@קלאטש כתב בבג''ץ קיזוזים:
מונופול כמו מונופול, תמיד מתנגש ברגולציה כלשהי
אם הבנתי נכון, לא הבנת נכון…
כאן הרגולטור התערב לטובת המונופול!
@קלאטש כתב בבג''ץ קיזוזים:
מונופול כמו מונופול, תמיד מתנגש ברגולציה כלשהי
אם הבנתי נכון, לא הבנת נכון…
כאן הרגולטור התערב לטובת המונופול!
@יוני בינתיים אני רואה מהחלון את הטילים עוברים מעלינו ונופלים באזור מרכז השומרון שזה מזרחית להרצליה וקצת יותר קרוב לירושלים מאשר אלינו.
בצפת לא נפל בחסדי שמיים עד היום.
עריכה: היום 3 פעמים אזעקות בצפת, אזעקות בכל המרחב עד יקנעם, פגיעה ישירה בראש פינה ללא נפעים בס"ד, נפילה ביער בירייה ושריפה רצינית (לא מיירטים שם). מקווה שסיימנו בזה (הילדות מתחילות לפחד…) בינתיים האווירה רגועה ובוטחים בה’ (לא יודע מה קורה בציבור הכללי). גם היום גם אתמול נפילות באזורים ערביים עם נפגעים לא עלינו, תודה לה’ כך יותר קל לבטוח.
@עבד-נאמן כתב בביטול טסט כפול לרכב מיושן:
אלו שעושים בדיקה בפועל
לא שמעתי על זה…
אבל בכל מקרה 150 זה מספיק וכפי שכתב מתלמד-0
@יעקב-מ-פינס המקום ימלא חסרונך.
ומכאן אזהרה לכל המתלמדים לא סוגרים פלאג עם מברגה! וגם אם ראית מוסכניק עושה את זה אז פעם הבאה תגיד לו שאתה מעדיף לעשות לבד.
עריכה: @EBA טוען שמוסכניק מנוסה יכול לעשות את זה ללא חשש נזק ואני כמובן מקבל את דעתו (אבל לא ממליץ לנסות).
@אריאל-קמחי לסיכום, היה אחלה מסיבה, רק חבל שלא הביאו כיבוד.
@EBA אתה מבטיח לנקום בי על משהו שלא עשיתי לך?
וכל זאת אסביר את עצמי אולי זה יעזור שפחות תיטור לי (לא הסברתי בהתחלה כדי לא להרוס את ההקשבה): רציתי לנסות להסביר את הצד השני והיה ברור לי (משום מה?) שאם אעשה את זה בשרשור ההוא זה ‘לא יתקבל’ (כלומר אפילו לא ישמעו מה אמרתי) ויהפוך תוך דקה לוויכוח עקר, עכשיו הצלחתי להשחיל דעה אחרת.
ואגב, ההוא לא ‘התלונן’ אלא ביקש עצות איך ‘להעיף’ את השני!
ועוד משהו כדי לחסוך לך להתלונן להנהלה, כיוון שידעתי שזה יכול לעצבן דיווחתי עלי מיד אחרי הפרסום.
טוב שיש שם מי שיחליט, עלי זה קצת גדול.
כן באיקסים!
ולהתחיל מהאמצע!


זה תמונות מחיפוש אקראי, וזו גם ההנחיה שקיבלתי ממכונאי. ההגיון הזה ברור, הרעיון הוא לוודא שלא ייוצר לחץ על המכסה מהסגירות בשני הצדדים, ע"ד משל כמו שכשמדביקים טפט מהדקים אותו מהאמצע לכיוון שתי הצדדים, אחרת יהיו בועות, (מי שלא מכיר שישאל את האשה/אחות).
וזה כלל בכל הידוק של משטחים, ובראש מנוע וכו’.
בדוגמא ש @שלמה הביא זה אולי שונה בגלל ברגי האמצע, אבל גם לפי הסרטוט שלו ההגיון אומר להתחיל מהאמצעי ולא מהפינתי.
@עמוד-ענן גיר של פריוס זה אחד החלקים המצויים כי הוא לא נהרס בקלות ולכן הוא גם יחסים לא יקר
רק נקשר את המומחים @אליהו @הכל-בעזרת-השם
ואולי פשוט תנסה לשאול את רולי הידוע.
ובקשר לטענתו של המוסכניק הוא אמנם צודק אבל יכול להיות שלמעשה זה כן יחזיק (הוא צודק מנקודת מבט של מוסכניק שזה לא שווה את ההתעסקות מול הסיכוי ולא כך מתקנים).
אם את הולך על אפוקסי אז: עמיד בחום ככל שקיים, לנקות את משטח ההדבקה כמה שיותר ולייבש ולשייף עם נייר זכוכית, אחרי ההדבקה מיד כשהאפוקסי עדיין חם להרטיב את האצבעות במעט מי סבון ולהחליק את הדבק מבחוץ (להזהר כמה שניתן שלא יכנס מתחת האפוקסי) וללחוץ אותו תוך כדי החלקה לתוך הסדק ולמשטח. יש לקחת בחשבון מראש שגם אם תעשה את זה הכי טוב ייתכן שלא יצליח ואז תבין את המוסכניק, אבל אם תחשוב על זה מראש לא תצא מתוסכל.
ואל תשכח לשתף בתובנות!
בקצרה את מה שכתבו קודמיי
@YOLEVI כתב בכמה החסכון בגז?:
נחכה למדריכים המובטחים על גז שם זה וודאי יוסבר באריכות
קיבלתי!
והתחלתי לכתוב…
@שלמה כתב בהאם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?:
למיטב ידיעתי אין אפשרות לעשות הסבה לגז בהיברידי @מאיר ?
יש בנתניה מוסך גולן (זה שם המכונאי לא יודע אם זה שם המוסך) שמטפל רק בהיברידי ובמערכות גז ופעם הייתי אצלו ודיברתי איתו על זה ופשוט גם מסברא (המנוע בנזין הוא מנוע בנזין רגיל, גם בהיברידיות) שאין שום בעיה לעשות מערכת גז להיברידי והוא גם אמר לי שעשה את זה כמה פעמים.
אומרים שאם שמים גז להיברידי אז כשאתה מגיע לתחנת דלק משלמים לך 
נ.ב.
אין לראות בפוסט זה המלצה על מוסך!!!
מצאתי סרטון הדרכה מאוד מקיף על המערכת ההיברידית של טויוטה (אחרי ששלחתי כמה סרטונים לנטפרי) ואני שמח לשתף אתכם.
https://www.youtube.com/watch?v=UxuqHcUbSQ0
אולי זו הזדמנות אם יש רצון לפתוח כאן דיון בנושא.
אם יש לכם מקורות נוספים ברמה גבוהה (בדומה לאלו) אתם מוזמנים לשתף.
סוללות מעלי, לא משנה אם זה למצלמה או למברגה למכונית על שלט או כל דבר אחר או מוצר נטען, זה אף פעם לא שווה אא"כ יש לך נסיון ספציפי עם היצרן והמוכר המדובר (לדוגמא ‘בסוס’), הנקודה היא שנתוני הסוללה המוצהרים ע"י המוכר הם תמיד לפחות פי שניים מהמציאות וזה עוד לפני שמדברים על עמידות של סוללה לאורך זמן (שסוללה לא איכותית התפוקה שלה יורדת במהירות) אם אתה לוקח בחשבון סיכון של שליש תפוקה וזה עדיין משתלם רק אז תתחיל לחשוב על זה.
ולכן, לא קונים מעלי: מברגות, סוללות, או כל מכשיר נטען אחר ללא המלצות מנסיון!
ומלבד זאת בהזמנה של סוללה היברידית אתה עלול להתקל בבעיות ייבוא ומכס.
@EBA כתב בניקוי אבק מהסוללה פריוס 2009:
לפני עשר דקות פתחתי את הפלסטיק בשביל לנקות את הפילטר לחבר שלי [פריוס דור 2] ו… אין פילטר!
הסוללה שלו באמת גוססת ומעלה, אבל היא בת 237 אלף ק"מ ככה שזה מוות טבעי…
אתה יכול עם אפליקציית פריוס לבדוק טמפרטורת סוללה במקום לנחש לפי ק"מ (לפעמים סוללות מחזיקות גם 400,000.
@צילפינגים
אם אין פילטר והסוללה מתחממת צריך לנקות את המפוח עצמו (גם על זה יש סרטון כריספיקס על החלפת סוללה לדור 2).
שימו לב שאורך החיים של סוללה מתקצר משמעותית אם היא מתחממת (כמש"כ כאן).
@שמו כלל זה נקוט בידך: בחוסר איזון קדמי ההגה ירעד, באחורי האוטו ירעד. וזה תמיד יכול להיות גם פרונט אבל פחות מסתבר וגם ניתן בד"כ להבחין על הצמיגים (אם יש לך בעל מקצוע אמין)
רעידות הגה בבלימה זה מצלחות קדמיות ומי שייחס את זה לרפידות אינו אלא טועה (זה יכול אולי לגרום בעקיפין לנזק לצלחות אבל הבעיה בצלחות).
@הכל-בעזרת-השם כתב ברעידות מ-100 קמ''ש:
ולבוא לקורס נהיגה נורמלית שלא יקרה שוב
איפה עושים את זה?
ובתקווה שמשרד התחבורה לא עוקב אחרי הפורום ויום אחד נגלה שנתננו לו רעיון לקורס נוסף.
@ניקושלה כתב ברעידות מ-100 קמ''ש:
סליחה על השאלה -
כמה זמן זה נורא לסחוב עם תקלה מהסוג הזה?
נורא זה לא, במיוחד בתוך העיר. מאוד לא מומלץ לדחות (אתה תעשה את זה ממילא מתישהו) כי זה לא בטיחותי בכלל וגם מזרז את הבלאי של הצמיגים והמתלים. (פעם היה לי רכב שאכל מיסבים בגלל זה)
וזה עולה כ70 שקל ולוקח 10 דקות בפנצ’ריה.
@אאמממ כתב בלנסר 2008 לא סוחב...:
הרכב לא סוחב בתחילת הנסיעה, החלפתי פלגים, האם ישנה אפשרות שהכבלים של הפלגים לא טובים?
בוודאי!
זה הכיוון הראשון, אם הפלאגים היו ממש גמורים כשהחלפת אותם, סביר מאוד שניזוקו גם החוטי הצתה (לא בכל רכב יש חוטי הצתה וזה לכאורה הסיבה לבלבול בתגובות הקודמות).
להחליף חוטים זה 5 דקות (כמה עולה?..) רק אם אתה מחליף, תחליף אחד אחד כדי שלא יתחלף לך הסדר.
@מיוחד כתב בתקלה באוונסיס 2012:
אם הוא עלה על זה תוך 10 דקות לא חושב שזה היה קשה למי שבמקצוע לעלות על זה, לא מדובר כאן שהוא עלה על איזה משהו גאוני, וגם על כל מוסך רגיל שפותר תקלה במיסב או משהו דומה אתה יכול לומר את זה, והיו מקרים כאלו, ואף אחד לא דרש סכום בגלל הטענה של 30 מוסכים או בגלל ידע.
בהחלט ייתכן ואולי אפילו מסתבר שהוא עשק אותו (וכמו שייתכן גם שלא היה קצר וכנ"ל), אבל כדאי שתדעו שלפעמים קצר בצמה זה מאוד מסובך לאבחן ולתקן ודורש כלים וידע, ובאם זה המקרה והסיבה שהוא עלה על זה מיד זה רק כי יש לו נסיון ספציפי/מומחיות מיוחדת אז המחיר אמנם יקר מאוד אבל לא גניבה.
לא דיברתי באוויר בדיוק כמו שלא הכרעתי שזה מחיר מוצדק!
ובבקשה תחשבו רגע!
פגשתם פעם את התקלה הזאת?
אתם יודעים להסביר לי איך אתם הייתם מאבחנים אותה? (זה אגב באמת היה מקדם אותי)
גם במקרה שיש קצר חלקי בלבד עם התנגדות די גבוהה?
אז אולי כדאי להזהר יותר לפני שמוחקים איש מקצוע שאין לכם מושג מה היושרה שלו וכפי שאני למדתי על בשרי?
כדאי לכם לקרוא כאן חכם לומד מטעיות של אחרים!
ואני בהחלט מעריך את התגובות שלכם שבוודאי הועילו לשואל, באתי רק להוסיף מעט הסתייגות, על התגובות הצודקות שלכם לא חושב שהייתי צריך לחזור.
@הכל-בעזרת-השם כתב באיך אני בודק האם הורידו את הרכב מהכביש?:
כן הייתי נכנס לאיזור אישי ממשלתי לראות האם מופיע ברשיון רכב תנאים והגבלות בהצלחה
נכון!
שם זה אמור להופיע אבל לוקח לזה יום להתעדכן.
@ישראל10 המלצתי לך להכנס לשם כמה שיותר מהר ובמידה ואין רישום הורדה תוריד עותק של הרשיון (אחרי הורדה לא ניתן לעשות את זה), במידה ולמחרת כן תופיע הורדה צור איתי קשר.