@יהושע אני לא בטוח שזה טוב לקטגוריה נפרדת, אבל בוודאי שכדאי לעורר את הציבור לשים תגיות “גז” “ידני” “מזגן” אלטרנטור" “וכו’” וכו’
המעוררים.
@יהושע אני לא בטוח שזה טוב לקטגוריה נפרדת, אבל בוודאי שכדאי לעורר את הציבור לשים תגיות “גז” “ידני” “מזגן” אלטרנטור" “וכו’” וכו’
המעוררים.
@מיכאלוש כתב בהחלפת משולש ימני למאזדה 5, ומדריך כללי על משולשים.:
למרות שלא היה מזיק כמה תמונות אפי’ תמונות איסטרולציה
אני אוסיף בל"נ.
הוספתי כמה, ובעז"ה אצלם גם תמונה של המשולש הסורר.
@ישראל-פלד כתב במדריך לקניית רכב משומש:
@Lexus איך אני בודק גיר באוטו בלי ללכת לבדיקה ואיך הגיר של טיוטא יאריס
מתחילים מהאצה מאפס ואז לשים לב להעברות הילוכים האם הם חלקות, כמו"כ האצות בעליות והפסקות פתאומיות, ובס"ה לנהוג בפראות ככל הניתן (לאו דווקא מהירויות גבוהות) כדי לאתגר את הגיר ואז לשים לב להעברות הילוך, קצת מורכב להסביר בדיוק איך עושים את זה מושלם אבל בכללי זה הרעיון. ומומלץ לשים לב בעיקר בתחילת הנסיעה כשהאוטו עוד קר.
אני תמיד מעדיף לומר לבעל הרכב מראש שזה לא סגנון הנהיגה הרגיל שלי אלא רק כדי לבדוק את האוטו.
@דגש כתב בלא קיבלתי תשובה לטסט:
אוווף!!! טסט שלישי כבר!!!
אני שוקל להתייאש
אני עברתי ברביעי ואני אומר את זה לכל מי שזה עושה לו טוב.
@דניאל כתב בלהחליף נורה בפריוס ???:
@אליהו אני עובר דירה לנתיבות הכל זול שם!!
חלק מהנורות נמכרים במקסטוק 2 ב20
@מיישה @ראובן-שבתי
זה המדריך שכתבתי בנושא
ואם כבר שתי הסיירים נמצאים כאן אז מזמן חשבתי שצריך לפצל שם את השרשור ולשים את הפוסט הראשון במדריכים וכל השאר בנפרד
?
אגב כפי שתוכל לראות שם זה לא העניין של שתי חלונות יחד אלא של להחזיק בסוף הלחיצה
@mdy כתב בהסקר הגדול- באיזה מספר טסט עברתם:
התשובות בסקר לא נכונות. הרוב לא עוברים בראשון
לפי הסקר נכון לעכשיו 63 עברו בראשון לעומת 115 שלא!
@mdy כתב בתיקון פנס אחורי בגרנדיס - עשה זאת בעצמך:
למה לעבוד קשה? בצד ג’ יש ביטוח החלפת פנסים. 250 ש"ח ויש לכם פנס חדש
אתה מוזמן לכתוב מדריך חדש בנושא נפרד.
הצעת עריכה: ‘איך לתקן פנס בגרנדיס? תתקשר לחברת הביטוח צד ג’ שלך והם כבר ידריכו אותך. (במקרה ואין לך צד ג’ הנך מוזמן לעיין במדריך הנפלא של @נמה )’
ההערה יכולה הייתה להיות במקומה אם הייתה נכתבת כהערה
@יהודה כתב בהציעו לחבר שלי פריוס 2007:
האם יש סיכוי שהבטריה מהשנה הזאת עדיין עובדת ???
אם זה בטריה מקורית שלא הוחלפה מאז, אז היא לא שווה כלום!
@צילפינגים כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:
אולי @נייטרון-חפשי הוא מהצפון
מסכים!
@צילפינגים כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:
דבר איתו מקצוען אמיתי
גם!

@יוני כתב בהסקר הגדול- באיזה מספר טסט עברתם:
מעניין שבתשיעי אף אחד לא עבר
תחשוב על ההוא שעומד עכשיו לפני התשיעי ורואה את הסקר, סטטיסטית אין לו סיכוי. 
@פתוח-לשמוע בחוט ובשילדה!
השלילי מתחבר לגוף בתוך הצופר.
הפריוס הוא הרכב האידיאלי לדעת רבים וגם לדעתי, אלא ש…
אז בואו נתחיל מ-מה הפריוס נותנת:
אבל…

ובכן, החלטתי לוותר על סעיף… חיסכון בדלק. כן! גם מסיבות כלכליות ועל זה נפתח דיון במקום אחר, אבל כמובן שבתכנון להוסיף מערכת גז.
ועל כן באתי בזה בשאלתי לחו"ר הפורום מאסטריו מייביניו מגיהיו ומנהליו @מאיר , איזה רכבים יוכלו לתת לי את המענה הקרוב ביותר כשהדגש כמובן על תא מטען גדול ואמינות, ובמחירים הסובבים את ה20K.
רק בבקשה אל תציעו לי את האוריס כי חיסכון לא זה מה שחיפשתי בפריוס, ואני בכלל אוחז שהכי זול זה אוטו ישן בקצת כסף, ומצד שני אל תציעו טרנטות כי את הסקר הזה אני עושה עבור חבר.
בתודה מראש ועל העבר לכל החברים הנפלאים כאן.
@avi-0 כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:
פתחתי את שני המכסים מפלסטיק שבצידי ההגה ולא ראיתי שם שום ברגי כוכב
יכול להיות שזה מחובר אולי עם שני קפיצים בשני הצדדים?
@יהודה-ועוד כלום כסף!
@EBA ואני רק אוסיף שהוא לא יכול לשמש בתור נוזל בין השאר בגלל שעוצמת הפיצוץ של גז בישול בצורת נוזל די דומה לעוצמת פיצוץ של חומר נפץ TNT.
@רכבניק כתב בדיון ולקחים על תאונה של משפחת אטיאס ז''ל.:
חבל זה הורס את הגיר…
ככתוב בספר רכב יונדאי I30
ועוד ספרים רבים אחרים…
@מנוע-אלפיים-טורבו צודק!
הבדיקה הראשונה היא לנתק את הצינור ולראות אם בכלל משפריץ.
@עבד-נאמן כתב במה יותר זול- רכב זול או רכב יקר?:
טסט. עלות אגרת טסט שנתית יורדת בהדרגה ככל שהרכב ישן יותר [אולם ברכב ישן ישנם עלויות תיקונים לפני טסט – הגבוהות יותר, ראה סעיף 6, וכן אישור בלמים או עלות מאכער להעביר את הטסט וכדו’].
הפרמטר הזה די זניח.
תיקונים ותקלות. כמובן ככל שהרכב ישן יותר, ישנם יותר תקלות שעלולות לצוץ. גם ברכבים אמינים, פשוט וברור שברכב ישן ישנם תיקונים יותר מברכב חדש, בפרט תקלות הנובעות מבלאי טבעי [בסעיף הזה נכון להקביל את הדגם הספציפי ישן מול חדש. לדוגמא קורולה 2020 מול קורולה 2010, לא נכון להקביל רנו 2020 מול קורולה 2010].
אולם גם יש צד שני למטבע – תקלות עלולות להגרם גם ברכב יחסית חדש, וכאן טמון המוקש: ברכב ששווה 8,000 ₪ בדר"כ לא משתלם לתקן פחחות [ובאופן כללי להשקיע אחרי תאונה קטנה, מעבר לענייני הבטיחות], להחליף חלקים תקולים באופן שאין בהם עניין בטיחותי [חלונות חשמל, כסא נהג וכו’ וכו’], משא"כ ברכב חדש תמיד ‘משקיעים בו יותר’, ודואגים שהוא יהיה בלי שריטה. וזה עולה כסף.
יש להוסיף גם שחלפים לרכב חדש עולים בד"כ הרבה יותר יקר (בין השאר כי עדיין אין חיקויים) אלא שזה משמעותי יותר ברכב בן שנתיים/שלש אבל לא ברכב בן 10.
בקשר לצריכת דלק לא נכנסתי לזה אבל זה בעיני הנתון היחיד שמצדיק העלאה בתקציב.
סיכמת את העניין מאוד יפה ואני מאמין שיש רבים ש’יהיה להם מזה תועלת’.