דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • אני מחפש רכב זול אבל מנוע חזק לטיולי יער
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @4PDA אתה מחפש 4X4? או סתם רכב גבוה?
        כי ברגע שזה 4X4 הכל יותר יקר, החל ממחיר הרכב ועד חלפים וצמיגים. וגם יותר קשה למצוא רכב במחיר סביר שלא קרעו אותו.

        עסקאות רכב

      • איך יודעים היכן נמצאת פיית הדלק ברכב מתוך הרכב 🚘
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @gil3686 עיין כאן למשל.

        סוף סוף קיבלת תואר, חכינו לזה.
        בהצלחה!

        טיפים והדרכות כללי פיית הדלק תדלוק דלק

      • העברת מצבי מיזוג ברכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @נייטרון-חפשי כתב בהעברת מצבי מיזוג ברכב:

        נמצא מתחת להגה (מצד ימין למעלה, כמובן)

        תכנס מתחת בלי להתבייש ועם פנס טוב, ואז תסובב את הבורר ותוכל לראות את המנוע מנסה להסתובב ומתקתק.
        בהצלחה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות קיה קארנס 2009 בורר מצבים

      • לדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות...
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בלדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות...:

        למרות שאין לה כוונה רעה אבל היא באמת לא מבינה ברכבים ומציגה כאילו כן

        כסף זה לא כוונה רעה, אבל אחת כזו בהחלט נקראת רמאית!
        וכבר פגשתי אחת כזו וזה היה נשמע שהיא לא עובדת לבד… אני לא אתפלא אם גם הסיפור הזה לא כזה תמים.

        עסקאות רכב

      • קו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טוסון זו עדות חשובה כי זה מוצר שהומלץ כאן בפורום.
        למעשה פגשתי אחד כזה שמת בקיצור ימים בגלל קורוזיה (טביעה רח"ל בר-מינן…) הייתי שמח אם תפתח אותו ותצלם (ואולי אולי גם נוכל לתקן אותו)

        טיפים והדרכות כללי

      • הוספת מזגן אחורי?!?!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @aiib האם ניתן? בטח שכן!
        אבל זה וודאי בגדר לשגע את הרכב, וכנראה גם מידי עבודה. בקשר לעלות כספית תלוי ברמת היצירתיות שלך.
        עכ"פ אני רק מזכיר

        @ראובן-שבתי כתב בהוספת מזגן אחורי?!?!:

        מי שעושה את זה שישלח תמונות אולי קצת נחייך

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב היברדי - מכמה קמ"ש זה מדליק את המנוע בנזין?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        יש מהירות מקסימלית בהגדרת המחשב שבה תמיד המנוע יידלק אבל גם אם אתה נוסע תמיד מעל המהירות הנ"ל עדיין רכב היברידי הוא הרבה יותר חסכוני כי 1. המנוע של פריוס הוא חסכוני בלי קשר להיברידי 2.בהאצות במקום לבזבז ים של דלק עד להעברת הילוך הוא משלב הנעה חשמלית 3.בירידות המנוע לא פועל 4. האנרגיה בירידות מנוצלת לצרכני חשמל וחוסכת מהמנוע את אנרגיית ההטענה

        מדברים רכב

      • מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        יש כאן בוסטר-קומפרסור שלכאורה מנצח מבחינת מחיר-תמורה גם את החידושים האחרונים
        @טכנולוג ?

        חייגכ.JPG

        טיפים והדרכות כללי בוסטר הנעה מדריך המלצה טכנולוג

      • מזגן שלא רוצה לקרר פריוס 2008
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טכנולוג סיכמת מצויין את כל העניין רק שכחת שהוא עם רכב היברידי ומדחס חשמלי והוא לא ירגיש שום רעידה. אני מוסיף עוד בדיקה פשוטה מאוד, ללחוץ על הוונטיל של המילוי (לחפש אותו לאורך הצינור, יש 2 אחד גדול על הצינור הדק החם H ואחד קטן על העבה L) כשהמזגן לא פועל, אם יש גז יהיה קשה ללחוץ וייצא לחץ ממש חזק אבל אם ברח הגז זה יילחץ בקלות וייצא לכל היותר נשיפה חזקה. לעשות את זה בעדינות ולהזהר לא לעקם את הוונטיל.
        אם מדובר בתקלות אחרות זה מידי מורכב כדי לבדוק לבד וצריך לזה שעוני גז.
        @EBA אתה צודק בכללי מצד הרצינות אבל ההבדל היחיד האמיתי בין המכונה הנ"ל לבלון ומשאבת וואקום (חוץ מהגודל) הוא שמי שממלא עם בלון ממלא לפי שעון לחץ, והמכונה ממלאה לפי משקל שזה יותר מדוייק.

        אני מקווה שאני לא עובר על לא תל- רחיל, אבל ל @תלת-אופן יש מדריך על מילוי גז, אולי הגיע הזמן שיפרסם אותו

        טיפולים, אחזקה ותקלות מזגן פריוס

      • נקודה למחשבה על מהירות נסיעה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @aiib כתב בנקודה למחשבה על מהירות נסיעה:

        בנוסף צריך לקחת בחשבון שוויז בדרך כלל נותן את השעה המשוערת לפי המהירות המותרת ולא לפי מהירות חורגת ככה שהפער הוא אפילו יותר.

        למיטב ידיעתי זה לא נכון וויז מחשב את השעה לפי ממוצע בלבד, וזה בדוק ומנוסה (וי"א שהוא אפילו מחשב את הממוצע לפי משתמש ספציפי).

        מדברים רכב

      • המדריך המלא להחזקת רכב אספנות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טוסון כתב בבקרוב - טסט אחת לשנתיים במקום כל שנה, איך זה יעבוד?:

        לפי התקנות המוצעות, רכבי אספנות לא יצטרכו יותר תעודת כשירות ממוסך כתנאי לחידוש הרישיון. לפי הנוסח, בישראל יש כ-18 אלף רכבי אספנות ורוצים להקל עליהם. על הדרך גם רוצים לבטל את בדיקת החורף שלהם.

        טיפים והדרכות כללי המדריכים של גיל רכב אספנות רישוי חוק אגרת רישוי משרד התחבורה אכיפה

      • מדריך | מילוי גז למזגן ברכב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יוסף הוצאה נדרשת:
        בלון גז R410 למזגן ביתי - כ620 ש"ח
        בלון R134a לרכב - כ840 ש"ח
        שעוני גז - כ350 ש"ח (או להזמין מעלי, אין לי נסיון איתם בזה)
        מתאמים לרכב - כ40 ש"ח בקישור שבמדריך
        משקל עבור מדידת צריכה של הניגמ"חים - כ400 ש"ח בקישור שבמדריך למשקל מדוייק גם עבור מילוי גז או לחילופין כ150 ש"ח עבור משקל פשוט יותר קישור לדוגמה (אני מאמין שזה גם מספיק טוב למילוי)

        כל זה הוצאה חד פעמית של מקסימום 2300 ש"ח והמשתמשים משלמים לפי שימוש ע"פ משקל, זה כמובן קצת כאב ראש של הסברה וטלפונים אלא אם אתה מפרסם את הגמ"ח בצורה כזו שיובן שרק למי שיודע מה הוא רוצה, מומלץ ליצור דף הדרכה עם תמונות כמו שעשה @תלת-אופן (אני עוד לא הגעתי לזה והגמ"ח קיים כבר שנתיים).
        אפשר גם להתחיל בקטן רק לרכב או רק לבית ולהתקדם לאט.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ביטול המעבר חציה בניו יורק- וציפיה שזה יקרה גם בישראל
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טוסון כתב בביטול המעבר חציה בניו יורק- וציפיה שזה יקרה גם בישראל:

        אני לא מכיר מישהו בארץ שקיבל על זה דו’'ח

        אני ראיתי את השוטר המסריח של משטרת צפת נותן דו"ח למישהו שעבר מטר (בדיוק!) ליד המעבר, אבל יש ללמד עליו זכות שזה היה בביה"ז והוא ראה באותו יום יותר חרדים ממה שהיה יכול לשאת…

        ולגופו של עניין אני הבנתי מדבריך שבוטל החוק המחייב את הולכי הרגל לעבור במעבר חצייה, אתה בטוח שבוטל גם החוק המחייב את הנהגים לתת זכות קדימה להולכי רגל?

        מדברים רכב

      • משאבת מים טויוטה פריוס
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דוד-המומחה
        קישור לסרטון הדרכה https://www.youtube.com/watch?v=47wOTVNrK4A
        ועוד אחד youtube.com/watch?v=uLrwOaJ3nt0

        קישור לחלק לדוגמה https://www.oemgenuineparts.com/oem-parts/toyota-water-pump-161002915783?c=Zz1jb29saW5nLXN5c3RlbSZzPXdhdGVyLXB1bXAmbD0xJm49QXNzZW1ibGllcyBQYWdlJmE9dG95b3RhJm89cHJpdXMmeT0yMDA4JnQ9dG91cmluZyZlPTEtNWwtbDQtZWxlY3RyaWMtZ2Fz
        כאן בארץ אני משער שהמחיר בסביבות ה300 שקל וזה כדאי כי אם יש טעות בחלק אפשר להחליף

        אבל שים לב שרכב מטופל שלא שמים בו מי ברז לא אמורה להתקלקל המשאבה כמעט אף פעם

        שאר נושאים

      • מזגן שלא רוצה לקרר פריוס 2008
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אלי-2023 150 זה המחיר הכי זול שקיים!
        ואתה לא צריך מישו שמבין בפריוס אלא במיזוג, ההבדל היחיד בפריוס זה שהמדחס חשמלי, (דבר שנפוץ היום יותר ויותר) ואין לזה שום משמעות לגבי מילוי גז.

        טיפולים, אחזקה ותקלות מזגן פריוס

      • פריוס , סוללה תובנות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        פשוט שזה כך בכל סוללה וזה דבר ידוע, והסיבה היא בגלל שיש פריקה מסויימת גם בלי שימוש וכשזה מגיע למינימום מסויים החומצה מפסיקה לפעול ברמה כזאת שגם הטענות לא מעוררות אותה.
        בכל הטענה זה כך, החלשות של החומצה והחייאה שלה באמצעות זרם וזו הסיבה שלא משתמשים אף פעם בכל הקיבולת.
        והמסקנה היא שבהמתנה מועטת (נגיד שבוע) אין שום נזק וזה לא נזק מצטבר רק מסף פריקה מסויים זה מתחיל להנזק והפתרון (החלקי) לזה הוא להטעין את הסוללה 80% לפני הפירוק שלה כדי שתוכל להחזיק יותר עד לפריקה, תוכל לגגל ולמצוא נתונים מה כמות הטעינה המומלצת לאיחסון ומה הסף התחתון אליו לא מומלץ להגיע.
        בגלל זה יש כאלו שמאחסנים סוללות במקפיא כדי להאט את הפריקה.

        מדברים רכב

      • מחפש מישהו מומלץ שמוריד רכבים לדיר קדיס עם אחריות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @EBA כתב במחפש מישהו מומלץ שמוריד רכבים לדיר קדיס עם אחריות:

        אגב, “מעלה רכבים” ולא “מוריד”, כי דיר קדיס זו גבעה תלולה…

        כן, כן!
        אני יודע!
        אבל בכוונה אמרתי להוריד, לומר שאין להם אלא ירידה (ועיין רש"י בפרשת קורח עה"פ ‘לא נעלה’)

        שאר נושאים

      • ריקון גז מזגן לבד מסוכן?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        למען האמת, אסור לשחרר גז לאטמוספירה כי זה פוגע באוזון וכל זה… ולכן אתה אמור לשלם למי שיש לו מכונה כדי שישאב את הגז.
        אבל אם נחתור עוד יותר לאמת, אז כשאני באתי למוסך מורשה שימלא גז ויחליף וונטיל, הוא אמר לי שבגלל שהוא לא יודע מי שם לי גז ואם זה גז נקי (ללא אוויר/לחות) הוא לא רוצה להכניס את זה למכונה שלו ולכן הוא לא יאגור אותו אלא ישחרר אפילו ש…

        בטיסה אחת לארה"ב מטוס מזהם את האטמוספירה פי אלף ממה שהגז מזהם, אבל כשאותו מטוס מטפל במיזוג הוא צריך לאגור את הגז כי… אוזון!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפול 10000 השלב שאחרי | מה עושים עם השמנים שהוצאנו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @EBA כתב בטיפול 10,000 לבד - כל אחד יכול!:

        רק אם מתחשק לך מאוד לשלם כמה מאות שקלים.
        מוסך מורשה חייב להחזיק אצלו מתקן אגירת שמן ולפנות אותו בצורה מסודרת, אבל אתה למה לך? אולי גם תשלם מע"מ מכיסך למדינה על הכסף שחסכת בטיפול הזה?

        החוק קובע שמוכרי שמנים חייבים לאפשר למחליפי שמנים וצרכנים להשתמש במתקן האיסוף שלהם. בנוסף, אף מוסכניק לא יסרב לקבל כמה ליטרים של שמן, ולצרף אותם לכמות שיש לו ממילא. זו טיפה בים, גם אם הוא לא מקבל כסף עבור השמן הזה.
        זה ציטוט שהעתקתי מאתר מזדמן, הלכה למעשה יש על זה נידון ארוך כאן, ובסוף השרשור שם יש עצה מאוד מקורית ופרקטית, וגם הוגנת לדעתי בהתחשב בחוק ובחוסר הנכונות של מוסכים לקיים אותו.
        באופן אישי אני חושב שאם אתה עושה עבודות מוסך עליך לקחת גם אחריות של מוסך (במידה מסויימת) אם זה בגבול המאמץ הסביר ביחס לנזק.

        @ITAMAR25 כתב בטיפול 10,000 לבד - כל אחד יכול!:

        מה אתם עושים עם השמן אחרי שהוצאתם אותו

        לא עניינך! מה אתה פקח של רשות הטבע?☺ (וא"כ אז כ"ש).

        מדברים רכב

      • תאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ניקושלה כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:

        שכנראה לא הצלחתי במיוחד, כי מידי כמה ק"מ ישנה נזילה…

        נזילה מאיפה?
        החלפת בחדש או באחד מפירוק?
        בכל מקרה אם הרדיאטור עצמו תקין והוא כרגע בפנים לא צריך שוב להחליף וממילא לא חייבים פחחות אלא רק למצוא את הנזילה ולסדר.

        @ניקושלה כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:

        בהונדה אינסייט הרדיאטור יושב מקדימה

        בכל רכב

        שאר נושאים
      • 1
      • 2
      • 16
      • 17
      • 18
      • 19
      • 20
      • 125
      • 126
      • 18 / 126
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום