@מאיר-ג באופן כללי אין שום קשר בין עצמת הרוח למדחס (או שהתכוונת לכתוב מפוח?).
אם הוא היה משתמש בביסקוויטים של לוקי מולי/קסטרול זה לא היה קורה, הכל מתחיל מאיכות החלפים.
@מאיר-ג באופן כללי אין שום קשר בין עצמת הרוח למדחס (או שהתכוונת לכתוב מפוח?).
אם הוא היה משתמש בביסקוויטים של לוקי מולי/קסטרול זה לא היה קורה, הכל מתחיל מאיכות החלפים.
במים רגילים יש אבנית שבשלב מסויים עלולה לסתום את הנחיר כמו שכתב @מאיר ועדיין גם אם עוד 10 שנים תשלם למוסך 200 שקל כדי להחליף נחיר (או מעלי ב8 ש"ח) יצאת בחיסכון גדול ולחילופין ניתן לשים מים מזוקקים או לשפוך למיכל מסיר אבנית אחת לחצי שנה (או שלש שנים)
מצד חומרי הניקוי אמר לי המוסכניק שלי וגם ראיתי בעיני שלפעמים דווקא החומרים ה"ייעודיים" מכילים חומרי צבע ומשאירים משקעים שסותמים את הצינורות מתי שהוא
את הטבליות מעלי ניסיתי ומבחינתי הם עושים את אותה עבודה - “צובעים את המים בכחול ואין דרך לדעת אם הם מנקים יותר ממים רגילים”
לעומת זאת ספריי חלונות וודאי מנקה ולא נראה שעלול להכיל משקעים
באופן אישי אני הרבה פעמים שם את החומרים של מקסטוק מטעמי נוחות וזמינות כי כמו שאמרתי זה לא כ"כ משנה ונזק גדול לא יכול לצאת מזה
מים לרדיאטור מזיק לרכב יותר מסיגריות לאדם ונוזל אנטיפריז במקסטוק עולה 12.90
נראה לי כך אבל ניסיתי רק את הדוגמא של רכב
@צילפינגים כתב בהאם זה אומר שמצאתי את 'ה'מציאה?:
אני היה לי משהו מצחיק שככל שהייתי נוסע במהירויות הגבוהות הוא היה שותה פחות… פשוט הייתי בהלם מזה
זה קורה לפעמים בתיבות עם קצת הילוכים וממילא יחסי העברה ארוכים כך שהעברות הילוכים זוללות דלק אבל אם אתה נוסע מהר אז ההילוך נקבע על הכי גבוה, היה לי קיה קארנס (4הילוכים 7 מקומות מנוע 2000) ושם זה היה קורה באופן מוגזם שככל שהנהג אגרסיבי הוא משלם פחות וזה הגיע עד חיסכון של 50-100 שקל בנסיעה צפת-ירושלים וחזור.
@שלמה במקרה שלו זה יותר חמור כי מדובר באותו בעל פוליסה והם יכולים לטעון שמדובר בקנוניה.
@צילפינגים כתב באשמח אם משהו יוכל לעשות מדריך איזה חלקים אפשר להזמין מחו''ל ואיזה דורשים אישור,:
בדיוק אחד לאחד מהמקורי שפירקתי מהאוטו כל הכתוביות בפנים, המספרים שהיו חרוטים וכו’
בטח, כי הם לוקחים את המקורי וסורקים אותו בתלת מימד כדי ליצור חדש.
כולם מכירים את הסיפור על ההוא שבא למפעל בסין והזמין סטוק של חליפות כמו שלו ונתן להם את שלו לדוגמה ושכח שם כיפה בכיס וכל החליפות החדשות הגיעו עם כיפה בכיס.

@ראובן-שבתי כדאי להוסיף קישורים מהמדריך לתגובות ולהיפך.
@טכנולוג דבר ראשון תודה, יה"ר שתזכר זאת לך ביום הדין הבא עלינו לטובה לכתיבה וחתימה טובה.
ההדגשת מרקר בתמונה 9 היא בטעות לכאורה והשחור הוא השורה המדוברת, אני צודק?
@klonimoos כתב באיך מנקים שמשה קדמית?:
מישהו העלה פה סרטון של קצף גילוח
שימו לב שלכל הפתרונות קסם הללו (שמשתמשים בדווקא בחומרים מפתיעים כדי לצבור צפיות) יש בד"כ גם חסרונות.
ובמקרה שלנו, כל חומר שומני ימנע אדים אבל במקביל יגרום להגברת סינוור וגם ללכלוך מכוער בכל נגיעה קלה.
ואדרבה אם מישהו כבר ניסה את השיטה וזה לא קורה נשמח שיעדכן.
@פייבל-אשרינו הוא טען שבקבלת אישור רכב מיושן אין קומבינות, אלא שהוא לגמרי טועה ואני משלם על אישור רכב מיושן אותו מחיר של אישור בלמים (לא ידוע לי על בדיקה שעושים בשביל האישור הזה), ובמקרה שאתה מטפל אצל מישהו קבוע אז הוא בוודאי יוציא לך אישור ב100 ש"ח אם הוא לא מהרמאים הגדולים.
ולגופו של עניין:
רכב - 2,000
2 בולמים (סיניים) ועבודה - 7,000
חופש בגלגל - 250 בערך (לא יודע ספציפי לדגם)
גיר - ?..
וזה מחירי מינימום בלי מחיר כאב ראש.
מהחלונות התעלמנו (המיזוג פועל?)
בדקת בלמים וצמיגים?
עד מתי טסט? זה גם דבר שצריך לתמחר.
עד כאן ייתכן ששווה את הסיכון אם אתה אוהב את האטרקציה כראוי לחבר הפורום (אולי עוד תקבל תואר… ‘מתמחה’)
אבל עכשיו, מה הסיכוי שהמנוע עדיין תקין אחרי 5 פעמים!!! שהוא נכבה בגלל חום מנוע???!
אם לא נגיד שאתה חייב בנזק בגלל שלא היית אמור להמשיך ליסוע אחרי שהרכב נכבה אז לא הייתי ממליץ לך לקחת רכב במצב כזה.
ועל הטענה האחרונה צדק מי שאמר שאל תנסה את זה אם אתה לא ממש מייבין ברכבים, אבל אני עדיין מאחל לך ‘בהצלחה’.
@מיישה כתב בשיתוף - אל תרחמו בנושא תביעת תאונות - כמובן, רק במקרים מסויימים.:
תודה לכל העוזרים, אבל כפי שציינתי, אם הייתי רוצה לתבוע אותו, הייתי עושה זאת, אבל כיון שהוא כבר הלך ושילם וסידר כביכול, וכעת גם לשוב ולתבוע נראה לי שזה עלול לגרום לחילול ה’.
אני מעריך את סדר העדיפויות שלך אבל לא בטוח בכלל שנגרם קידוש ה’ מזה שהוא ידע שהחרדים פראיירים, ואני מתאר לעצמי שהוא לא סיפר אח"כ לחברים שלו על איזה חרדי צדיק שנכנס בו אלא על איזה פראייר שהוא הצליח לתפור… ונכון אמנם שאם היית תובע אותו הוא היה מקלל הרבה את כל החרדים ומי שבראם, אלא שאת זה הוא עושה בלאו הכי (בעיקר בקשר לבורא) ובמיוחד בכל פעם שכואבת לו הרגל וכדו’ וזה לא ממש קשור אליך.
ולמעשה אני חושב שתמיד גם אם מוותרים ובאים לקראת, צריך דבר ראשון לקחת פרטים וכו’ ושיהיה ברור שלא סוכם שלא לתבוע ורק אח"כ לדבר על פשרות, ובזה נרוויח כמה דברים א. שלא יקרה מה שקרה לך. 2. ברגע שברור שמן הדין ניתן לתבוע המשא ומתן מראש יותר הוגן. 3. במקרה ולא נעשה תיקון כמסוכם לא יהיו בעיות לגשת לביטוח. 4. כשברור שהוא חייב ואתה באת לקראתו אז הוא מעריך את זה, אבל אם הוא מרגיש (מרגיש, ולא משנה שהוא יודע שזה לא נכון) שהוא קימבן אותך הוא לא יעריך את זה ולא יקח אחריות ולא קידושא שיים.
@זיק-המבריק מה שיש מעלי זה איכות הכי נמוכה ויש הבדלים באיכות בדבר הזה לאורך זמן, השאלה האם מה שהציעו לך פה זה אותו זבל או יותר טוב.
איזה רכב? ואיזה צינור?
@למה-באתי כתב בתגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת"):
פשוט זה חסום לי בחדר מחשבים… (והגעתי לכאן במיוחד…)
שמך נאה לך…
@EBA הבגדים מתלכלכים באדום, זה מנזילה של שמן גיר.
ולהחליף נאבה זה אחד המלאכות הקלות ביותר, כמעט אין איך לטעות, אם הצלחת לחבר הכל בחזרה אז לכאורה הכל בסדר. (וגם אם לא אז תראה את זה מיד).
כמובן שמישו מאוד מוכשר יכול לפגוע בצינורות ברקס, אבל אם כן אז סגור את הפורום ולך רק למורשה…
הערה נחוצה - לצורך החלפה יש לפתוח ברגים חזקים כשהרכב מוגבה ולכן עליך להצטייד בידית כח ארוכה במיוחד או בכלי עוצמתי כדוגמת מפתח רטיטה של חברה טובה. מלבד זאת עליך לאבטח את הרכב על בסיס איתן (בוק) במיוחד אם אתה משתמש בכלים ידניים, וזה כדי להמנע הן מהאדום האמור והן מנזק לרכבך שיעלה הרבה יותר ממה שתוכל לחסוך.
@דוד-המומחה
@Klonimoos ועוד נקודה חשובה מאוד לדעתי:
הם גם ‘מבינים’ ברכבים ומשתמשים בזה כדי לטשטש תקלות (מחליפים שמן כדי שלא תראה את הטחינה במנוע, מוחקים תקלות) ואז אין לך שום דרך לעלות על השקר.
אני יודע שלא תסכימו איתי אבל בעיני להשקיע תושבת מקורית ברכב ישן זה פשוט בזבוז, ההפרש במחיר לא מצדיק ותושבת זה כולה חת’כת גומי ולא איזה טכנולוגיה שעלולה לא לעבוד בגלל פגמי ייצור קטנים.
בנוסף צריך לדעת שבד"כ החלפת תושבות לא תלויה אחת בשניה וזו אותה עבודה פחות או יותר אם זה ייעשה בפעם אחת או אחד אחד, כן יש אפשרות לקבל הנחה כי סוף סוף אתה נותן לו כמה עבודות יחד כשהרכב כבר על הליפט, אבל זה לא כ"כ משמעותי.
@שי-וי כתב בבורג לפנצר:
הוא מברבר את השכל
יותר בעדינות - הוא מדבר בביטחון על דברים שאין לו בהם מושג.
@טיוטה-פריוס כתב במכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות!:
הרכב ירד מהכביש, ונמכר ללא לוחות רישוי,
האם יכול להיות איזה בעיה במכירה הזאת?
רק רוצה להוסיף שמאחר וחובה על בעל הרכב להשמיד את לוחיות הזיהוי מיד לאחר ההורדה, אם לא יעשה כך עלולים להפיל עליו אחריות על הגרוטאה (גרוטאה זה השם של החפץ המדובר ע"פ חוק, מבחינתם זה לא רכב).
אבל בעקרון אם ברחוב כזה הנסיעה היתה על 20-25 קמ"ש תוך בערך 2 מטר הרכב היה אמור לעצור. לא רואים את זה בווידאו הזה וזו אחת השאלות שלי - איך ההוא בלבן כמעט ולא מגיב למצב? אני משוכנע שהוא יכל לראות אותו כבר באיזור 0:06 בסרטון
זה שהוא ראה אותו לא אומר שהוא היה אמור להעלות בדעתו שהבן אדם הולך להמשיך בלי חשבון (וגם זה שהוא אומר לא ראיתי אין לזה משקל, כי נהג מנוסה פעמים רבות לא שם לב למה שלא רלוונטי לדעתו, כמו שאתה לא רואה חתולים שחורים ובכל זאת לא נתקל בהם - אא"כ אתה נמנה על חוג מסויים ואז אתה רואה גם רואה).
בס"ה (אין לי כח להכנס לוויכוחי עו"ד שהזכרת) נשמע לי הזוי להאשים את הלבן, ועוד לקרוא לזה חזית-אחור?
המהירות שלו היא סבירה לחלוטין או פחות (מתוך הנחה שהאנשים שעוברים שם הם בני אדם ולא יצורים נעלים הדומים למלאכים ביום הכ-פורים)
לא ענית (ומאוד מסקרנת אותי דעתך/ידיעתך בזה) מה הדין אם הוכח שהיה תחת אלכוהול ומצד שני בסרטון נראה שהוא אינו אשם?
לאחרונה כל משפט שלישי שלי מגיע לאיזו בינה מלאכותית
זה נעשה מתוך רצון טוב ליישר קצת את הבינה…
@EBA כתב בניפוח קל בצמיג:
לא חוזרים למי שגנב.
אפשר לחזור אליו רק בשביל לומר לו שאתה צריך צמיג אבל אתה לא עושה אצלו כי הוא גנב.
@Klonimoos כתב בסיריון ורעששש:
ג. אינני מבין בסיכון העניין, כנ’'ל אני בטוח, וכך אמרו לי שני אנשים שמבינים ברכבים שאפשר לחיות עם זה, אבל לא מומלץ לא לתקן את זה.
כך שלמעשה יתכן מאד ומה שכתב @קינג-קומפיוטר היקר נכון גם לשיטתם לטווח הארוך,
אין נבון וחכם כמוך!
אכן התיאור של @קינג-קומפיוטר הוא נכון במצבי קיצון, אלא שמדובר בחלק שלא נהרס בקלות ולעולם לא תשרוד את הרעש עד כדי מצב סכנה (לא על אחריותי).
@Klonimoos כתב בסיריון ורעששש:
אין לי מושג מה זה מיסב האמת
מיסב זה ציר, ובמקרה שלנו הוא כולל גלילים או גולות כדי לצמצם חיכוך למינימום, (בדיוק כמו ב’ספינרים’ אבל בגדול).
@Klonimoos כתב בסיריון ורעששש:
דע @נייטרון-חפשי לפי א’ ב’…
אני מתחיל לשקול לחזור לכינוי ה"אמיתי" שלי…