דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • רוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר-ג באופן כללי אין שום קשר בין עצמת הרוח למדחס (או שהתכוונת לכתוב מפוח?).

        אם הוא היה משתמש בביסקוויטים של לוקי מולי/קסטרול זה לא היה קורה, הכל מתחיל מאיכות החלפים.

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בקשת מידע נוזל לניקוי שמשות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        במים רגילים יש אבנית שבשלב מסויים עלולה לסתום את הנחיר כמו שכתב @מאיר ועדיין גם אם עוד 10 שנים תשלם למוסך 200 שקל כדי להחליף נחיר (או מעלי ב8 ש"ח) יצאת בחיסכון גדול ולחילופין ניתן לשים מים מזוקקים או לשפוך למיכל מסיר אבנית אחת לחצי שנה (או שלש שנים)
        מצד חומרי הניקוי אמר לי המוסכניק שלי וגם ראיתי בעיני שלפעמים דווקא החומרים ה"ייעודיים" מכילים חומרי צבע ומשאירים משקעים שסותמים את הצינורות מתי שהוא
        את הטבליות מעלי ניסיתי ומבחינתי הם עושים את אותה עבודה - “צובעים את המים בכחול ואין דרך לדעת אם הם מנקים יותר ממים רגילים”
        לעומת זאת ספריי חלונות וודאי מנקה ולא נראה שעלול להכיל משקעים
        באופן אישי אני הרבה פעמים שם את החומרים של מקסטוק מטעמי נוחות וזמינות כי כמו שאמרתי זה לא כ"כ משנה ונזק גדול לא יכול לצאת מזה

        מים לרדיאטור מזיק לרכב יותר מסיגריות לאדם ונוזל אנטיפריז במקסטוק עולה 12.90

        נראה לי כך אבל ניסיתי רק את הדוגמא של רכב

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם זה אומר שמצאתי את 'ה'מציאה?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צילפינגים כתב בהאם זה אומר שמצאתי את 'ה'מציאה?:

        אני היה לי משהו מצחיק שככל שהייתי נוסע במהירויות הגבוהות הוא היה שותה פחות… פשוט הייתי בהלם מזה

        זה קורה לפעמים בתיבות עם קצת הילוכים וממילא יחסי העברה ארוכים כך שהעברות הילוכים זוללות דלק אבל אם אתה נוסע מהר אז ההילוך נקבע על הכי גבוה, היה לי קיה קארנס (4הילוכים 7 מקומות מנוע 2000) ושם זה היה קורה באופן מוגזם שככל שהנהג אגרסיבי הוא משלם פחות וזה הגיע עד חיסכון של 50-100 שקל בנסיעה צפת-ירושלים וחזור.

        עסקאות רכב

      • מה הדין כשהצד ג' הוא אני בעצמי?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @שלמה במקרה שלו זה יותר חמור כי מדובר באותו בעל פוליסה והם יכולים לטעון שמדובר בקנוניה.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות צד ג ביטוח

      • אשמח אם משהו יוכל לעשות מדריך איזה חלקים אפשר להזמין מחו''ל ואיזה דורשים אישור,
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צילפינגים כתב באשמח אם משהו יוכל לעשות מדריך איזה חלקים אפשר להזמין מחו''ל ואיזה דורשים אישור,:

        בדיוק אחד לאחד מהמקורי שפירקתי מהאוטו כל הכתוביות בפנים, המספרים שהיו חרוטים וכו’

        בטח, כי הם לוקחים את המקורי וסורקים אותו בתלת מימד כדי ליצור חדש.

        כולם מכירים את הסיפור על ההוא שבא למפעל בסין והזמין סטוק של חליפות כמו שלו ונתן להם את שלו לדוגמה ושכח שם כיפה בכיס וכל החליפות החדשות הגיעו עם כיפה בכיס.

        😁

        חלקי חילוף

      • תגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת")
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ראובן-שבתי כדאי להוסיף קישורים מהמדריך לתגובות ולהיפך.

        @טכנולוג דבר ראשון תודה, יה"ר שתזכר זאת לך ביום הדין הבא עלינו לטובה לכתיבה וחתימה טובה.
        ההדגשת מרקר בתמונה 9 היא בטעות לכאורה והשחור הוא השורה המדוברת, אני צודק?

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • איך מנקים שמשה קדמית?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @klonimoos כתב באיך מנקים שמשה קדמית?:

        מישהו העלה פה סרטון של קצף גילוח

        שימו לב שלכל הפתרונות קסם הללו (שמשתמשים בדווקא בחומרים מפתיעים כדי לצבור צפיות) יש בד"כ גם חסרונות.
        ובמקרה שלנו, כל חומר שומני ימנע אדים אבל במקביל יגרום להגברת סינוור וגם ללכלוך מכוער בכל נגיעה קלה.
        ואדרבה אם מישהו כבר ניסה את השיטה וזה לא קורה נשמח שיעדכן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • התייעצות ברכישה, האם זה לא מציאה?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פייבל-אשרינו הוא טען שבקבלת אישור רכב מיושן אין קומבינות, אלא שהוא לגמרי טועה ואני משלם על אישור רכב מיושן אותו מחיר של אישור בלמים (לא ידוע לי על בדיקה שעושים בשביל האישור הזה), ובמקרה שאתה מטפל אצל מישהו קבוע אז הוא בוודאי יוציא לך אישור ב100 ש"ח אם הוא לא מהרמאים הגדולים.

        ולגופו של עניין:
        רכב - 2,000
        2 בולמים (סיניים) ועבודה - 7,000
        חופש בגלגל - 250 בערך (לא יודע ספציפי לדגם)
        גיר - ?..
        וזה מחירי מינימום בלי מחיר כאב ראש.
        מהחלונות התעלמנו (המיזוג פועל?)
        בדקת בלמים וצמיגים?
        עד מתי טסט? זה גם דבר שצריך לתמחר.
        עד כאן ייתכן ששווה את הסיכון אם אתה אוהב את האטרקציה כראוי לחבר הפורום (אולי עוד תקבל תואר… ‘מתמחה’)
        אבל עכשיו, מה הסיכוי שהמנוע עדיין תקין אחרי 5 פעמים!!! שהוא נכבה בגלל חום מנוע???!
        אם לא נגיד שאתה חייב בנזק בגלל שלא היית אמור להמשיך ליסוע אחרי שהרכב נכבה אז לא הייתי ממליץ לך לקחת רכב במצב כזה.
        ועל הטענה האחרונה צדק מי שאמר שאל תנסה את זה אם אתה לא ממש מייבין ברכבים, אבל אני עדיין מאחל לך ‘בהצלחה’.

        עסקאות רכב

      • שיתוף - אל תרחמו בנושא תביעת תאונות - כמובן, רק במקרים מסויימים.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מיישה כתב בשיתוף - אל תרחמו בנושא תביעת תאונות - כמובן, רק במקרים מסויימים.:

        תודה לכל העוזרים, אבל כפי שציינתי, אם הייתי רוצה לתבוע אותו, הייתי עושה זאת, אבל כיון שהוא כבר הלך ושילם וסידר כביכול, וכעת גם לשוב ולתבוע נראה לי שזה עלול לגרום לחילול ה’.

        אני מעריך את סדר העדיפויות שלך אבל לא בטוח בכלל שנגרם קידוש ה’ מזה שהוא ידע שהחרדים פראיירים, ואני מתאר לעצמי שהוא לא סיפר אח"כ לחברים שלו על איזה חרדי צדיק שנכנס בו אלא על איזה פראייר שהוא הצליח לתפור… ונכון אמנם שאם היית תובע אותו הוא היה מקלל הרבה את כל החרדים ומי שבראם, אלא שאת זה הוא עושה בלאו הכי (בעיקר בקשר לבורא) ובמיוחד בכל פעם שכואבת לו הרגל וכדו’ וזה לא ממש קשור אליך.

        ולמעשה אני חושב שתמיד גם אם מוותרים ובאים לקראת, צריך דבר ראשון לקחת פרטים וכו’ ושיהיה ברור שלא סוכם שלא לתבוע ורק אח"כ לדבר על פשרות, ובזה נרוויח כמה דברים א. שלא יקרה מה שקרה לך. 2. ברגע שברור שמן הדין ניתן לתבוע המשא ומתן מראש יותר הוגן. 3. במקרה ולא נעשה תיקון כמסוכם לא יהיו בעיות לגשת לביטוח. 4. כשברור שהוא חייב ואתה באת לקראתו אז הוא מעריך את זה, אבל אם הוא מרגיש (מרגיש, ולא משנה שהוא יודע שזה לא נכון) שהוא קימבן אותך הוא לא יעריך את זה ולא יקח אחריות ולא קידושא שיים.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • איכות צינורות גומי
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @זיק-המבריק מה שיש מעלי זה איכות הכי נמוכה ויש הבדלים באיכות בדבר הזה לאורך זמן, השאלה האם מה שהציעו לך פה זה אותו זבל או יותר טוב.
        איזה רכב? ואיזה צינור?

