אתם צודקים במאה אחוז רק שהקונה חישבן שהחשש שהרכב אכן היה המשרד שלו לא מרגיע אותו בהתחשב בזה שאין עוד דרך לבדוק ברכב ההוא יחפים והדרך היחידה הראתה נסיעה של 20 קמ’‘ש בכל מאה שלושים שנסע שבהיתחשב בשנה זה גם היה ק’‘מ נמוך תוסיף שזה מסוחר לא מוכר תוסיף כל מיני דברים של בלאי שראינו שהיו קצת מתמיהים ביחס לק’'מ ולהוציא עם כללהחשש הזה שלושים אלף זה היה קשוח
@shmuelk כתב באשמח לשמוע חוות דעת על הונדה גאז:
הוונטות?
יש שני מאווררים בחזית המנוע, אחד לקירור הרדיאטור ואחד לקירור המזגן
צריך להפעיל מזגן ולראות שנדלקת ונטה, אח’‘כ לכבות מזגן ולעמוד כמה דק’ שיתחמם ותידלק הוונטה של המנוע
@יוני אם היה באונס, (סוגייה דשני קדרים לדוג’, אני לא מונח בסוגייות כל כך) זה נושא לדיין, אני רק מעלה צדדים
שואל חייב באונסין
ולא היה ברור אם הוא שוכר או ‘שואל’
@87878787 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
גיר פחות אמין
קשה לי להאמין שגיר פלנטרי של פעם יהיה פחות אמין מגיר רציף של ורסו שהוא רגיש…
אגב מה זה לא להשתולל, לנסוע כמו צב? ואם אני קצת ממהר?
בפריוס שמונה יש שם כמו תיבת פיוסים קטנה עם ריילי כחול בודד שעם שני ברגי עשר מחובר וקל להוציא אותו אבל מדור שלש יש באמת יותר עבודה עד לאוריס ששם עשו לנו חיים קלים וזה גישה כמו ברוב הרכבים
הצלחתי להשיג אותו והוא אמר לי שאין לו במלאי כרגע מקורי של טויוטה רק חליפי…
ולגבי היונדאי הסוללות ממש יקרות מבעס…
מה שכן הוא אמר לי שהם ליתיום וכן שוב לדעתו להחליף קבוצת תאים אבל אני לא יודע אז רק אומר את האינפורמציה שלו אני יכול להחליף את בקבוצת תאים אם תרצה אבל אני לא יכול לדעת אם זה מומלץ כי הליתיום באת הרבה יותר אמינים
ולמעונינים יש לי סוללות של טויוטה מקוריות במצב טוב במחירים שפויים א
@בבציק כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
אשמח לדעת מה קורה במדינות העולם.
בגרמניה מחמירים יותר, אבל אגרת הרישוי מופחתת ותדירות הטסטים פחותה מאשר שנה אלא כל שנתיים אם אני זוכר נכון