דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • סורק OBD לבלוטוס במולטימדיה

      לא נפתר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      9k צפיות
      ה
      @mik6868 אם זה יעזור לך. יש לי אנדרואיד 12. לגבי החיפוש בלוטוס בהגדרות גם לי לא קיים אבל אפשר במידע מערכת לחפש הגדרות ומחפשים בלוטוס וניתן להוסיף התקן. אצלי הוא מצא את הבלוטוס אבל לא הסכים להתחבר אליו שיניתי בהגדרות מפתחים בתצורת בלוטוס את לBC6 ואז הוא נותן להקיש סיסמה ומתחבר.
    • זהירות בדרכים - ללמד בנינו ובנותינו

      הועבר שאר נושאים
      21
      0 הצבעות
      21 פוסטים
      9k צפיות
      חיים ברזלח
      @רפאל-יהושע כתב בזהירות בדרכים - ללמד בנינו ובנותינו: @חיים-ברזל כתב בזהירות בדרכים - ללמד בנינו ובנותינו: @רפאל-יהושע כתבו מנטפרי שהתוכן מכיל נשים… כתוב לי מייל ותראה שאין בעיה אני מאמין, רק ככה כתבו נטפרי אולי בגלל הילדה…
    • 0 הצבעות
      1 פוסטים
      18 צפיות
      אין תגובות
    • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      הועבר מדברים רכב
      1k
      1
      14 הצבעות
      1k פוסטים
      189k צפיות
      חיים ברזלח
      @אהרן-4 Spoiler אם אתה רוצה לעשות ספויילר צריך לעשות שורה ריקה לפני ואחרי
    • שליח, ביטוח

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      19 צפיות
      אין תגובות
    • טסלה או יוניק 5

      עסקאות רכב
      17
      0 הצבעות
      17 פוסטים
      182 צפיות
      א
      Spoiler משום מה השרשור הזה מזכיר לי את השרשור הזה ככה יראה הפורום עוד 20 שנה…
    • עזרה דחופה!!

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      79 צפיות
      א
      @יוני-9 עוד נקודה חשובה, גם אם הוא בסוף יענה לך ויתקע לך איזה תירוץ, כל עוד לא הוכחה חפותו אל תקנה ממנו את הרכב! לך תדע מה הוא דחף לך שם, ועוד לא הרשה לך לבדוק
    • 0 הצבעות
      22 פוסטים
      213 צפיות
      ש
      @רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות: גם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי מעניין אותי לדעת איך הגעת ל 20%, כמה לוקח לך בידני לעומת האוטומט?
    • 0 הצבעות
      20 פוסטים
      175 צפיות
      ל
      @דני-מערכות אם יש בזול בלהחליף עדיף
    • 7 הצבעות
      6 פוסטים
      42 צפיות
      EBAE
      @ראובן-שבתי כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?: פעם כל אחד שהיה מבקש מולטמדיה היה מקבל קישור גם היום, איש יקר. זה קרה פעמיים רק בעשר דקות האחרונות. התנצלות תהיה ממש במקום.
    • 3 הצבעות
      2k פוסטים
      2m צפיות
      מיישהמ
      @ישראל-ו. כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב: טויוטה קורולה 2016, איזה פאנל צריך? צריך גם קנבס? [image: 1782395520669-20260526_175924.jpg] מערכת 10 אינץ’ דגם TS18 ומעלה https://s.click.aliexpress.com/e/_c4chT2En פאנל כבל וקנבס הדגם המדוייק שבתמונה https://s.click.aliexpress.com/e/_c4oM7Q8h [image: 1782410796551-4e133e0b-2639-4d35-a341-0ed2ee5a76ef-image.png]
    • תקלה נורת ניפוח גלגלים

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      132 צפיות
      חובק עולםח
      @אלוף-העולם-1 כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים: אם תכנס לכל פנצ’ריה ממוצעת הוא יבדוק לך איזה חיישן תקול עם מחשב יחודי ויחליף לך את החיישן בחדש. בתקווה שהגלגלים מסודרים לפי הסדר המקורי ולא יצטרך לבדוק אחד אחד.
    • שרשור "חיות על הכביש"

      הועבר מדברים רכב
      717
      15 הצבעות
      717 פוסטים
      74k צפיות
      יעקבי
      @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש": 5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד? לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו
    • ד"ר פריוס

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      81 צפיות
      טוסוןט
      @רפאל-חיים הוא מבית שמש
    • נורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      14
      1
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      79 צפיות
      חובק עולםח
      @אלחנן-1 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה: אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS? זה עובד על אותו חיישן. הדרך שלך לבדוק עם בקרת סחרור גלגלים עובדת היא פשוטה, בתחילת נסיעה תלחץ פול גז ותרגיש אם הגלגלים מסתחררים טיפה עד שהם מקבלים אחיזה או שמשהו מתערב להם ומוריד לך גז. יכול מאוד להיות שאחד החיישנים באחד הגלגלים רופף מעט ולכן זה קורה על מהמורה או משהו. היית במוסך כשהנורות דלקו? מחשב רכב טוב יודע לומר באיזה גלגל הבעיה.
    • 1 הצבעות
      61 פוסטים
      1k צפיות
      טוסוןט
      @קלאטש שני נידונים א. @קלאטש כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.: אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה. ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק. ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא ועל זה כתבתי @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.: אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה חובה כעיקרון זה על כל נהג, אלא אם הגיל או הוותק שלו לא עומדים בהצהרה, שאז זה מחלוקת הפוסקים אבל אם אני מוסיף נהג באתר של החברה אז הוא נוסף להכל, ולדעתי אין בזה מיחוש אבל אני דיברתי על מקרה שנאמר לי שהביטוח מכסה כל נהג מגיל וותק מסויים, אבל בפוליסה משמע שמכסה יותר מזה, ועל כן שילמתי עוד 30 ש"ח Spoiler הרכב מבוטח קבוע בליברה, נראה לך שהם יכולים להתחמק ממיל כזה? [image: 1782409328210-screenshot_20260625-203805.png] אגב מיתד היום [image: 1782415134023-img_20260625_215816_012.jpg] [image: 1782415138688-img_20260625_215805_322.jpg] [image: 1782415139769-img_20260625_215812_652.jpg]
    • מורה נהיגה ידני בבית שמש

      רישיון נהיגה
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      246 צפיות
      ב
      @שיפקה נריה חלה 0542034518 שמעתי מכמה חברים שהוא ממש מוצלח, גר בביתר ועובד בבית שמש.
    • שיתוף אתר לחישוב עלות דלק

      שאר נושאים
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      110 צפיות
      אריאל קמחיא
      אמממממןן!!! חבל שזה לא המחירים היום… [image: 1782408879907-8440fc07-fb26-4095-90cf-7ed35afce29f-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2026-06-25-203419.png]
    • דלקן לדיזל

      הועבר מדברים רכב
      50
      9 הצבעות
      50 פוסטים
      945 צפיות
      חובק עולםח
      @טוסון אתה הולך למתקין שעובד איתם. ומתקין לך את התקן. בחינם לפי מה שכתב @yso אני לא יודע מה מיוחד באפליקציה שלהם. ישנם חברות שאינם מחייבים אפליקציה לדלקן.
    • 0 הצבעות
      14 פוסטים
      147 צפיות
      M
      @חובק-עולם כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף: @MEM המחיר סביר. סיני מחזיק. הכל בסדר. בצמיג אחורי אין כ"כ משהו מיוחד לבצע אחרי החלפת צמיג. אלא אם השחיקה לא הייתה אחידה בצמיג שהוחלף. (בדרך כלל אם זה כך הפנצ’ר מעכאר אומר לך.) סע בדרכים ישרות. וחיזוק ברגים זה משהו שאמורים לעשות או שמספיק ההברגה שלהם? [ראיתי איזה שלט של צמיגי אליאנס שם]

    61

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    131.8k

    פוסטים