        חלקי חילוף

      • תגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת")
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @למה-באתי כתב בתגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת"):

        פשוט זה חסום לי בחדר מחשבים… (והגעתי לכאן במיוחד…)

        שמך נאה לך…

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בירור, פרוק הנאבה מהמעצורים תחת הגלגל בפריוס
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @EBA הבגדים מתלכלכים באדום, זה מנזילה של שמן גיר.
        ולהחליף נאבה זה אחד המלאכות הקלות ביותר, כמעט אין איך לטעות, אם הצלחת לחבר הכל בחזרה אז לכאורה הכל בסדר. (וגם אם לא אז תראה את זה מיד).
        כמובן שמישו מאוד מוכשר יכול לפגוע בצינורות ברקס, אבל אם כן אז סגור את הפורום ולך רק למורשה…
        הערה נחוצה - לצורך החלפה יש לפתוח ברגים חזקים כשהרכב מוגבה ולכן עליך להצטייד בידית כח ארוכה במיוחד או בכלי עוצמתי כדוגמת מפתח רטיטה של חברה טובה. מלבד זאת עליך לאבטח את הרכב על בסיס איתן (בוק) במיוחד אם אתה משתמש בכלים ידניים, וזה כדי להמנע הן מהאדום האמור והן מנזק לרכבך שיעלה הרבה יותר ממה שתוכל לחסוך.
        @דוד-המומחה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קנית רכב מבן דוד (ערבי)
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @Klonimoos ועוד נקודה חשובה מאוד לדעתי:
        הם גם ‘מבינים’ ברכבים ומשתמשים בזה כדי לטשטש תקלות (מחליפים שמן כדי שלא תראה את הטחינה במנוע, מוחקים תקלות) ואז אין לך שום דרך לעלות על השקר.

        עסקאות רכב

      • רכב שנלקח ונגרט ע״י עיריית ירושלים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        חוק סמכות סילוק גרוטות רכב

        1. (א) רשות מקומית או מי שהשר לאיכות הסביבה הסמיכו לכך (להלן – רשות מוסמכת), רשאית לסלק גרוטות רכב שהושלכו ברשות הרבים או ברשות היחיד, למעט גרוטאות המצויות בחצריו של מי שמחזיק בהן כדין, או מנהל בהן כדין עסק בגרוטות רכב.
          (ב) לא תשתמש רשות מוסמכת בסמכותה לסלק גרוטת רכב לפי סעיף זה אלא לאחר שדרשה בכתב מבעלה או מהמחזיק בה לפנותה תוך תקופה שקבעה בדרישה והוא לא עשה כן, ולאחר שהודעה בדבר כוונתה לסלק את הגרוטה הודבקה עליה במקום הנראה לעין, 48 שעות לפחות לפני ביצוע הסילוק.
          (ג) לא ניתן לזהות את בעלה של גרוטת הרכב, רשאית הרשות המוסמכת לסלקה אם היא נמצאת באותו מקום לפחות חודש ימים ואם בנסיבות הענין סביר להניח כי בעלה התייאש ממנה מחמת מיעוט שוויה.
          (ד) סולקה גרוטת רכב כאמור בסעיף קטן (א), זכאית הרשות המוסמכת שסילקה את הגרוטה להחזר הוצאותיה ממי שנמסרה לו דרישה כאמור בסעיף קטן (ב); תעודה מאת הרשות המוסמכת המפרטת הוצאות אלו, תהא ראיה לכך.
          השארת רכב ברשות הרבים
          8א. (א) (1) הושאר ברשות הרבים רכב שנחזה להיות רכב נטוש, רשאית הרשות המוסמכת להודיע לבעל הרכב כי רכבו נחזה להיות רכב נטוש וכי אם לא יוכיח לה אחרת להנחת דעתה, היא רשאית לפעול בהתאם לסמכויותיה לפי סעיף זה;
          (2) חלפו שלושים ימים מיום מתן ההודעה לפי פסקה (1) והרכב עדיין נחזה להיות רכב נטוש, ובעל הרכב לא פנה לרשות המוסמכת כאמור באותה פסקה, רשאית הרשות המוסמכת להורות על גרירתו מהמקום.
          (ב) לא תשתמש הרשות המוסמכת בסמכותה כאמור בסעיף קטן (א)(2), אלא לאחר שדרשה מבעל הרכב לפנותו תוך תקופה שתקבע בדרישה ולא תעלה על 21 ימים, והודיעה לו כי אם לא יעשה כן בכוונתה לגרור את הרכב ולהעמידו במקום שיפורט בהודעה; הודעה לפי סעיף קטן זה תימסר 14 ימים לפחות לפני הגרירה.
          (ג) הודעות כאמור בסעיף זה יודבקו על הרכב במקום הנראה לעין ויישלחו בדואר רשום לבעל הרשום של הרכב, אם ניתן לזהותו; הודעות לבעל רכב כאמור שניתן לזהותו יימסרו ככל הניתן גם בדרך מקוונת, ובלבד שבידי הרשות המוסמכת פרטי בעל הרכב להתקשרות עימו בדרך זו.
          (ד) בסעיף זה –
          “דרך מקוונת” – דואר אלקטרוני או מסרון הנשלחים לכתובת הדואר האלקטרוני או למספר הטלפון הנייד של בעל הרכב הרשום;
          “רכב שנחזה להיות רכב נטוש” – לרבות רכב שמתקיים בו אחד מאלה:
          (1) הוא אינו נושא לוחית זיהוי כמחויב לפי פקודת התעבורה;
          (2) אין לו רישיון רכב תקף שניתן לפי פקודת התעבורה, במשך שלושים ימים לפחות;
          (3) ניכר כי הוא מושאר במקום אחד או שאינו מוזז ממקומו מרחק של ממש, ובנסיבות העניין סביר להניח כי אינו משמש למטרות נסיעה באופן תדיר.
          מכירת רכב שנגרר או החזרתו לבעליו
          8ב. (א) נגרר רכב לפי האמור בסעיף 8א, ובעליו לא בא לקבלו בתוך 45 ימים מהיום שבו נמסרה לו הודעה כאמור בסעיף 8א(ג), תהא הרשות המוסמכת רשאית למכור את הרכב.
          (ב) ביקש בעל רכב לקבל את רכבו, תהא הרשות המוסמכת זכאית לדרוש החזר כל הוצאותיה בגין גרירת הרכב והחזקתו ותשלום כל קנס בגין עבירה הכרוכה בשימוש באותו רכב.
          (ג) נמכר רכב כאמור בסעיף זה, תעמוד תמורת מכירתו לרשות בעל הרכב, בניכוי הסכומים המפורטים בסעיף קטן (ב).
          (ד) תעודה מאת הרשות המוסמכת המפרטת את ההוצאות כאמור בסעיפים קטנים (ב) ו-(ג), תהא ראיה להוצאותיה.
          עידוד מסירה לסילוק
          8ג. רשות מוסמכת רשאית, לשם עידוד סילוק גרוטות רכב ורכב שאינו בשימוש, לשלם לבעל רכב אשר יביא את רכבו לאתר לסילוק גרוטאות, סכום שייקבע על ידה.
          דין גרוטות רכב
          8ד. רכב שהובא או נגרר כאמור בסעיפים 8 עד 8ג, יראו אותו כגרוטאה לענין חוק זה ולענין פקודת התעבורה, והוא יהיה לקנינה של הרשות המוסמכת.
        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תושבות מנוע לקורולה 2010
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        אני יודע שלא תסכימו איתי אבל בעיני להשקיע תושבת מקורית ברכב ישן זה פשוט בזבוז, ההפרש במחיר לא מצדיק ותושבת זה כולה חת’כת גומי ולא איזה טכנולוגיה שעלולה לא לעבוד בגלל פגמי ייצור קטנים.
        בנוסף צריך לדעת שבד"כ החלפת תושבות לא תלויה אחת בשניה וזו אותה עבודה פחות או יותר אם זה ייעשה בפעם אחת או אחד אחד, כן יש אפשרות לקבל הנחה כי סוף סוף אתה נותן לו כמה עבודות יחד כשהרכב כבר על הליפט, אבל זה לא כ"כ משמעותי.

