חורי מים לניקוי החלונות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        modules:composer.user-said-in, @aiib, פתיחת חורי מים לניקוי החלונות

        ם בגז זה עשוי ממתכת ויש טענות שזה עלול להרחיב את החור.

        לא רק להרחיב אלא גם עלול להשבר בפנים, ולכן הכלי המומלץ הוא סיב בודד מכבל פלדה שזור (כגון כבל ברקסים של אופניים וכדו’).
        אתה צודק בהחלט שאתה חושש לפרק את החלק.
        דבר ראשון תפרק את הצינור מתחת המכסה מנוע (או איפה שהוא נמצא) ותראה האם מגיע מים לשם או שזה נסתם כבר לפני.
        לאחרונה בדקתי כזה דבר עד שפירקתי את הצינור בחיבור למשאבה ולחצנו על הידית ‘ונפיק מיניה כמין הוצא ירקא’.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בוסטרים נשלפים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        אני רואה שרק זרקתי את הרעיון ועולים פה כ"כ הרבה הברקות לשיטות ביצוע, אני יכול בהחלט לפרגן לעצמי, כי במחילה מכבודכם, כבר חשבתי על האופציות שעלו פה:

        • מושב מתרומם
        • חגורה מתנמכת (לא יועיל לעניין הכריות אוויר)
        • בוסטר מתנפח (מובנה או שלא)

        והסיבה שאני לא חושש מגניבת הפטנט (ואדרבה), היא בגלל שבוסטר היא חובה חוקית ומחייב קבלת תקן ובלי זה המוצר לא ימכור אפילו יחידה אחת, ואני מאמין שכדי לקבל תקן (ובלעדיות על המכירות) צריך קשרים ועל כגון דא נאמר שכסף מביא כסף… וכ"ש כאן שזה צורך חרדי בלבד ולא תהיה לזה דרישה ציבורית וכמו שביאר-

        @simon כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:

        מבחינתי, צריך קודם לעדכן את הרישיון נהיגה ל12-13 נוסעים, בשביל משפחה חרדית ממוצעת עם 10 ילדים ומעלה + זוג הורים. מי שהגביל את הרשיון B ל8 נוסעים + נהג לא חשב על הציבור החרדי כלל, ומבחינתו 9 נוסעים זה די והותר, מבחינתנו זה מאלץ אנשים לנסוע שלא כחוק בעל כרחם כי אין להם ברירה אחרת.

        באמת שהוא צודק!
        כל מתנגדי הילודה הללו פתאום אכפת להם מהבטיחות של הילדים שבכלל נולדו בלי רשות…

        מדברים רכב

      • סקר בנושא נהגת יחידה...
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @shine זו מעלה וחיסרון, מעלה כי לא ‘שחטו’ את הרכב עם האצות ומהירויות גבוהות, וחיסרון גם בגלל מה שכתבת (שפשופים), וגם בגלל שבד"כ אין להם שמץ של הבנה בתחזוקה ולכן גם אם הם מצידן מטפלות ‘לפי הספר’ כל מוסכניק מרמה אותן והן יכולות לפספס דברים קריטיים כמו למשל לנסוע בלי שמן או מים ולא לשים לב עד שהמנוע צועק די. להגיד שהן שומרות יותר על הרכב בכללות זה בוודאי לא נכון.
        לסגנון הנהיגה יש אמנם גם חסרונות אבל ס"ה פחות בלאי.

        שאר נושאים

      • המנוע קצת נחנק
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יראת-שמים כתב בהמנוע קצת נחנק:

        לא נעים בכלל…

        דווקא נעים מאוד! 😊
        שמח בשבילך.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הטרמפיסטים....
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-ב כתב בהטרמפיסטים....:

        אפשר להתווכח אם זה היה נכון לעשות זאת או לא
        אבל דבר אחד ברור אין על התושיה וההברקה של בחורי ישיבות שהתחדדו מלימוד

        לטובת האנושות עדיף אולי שלא היה לומד!
        ואולי גם כלפי שמיא…

        מדברים רכב

      • רכב שייתן לאנ"ש יותר.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        להבנתי זה לא שהתאספו כאן כדי לחשוב איזה רכב ייובא ע"י חברי הפורום לצורך עצמם, אלא איך לגרום ליבואנים לתת את הדעת לצרכי הציבור החרדים. ואם זה יישאר בזה שיהיה דגם בודד מותאם גם זה בלבד יהיה תועלתי לרבים.
        השאלה היא אחרת, מכיוון שרכישת רכב (חדש!) כוללת כ"כ הרבה נתונים להשוואה, ומנגד ה’צרכים’ החרדיים הם לא באמת צרכים אלא יותר ‘פיצ’רים’ זה לא באמת מה שיגרום לזה להיות תועלתי, כדי שזה יהיה תועלתי נצטרך למצוא או להמציא פיצ’רים נוספים ומשמעותיים יותר, וכמה שנתמקד בפיצ’רים שניתנים להוספה ופחות צריכים ייצור מיוחד יהיה לזה יותר סיכוי להצלחה ולחיקוי של חברות נוספות.

        ולמען האמת, ברגע הראשון זה היה נשמע לי כמו סוג של בדיחה אבל כשראיתי את זה:

        @הכל-בעזרת-השם כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:

        דיברתי היום עם אחד היבואנים הגדולים בישראל והם ממש היו רציניים בעניין

        התחלתי להתייחס ברצינות, ולדעתי צריך לראות את זה יותר כ- ‘מה אני יכול להציע ליבואן לעשות כדי לקנות את השוק החרדי’ ואם אחד יצליח, השאר כבר יבא מאיליו.

        ההצעה שלי (אילו הייתי יבואן מה הייתי עושה כדי לקנות את החרדים) היא בוסטרים מובנים ברכב שממילא יתפסו פחות מקום בספסל וגם לא ידרשו אחסנה.

        שאר נושאים

      • עזרה בבעיית חום מנוע סיוויק 05
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אושר-מתקרב

        ויש כאלו שגם מוסיפים קצת מלט ליעילות מוגברת…

        😅

        אתה כנראה מתכוון שלא כדאי לעשות הסרת אבנית כי לפעמים האבנים סותמת חורים, אבל להשתמש בדווקא במים, זה לא!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הטרמפיסטים....
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ש.נ כתב בהטרמפיסטים....:

        הם אומרים לה מה פתאום ייחוד והיא התווכחה איתם

        למעשה היא צודקת, זה לא ייחוד!😉

        מדברים רכב

      • מזל טוב לבכיר הפורום נייטרון-חפשי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יוסי-לוי תודה על הברכות (ועל העדכון… הופתעתי).

        שאר נושאים

      • ניקוי EGR
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פריוס-פלוס יש לי בשבילך אחד מרעננה שלוקח 5000 אבל הוא משרה את זה שלשה מעת לעת עם החלפה של החומר…
        ועכשיו ברצינות איפה אתה גר ונמצא לך מישהו נורמלי
        וגם אשמח אם תשאל אותו כמה זמן הוא משרה מצערת.

        תראה בעצמך ותגיד אם זה מחיר הוגן
        https://www.youtube.com/watch?v=2_Hr2tAK7-c
        https://www.youtube.com/watch?v=CMW2j8Chavo

        ולדעתי אין עניין להחליף העבודה זה הפירוק והרכבה, לא הניקוי.
        (במחיר הזה יותר זול להחליף כדי לחסוך את ההשריה)

        עריכה- כיום ידוע לי שמוטי פריוס לוקח כ2,000-2,500 ושזה מצדיק את העבודה שהוא עושה מכיוון שיש שם מעברים דקים שקשים לניקוי ומי שלוקח פחות גם מנקה פחות טוב.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אפייי עדיף תמונה כדי שיישאר לדורות…
        במיוחד לאור העובדה שהרכב מומלץ ע"י אלופי הפורום…

        מדברים רכב

      • האם סלד גבוה מייצר בלאי גבוה במיוחד?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @קלאטש כתב בהאם סלד גבוה מייצר בלאי גבוה במיוחד?:

        הרעיון, מנגנון שמקל על הגיר לשאת מהירות גבוהה, מין הילוך חמישי ברכב אוטומטי.

        @קלאטש אני חושב שאני יודע מה זה ממיר מומנט ואני לא מצליח להבין איך זה מתקשר למה שכתבת.
        ואם אתה רוצה להסביר מה זה ממיר מומנט במילה אחת: @קלאטש

        שאר נושאים

      • האם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ראובן-שבתי המנוע יוצר וואקום שמושך אוויר גם אם המצערת סגורה, חיישן MAF מזהה את כניסת האוויר ומזרים דלק בהתאם, ייתכן שברכבים חדשים סידרו את זה כדי לחסוך אבל בישנים המחשב בכלל לא יודע כמה לחצת על הדוושה, וממילא ברגע שהרכב על ניוטרל והמנוע על סרק הוא משתמש בכמות המינימלית של דלק כדי לשמור על רצף הפעולה, אבל כשהוא מחובר לגלגלים ממילא הסל"ד עולה ואיתו כמות יניקת האוויר המזוהה ע"י חיישן הMAF וכנ"ל.

        טיפולים, אחזקה ותקלות גיר ניוטרל

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        אני מחכה למכירה של הבית…

        מדברים רכב

      • סקר בעניין עיצוב השרשורים.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        מדהים לראות איך מריבוי דעות עם יחס מכבד רעיונות מתקדמים במהירות בתוספות ושיפורים, הלוואי שבכל מקום בחיינו היינו פוגשים כזה שיח. קראתי והיה נראה שהצדדים הובררו כ"כ בבהירות שמיותר לקחת צד.
        למעשה חוץ מעצם ההצבעה שלי בעד אני חושב שזה ימנע המון סטיות מנושא (יש כאן גם נתינת ‘מדליה’ לפות"ש, ניתן לחשוב שזו מעלה, או שלא) אם כי ייתכן שעדיף לעדן את זה טיפה.

        הודעות המערכת

      • 4 שנים על ניסאן טידה - רכב האברכים האולטימטיבי?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @תלת-גוונא כתב ב4 שנים על ניסאן טידה - רכב האברכים האולטימטיבי?:

        נכון שהיו צרות עם הקשקאי ועוד, אבל טידה ברמת האמינות לא פחות מקורולה.

        אין מה להשוות, כי טידה זה מהתקופה של ניסאן היפנית (או שוודית?) קשקאי לעומת זאת היא כבר חצי רנו.

        סיכום מאוד יפה ומדוייק, ואכן יש חוסר שימת לב לרכב הזה על אף האמינות והאיכות המעולה אולי בגלל החסרונות שלא כתבת וצויינו ע"י @שלמה ו @Klonimoos , ניסאן אכן רועשות עם בידוד לא ‘מי יודע מה’ ואני גם מסכים בהחלט עם ההערה של שלמה אלא שלדעתי אין לזה משקל אצל אברכים שמחפשים רכב ב10,000.
        למעשה אני חושב שהיית צודק אם היית מפרסם את זה לפני 5 שנים, היום הרכב נתפש ככ"כ מיושן וגם כבר פחות קיים על הכביש, ואני לא חושב שיהיה קל למכור אותו במחיר האמור.

        נ.ב.
        המנוע זהה לשל ניסאן נוט הישנות 1.6

        סקירות רכב

      • מחפש המלצה על רכב 7 מקומות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @המפותח כתב במחפש המלצה על רכב 7 מקומות:

        גירים דפוקים

        מכיר כמה שהחזיקו ורק צרות
        במציאות גם כמעט ולא רואים את הרכב הזה הרבה

        בגדול נראה לי מתאים לך גרנדיס
        אני מכיר כמה בצפת שיש להם על גז ומרוצים
        אם תרצה לקבל חוות דעת ממישהו שמחזיק כזה
        תיצור איתי קשר

        אבל אם אתה לוקח בחשבון שאתה יכול למצוא את הרכב הזה עם 120,000 ק"מ ב10,000 לעומת גרנדיס חבוטה עם 250,000…

        עסקאות רכב

      • מס נסועה על רכבי גפ''ם והמסתעף
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ש.נ כתב במס נסועה על רכבי גפ''ם והמסתעף:

        שוטר עוצר את הרכב ורואה את זה והוא מעדכן וכו’

        הוא לא מעדכן אלא מוריד את הרכב מהכביש באותו הרגע ומוסיף קנס חביב לנהג, התקן גפ"מ ברכב נחשב שינוי מבנה (או משהו דומה) ומחייב התקנה ע"י מתקין מורשה, אישור של בוחן ורישום במשרד התחבורה וברשיון הרכב.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקירת כלל רכבי 7 מקומות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @עבד-נאמן כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:

        @נייטרון-חפשי ראשית תודה על התגובה. הפורום מיועד להביא למתעניינים את כלל הדעות ודעתך בהחלט מכובדת.
        האמת שאיני מכיר את הסטרים המוערצת, אני רק יודע שהיא לא צעירה וכמעט לא נצפית בכבישים. אין לי מושג למה. אדרבא, דעתך המכובדת ממליצה, ואיני מכיר מתנגדים לכך - ולו משום שלא מצאתי עליה ביקורות מעשרת השנים האחרונות.
        לגבי הFRV אני דווקא מכיר היטב ארבעה רכבים כאלו, ובעליהם ממליצים עליה בחום. כמובן שהדעות של כולנו על רכבים מתגבשות בדרך כלל מהיכרות קרובה עם 2-3-4 רכבים מכל דגם, וקצת שיטוט באיסוף מידע (מי שמתעניין). אנחנו לא מוסכניקים שראינו מאות מכל דגם, ולכן יתכן שיהיו חילוקי דעות, כי “לגיסי היה דגם X והיה מאוד מרוצה / לא מרוצה”.

        דבר ראשון אני מצטרף לדברי @טכנולוג שכתב את מחשבותי טרם חשבתים…
        א. אני לא חולק על ההמלצה על הFRV, (גם אחי מאוד מרוצה ממנה), יש לה גם מעלה נוספת של תא מטען מרווח.
        ב. אלא שטענתי שאם מזכירים את הFRV כמומלצת אין שום סיבה לשים את הסטרים ברשימת המיושנות, במיוחד לאור העובדה שהFRV לא מספקת למי שמחפש רכב 7, (אגב, הFRV היא עד 2007 והסטרים עד 2006, זה לא כ-זה הבדל).
        ג. אני לא משבח את הסטרים רק בגלל שאני מחזיק בה (אני גם רגיל לציין שהגיר שלה הולך אם לא מטפלים בו), אלא בגלל שכשאני החלטתי לחפש רכב 7 ישן במחיר מינימום, הורדתי את כל האופציות הקיימות כמעט (משיקולי אמינות בעיקר) ונשארתי פחות או יותר עם הFRV ופריוויה, עד שגיליתי את הסטרים.
        ד. הסיבה שהונדה סטרים וFRV לא נראות הרבה בכבישים היא בגלל שלא נמכרו הרבה יחידות מהמוצר, ועכשיו נשאל שוב למה? אלא שכאן יכולות להיות כבר הרבה סיבות נוספות כמו שיווק לא מוצלח או עיצוב לא מושך בהתאם לאופנה שהייתה.

        עסקאות רכב רכבים מומלצים מדריך 7 מקומות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום