דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • הצעה להוספת שתי קטגוריות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יהושע אני לא בטוח שזה טוב לקטגוריה נפרדת, אבל בוודאי שכדאי לעורר את הציבור לשים תגיות “גז” “ידני” “מזגן” אלטרנטור" “וכו’” וכו’

        המעוררים.

        הצעות יעול

      • החלפת משולש ימני למאזדה 5, ומדריך כללי על משולשים.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מיכאלוש כתב בהחלפת משולש ימני למאזדה 5, ומדריך כללי על משולשים.:

        למרות שלא היה מזיק כמה תמונות אפי’ תמונות איסטרולציה

        אני אוסיף בל"נ.
        הוספתי כמה, ובעז"ה אצלם גם תמונה של המשולש הסורר.

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מדריך לקניית רכב משומש
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @ישראל-פלד כתב במדריך לקניית רכב משומש:

        @Lexus איך אני בודק גיר באוטו בלי ללכת לבדיקה ואיך הגיר של טיוטא יאריס

        מתחילים מהאצה מאפס ואז לשים לב להעברות הילוכים האם הם חלקות, כמו"כ האצות בעליות והפסקות פתאומיות, ובס"ה לנהוג בפראות ככל הניתן (לאו דווקא מהירויות גבוהות) כדי לאתגר את הגיר ואז לשים לב להעברות הילוך, קצת מורכב להסביר בדיוק איך עושים את זה מושלם אבל בכללי זה הרעיון. ומומלץ לשים לב בעיקר בתחילת הנסיעה כשהאוטו עוד קר.
        אני תמיד מעדיף לומר לבעל הרכב מראש שזה לא סגנון הנהיגה הרגיל שלי אלא רק כדי לבדוק את האוטו.

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • לא קיבלתי תשובה לטסט
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דגש כתב בלא קיבלתי תשובה לטסט:

        אוווף!!! טסט שלישי כבר!!!
        אני שוקל להתייאש

        אני עברתי ברביעי ואני אומר את זה לכל מי שזה עושה לו טוב.

        רישיון נהיגה

      • להחליף נורה בפריוס ????
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דניאל כתב בלהחליף נורה בפריוס ???:

        @אליהו אני עובר דירה לנתיבות הכל זול שם!!

        חלק מהנורות נמכרים במקסטוק 2 ב20

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ברכות לרגל מסך הבית החדש לפורום!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל תודה על העדכון, זה באמת מדהים!
        וכמה שהכותרת אופיינית ל @מאיר, ככה היא מייצגת את הפורום.
        ובכל זאת הייתי אחוז התפעלות.

        הצעות יעול

      • שיתוף מה שקרה אצלי בחלון אחרי החלפת מצבר, אולי יחדש לכם...
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מיישה @ראובן-שבתי
        זה המדריך שכתבתי בנושא
        ואם כבר שתי הסיירים נמצאים כאן אז מזמן חשבתי שצריך לפצל שם את השרשור ולשים את הפוסט הראשון במדריכים וכל השאר בנפרד
        ?

        אגב כפי שתוכל לראות שם זה לא העניין של שתי חלונות יחד אלא של להחזיק בסוף הלחיצה

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הסקר הגדול- באיזה מספר טסט עברתם
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mdy כתב בהסקר הגדול- באיזה מספר טסט עברתם:

        התשובות בסקר לא נכונות. הרוב לא עוברים בראשון

        לפי הסקר נכון לעכשיו 63 עברו בראשון לעומת 115 שלא!

        רישיון נהיגה סקר טסט

      • תיקון פנס אחורי בגרנדיס - עשה זאת בעצמך
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @mdy כתב בתיקון פנס אחורי בגרנדיס - עשה זאת בעצמך:

        למה לעבוד קשה? בצד ג’ יש ביטוח החלפת פנסים. 250 ש"ח ויש לכם פנס חדש

        אתה מוזמן לכתוב מדריך חדש בנושא נפרד.
        הצעת עריכה: ‘איך לתקן פנס בגרנדיס? תתקשר לחברת הביטוח צד ג’ שלך והם כבר ידריכו אותך. (במקרה ואין לך צד ג’ הנך מוזמן לעיין במדריך הנפלא של @נמה )’

        ההערה יכולה הייתה להיות במקומה אם הייתה נכתבת כהערה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הציעו לחבר שלי פריוס 2007
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יהודה כתב בהציעו לחבר שלי פריוס 2007:

        האם יש סיכוי שהבטריה מהשנה הזאת עדיין עובדת ???

        אם זה בטריה מקורית שלא הוחלפה מאז, אז היא לא שווה כלום!

        עסקאות רכב

      • התקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צילפינגים כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

        אולי @נייטרון-חפשי הוא מהצפון

        מסכים!

        @צילפינגים כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

        דבר איתו מקצוען אמיתי

        גם!
        😁

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הסקר הגדול- באיזה מספר טסט עברתם
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יוני כתב בהסקר הגדול- באיזה מספר טסט עברתם:

        מעניין שבתשיעי אף אחד לא עבר

        תחשוב על ההוא שעומד עכשיו לפני התשיעי ורואה את הסקר, סטטיסטית אין לו סיכוי. 😆

        רישיון נהיגה סקר טסט

      • הלך הצופר בפריוס
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @פתוח-לשמוע בחוט ובשילדה!
        השלילי מתחבר לגוף בתוך הצופר.52.PNG

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תחליפים לפריוס דור 3 ומעלה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        הפריוס הוא הרכב האידיאלי לדעת רבים וגם לדעתי, אלא ש…

        אז בואו נתחיל מ-מה הפריוס נותנת:

        1. רכב רחב ומרווח למשפחה עם תא נהג הבנוי באיכות נוחות ופרקטיות.
        2. תא מטען גדול ברמה מספקת בהחלט.
        3. נוחות נהיגה מושלמת מכל הבחינות בתוספת חווית נהיגה לא רעה (מצב ספורט - POWER).
        4. אמינות של טויוטה!
        5. חיסכון מוגזם בדלק!!!
        6. טיפולים במחירים סבירים מלבד כמה תקלות אפשריות יקרות (זה קיים בכל רכב, וכאן ניתן במידה מסויימת להזהר מהם וכן לחשב את הסיכונים הידועים).

        אבל…

        1. סוללה!!! אם היא טובה אז אתה עסוק בלשמור עליה, (ולפעמים גם לשלם על התענוג, והרבה). ואם לא, אז שה’ ישמור עליך… איך שלא יהיה יש כאן שיעבוד מסויים או סיכון להפסד כספי.
        2. המחיר שלה יקר במידה שאמנם שווה את התענוג, אלא שיש אנשים כמוני שהתקציב לא מאפשר להם אם מסיבה כלכלית ואם בשל תכונת אופי מסויימת…🤑

        ובכן, החלטתי לוותר על סעיף… חיסכון בדלק. כן! גם מסיבות כלכליות ועל זה נפתח דיון במקום אחר, אבל כמובן שבתכנון להוסיף מערכת גז.
        ועל כן באתי בזה בשאלתי לחו"ר הפורום מאסטריו מייביניו מגיהיו ומנהליו @מאיר , איזה רכבים יוכלו לתת לי את המענה הקרוב ביותר כשהדגש כמובן על תא מטען גדול ואמינות, ובמחירים הסובבים את ה20K.
        רק בבקשה אל תציעו לי את האוריס כי חיסכון לא זה מה שחיפשתי בפריוס, ואני בכלל אוחז שהכי זול זה אוטו ישן בקצת כסף, ומצד שני אל תציעו טרנטות כי את הסקר הזה אני עושה עבור חבר.

        בתודה מראש ועל העבר לכל החברים הנפלאים כאן.

        עסקאות רכב

      • התקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @avi-0 כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:

        פתחתי את שני המכסים מפלסטיק שבצידי ההגה ולא ראיתי שם שום ברגי כוכב

        יכול להיות שזה מחובר אולי עם שני קפיצים בשני הצדדים?

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תקתוקים או נקישות בפניות שמאלה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יהודה-ועוד כלום כסף!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @EBA ואני רק אוסיף שהוא לא יכול לשמש בתור נוזל בין השאר בגלל שעוצמת הפיצוץ של גז בישול בצורת נוזל די דומה לעוצמת פיצוץ של חומר נפץ TNT.

        עסקאות רכב

      • דיון ולקחים על תאונה של משפחת אטיאס ז''ל.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @רכבניק כתב בדיון ולקחים על תאונה של משפחת אטיאס ז''ל.:

        חבל זה הורס את הגיר…

        ככתוב בספר רכב יונדאי I30

        ועוד ספרים רבים אחרים…

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מתזים מבריזים.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מנוע-אלפיים-טורבו צודק!
        הבדיקה הראשונה היא לנתק את הצינור ולראות אם בכלל משפריץ.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מה יותר זול- רכב זול או רכב יקר?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @עבד-נאמן כתב במה יותר זול- רכב זול או רכב יקר?:

        טסט. עלות אגרת טסט שנתית יורדת בהדרגה ככל שהרכב ישן יותר [אולם ברכב ישן ישנם עלויות תיקונים לפני טסט – הגבוהות יותר, ראה סעיף 6, וכן אישור בלמים או עלות מאכער להעביר את הטסט וכדו’].

        הפרמטר הזה די זניח.

        תיקונים ותקלות. כמובן ככל שהרכב ישן יותר, ישנם יותר תקלות שעלולות לצוץ. גם ברכבים אמינים, פשוט וברור שברכב ישן ישנם תיקונים יותר מברכב חדש, בפרט תקלות הנובעות מבלאי טבעי [בסעיף הזה נכון להקביל את הדגם הספציפי ישן מול חדש. לדוגמא קורולה 2020 מול קורולה 2010, לא נכון להקביל רנו 2020 מול קורולה 2010].
        אולם גם יש צד שני למטבע – תקלות עלולות להגרם גם ברכב יחסית חדש, וכאן טמון המוקש: ברכב ששווה 8,000 ₪ בדר"כ לא משתלם לתקן פחחות [ובאופן כללי להשקיע אחרי תאונה קטנה, מעבר לענייני הבטיחות], להחליף חלקים תקולים באופן שאין בהם עניין בטיחותי [חלונות חשמל, כסא נהג וכו’ וכו’], משא"כ ברכב חדש תמיד ‘משקיעים בו יותר’, ודואגים שהוא יהיה בלי שריטה. וזה עולה כסף.

        יש להוסיף גם שחלפים לרכב חדש עולים בד"כ הרבה יותר יקר (בין השאר כי עדיין אין חיקויים) אלא שזה משמעותי יותר ברכב בן שנתיים/שלש אבל לא ברכב בן 10.

        בקשר לצריכת דלק לא נכנסתי לזה אבל זה בעיני הנתון היחיד שמצדיק העלאה בתקציב.
        סיכמת את העניין מאוד יפה ואני מאמין שיש רבים ש’יהיה להם מזה תועלת’.

        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 13
      • 14
      • 15
      • 16
      • 17
      • 125
      • 126
      • 15 / 126
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום