דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • 1 הצבעות
      144 פוסטים
      80k צפיות
      ש
      @גיל הבנתי ביותר, אבל כשאני רוצה להגיד על אחד שהוא כבר ברשימה על איזה פרט שהוא לא טוב איך נעשה את זה (אם זה היה מחולק לקטגוריות שכל אחד מצביע, עם הזמן היה לנו אינדיקציה הרבה יותר טובה) ותודה על כל הרשימה
    • 11 הצבעות
      11 פוסטים
      261 צפיות
      E
      @מאיר כתב בגדולה יותר, מפוארת יותר וזולה יותר: אקספנג +P7 מושקת בישראל: אגב, הנוסעים מאחור יכולים להזיז את המושב הקדמי בלחיצת כפתור ולצאת בנוחיות רבה, אך זה עובד גם כאשר יושב עליו אדם. במילים אחרות, הורים לילדים קטנים עלולים לגלות מהר מאוד מי באמת שולט במרווח הרגליים… יש את השטות הזו גם בצ’רי טיגו 8 רעיון טוב הבאת…
    • 0 הצבעות
      4 פוסטים
      207 צפיות
      טוסוןט
      @צילפינגים אם אני מחליף אז זה אפשרי להתקין מצלמה? אתה החלפת? זה נותן לך את כל המידע על צריכת דלק ושו"ת במערכת החדשה?
    • מולטימדיה להונדה גאז 2005

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      92 צפיות
      מ
      @EBA כתב במולטימדיה להונדה גאז 2005: בכל מקרה לא נהוג לכתוב מחירים בפורום לא הכרתי את הכלל הזה אבל יש הגיון בזה תודה על הארה
    • 17 הצבעות
      35 פוסטים
      14k צפיות
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה

      רישיון נהיגה
      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      392 צפיות
      ש
      @יחצ-המקצוען תראו הספר לא מעודכן, תודה על הבשורה!!! אני לא יכול להצביע הציבור לא נתן לי עדיין מספיק מוניטין (נהג חדש)
    • 0 הצבעות
      17 פוסטים
      166 צפיות
      EBAE
      @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות: שלום לכל חו"ר הפורום קודם כל, כמשתמש חדש, אני חייב לציין את רמת המקצועיות, הידע הרחב והרצון של החברים כאן לעזור לכל אחד ואחד הם פשוט יוצאי דופן. ואני חייב לציין את השאלה המושלמת שלך, עם על הפרטים והצדדים, ממש עושה חשק לענות. אני נמצא כרגע בצומת דרכים ומחפש לשמוע מבעלי ניסיון. אני מחפש לשדרג לרכב של 7 מקומות, וכידוע, השוק של הרכבים בקטגוריה הזו די יקר או מציע רכבים שחוקים מאוד בתקציב שאני יכול להוציא (20\30 אל"ש) ובחודש זה ספציפית המצב עוד הרבה יותר גרוע… “חודש הרכב” של האברכים. האם זה משתלם כלכלית? האם השוק של ה-7 מקומות הידניים באמת מציע מציאות שוות ומחירים משמעותית יותר נמוכים, או שההיצע כל כך קטן שזה לא שווה את המאמץ של הטסט? כמו שפירטו לך, בוודאות כן. חווית הנהיגה ביום-יום: איך זה מרגיש לעבור מאוטומט לידני,(אין לי היכרות בכלל עם נהיגה בידני,אבל דווקא נראה לי שאני יתחבר לחויה של להרגיש את החלק הטכני בנהיגה) כמעט כל מי שפגשתי עם ידני מצהיר שהוא לא יעזוב את זה כל עוד תהיה לו ברירה, רק בגלל החווית נהיגה. חיסכון בדלק: האם ההבדל בין ידני לאוטומט ממש מורגש בצריכת הדלק? חד משמעית, בגדול. כמובן רק אחרי שתלמד לעבוד איתו כמו שצריך.
    • כשהרכב הופך לתנור חימום

      מדברים רכב
      51
      34 הצבעות
      51 פוסטים
      791 צפיות
      EBAE
      @משתמש-מתחיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום: מעניין הנושא של הוויז, גם בגלל שכבר כמה שנים הוויז שלי ברכב, ב"ה בלי תקלות… זו בדיוק הבעיה הגדולה, הנזק לא תמיד קורה מיד אלא לטווח ארוך, לכן אנשים לא מאמינים שצריך להיזהר מזה… [בדיוק מהסיבה שאני מנשנש ברגע זה “כריות” רק בגלל שהיה עליהם מבצע השבוע, למרות שהסוכר והכולסטרול לא הולכים לשום מקום והם יחכו לי בפינה עוד כמה שנים]. בכל מקרה, זה מדע מדוייק שלא נתון לוויכוח, התהליכים הכימיים שליתיום עובר בחום הם ודאיים, בדיוק כמו שברור לך שאם תחמם מים הם יהפכו לאדים. תעשה בדיקה לסוללת הוייז שלך עם אפליקציות שבודקות בריאות סוללה, אני מאמין שתופתע. או שבכלל אתה תמיד נוסע כשהוא מחובר למטען ולא הרגשת את ההידרדרות.
    • רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק

      לא נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      37
      0 הצבעות
      37 פוסטים
      709 צפיות
      8
      @מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק: דווקא כששמים גז הערה נכונה מאוד אבל שתדע שהרצועה לא עובדת לפי ההיגיון שלנו יש לה היגיון משל עצמה אצלי למשל עד היום בהנעה יש שקט אא’'כ המזגן דולק וברגע שמפעילים את המדחס נהיה רעש שעד שלוחצים גז איזה עשר שניות זה לא עובר ויש לי תאוריה למה זה רק שאין לי כח וזמן לטפל בזה ולגבי הרכב שלך זה יכול להיות פשוט יותר כיון שכשלוחצים על גז הרצועה מסתובבת מהר יותר ולכן בנסיעה או בגז על ריק הרכב מקרר יותר ואם הרצועה מתוחה אבל לא מספיק זה בדיוק הזמן שהיא תתחיל לפספס ולהיסתובב קצת על ריק ודווקא אז יהיה הרעש
    • מוסך לבדיקת רכב באזור בני ברק

      לא נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      25 צפיות
      חיים ברזלח
      @נתיב-האמצע כתב במוסך לבדיקת רכב באזור בני ברק: @חיים-ברזל יש שם אפשרות אחת אחד בשם דימה והוא סיים להיום מכיר עוד מישהו בקישור השלישי יש עוד 2 אחד בפ"ת ועוד אחד לא יודע איפה, אפשר להתקשר אליו
    • מוסך לבדיקת רכב דיזל במרכז

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      67 צפיות
      חיים ברזלח
      @אבי-אבו כתב במוסך לבדיקת רכב דיזל במרכז: שלום, אשמח להמלצה על מוסך או כל מישהו אחר ואמין על בדיקת רכב דיזל (קיה) באזור המרכז https://rechavimzelaze.ovh/post/132584
    • ד"ר פריוס

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      65 צפיות
      8
      אתה יכול יש לי מחשב עם דר’ פריוס אבל אם אתה רוצה על הדרך המחשב בודק את כל המערכות ההיברידית ברכב ושאינם היברידיות בדיקה מקצועית שעל הדרך תתן לך הרבה אינפורמציה אמינה מאוד על הרכב אני מדבר על מחשב מקצועי של חברת לאנץ’ 0548542583
    • 0 הצבעות
      2 פוסטים
      98 צפיות
      המאעסטרה
      @דניאל-עמיצור כתב במיקרופון איכותי למערכת מאלי אקספרס: ‏קניתי והתקנתי את המערכת המומלצת פה לטויוטה 2019 T S 10 ‏סך הכל עובדת מצוין אבל המיקרופון שהגיע איתה וגם מיקרופון אחר שהזמנתי בכמה שקלים מ-AliExpress פשוט גרועים וכל הזמן מתלוננים שלא שומעים אותי טוב ‏האם יש פה המלצה למיקרופון בדוק הוא עושה שהוא איכותי ושומעים טוב את מי שמדבר? זה לא עניין של המיקרופון הדפוק אלא המיקרפון של המולטימדיה דפוק וצריך לנתק אותו יש פה בפורום כמה מדריכים מפורטים שמפרטים איך לנתק את המיקרופון הפנימי של המולטימדיה
    • 5 הצבעות
      14 פוסטים
      247 צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @יצחק-רשטונ @נייטרון-חפשי נשארתי בעיקר עם השאלה לגבי הקולר? אני יוצא לצפון לסופ"ש, האם חשוב לבטל את המעקף, גם אם עוד לא החלפתי קולר חדש?? עריכה: ביטלתי את המעקף, ושלום על ישראל… אם כל הסיפור לא קשור לקולר, אז למה לשבש תהליכים. רק ברשותכם הוסיף עוד שאלה מעניין לעניין באותו עניין. המוסכניק המוזכר בספוילר בהודעה הראשונה שלי אמר גם: “שלא מחייב שהוקלר תקול, אלא יכול להיות שצריך לחזק את ההברגה שלו.” הוא הסביר לי שהקולר מתברג על הבסיס ועל הקולר מבריגים את הפילטר שמן. שזה בעצם הברגה על הברגה, ויתכן שההברגה של הקולר התרופף טיפה. האמנם?? וא"כ איך מחזקים את ההברגה, עם הידיים, עם כלי?.. בזה אין לי נסיון ברכב שלי. שכוייח…
    • 0 הצבעות
      3 פוסטים
      163 צפיות
      יוניי
      @הכהן-הגדול @מיכלין-שמאי-רכב
    • תקלה נורת ניפוח גלגלים

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      123 צפיות
      אליהו בן יוסףא
      @אלוף-העולם-1 זה לא קשור לרזרבי נכון? אז אתה בעצם אומר שעדיף לא להחליף גלגל
    • 40 הצבעות
      169 פוסטים
      13k צפיות
      ט
      @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן: כדאי לשים לב שהקומפרסורים עם הבוכנה הכפולה צורכים עוצמת חשמל גבוהה יותר ולכן בד"כ החיבור שלהם הוא למצבר ישירות ולא למצת אבל גם אם קונים עם חיבור למצת מומלץ לקנות מתאם לבוסטר או למצבר על מנת להמנע ממצב שהפיוז נשרף
    • החלפת סליל הגה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      60 צפיות
      K
      @87878787 איך אני עושה את זה?
    • 15 הצבעות
      18 פוסטים
      793 צפיות
      בין האנשיםב
      ייש"כ גדול עשיתי את זה בקלות בזכות המדריך הזמנתי מנוע חדש מאליאקספרס עכשיו גם המזגן על קור עובד הרבה יותר טוב
    • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!

      הודעות המערכת
      75
      51 הצבעות
      75 פוסטים
      6k צפיות
      מיכאלושמ
      @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!: אפשר לערוך ולעלות לשם אבל כל זה לוקח זמן ואין אפשרות לטסטים נו שויין לערוך לא כזה קשה היום עם AI אם עובדים נכון אבל טסטים אתה צודק צריך לעשות קודם וצריך למצוא פתרון אולי בפורום מקומי במחשב אבל אתה צודק זה קצת מורכב בא נראה אם יהיה לי זמן לנסות לשחק עם זה

    58

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    131.7k

    פוסטים