@ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
שלום לכל חו"ר הפורום
קודם כל, כמשתמש חדש, אני חייב לציין את רמת המקצועיות, הידע הרחב והרצון של החברים כאן לעזור לכל אחד ואחד הם פשוט יוצאי דופן.
ואני חייב לציין את השאלה המושלמת שלך, עם על הפרטים והצדדים, ממש עושה חשק לענות.
אני נמצא כרגע בצומת דרכים ומחפש לשמוע מבעלי ניסיון. אני מחפש לשדרג לרכב של 7 מקומות, וכידוע, השוק של הרכבים בקטגוריה הזו די יקר או מציע רכבים שחוקים מאוד בתקציב שאני יכול להוציא (20\30 אל"ש)
ובחודש זה ספציפית המצב עוד הרבה יותר גרוע… “חודש הרכב” של האברכים.
האם זה משתלם כלכלית? האם השוק של ה-7 מקומות הידניים באמת מציע מציאות שוות ומחירים משמעותית יותר נמוכים, או שההיצע כל כך קטן שזה לא שווה את המאמץ של הטסט?
כמו שפירטו לך, בוודאות כן.
חווית הנהיגה ביום-יום: איך זה מרגיש לעבור מאוטומט לידני,(אין לי היכרות בכלל עם נהיגה בידני,אבל דווקא נראה לי שאני יתחבר לחויה של להרגיש את החלק הטכני בנהיגה)
כמעט כל מי שפגשתי עם ידני מצהיר שהוא לא יעזוב את זה כל עוד תהיה לו ברירה, רק בגלל החווית נהיגה.
חיסכון בדלק: האם ההבדל בין ידני לאוטומט ממש מורגש בצריכת הדלק?
חד משמעית, בגדול. כמובן רק אחרי שתלמד לעבוד איתו כמו שצריך.