@נייטרון-חפשי לדעתי חוצה צפון שווה את זה
שווה לי ה4 ש"ח האלו בשביל הנסיעה החלקה
אבל 6 הרגיל, מבני ברק מן הסתם אין שעה ביום שזה שווה
בצהריים עמוס כדבעי
בלילה יש עבודות
אפילו לירושלים אני לא יודע אם זה שווה
לדעתי עדיף לסוע דרך הבקעה (למרות שמצפת בכלל אין את זה באופציה)
אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך
@אליהו-התח אני אסביר לך מה @TCRVO מתכוון
אתה פותח את הוויז, כשאתה בבית, וכותב לך שכביש 6 יחסוך 20 דקות, וככל שאתה מתקדם בנסיעה, הזמן עולה, ובסוף הפער, אם ישנו, מזערי
אני אשתף ממה שקרה לי לאחרונה, יצאנו ממירון ב9 בערב לירושלים, התעכבתי כמה דקות לסוף להוסיף את הרכב השכור למנוי, ואז היה הפרש מכביש החוף של 10 דקות ומהבקעה 35 דקות, בסופו של דרך, עם כל העבודות בכביש שצצות לך ולא מופיעות מראש, הגענו בזמן שהיה כתוב על כביש הבקעה (ועוד בכיוון שלנו היו נתיב או שניים פתוחים, בנתיב הנגדי היה חסום לגמרי)