        חלקי חילוף

      • בורג לפנצר
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @שי-וי כתב בבורג לפנצר:

        הוא מברבר את השכל

        יותר בעדינות - הוא מדבר בביטחון על דברים שאין לו בהם מושג.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טיוטה-פריוס כתב במכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות!:

        הרכב ירד מהכביש, ונמכר ללא לוחות רישוי,
        האם יכול להיות איזה בעיה במכירה הזאת?

        רק רוצה להוסיף שמאחר וחובה על בעל הרכב להשמיד את לוחיות הזיהוי מיד לאחר ההורדה, אם לא יעשה כך עלולים להפיל עליו אחריות על הגרוטאה (גרוטאה זה השם של החפץ המדובר ע"פ חוק, מבחינתם זה לא רכב).

        עסקאות רכב

      • מי אשם?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל כתב במי אשם?:

        אבל בעקרון אם ברחוב כזה הנסיעה היתה על 20-25 קמ"ש תוך בערך 2 מטר הרכב היה אמור לעצור. לא רואים את זה בווידאו הזה וזו אחת השאלות שלי - איך ההוא בלבן כמעט ולא מגיב למצב? אני משוכנע שהוא יכל לראות אותו כבר באיזור 0:06 בסרטון

        זה שהוא ראה אותו לא אומר שהוא היה אמור להעלות בדעתו שהבן אדם הולך להמשיך בלי חשבון (וגם זה שהוא אומר לא ראיתי אין לזה משקל, כי נהג מנוסה פעמים רבות לא שם לב למה שלא רלוונטי לדעתו, כמו שאתה לא רואה חתולים שחורים ובכל זאת לא נתקל בהם - אא"כ אתה נמנה על חוג מסויים ואז אתה רואה גם רואה).
        בס"ה (אין לי כח להכנס לוויכוחי עו"ד שהזכרת) נשמע לי הזוי להאשים את הלבן, ועוד לקרוא לזה חזית-אחור?
        המהירות שלו היא סבירה לחלוטין או פחות (מתוך הנחה שהאנשים שעוברים שם הם בני אדם ולא יצורים נעלים הדומים למלאכים ביום הכ-פורים)
        לא ענית (ומאוד מסקרנת אותי דעתך/ידיעתך בזה) מה הדין אם הוכח שהיה תחת אלכוהול ומצד שני בסרטון נראה שהוא אינו אשם?

        @גיל כתב במי אשם?:

        לאחרונה כל משפט שלישי שלי מגיע לאיזו בינה מלאכותית

        זה נעשה מתוך רצון טוב ליישר קצת את הבינה…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ניפוח קל בצמיג
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @EBA כתב בניפוח קל בצמיג:

        לא חוזרים למי שגנב.

        אפשר לחזור אליו רק בשביל לומר לו שאתה צריך צמיג אבל אתה לא עושה אצלו כי הוא גנב.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סיריון ורעששש
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @Klonimoos כתב בסיריון ורעששש:

        ג. אינני מבין בסיכון העניין, כנ’'ל אני בטוח, וכך אמרו לי שני אנשים שמבינים ברכבים שאפשר לחיות עם זה, אבל לא מומלץ לא לתקן את זה.
        כך שלמעשה יתכן מאד ומה שכתב @קינג-קומפיוטר היקר נכון גם לשיטתם לטווח הארוך,

        אין נבון וחכם כמוך!
        אכן התיאור של @קינג-קומפיוטר הוא נכון במצבי קיצון, אלא שמדובר בחלק שלא נהרס בקלות ולעולם לא תשרוד את הרעש עד כדי מצב סכנה (לא על אחריותי).

        @Klonimoos כתב בסיריון ורעששש:

        אין לי מושג מה זה מיסב האמת

        מיסב זה ציר, ובמקרה שלנו הוא כולל גלילים או גולות כדי לצמצם חיכוך למינימום, (בדיוק כמו ב’ספינרים’ אבל בגדול).


        @Klonimoos כתב בסיריון ורעששש:

        דע @נייטרון-חפשי לפי א’ ב’…

        אני מתחיל לשקול לחזור לכינוי ה"אמיתי" שלי…

        עסקאות רכב דייהטסו סיריון 2008
      • 1
      • 2
      • 14
      • 15
      • 16
      • 17
      • 18
      • 125
      • 126
      • 16 / 126
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום