דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1
    • מולטימדיה של ניפון נעולה?

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      1k צפיות
      מיישהמ
      @אלוף-העולם-1 כתב במולטימדיה של ניפון נעולה?: @ביתשמשניק @מיישה תמיד חיכה ל @פייבל-אשרינו … לא זכיתי להכיר, אבל מסתמא אשמח…
    • 6 הצבעות
      44 פוסטים
      969 צפיות
      חובק עולםח
      @נהגבו-ס ;לא כל אחד שצופה גם מצביע
    • מאזדה 3 למכירה

      לוח יד2
      9
      3
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      254 צפיות
      אריאל קמחיא
      @דוד-אריאל כתב במאזדה 3 למכירה: מעדכן מחיר ל-12,500 ש"ח. Spoiler תשנה את המודעה הראשית בעריכה
    • שינוי בין חסימות מולטימדיה

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      45
      0 הצבעות
      45 פוסטים
      3k צפיות
      א
      @קצתיודע בית שמש
    • מחפש כרית לתמיכה בגב תחתון

      הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      32
      3 הצבעות
      32 פוסטים
      1k צפיות
      ב
      מקפיץ… https://www.temu.com/il/1-יחידת-כרית-מושב-אוניברסלית-לכל-עונה-לרכב-כרית-מושב-שחורה-ומגניבה-לסדאן-כרית-מושב-סרוגה-אפורה-ל-suv-כרית-מושב-ביתית-כחולה-כרית-מושב--בצבע-יין-אדום-g-606046944894682.html?_oak_mp_inf=ENq9%2BOak5okBGiA3YWEzNTBmODQwNTA0MDFkYjQ3MzU0YjRhYTljMGM5NCD87OrU7jM%3D&top_gallery_url=https%3A%2F%2Fimg.kwcdn.com%2Fproduct%2Ffancy%2F3cc5972b-0ac5-4c79-acec-15fe15150013.jpg&spec_gallery_id=32777769921&refer_page_sn=10009&freesia_scene=2&_oak_freesia_scene=2&_oak_rec_ext_1=NDQ3OA&_oak_gallery_order=1402073330%2C1073163928%2C985959735%2C328489278%2C175588302&search_key=כרית למושב נהג רכב&refer_page_el_sn=200049&ab_scene=1&enable_vqr=0&_x_sessn_id=d1ellob0a1&refer_page_name=search_result&refer_page_id=10009_1782052434306_ze7wflu2j1 מישהו מכיר? או משהו אחר מומלץ?
    • פורד קוגה

      עסקאות רכב
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      30 צפיות
      אין תגובות
    • איפה מומלץ לקנות רכב?

      עסקאות רכב
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      209 צפיות
      ח
      @אביק כתב באיפה מומלץ לקנות רכב?: ש סוכנים מהסוג הזה יש, וגם כאן בפורום דובר על זה הם לוקחים עמלה כ 3 אש’‘ח הייתי מעדיף ללכת עם חבר ולשלם לו 500 שח ססמלי אבל לא לכ’‘א יש כזה חבר… אישית עזרתי לכמה חברים בעבר בתשלום סמלי (שניים מהם עם אותו רכב עד היום מרוצים ב’'ה)
    • 40 הצבעות
      167 פוסטים
      12k צפיות
      טוסוןט
      @תודה-לבורא-עולם-0 אתה יכול לקנות גם בוכנה אחת, ולהתחבר למצת אין תח"י קישור כרגע, אבל אמור להיות בסיפא של המדריך
    • 22 הצבעות
      12 פוסטים
      12k צפיות
      ש
      @שרולצ-ה כתב במאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!: המערכת TS10 הזאת מקורית ? מעדכן לטובת הכלל: המלצתי למישהו להזמין את המערכת מהקישור הנ"ל (שכבר לא זמין) והגיע מעטפה ריקה, לדעתי מומלץ להזמין בקצת יותר יקר ממוכר/קישור מוכר, ולא להסתבך עם החזר מאליאקספרס, בפרט במקרים שנדרש לשלם מס על מעטפה ריקה.
    • טויוטה יאריס מעל המחירון

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      76 צפיות
      י
      @גם-כן הונדה ג’אז סוזוקי סוויפט/ספלאש סוזוקי איגניס (החדשות יותר) מאזדה 2 (קצת יותר זללנית) מיצובישי אטראז’ וכל מכונית מיני יפנית שהיא לא טויוטה…
    • 30 הצבעות
      25 פוסטים
      604 צפיות
      I
      הדיונים כאן יפים מאוד, אבל אם נסתכל בשטח המציאות היא קצת אחרת למשל הרכב החשמלי הנמכר בישראל BYD אטו 3 עלה בסביבות 170 אל"ש, והנה הגיע הדגם החדש אטו 3 איבו עם סוללה יותר גדולה ושדרוגים רבים, והוא נמכר סביב 155 אל"ש, ירידה יפה של בערך 15 אל"ש. (למה זה ירד? עיינו כאן) וזה לפני שהגענו לסוללות הסוליד סטייט, שבטעינה מהירה של 7 דק תקבלו טווח של 900 קמ, ברור שהסוללות האלו לא יגיעו מחר, אבל כדאי לחשוב על זה, כי כשהם יגיעו שוק היד שנייה יוצף ברכבים חשמליים - והמחיר כמובן ירד.
    • 4 הצבעות
      130 פוסטים
      94k צפיות
      פייבל אשרינופ
      @TCRVO כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.: ג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה ממבוטחים לא שמענו תלונות מכאלו שעברו תאונה? תמיד אני יודע שעדיף דרך סוכן שיעבוד בשבילך ולא תצטרך לריב עם החברה כאן זה אחרת?
    • הבהוב פנסים וצופר בנעילה/פתיחה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      95 צפיות
      פייבל אשרינופ
      @גיל כתב בהבהוב פנסים וצופר בנעילה/פתיחה: זה קורה כשמתחברים ישירות למנוע בדלת במקום למערכת מרכזית @פייבל-אשרינו כתב בהבהוב פנסים וצופר בנעילה/פתיחה: הוא התקין את זה בתוך הדלת
    • נטפרי לוייז

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      1k צפיות
      קורולה אברכיםק
      @סופרמומחה כן
    • מה אומרים על איוניק

      עסקאות רכב
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      59 צפיות
      חובק עולםח
      @עוד-אחד-שמבין איוניק מול פריאוס / אוריס.? פריאוס/ אוריס!!! ונסביר: לאיוניק גיר רובוטי דו מצמדי יקר לתחזוקה. ומנוע שלא שורד הכי טוב בק"מ גבוה. לעומת זאת הגיר של הטויוטות מעולה. שורדות היטב בק"מ גבוה. וסחירות לאורך זמן.
    • איתוראן, שבת, ומה שביניהם.

      שאר נושאים
      1
      10 הצבעות
      1 פוסטים
      678 צפיות
      אין תגובות
    • איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      469 צפיות
      חובק עולםח
      @הלוך-ונסוע ממש לא. וד"ל
    • הפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה

      שאר נושאים
      16
      4 הצבעות
      16 פוסטים
      2k צפיות
      מיכאלושמ
      @נייטרון-חפשי כתב בהפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה: איפה בארץ? @87878787 כתב בהפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה: הרכב באיזור בית שמש
    • נוזל שמשות מקורי? המלצה חמה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      6
      1 הצבעות
      6 פוסטים
      147 צפיות
      חובק עולםח
      לי עולה שני ליטר 6 שקל ומחזיק לי לחודשים רבים. רק את העצבים לחפש בקבוק כדי למלאות זה שווה
    • ניקוי פילטר מזגן

      הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      75
      0 הצבעות
      75 פוסטים
      4k צפיות
      ג
      @יראת-שמים כתב בניקוי פילטר מזגן: מאיפה יעוף? מפתח בית הפילטר. אתה משאיר את המכסה של הפילטר פתוח? נכון. ובכה"ג צריך יניקת אויר מבפנים או בחוץ? לא נפק"מ גדולה. עם רימון ריח עושים את אותה הפעולה בדיוק, ואז עובדים עם סירוקלציה סגורה (יניקה פנימית) אבל זה בעיקר כדי שהחומר ישאר לכוד וימשיך לרוץ בצנרת. לכלוכים שנמצאים בבית הפילטר ופנימה מעט יותר מכדי שידו מגעת, ומה שבסמוך למאייד - בהחלט אמורים לצאת בצורה הזו. ובעיניי ראיתי לא פעם.

    83

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.9k

    פוסטים