כמה נקודות על המורה שלי, ובכללי.
כשהמורה צייר לי על לוח איך עובד העברת הילוך והפעולה של הקלאצ’ המכניקה הפכה להרבה יותר נכונה,
אותו דבר שהוא צייר לי על הלוח צורת השתלבות לנתיב מהיר, קו מקווקו עבה בין נתיבים, פניות מדו לדו וכדו’, 22 23, זה הפך להרבה יותר חי ומובן.
אצלי הוא יצא פעם ב- להביא משהו מהבית, א. זה לא היה על חשבון הזמן. ב. זה נתן כזה ריענון באמצע שיעור ושיחזור המאורעות האחרונים.
ספציפית המורה הזה ידע לעבוד איתי בדיוק על מה שהתקשיתי ובצורה שאני יבין אותה,
גם כשלא עברתי טסט הוא נתן לי להרגיש ממש טוב ויש משהו שצריך לתקן אם צריך.
למי שמעוניין, יחיאל לסרי - מורה ידני, ירושלים.