@שיפקה לא הכל נקבע לפי צריכת דלק
אני ממליץ שכשהעניין יהיה רלוונטי תפתח שרשור ותתייעץ על הכל בצורה מסודרת
Spoiler
כמובן שלהוציא רישיון על ידני זה עשוי להיות נחמד מאוד, אבל למה לחכות לחצי שנה?
תנצל את זה שאתה זוכר עדיין איך נוהגים בטסט
@יוני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
@עוד-אחד-שמבין כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
[image: 1782194301399-fe306771-b064-48c2-ab91-05f578b16c52-image.png]
מוכנה להקיף את כדור הארץ לפחות עוד 4-5 סיבובים
אני מבין שהוא כבר הקיף את כדור הארץ לפחות פעם אחת…
ההיקף של כדור הארץ הוא כ40,000 קילומטר. כך שלעת עתה הוא הקיף 8 פעמים.
@יצחק-רשטונ כתב בדרייבר -קילומטראז' גבוה:
סתם מסקרן אותי
דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אות נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ?
ודאי שלא
אף אחד לא ייקח אותו, אז הוא יוריד מאד את המחיר בשביל זה
@שיש כתב במחפש מורה נהיגה טוב ומקצועי בבני ברק:
@Klonimoos לגבי ראובן קדם הוא סבלני ונוח? ועד כמה הוא יכול לתקתק ולא למרוח? אני צריך מישהו מאוד נוח לאבא שלי שכבר בן 50 וגם מישהו שיתקתק לו…
בפשטות זה האיש המתאים.
0522535170
לגבי למרוח? אינני יודע, אך הוא לא ישחרר מישהו שלדעתו לא מספיק מונח.
אבל הוא סופר מקצוען וזקן שלא מתעסק כל היום בטלפון, ממש מכור לעבודה.
דודי סופר סוכנות ביטוח, רק אם אתה מתכנן לפנות אליהם (או כל אחד אחר מהפורום) מומלץ מאוד לסוכן הזה ספציפית וכמובן רק אחרי הצעות שונות…
אריה בלום - 0504141552
@ישראל-f
מניסיון שלי (ויש לי ניסיון בעניין)
לעצמך לכאורה שווה
למסחר (קרי לקנות לטפל ולמכור)
אין כאן בשר כמעט,
זה מאד משנה באיזה מכירה קנית אם תרחיב אוכל לתת לך מיקוד (וכן איזה מגרש הרכב נמצא)
@שי-וי כתב
השאלה הגדולה מה אכפת לך?
זה בדיוק שאלתי, אם אין בעייה וזה רק עניין של נורה, אז אני זורם אלאה.
אני מאפס אותה בשנייה, והצריכת דלק לא השתנה אצלי.
@קצתיודע כתב בעדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות:
@Israel-Meir מה זה משנה בכל מקרה הנגישות נופלת אחרי הפעלה מחדש (אמיתי, לא מצב שינה)
אתה בדקת את זה?