דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מיצובישי לנסר - מנוע מגמגם אחרי שנסע על אדי הדלק האחרונים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @yosi כתב במיצובישי לנסר - מנוע מגמגם אחרי שנסע על אדי הדלק האחרונים:

        לא יודע, לא שאלתי.
        כאמור הרכב לא שלי שאלתי עבור חברי בעל הרכב.

        אז סליחה שסתם הטרדנו אותך, אבל אם כבר דיברנו ואנחנו לא מכירים את בעל הרכב כדאי שתעדכן אותו שכדאי לבדוק שהמזרקים עובדים לפני שמפרקים מנוע.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רשרושים/תקתוקים צורמניים מהגלגל
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @נהג-תפרן כתב ברשרושים/תקתוקים צורמניים מהגלגל:

        מה דעתכם על המחיר?

        כלום!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הנעה בגז מיצובישי אאוטלנדר
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @משהקפלן לא יודע לגבי מכונת כביסה (צריך לשאול את בעלי האטראז’…) אבל ברכב זה בטח לא נכון, רכב הוא מאוד דינמי וגם אצל הנהגת הכי הכי פחדנית המנוע נע בטווח מאוד רחב של סל"ד וביצועים (לא שמענו על מישהו שלא רוצה רכב מרופא/בחורה כי אולי הוא לא יסתגל לביצועים החדשים…) והנזקים של הגז הם ברורים והגיוניים.
        ההסבר הנכון הוא שבגלל שהמערכת לא מובנית במחשב הרכב מהיצרן היא לעולם לא תהיה מסונכרנת באופן מלא עם חיישני הרכב המקוריים וכו’ מה שגורם לזיופים בהזרקה (ובנוסף יש אומרים שיש השפעה להבדלים בנפיצות וטמפרטורת הבעירה בין בנזין לגפ"מ)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המנוע נכבה בעצירות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאסטר-1 כתב בהמנוע נכבה בעצירות:

        אני לא שולף דברים מהשרוול.

        @מאסטר-1 כתב בהמנוע נכבה בעצירות:

        גם ה- AI כותב את אותם דברים

        אין לי שום טענות ולא ניסיתי את זה בשביל לומר מנסיון, אבל בהגיון שלי זה לא אמור לעבוד!
        השיטה של הספריי קרבורטור היא אוצר זהב שמצאתי באיזה סרטון ועובדת נפלא גם על דליפות קטנות, וגם אני התפלאתי שאף אחד לא כותב את זה. אבל היום אני משתדל שלחברי הפורום זה יהיה דבר ברור וידוע.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אוויר חם מהחורים של המזגן בניסאן טידה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        הבורר חום/קור פותח את מעבר המים לרדיאטור הפנימי ומזיז תריס כדי שהאוויר יעבור דרך הרדיאטור הנ"ל, כל זמן שזה המצב, גם אם המפוח לא פועל (מזגן מכובה) ייכנס אוויר חם מהנסיעה וככל שהמהירות גבוהה יותר זרם האוויר יהיה יותר חזק, אם תשים על ‘אוויר פנימי’ לא יהיה רוח אבל טיפה חום יהיה בכל מקרה.
        בקיצור, תקין לגמרי! תעביר לקור וזה ייפסק.

        טיפולים, אחזקה ותקלות ניסאן טידה

      • בעיה במנגנון הנעילה באחת הדלתות
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @קיה-פיקנטו הבעיה במנגנון (99%) שהמנוע שלו חלש, בגלל שהוא לא מצליח להזיז את הצ’ופצ’יק עד למעלה אלא נתקע באמצע והוא נמשך פנימה כי הוא לא עלה עד הסוף.
        אז כן, תפתח את הניילון ותחליף את המנגנון, זה קצת מורכב (או קצת יותר), בהצלחה.
        אם יש סיבוכים, בשביל זה אנחנו כאן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צמיגים שחוקים ממש-מסוכן????
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @טוסון כתב בצמיגים שחוקים ממש-מסוכן???:

        החברותא שלי טען לי שבוואדי ג’וז יעלה לי 70

        עם חבל?
        לא מספיק שזה זול, צריך גם לדעת האם זה שווה את המחיר.
        זה לא חלק שמקסימום יגמר קצת יותר מהר אלא משהו שאח"כ תשבור את הראש למה זה עדיין רועד ולא תחשוב שזה יכול להיות פרונט כי הרי יישרת…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קוד תקלה p2009
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יראת-שמים כתב בקוד תקלה p2009:

        אם כן, להדביק את הסדק יחזיק משהו, או שצריך להחליף?

        אם יש לך להחליף הכי טוב, אבל הרבה פעמים יש להחלפה רק מפירוק וגם שם הוא קרוע. אם תאטום אותו טוב עם איזולירבנד זה יחזיק יופי, או אטימה טובה עם סופר 7 ודומיו. הרכב יגיב יותר טוב ויותר חזק וגם תראה שיפור בצריכת הדלק.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קוד תקלה p2009
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יראת-שמים כתב בקוד תקלה p2009:

        הסתכלתי שוב, והצינור רק נראה סדוק מלמעלה, לא נראה שחודר את כל העובי.

        את זה אתה יכול לבדוק עם ספריי קרבורטור (או דיאודורנט, קרדיט ל @יצחק-רשטונ כמדומני) להתיז באזור כשהרכב על סרק ואם יש חדירת אוויר זה יגרום לעלייה בסל"ד.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אברך, שרוצה לבטל דו"ח בבית משפט, צריך לחשוש מהסגרה לידי המשטרה הצבאית?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @קלאטש יש ארגונים שמומחים בנושא עם נסיון בשטח, אין להם פורום והם מן הסתם לא חברים בפורום זה, אם אתה לא מכיר אני מזמין אותך לפנות אלי למייל ואשמח לעזור.
        לחברי הפורום עם כל הכבוד, לא אמור להיות מידי ידע בתחום.

        רק אציין שבד"כ זה אפשרי אבל צריך להיות מחושב ולהכיר את הכללים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שלט פתאום לא מגיב
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @נהג-אלוף כתב בשלט פתאום לא מגיב:

        אתה יכול לנסות לאפס את השלט,
        יש לזה הדרכה מקיפה ב"מתמחים" ,
        אבל העיקרון הוא ללחוץ על שני כפתורים ביחד למשך כמה שניות, וזה מאפס אותו.
        אולי יכול להועיל.

        כן, וזה יכול גם לאפס אותו כך שהוא לא יזהה את הרכב!

        לא מומלץ לכתחילה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פריוס , שותה וצמאה לשמן !!
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @גיל כתב בפריוס , שותה וצמאה לשמן !!:

        דקה של מבט עם גב חצי מכופף לא תזיק.

        קיבלתי מסר לחיים! קצת להתכופף מידי פעם וייתכן שצרות גדולות יפלו לך מהגב…
        אשתדל בלנ"ד

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • החוטים ברכב נשרפו, והרכב הושבת | כנראה בגלל פיוזים לא תקינים
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @shine כתב בהחוטים ברכב נשרפו, והרכב הושבת | כנראה בגלל פיוזים לא תקינים:

        יכול להיות שהם היו פיוזים ישנים וזולים מכפר סמוך…

        לא שמעתי מעולם על דבר כזה, פיוז זה מוצר הרבה יותר פשוט מכוס חד-פעמית.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תקלה הראשונה שלי ברכב 😞 חום מנוע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        לא הכרח נזילה! ולפי התיאור כמעט בוודאות שלא.
        ברגע שיש כשל במערכת הקירור ונוצר לחץ יתר במערכת, הפקק משחרר לחץ כדי למנוע נזקים וכך יוצאים מים כקיטור, ייתכן בהחלט שזה גם וגם, כלומר, שיש מקום תורפה במערכת שלא נוזל ממנו כמעט במצב רגיל אלא רק בלחץ גבוה ובגלל כשל אחר במערכת ומזג האוויר התחילו לפרוץ משם מים.
        כשל יכול להיות: רדיאטור/משאבת מים/טרמוסטט
        ייתכן גם שזו כן נזילה בנקודה גבוהה במערכת ובלילה כשקר הרכב פחות התחמם וכו’… נקודות התורפה הנפוצות לנזילות הם: פקק רדיאטור פגום/צינורמים למצערת.

        אמורים לכתוב בתחילת נושא באיזה רכב מדובר!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המחלה הידועה של האוריס
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        יש לי את החלק, עלה לי כ60 ש"ח, והחזקתי אותו אצלי כשנתיים עד שבא לידי שימוש. לקחתי כמדומני 500 ש"ח ס"ה כולל נוזל קירור וכשעה עבודה, ס"ה כ400 ש"ח!! רווח נקי לשעה.
        אני לא אומר שזו גניבה לקחת יותר, אבל זה כן ‘נפש רחבה’, מאוד!

        טיפולים, אחזקה ותקלות טויוטה אוריס משאבת מים חלקי חילוף

      • המחלה הידועה של האוריס
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        נחזור לנושא:
        יש כאן סרטון בעברית על החלפת משאבה, תהליך מאוד פשוט לכל אחד שיודע להתקין מדפים בבית (לדעתי מגיע ליוצר הסרטון עוד כמה לייקים, בקושי יש לו מניין).
        אגב, הוא אומר שם שמחיר חלק מקורי 3,000 וחילופי 2,400.
        הוא גם אומר שם שזה נהרס כל 70-80 אלף ק"מ ( @EBA ) אבל בעניין הזה אני חושב שזה בגלל מה שכתב @אלוף-העולם-1 .

        @לומד כתב בהמחלה הידועה של האוריס:

        האמת הכי טוב היה למחוק את כל השרשורים האלו לטעמי

        מסכים איתך הפעם.
        ולכן (בין השאר) לא אגיב שוב על הטענות החדשות שלך

        טיפולים, אחזקה ותקלות טויוטה אוריס משאבת מים חלקי חילוף

      • רעידות ברכב מעל 100 קמ"ש
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חגי הגה רועד - איזון קדמי, רכב רועד - איזון אחורי.
        חבל על הזמן שלך לבדוק צירייה שזה פחות מסתבר וגם לא תדע לזהות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזגן מגמגם.
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @shmuel ייתכן כפי שהוזכר שזה גמגום של הוונטות ובמקרה כזה תשמע מהמזגן (גם בעוצמה נמוכה) כמין שריקה של אוויר נדחס בקושי, אופציה זו בכלל פחות מצויה, רק תבדוק שאכן המאווררים פועלים, הם אמורים לדלוק תמיד אם המזגן פועל (A/C).
        יותר מצוי שזה הפולי (מצמד של המדחס) בערוב ימיו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @חיים-Y0737 כתב בהמד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובד:

        ירבו כמותכם שעוזרים לאברכים!!

        אחד האברכים שנעזר המון על ידי הוא @נייטרון-חפשי
        😆

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעידות בהאצה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @זיק-המבריק כתב ברעידות בהאצה:

        אם אתה לא רוצה להמשיך ישר בכיכר לדוגמא ח"ו

        @מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:

        אם תזניח גם הפעמון ילך לך ואז כמו שכתב @זיק-המבריק יש מצב שתהיה לך ‘קפיצת הדרך’ על איזה כיכר

        מה זה קשור?
        צירייה זה העברת כח, איך זה יכול להשפיע על ההיגוי??
        זה רק יכול לגרום לאיבוד כח פתאומי (בסוף בסוף)

        @מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:

        אם זה לא פעמון אז חיים קלים מחליפים גומי מגרזים והפלא ופלא

        גומי קרוע לא עושה רעידות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום