דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • החלפת חיישני רוורס שהסתבכה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      27 צפיות
      J
      @israel_458xv20n דאצ’יה לודג’י 2021 בנזין 1.3
    • 3 הצבעות
      2k פוסטים
      2m צפיות
      מ
      @EBA אבל בדואר ישראל אפשר לשלם ישירות ברשות המיסים
    • 1 הצבעות
      156 פוסטים
      81k צפיות
      נחמייערנ
      @טוסון כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום: דני זה ישנו בעולם? כאן נטען שהוא ז"ל נכון, שמעתי מכמה שהוא סיפר שדני כבר נפטר, ולכן תמהתי כשהוא אמר לי שיש לו את דני, אז הוא אמר שמי שהיה תמיד באמת איננו, אבל יש לו מורה חדש שג"כ שמו דני, (באמת אני מסתפק לגבי האמינות האם זהו שמו האמיתי)
    • קניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי

      עסקאות רכב
      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      137 צפיות
      טוסוןט
      @רכבניק תאונות אתה צודק אבל שפשופי חניות? חברים שלי שהחזיקו רכב בגיל 20, מצאו חנייה באזור שקט, ובכל מקרה לא נוסעים כל היום בתוך העיר, אם כבר אז פתיחות ולקרוע מנוע בכבישי הצפון אבל אברכים שמסתובבים בעיר כל היום, זה מה שמשפשף מכוניות זו ההסתכלות שלי, ייתכן שהיא פחות נכונה
    • 0 הצבעות
      29 פוסטים
      298 צפיות
      ר
      @שמואל10 כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות: @רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות: באוט’ היה 1 ל10 בידני 1ל12.8 בינעירוני, או משולב? משולב
    • 0 הצבעות
      5 פוסטים
      42 צפיות
      ביתשמשניקב
      @פריוס-אפור אין מילים עזרת לי מאוד בזמן לחוץ שהרכב נתקע
    • למכירה רכב 7 מקומות אמין וחדיש למדאי!

      לוח יד2
      14
      8
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      444 צפיות
      טוסוןט
      @הכריש כתב בלמכירה רכב 7 מקומות אמין וחדיש למדאי!: ואם נוסיף שסתם ככה אין שוק גדול לדגם הזה אפשר לראות הרבה אנשים ששמים חודשיים את הרכב ואז חודשיים תשכור רכבים? זה גם יוצא כסף אל תטרח לענות לי, רק רציתי להאיר כמובן שזה משמח אותי לראות את ההתמקחות כאן בשידור חי (לדעתי בכלל הנידון צריך להיות כמה הרכב הזה שווה לך, ובתנאי שאינו מחיר לא הגון, אבל על זה נראה שאתם לא חולקים)
    • עדכוני פקקים חריגים וכד'

      הועבר שאר נושאים
      182
      6 הצבעות
      182 פוסטים
      161k צפיות
      טוסוןט
      @אבי-ים כתגובה, קו 402 ייסע לחסום את איילון… בוויז זה נראה שעומד שם, אבל את בני ברק או אפשר באמת לחסום, ע"ע כרמל שאמה מקסימום נצא דרך ת"א-רמת גן וכו’ אני מרחם בעיקר על נוסעי התחב"צ
    • עזרה דחופה (מקווה..)

      נפתר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      45
      5
      2 הצבעות
      45 פוסטים
      8k צפיות
      ש
      @נתי-2 כתב בעזרה דחופה (מקווה..): שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) בלי להתווכח על ההתנהלות של סיטי קאר (יש עליהם מספיק אשכולות כאן ובמקומות אחרים…) זו ההתנהלות בכל חברות ההשכרה למה מיועד הסעיף הזה של מרכב תחתון אם לא לזה? רכב (בפרט לא הבימבות של סיטי קאר) הוא לא ג’יפ, ולא על כל מדרכה אפשר לעלות איתו, וגם כשעולים (ויורדים) צריך לדעת איך לעשות את זה… בכל מקרה ממכה קטנה לא נפתחים כריות אויר…
    • 9 הצבעות
      3 פוסטים
      91 צפיות
      טוסוןט
      @חובק-עולם כתבה ממש יפה, אתה ממש @חובק-עולם אני מעדיף עדיין את האמריקאי Spoiler לא באמת היה לי מה לומר, אבל הרגשתי צורך להגיב בשם @טוסון…
    • רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?

      הצעות יעול
      27
      1
      4 הצבעות
      27 פוסטים
      992 צפיות
      mik6868M
      @טוסון Spoiler אז “לא יקרא שמו בישראל @מאיר-ג אלא משה” שמחמת ענוותנותו לא רצה לעטות עליו את בגדי הכהונה ? מה בקטע נחבא אל הכלים? לו’ צדיקים וזה…? @טוסון כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?: מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?: אני עדיין בתהליך למידה. זה מענווה , מייבין הוא ודאי אולי לא מאסטר אבל קצת יצא לי לראות פוסטים שהוא כתב בכל בעיה שעלתה פה כמעט מאיר ג נמצא איכשהו בשרשור, (אני מדמיין את @מאיר-ג עם הפופקורן מתמוגג מנחת…)
    • בדיקת סוללה לכל הרכבים ההיברידים

      שאר נושאים
      6
      4 הצבעות
      6 פוסטים
      638 צפיות
      אריאלושא
      @mik6868 נכון מאווד!! אבל קודם כל גם תפוח אם יצא מקולקל חותכים את המקולקל ואוכלים את הטוב… וגם לחבר שלי מהכולל יש איוניק והייתה לו שם בעיה בסוללה, הלך למוסך והחליפו לו רק תא אחד ב450 ש"ח וזהו, לא צריך להחליף את כל הסוללה… (וחוץ מזה המוסכניק אמר שזה פעם רק שלישית שמגיע איוניק ולעומת זה ההיברידים השניים (לפני 2018) יש להם מועדון במוסך…
    • 0 הצבעות
      8 פוסטים
      107 צפיות
      צילפינגיםצ
      @חיים-Y0737 כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל: זה מסובך מאוד אם זה זהה לפלואנס (הגיוני מאוד שכן) דיברתי על טיפול שיגרתי שהוא קל על פילטר סולר אתה צודק במאה אחוז לא חלקתי אבל באמת שקרה לך שנדלק לך נורת מים בפילטר איך פתרת את זה? זה קרה לאבא שלי
    • 0 הצבעות
      6 פוסטים
      87 צפיות
      מ
      @Shebsale כתב באני מחפש סוכן אישי [עדיף מכאן ] שיעזור לי בקניית רכב: כדי שנוכל לעזור לך תן קצת יותר פרטים, מה התקציב, מה הצרכים שלך @חנן כתב באני מחפש סוכן אישי [עדיף מכאן ] שיעזור לי בקניית רכב: אני יודע בגדול מה אני רוצה , אני רק רוצה שמישהו יעשה לי את הבדיקות וכו’ ויעזור לי בהכוונה @Shebsale שאל אותך כי לפי סוג הרכב יהיה גם יותר ברור למי להפנות אותך לדוגמא יש כאלו שמתעסקים עם חברות ליסינג ויש כאלו שלא (ולכן לא תמצא אצלם טויוטה קורולה סטיישן כמעט) יש כאלו שלא מתעסקים ברכבים ישנים ויש כאלו שדווקא בזה הם מתעסקים.
    • ד"ר פריוס

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      155 צפיות
      יודי וייןי
      יש כאן עוד משהו עם ד"ר פריוס מעוד אזורים כמו שיש ל @87878787
    • 0 הצבעות
      7 פוסטים
      10k צפיות
      מיישהמ
      @זוטא כתב בבשביל חבר, צריך מולטימדיה לטויוטה קורולה 2011 gli: @מיישה הקישור מתאים גם לקורולה 2010? כן
    • זהירות בדרכים - ללמד בנינו ובנותינו

      הועבר שאר נושאים
      22
      0 הצבעות
      22 פוסטים
      9k צפיות
      חובק עולםח
      @חיים-ברזל כתב בזהירות בדרכים - ללמד בנינו ובנותינו: כתבו מנטפרי שהתוכן מכיל נשים… באתרוג זה פתוח.
    • סינון למולטימדיה

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      18
      0 הצבעות
      18 פוסטים
      2k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה
    • צריכה של דלק

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      25
      0 הצבעות
      25 פוסטים
      240 צפיות
      א
      @שיפקה לא יודע אבל כנראה שלא
    • 0 הצבעות
      21 פוסטים
      521 צפיות
      יצחק רשטוני
      אם אתה רוצה מערכת משומשת תקינה לחלוטין 2-32 עם כניסה לסים [חבר החליט להחליף בגלל שלא תמך לו באנדרואיד אוטו] כולל התקנה בסיסית עם מצלמת רוורס ללא פאנל אלא חיתוך והדבקה מעל הפאנל המקורי ב700 תכתוב

    6

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים