דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • השכרת רכב 9 מקומות לביה"ז

      שאר נושאים
      18
      0 הצבעות
      18 פוסטים
      1k צפיות
      מאירמ
      @ez058 כתב בהשכרת רכב 9 מקומות לביה"ז: באלבר ירושלים באלבר בכל הארץ. עשה לי מחיר זול גם באלבר נתיבות
    • מכירת קשקאי טרייד אין

      עסקאות רכב
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      79 צפיות
      מאירמ
      @הבל-הבלים-הכל כתב במכירת קשקאי טרייד אין: אני מנסה ללא הצלחה למכור את הקשקאי 2020 1.3 טורבו שלי ללא הצלחה חשבתי אולי לעשות טרייד אין המליצו לי לחפש מישהו שקונה רכב יד ראשונה כי אז מביאים מחירון מלא רציתי לדעת האם זה נכון? ובכל מקרה איפה יביאו לי תמורה למחיר בלי לעקוץ אותי במכירה של הרכב השני מהו הרכב שאליו אתה מעוניין להשתדרג?
    • רכישת רכב מכונס נכסים

      לוח יד2
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      116 צפיות
      Y
      @מתלמד-0 כתב ברכישת רכב מכונס נכסים: מה זאת אומרת? אם הוא קונה בחזרה הוא בעצם משלם את החוב שלו. אם הוא היה חייב סכום גבוה ולכן עיקלו לו את האוטו, כדי לקבל אותו בחזרה הוא צריך לשלם את כל החוב כולל ריבית הצמדה ודמי טיפול וכו’ וכשהוא קונה את האוטו הוא משלם רק כמה שהאוטו עלה במכרז שזה הרבה פעמים הרבה פחות מהמחירון, והחוב שלו נמחק (לא יודע אם לגמרי או לפי מחירון)
    • 0 הצבעות
      18 פוסטים
      274 צפיות
      8
      אתם צודקים במאה אחוז רק שהקונה חישבן שהחשש שהרכב אכן היה המשרד שלו לא מרגיע אותו בהתחשב בזה שאין עוד דרך לבדוק ברכב ההוא יחפים והדרך היחידה הראתה נסיעה של 20 קמ’‘ש בכל מאה שלושים שנסע שבהיתחשב בשנה זה גם היה ק’‘מ נמוך תוסיף שזה מסוחר לא מוכר תוסיף כל מיני דברים של בלאי שראינו שהיו קצת מתמיהים ביחס לק’'מ ולהוציא עם כללהחשש הזה שלושים אלף זה היה קשוח
    • קנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומה

      עסקאות רכב
      39
      0 הצבעות
      39 פוסטים
      513 צפיות
      טרנטעט
      @חובק-עולם Spoiler ממש נהניתי מהפירוט, סוף סוך הבנתי בבהירות יתר מי נגד מי ברנו ודומיו
    • אשמח לשמוע חוות דעת על הונדה גאז

      עסקאות רכב
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      60 צפיות
      ח
      @shmuelk כתב באשמח לשמוע חוות דעת על הונדה גאז: הוונטות? יש שני מאווררים בחזית המנוע, אחד לקירור הרדיאטור ואחד לקירור המזגן צריך להפעיל מזגן ולראות שנדלקת ונטה, אח’‘כ לכבות מזגן ולעמוד כמה דק’ שיתחמם ותידלק הוונטה של המנוע
    • 0 הצבעות
      24 פוסטים
      890 צפיות
      שלמה א 0ש
      @מאיר-ג לא באתי לכיוון הזה אלא לכיוון השני , שלאשתי מציק העור בספה אפילו בבית
    • 7 הצבעות
      12 פוסטים
      369 צפיות
      ב
      מי שצריך להשקיע כל כך הרבה בגימיקים כנראה בא לכסות על העיקר…
    • תאונה ברכב שכור

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      10
      1 הצבעות
      10 פוסטים
      889 צפיות
      טוסוןט
      @יוני אם היה באונס, (סוגייה דשני קדרים לדוג’, אני לא מונח בסוגייות כל כך) זה נושא לדיין, אני רק מעלה צדדים שואל חייב באונסין ולא היה ברור אם הוא שוכר או ‘שואל’
    • 40 הצבעות
      28 פוסטים
      4k צפיות
      א.שובקסא
      @מיישה בפורום xda ראיתי שהצליחו להתקין אפליקציות ולמחוק אפליקציות עם איזה פריצה מסויימת על הדגמים הקודמים שלהם אולי זה יעבוד גם על הדגם החדש של mg?
    • יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      26
      0 הצבעות
      26 פוסטים
      193 צפיות
      ח
      @87878787 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס: גיר פחות אמין קשה לי להאמין שגיר פלנטרי של פעם יהיה פחות אמין מגיר רציף של ורסו שהוא רגיש… אגב מה זה לא להשתולל, לנסוע כמו צב? ואם אני קצת ממהר?
    • SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      47
      1 הצבעות
      47 פוסטים
      406 צפיות
      8
      בפריוס שמונה יש שם כמו תיבת פיוסים קטנה עם ריילי כחול בודד שעם שני ברגי עשר מחובר וקל להוציא אותו אבל מדור שלש יש באמת יותר עבודה עד לאוריס ששם עשו לנו חיים קלים וזה גישה כמו ברוב הרכבים
    • החלפת תאים בסוללה יונדאי איוניק

