דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      נייטרון חפשינ

      נייטרון חפשי

      @נייטרון חפשי
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      3.8k
      נושאים
      63
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • -- כח סוס או מומנט --
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יצחק-רשטונ ענק!!

        שאר נושאים

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        מה דעתכם על הניסאן נוט הזו?
        שברולט אופטרה זה שם פרטי…

        25.PNG

        מדברים רכב

      • מזגן לא מקרר
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @נוסע

        1. חוסר גז, האם הטורים עולים/יורדים כשאתה מפעיל את המדחס (דהיינו לוחץ על A/C)?
        2. רצועת מנוע.
        3. תקלת מדחס/פולי.
        4. פיוז או מה שכתב @איציק-1
        5. וונטה (הרכב מתחמם?)
        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בקשה: חולץ הגה (יש דבר כזה)
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מתלמד-0 ממש לא מעניין, רק רציתי לעזור, לא רוצה לא צריך!

        גמ"חים גמח סליל הגה

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צילפינגים הסמארטפון הוא של מי שצילם את המודעה לא את הרכב.

        מדברים רכב

      • מזגן חימום לא מחמם
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מוטי-56 אין שום קשר ישיר בין רדיאטור החימום לקירור המנוע! רק שהעובדה שהוא סתום מלמדת על הזנחה ושימוש במים רגילים במשך שנים וממילא סיכוי סביר לתקלות בהמשך גם ברדיאטור הרגיל. זה סימן, לא סיבה!
        נסיעה עם רדיאטור חימום סתום לא תגרום שום נזק מלבד הצטננות! (או דילמא דבכה"ג אין בזה משום ‘צינים פחים’ דמאי הוה ליה למעבד)

        @מוטי-56 כתב במזגן חימום לא מחמם:

        השאלה היא האם ברכב הזה יש מעקף מובנה לרדיאטור חימום במקרה והוא סתום

        ???
        מישהו יואיל בטובו להסביר לי על מה מדברים כאן?

        @איציק-1 כתב במזגן חימום לא מחמם:

        באותו העניין אצלי ברכב שאני מדליק מזגן על חום בדקה הראשונה הוא על קור [וזה ממש לא נעים] ולאט לאט הוא מחחמם, זה תקין, או שאפשר לעשות עם זה משהו?

        לא אישי נגדך אבל נראה לי שיש צורך לרענן את העניין כאן בפורום:
        נא לשמור על נושא, אם יש לך עניין אחר להעלות עליך לפתוח נושא חדש, ולכל הפחות להמתין שהנושא ימוצה, ופותה"ש יקבל מענה.

        @גיל כתב במזגן חימום לא מחמם:

        תכף יבקשו ממני מדריך איך עובד גז מזגן.

        יש על זה מדריך מושקע מעל ומעבר מאת @תלת-אופן

        @מוטי-56 כדי לדעת אם התקלה ברדיאטור או בבורר מצבים תדליק את המדחס ותראה אם זה משפיע על הטמפרטורה, אם כן הבעיה בבורר, אם לא אז הרדיאטור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • התקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @זלמן מצטער, לא באתי להתריס או משהו…

        אבל אחרי ששמעתי לעצתך וקראתי שוב טוב מה שכתבת:
        שאלת:

        שמעת פעם על כרית שהתפוצצה למישהו בעקבות הזזה או נפילה?

        עניתי:

        החשמלאי שלי כשנגע בחשמל של כרית אוויר

        חילקת:

        שניכם מדברים על סיכון לפתיחת הכרית בהתעסקות עם החשמל שלה/ניתוק שלה. בדיוק לכן אני מעדיף לא להתעסק עם ניתוק של הקונקטור של הכרית אלא להשאיר אותה מחוברת ומונחת מלמעלה.

        דחיתי:

        כל הוזזה של החוטים עלולה לגרום תקלות וכ"ש אם אתה משאיר את הכרית מחוברת

        והטעם בזה פשוט שאם לא ניתקת את החוט והכרית נפלה אז החיווט עלול להנזק

        עכשיו אתה כותב:

        לא פגשו שנפתח ממכה

        לא הבנתי על מה ממה שכתבתי אתה מגיב כי אני לא כתבתי נפתח ממכה

        וגם:

        תקרא טוב מה טענתי ותראה שלא ענית על זה בכלל.

        אולי תחכים אותי איפה אני טועה בסיכום הכ"כ פשוט הזה

        ובאמת הסיבה שזה איכפת לי היא כי יש בזה סיכון וכשכתבתי להכיר את המציאות לא באתי לרדת עליך חלילה אלא לומר שהסקת המסקנות שלך לשלול סיכון בגלל שלא שמעת על כזה מקרה מקורה בטעות כי היו מקרים אם כי נדירים (גם אני פתחתי יותר מפעם אחת בלי לנתק מצבר) וכמו שבמקרה שכתבתי לא העלית על דעתך שיש סיכון ייתכן גם שהחילוק שלך לא יהיה בר תוקף וזה דבר שקשה לברר כי כו"ע מודו שזה נדיר.

        אגב, כל מוסכניק יודע כלל בטיחות בסיסי שלא נכנסים מתחת לג’ק (ואני מאמין שכל מוסכניק בכל זאת עושה את זה לפעמים) ואני לא שמעתי מעולם על ג’ק עגלה של פנצ’ריות שכשל בפתאומיות.

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @עוד-אחד-שמבין עוד אחד שמבין!

        מדברים רכב

      • החלפת מדחס טויוטה פריוס 2008
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @בןבןבן יש לי את החלק מפירוק, אם אתה רוצה אתה יכול לפנות אלי במייל.
        על העבודה לוקחים איזה 500 שקל ברשמי אבל המדחס עצמו מאוד יקר כי הוא חשמלי (תלת פאזי).
        למיטב זכרוני העבודה ברכב זה מאוד פשוטה. אבל השאלה מה קרה למדחס הקודם, אם זו בעיה חשמלית שהמנוע לא עובד, מילא, אבל אם המדחס נשחק [נטחן] אז כדאי לך לשלם לאיש מקצוע מומחה שיש לו אחריות, כי לפעמים חייבים לעשות ניקוי של המערכת לפני התקנת המדחס החדש (ללא שטיפת המערכת אין אחריות על מדחס חדש).
        0259.PNG

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם יש חשיבות לצבע דבק החשמל המלופף בחוטים השונים?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        אני היום כבר לא משתמש בדבק מאז שיש את המוצר הזה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חניתי, נהג אגד שבר לי מראה, מה עושים?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @א-א תפנה דבר ראשון לחברת הביטוח שלך, כחלק מהשירות הם מטפלים בתביעות ויגישו עבורך תביעה וכו’, גם אם הם לא אבל הם ידריכו אותך מה ואיך לעשות.
        אתה יכול גם לפנות לאגד וכו’
        הסיכוי לקבל את המגיע לך הוא מאוד גדול כי מדובר בחברה שכל הרכבים שלהם מצולמים ואין להם אפשרות לטעון שאין תיעוד (כמובן אם תפנה עכשיו ולא עוד שבועיים) והם גם לא מחפשים צרות בשביל כמה שקלים, זה חלק מהיח"צ שלהם.

        אגב אוטובוס לא אמור להרגיש מכה כזו וייתכן שהוא אפילו לא שם לב

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות משפט תאונה

      • החלפת מדחס
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @איבזה-ידנית בכל רכב המדחס בתוך הרצועה (חוץ מהיברידי וכו’)
        יש על זה סרטון מאוד ברור של כריספיקס, אתה צריך לראות ספציפית ברכב שלך שיש לך גישה להסרת הרצועה, להוצאת ברגי הצנרת והמדחס (בד"כ 2 לצנרת ו4 למדחס) ולשליפה של המדחס החוצה.
        אח"כ תצטרך וואקום ומילוי גז וייתכן שאם תעשה החלפה אצל איש מקצוע הוא יעשה לך מילוי בלי כסף וייתכן שכבר לא יהיה שווה לך את הכאב ראש בשביל חיסכון קטן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שכחתי לכבות פנגו
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        אגב, לדעתי לא מומלץ פנגו אלא רק סלופארק, פנגו מצרפים אותך לכל מיני תכניות בשיטת מצליח בלי לשאול אותך, ועיין בביקורות גוגל ותרווה כעס.

        אני השתמשתי בפנגו פעם אחת ואחרי חצי שנה גיליתי חיוב חדשי של 7 שקל, ברגע שהתלוננתי מיד קיבלתי החזר (טוב, הפעם לא הצליח!) אלא שבחודש הבא שוב חוייבתי וכשהתלוננתי שוב סיימתי סוף סוף את הקשר שלי איתם, לתמיד!

        ועוד משהו - @יראת-שמים , חניה מסתיימת אוטומטית בסוף יום או בתום זמן החניה המקסימלי המותר (בהרבה מקומות מוגבל לשעתיים)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • החלפת משאבת ABS בטויוטה פריוס 2009 בירור
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מרדכי-MC כמו בכל רכב תקלת משאבת ABS עלולה לגרום במקרה הטוב שמערכת ABS לא תעבוד ובמקרה הגרוע שגם הבלמים לא יעבדו.
        משאבת ABS בפריוס היא יחסית יקרה ( כמדומני 400 ומעלה מפירוק) ונחשב אחד החלקים היותר נוטים להתקלקל בפריוס (אולי בגלל שהיא מחזיקה מידי הרבה ק"מ על הכביש, וכמו הסליל הגה ודומיו) והגישה אליה די קשה, גם ברכב אחר עבודת החלפה של ABS עולה כמה מאות ויש צורך אח"כ לנקז אוויר מנוזל הבלם.
        עריכה: מבירור שערכתי משאבה עולה בסביבות 1000 ומעלה לפריוס הישנה ולחדשה כ2500

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קיבלתי דו''ח על טלפון ברמזור במצב עצירה האם כדאי להישפט?
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מאיר כתב בקיבלתי דו''ח על טלפון ברמזור במצב עצירה האם כדאי להישפט?:

        שופט יכול לעשות הכל, אפי’ להדיח ראש ממשלה מכהן… אבל במקרה הזה אין לשופט עילה להעלות את העונש. לענ"ד שילך להישפט וקיימים סיכויים טובים להקלה על העונש.

        ע"פ חוק שופט לא יכול לתת עונש יותר מהמקסימום הקבוע בחוק ובד"כ השוטר כבר עשה את זה, מה ששופט יכול לעשות לראש ממשלה הוא לא ישקיע עליך…
        אז למעשה אין מה להפסיד.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • נורת מצבר שנדלקה
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        תודה על הפירגון!
        ובקשר לערבי, תקלל אותו בכיף… אבל אם יש כאן צפתי שקורא אז אני עדיין ממליץ עליו, לא לטובתו (לא תחונם!) אלא לטובתך, יש לי הרבה נסיון איתו והוא מקצוען! אמין וישר וזול ולצערי איני לא מכיר אף יהודי באיזור שמתחרה איתו.
        מטעות אחת בין קורולה 2008 ל2007 לא הייתי חותך.
        הוא עושה גם חילוצים ומפתחות, (מפתחות יש גם אצל טמבור סבן).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מקום המשפט שם הרשע (?)
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מרכז משתתף בצערך, אבל ידוע שהשופטים לוקחים נתונים נוספים בחשבון, למשל, מראה יהודי מידי מהווה סבירות גבוהה שהוא מנסה להרוויח כסף כי כידוע יהודים הם חמדנים…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • טעינה ופריקה סוללות היברידי פריוס בירור
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @דוד-המומחה כתב בטעינה ופריקה סוללות היברידי פריוס בירור:

        @נייטרון-חפשי
        אני אעדכן אזה פיצוץ זה עושה אל תדאג ככה לומדים !!

        מקווה בשבילך שלא תדע איזה פיצוץ זה עושה כי היו אנשים שראו אבל כבר לא יכלו לעדכן…
        ככה, לא לומדים!
        אתה חושב שזה משחק שאפשר לשחק בו בלי שום ידע מוקדם (אולי אתה גם בעד לנהוג בלי ללמוד ואז ללמוד מהנסיון?) אתה בטוח שאם לא יצליח מקסימום ילך הסוללה, אז לפני שאתה משחק תפתח עיתונים ותראה קצת תמונות מה קורה כשסוללות לתיום מתפוצצות, לדעתי יצא לך לגמרי החשק לראות את זה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • התייעצות בנושא אשמה בתאונה: אוטובוס שסטה לנתיב, סטייה לנתיב נגדי ומפגש עם אופנוע
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @אליהו-הת-ח למה זה קשור אליך?

        @מיכלין-שמאי-רכב כתב בהתייעצות בנושא אשמה בתאונה: אוטובוס שסטה לנתיב, סטייה לנתיב נגדי ומפגש עם אופנוע:

        על זה שקטנוע נכנס בך אתה פטור מלשלם. אסור לעקוף מעבר לקו הפרדה רצוף.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מנורת כריות אויר נדלקת
        נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @מוטי-56 כתב במנורת כריות אויר נדלקת:

        עלה 100 ש"ח שכר לימוד

        אני חושב שמגיע גם @הכל-בעזרת-השם שכר לימוד, זה לא אשמתו שלא הקשבת.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 10
      • 11
      • 12
      • 13
      • 14
      • 125
      • 126
      • 12 / 126
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום