דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1
    • צבע בתנור-עלות

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      5
      2 הצבעות
      5 פוסטים
      1k צפיות
      ת
      @אין-עוד-מלבדו-0 כתב בצבע בתנור-עלות: 900 לחלק אצל יהודי ממוצע @טוסון כתב שעשה פחחות כללית, כשזה חלק מעבודה על כמה חלקים יכול לעלות 500 וגם פחות…
    • מה עושים עם המכס

      הועבר שאר נושאים
      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      5k צפיות
      א
      @קורולה-אברכים צילומסך בדיוק כמו שלך, עלה אצלי זמן רב, עד שפניתי לhttps://forms.moc.gov.il/f/PublicInquiries וקיבלתי תשובה שיש בעיית ייבוא לאוקי טוקי הזה. ביקשתי החזר מאלי-אקספרס, וקיבלתי. היום ביקשתי והיום קיבלתי.
    • כרטיס זיכרון

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      492 צפיות
      סאנגיונגס
      אני יש לי מצלמת דרך עם כרטיס רגיל ומשום מה עובד חלק
    • 35 הצבעות
      52 פוסטים
      7k צפיות
      ח
      יש לי מנוי פסקל כבר 20 שנה, והוא אבד איכשהו בהחלפת רכבים. בתחילה הכל זרם, אבל לאחרונה קיבלתי מהם מכתב אזהרה שאם אסע בלי הפסקל יחייבו אותי בתעריף רגיל.
    • 0 הצבעות
      4 פוסטים
      71 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @אליהו-7 כתב בהגז במזגן דלף תוך חודש, איך ממשיכים מפה??: יש תקלה נפוצה בפריוס 2008 של דליפת גז מהמאייד כלומר היחידה הפנימית שנמצאת מתחת לדשבורד יתכן מאד שזה משם, ואת זה לא רואים מבחוץ. זו תקלה נפוצה בכל רכב עם ק"מ גבוה מאוד עד גבוה מאוד-מאוד, (חצי מה’תקלות הנפוצות’ בפריוס נובעות מהתקלה שנקראת ק"מ גבוה) אבל הדרך לאבחן את זה היא בעיקר ע"י ששוללים את כל האופציות האחרות, ניתן גם להריח את הגז שדולף. בקשר להחלפת מאייד, עשיתי את זה פעם אחת וזו עבודה משוגעת, אבל עדיין אשמח לעשות את זה בכ2,500 או קצת יותר.
    • בעיה במזגן ניסאן סנטרה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      68 צפיות
      ח
      מצטרף להמלצה, לבדוק גז לכאורה כיוון טוב ראה פה https://rechavimzelaze.ovh/topic/9271/מזגן-מקרר-רק-מצד-אחד…-%D7%94%D7%99%D7%AA%D7%9B%D7%9F
    • מה קרה לפורום? | 502 Bad Gateway nginx/1.28.0

      הצעות יעול
      6
      3 הצבעות
      6 פוסטים
      1k צפיות
      ט
      רק מעדכן שמאז המשתמש ה3000 (@ישראל f) נוספו עוד כמה רק היום (@גם-כן @naftali887 @ari12 @רכב-זה-בית @אלעזר-א ) ברוכים הבאים לכולם!!! ישר כח ענקקק לכל אחד מהחברים בפורום היפה הזה כי רק בזכות השותפות של כולם זה הפך להיות הפורום לרכבים במגזר החרדי וכמובן תודה לחברי הסיירת, המגיהים, וכל העוסקים במלאכה ומעל כולם למנהל היקר @מאיר שעוד בתחילת הדרך כשהפורום מנה עשרות ואח"כ מאות בודדות האמין בו ועשה הכל על מנת שזה יגיע למקום הזה המשך הצלחה רבה לכולם
    • חידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.

      שאר נושאים
      33
      6 הצבעות
      33 פוסטים
      2k צפיות
      שלמהש
      Spoiler @מאיר כתב בחידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.: הפרס הוא טיפול עשרת’לפים אצל שלמה בחינם עם פריסה ל4 תשלומים… @מאיר @גיל מישהו אמר י.מ.פ?
    • 0 הצבעות
      14 פוסטים
      228 צפיות
      8
      איפה אתה בארץ אם אתה באיזור בית שמש יש לי חבר שהוא גם מכונאי ויש לו פרס מקצועי הוא יעור לך בשמחה לדעתי ( בתשלום סמלי אני מניח זה הפרנסה שלו בסוף…)
    • התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט

      עסקאות רכב
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      174 צפיות
      8
      זה רכב מומלץ גם במק כזה הוא הגיע בהשכרה אצלי ל440 קמ עובד מצוין ומנוע שלו עם החלפה יכול לעלות בין אלפים לארבע אלף כך שאם אתה רוצה לטווח ארוך זה בסדר כמובן בהנחה שהרכב עצמו טוב ויתקין וזה אפשר לדעת רק בבדיקה אצל מישהו שמבין מומלץ מאוד אם מחשב רכב מקצועי ולא פשוט מניסיון ארוך שגרם לי להשקיע בחשב של שש אלף שקל כי אחרת לא הביתי יכול לסמוך על התוצאה שלו
    • כיסוי לידית הילוכים - ייעצר במכס?

      שאר נושאים
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      7k צפיות
      י
      שכוייעח לכולם היום הגיע ללא שום תקלות.
    • מולטימדיה של ניפון נעולה?

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      1k צפיות
      מיישהמ
      @אלוף-העולם-1 כתב במולטימדיה של ניפון נעולה?: @ביתשמשניק @מיישה תמיד חיכה ל @פייבל-אשרינו … לא זכיתי להכיר, אבל מסתמא אשמח…
    • 6 הצבעות
      44 פוסטים
      965 צפיות
      חובק עולםח
      @נהגבו-ס ;לא כל אחד שצופה גם מצביע
    • מאזדה 3 למכירה

      לוח יד2
      9
      3
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      253 צפיות
      אריאל קמחיא
      @דוד-אריאל כתב במאזדה 3 למכירה: מעדכן מחיר ל-12,500 ש"ח. Spoiler תשנה את המודעה הראשית בעריכה
    • שינוי בין חסימות מולטימדיה

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      45
      0 הצבעות
      45 פוסטים
      3k צפיות
      א
      @קצתיודע בית שמש
    • מחפש כרית לתמיכה בגב תחתון

      הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      32
      3 הצבעות
      32 פוסטים
      1k צפיות
      ב
      מקפיץ… https://www.temu.com/il/1-יחידת-כרית-מושב-אוניברסלית-לכל-עונה-לרכב-כרית-מושב-שחורה-ומגניבה-לסדאן-כרית-מושב-סרוגה-אפורה-ל-suv-כרית-מושב-ביתית-כחולה-כרית-מושב--בצבע-יין-אדום-g-606046944894682.html?_oak_mp_inf=ENq9%2BOak5okBGiA3YWEzNTBmODQwNTA0MDFkYjQ3MzU0YjRhYTljMGM5NCD87OrU7jM%3D&top_gallery_url=https%3A%2F%2Fimg.kwcdn.com%2Fproduct%2Ffancy%2F3cc5972b-0ac5-4c79-acec-15fe15150013.jpg&spec_gallery_id=32777769921&refer_page_sn=10009&freesia_scene=2&_oak_freesia_scene=2&_oak_rec_ext_1=NDQ3OA&_oak_gallery_order=1402073330%2C1073163928%2C985959735%2C328489278%2C175588302&search_key=כרית למושב נהג רכב&refer_page_el_sn=200049&ab_scene=1&enable_vqr=0&_x_sessn_id=d1ellob0a1&refer_page_name=search_result&refer_page_id=10009_1782052434306_ze7wflu2j1 מישהו מכיר? או משהו אחר מומלץ?
    • פורד קוגה

      עסקאות רכב
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      30 צפיות
      אין תגובות
    • איפה מומלץ לקנות רכב?

      עסקאות רכב
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      208 צפיות
      ח
      @אביק כתב באיפה מומלץ לקנות רכב?: ש סוכנים מהסוג הזה יש, וגם כאן בפורום דובר על זה הם לוקחים עמלה כ 3 אש’‘ח הייתי מעדיף ללכת עם חבר ולשלם לו 500 שח ססמלי אבל לא לכ’‘א יש כזה חבר… אישית עזרתי לכמה חברים בעבר בתשלום סמלי (שניים מהם עם אותו רכב עד היום מרוצים ב’'ה)
    • 40 הצבעות
      167 פוסטים
      12k צפיות
      טוסוןט
      @תודה-לבורא-עולם-0 אתה יכול לקנות גם בוכנה אחת, ולהתחבר למצת אין תח"י קישור כרגע, אבל אמור להיות בסיפא של המדריך
    • 22 הצבעות
      12 פוסטים
      12k צפיות
      ש
      @שרולצ-ה כתב במאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!: המערכת TS10 הזאת מקורית ? מעדכן לטובת הכלל: המלצתי למישהו להזמין את המערכת מהקישור הנ"ל (שכבר לא זמין) והגיע מעטפה ריקה, לדעתי מומלץ להזמין בקצת יותר יקר ממוכר/קישור מוכר, ולא להסתבך עם החזר מאליאקספרס, בפרט במקרים שנדרש לשלם מס על מעטפה ריקה.

    20

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.8k

    פוסטים