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      235 צפיות
      8
      הצלחתי להשיג אותו והוא אמר לי שאין לו במלאי כרגע מקורי של טויוטה רק חליפי… ולגבי היונדאי הסוללות ממש יקרות מבעס… מה שכן הוא אמר לי שהם ליתיום וכן שוב לדעתו להחליף קבוצת תאים אבל אני לא יודע אז רק אומר את האינפורמציה שלו אני יכול להחליף את בקבוצת תאים אם תרצה אבל אני לא יכול לדעת אם זה מומלץ כי הליתיום באת הרבה יותר אמינים ולמעונינים יש לי סוללות של טויוטה מקוריות במצב טוב במחירים שפויים א
    • דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים

      מדברים רכב
      41
      2 הצבעות
      41 פוסטים
      906 צפיות
      ח
      @בבציק כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים: אשמח לדעת מה קורה במדינות העולם. בגרמניה מחמירים יותר, אבל אגרת הרישוי מופחתת ותדירות הטסטים פחותה מאשר שנה אלא כל שנתיים אם אני זוכר נכון
    • קניית רכב מסחרי

      עסקאות רכב
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      114 צפיות
      צילפינגיםצ
      @טוסון כתב בקניית רכב מסחרי: @צילפינגים זה לא אותו מנוע כמו שלך? שלי זה 1.5 ליטר הטראפיק זה 2 ליטר וגם מנוע אחר לא רק נפח שונה
    • עזרה: שימוש בשיקוף מסך

      לא נפתר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      481 צפיות
      אין תגובות
    • הסוף לעושק החניונים:

      שאר נושאים
      9
      4 הצבעות
      9 פוסטים
      4k צפיות
      מ
      @חיים-ברזל מדינת ישראחלם
    • מוסך לבדיקת רכב בפתח תקווה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      36 צפיות
      טוסוןט
      @חיים-111 לפני 8 חודשים מישהו גם חיפש מוסך לבדוק גרנדיס בפ"ת וגם אז לא ענו לו יש לך את דימה בבני ברק, שהומלץ כמה פעמים ע"י מומחי הפורום הגדולים (לא מכיר אישית) https://rechavimzelaze.ovh/post/102127 https://rechavimzelaze.ovh/post/3570
    • 0 הצבעות
      4 פוסטים
      1k צפיות
      טוסוןט
      @sh7635156 כתב בדרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו: @אלעזר-3 תסביר… EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית: לרכבים חדישים רכבים שיש בהם מסך מובנה שמיועד לחיבור לסמארטפון, יש פתרון בשם “קופסת אנדרואיד” שבעצם נותן את הפונקציה של חיבור סמארטפון. המעלה בזה היא שזה ללא התקנה ופשוט לחבר ולהפעיל, החסרון הוא שזה יופיע על גבי המסך הקיים שיש ברכב שהוא בדרך כלל קטן ופחות איכותי ממערכת חדשה. לא כדאי לקנות את הזולים, הם לא שווים כלום. זה מה שמומלץ מניסיון [המחיר שלו משתנה כל הזמן] עיין שם (תלחץ על הטקסט הכחול)
    • 16 הצבעות
      17 פוסטים
      555 צפיות
      מ
      Spoiler @מאיר כן הגיון של אנשים שנולדו שם לפני 60 שנה ועדיין לא קלטו שזה עיר (שגם הולכת להיות עיר ענקית) אני דיי בטוח שיום אחד זה ישתנה אבל גם עכשיו זה מציק ובפרט הדוגמה שהבאת שזה נטול כל הגיון. גם בכפר לא היו עושים ככה. אם כבר דיברת על שדרות ויצמן אני לא מבין מה זה הגובה המטורף של הבאמפרים שם אני הגעתי מב"ב וכשאני רואה שטח לא מנוצל אני ממש לא מרגיש טוב יש לך רעיון איך לנער ולעורר שם כמה אנשים ברחתי מב"ב לא בשביל להיתקע בפקקים שוב (גם אם זה לא ברמה של פקקי ב"ב עדיין זה מציק דווקא בגלל שזה לא ב"ב-ויש מה לעשות)

    30

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    131.9k

    פוסטים