דילוג לתוכן
לוגו
×
    MG S9 במבחן דרכים
    בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1
    • 0 הצבעות
      14 פוסטים
      1k צפיות
      טוסוןט
      @מיישה Spoiler TS18 לא טוב? עלה לי 220 ש"ח
    • 3 הצבעות
      48 פוסטים
      2k צפיות
      טוסוןט
      @שברולט אתה מתפנק על הגיר אני מרחם על בעלי ויזיה אוטומטית שקוראים את השרשור (לאסנטה לפחות יש גג פנורמי, או איך שקוראים לזה) או על בעלי אלטימה, שנ"ל שאינם יכולים לקפל את המראות בכלל, מצד שני, אי אפשר להכנס עם אלטימה לרחוב צפוף
    • 0 הצבעות
      1 פוסטים
      6 צפיות
      אין תגובות
    • 1 הצבעות
      54 פוסטים
      1k צפיות
      טוסוןט
      @מיכלין-שמאי-רכב הנה תעודת חובה שלהם הם טוענים, שכל ביטוח חובה מבטח כל נהג חובה.pdf
    • עלות קניית רכב והחזקתו

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      33
      0 הצבעות
      33 פוסטים
      321 צפיות
      טוסוןט
      @פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף דבר עם ליברה
    • למה היברידי ולא דיזל?

      עסקאות רכב
      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      127 צפיות
      טוסוןט
      Spoiler @DanielC כתב בלמה היברידי ולא דיזל?: ולגבי הסיטרואן דיזל — רוב הרכבים המסחריים בנויים על אותו מנוע, וגם הפיאט, פיג’ו, טויוטה ואופל ה"מחופשים" לו; שווה לשאול בעלים שלהם מה דעתם. דווקא שאלתי, בעל פרואייס, והוא מקלל (לא שאלתי למה, אבל הבנתי שהיא מבלה הרבה במוסך את ה D MAX שהייתה לו בנוסף הוא לא קילל עכשיו עבר לסילברדו חשמלית) ואני לא נגד רכבים אירופאים, אני שוקל כרגע ברצינות קליאו דיזל
    • 0 הצבעות
      19 פוסטים
      176 צפיות
      טוסוןט
      @נייטרון-חפשי לדעתי חוצה צפון שווה את זה שווה לי ה4 ש"ח האלו בשביל הנסיעה החלקה אבל 6 הרגיל, מבני ברק מן הסתם אין שעה ביום שזה שווה בצהריים עמוס כדבעי בלילה יש עבודות אפילו לירושלים אני לא יודע אם זה שווה לדעתי עדיף לסוע דרך הבקעה (למרות שמצפת בכלל אין את זה באופציה) אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך @אליהו-התח אני אסביר לך מה @TCRVO מתכוון אתה פותח את הוויז, כשאתה בבית, וכותב לך שכביש 6 יחסוך 20 דקות, וככל שאתה מתקדם בנסיעה, הזמן עולה, ובסוף הפער, אם ישנו, מזערי אני אשתף ממה שקרה לי לאחרונה, יצאנו ממירון ב9 בערב לירושלים, התעכבתי כמה דקות לסוף להוסיף את הרכב השכור למנוי, ואז היה הפרש מכביש החוף של 10 דקות ומהבקעה 35 דקות, בסופו של דרך, עם כל העבודות בכביש שצצות לך ולא מופיעות מראש, הגענו בזמן שהיה כתוב על כביש הבקעה (ועוד בכיוון שלנו היו נתיב או שניים פתוחים, בנתיב הנגדי היה חסום לגמרי)
    • מצלמות במודיעין עילית

      שאר נושאים
      7
      1 הצבעות
      7 פוסטים
      466 צפיות
      אושר מתקרבא
      @אברימי-הסוכן מישהו עקר אותם כבר
    • 37 הצבעות
      24 פוסטים
      3k צפיות
      ז
      @Raki כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים: הרכב מזהה התקרבות למצלמות (גם כשוויז לא פועל) והוא מצפצף לך. אם אתה מעל המהירות המותרת אז הוא ממש מצפצף צפצפוצים חזקים וצפופים כדי להזהיר אותך. אאל"ט, אז זה קשור לאיתוראן, ולא לרכב עצמו זה שירות של איתוראן (שאגב עולה 11 ש"ח בחודש, אבל אפשר להתמקח ולהגיד שלא רוצים את זה, ואז הם נותנים את זה בחינם), ותשים לב שהצפצוף מגיע מהקודנית
    • 2 הצבעות
      490 פוסטים
      372k צפיות
      אושר מתקרבא
      @טכנולוג תודה המוכר ממליץ לקחת דווקא את הקיט של הZ90, בטענה שזה עבר שדרוג וזה מתאים יותר, כך הם הדברים? הוא גם מוכן לתת החזר עד 20$ מהמכס, אם נותנים 5 כוכבים כמובן Spoiler “בנוגע למכס: המשלוח הגלובלי שלנו הוא חינם, אך אינו כולל מכס או מע"מ. במדינות או אזורים מסוימים, המכס המקומי עשוי לגבות תשלום סמלי. שימו לב שאיננו יכולים להתערב בנוהלי גביית המס של המכס. כל ההזמנות מהחנות שלנו מוצהרות בכנות בהתאם לדרישות פלטפורמת AliExpress ולתקנות המקומיות; זוהי דרישת תאימות לפלטפורמה וללוגיסטיקה. אם יש לכם חששות בנוגע למכס, אנא היו סמוכים ובטוחים: לאחר השלמת ההזמנה, תוכלו ליצור איתנו קשר ולספק חשבונית מכס, ונוכל לספק לכם סבסוד מכס של עד 20 דולר (דורש ביקורת של 5 כוכבים). סבסוד זה אינו קשור לתהליך ההצהרה והוא רק חלק משירות לאחר המכירה שלנו לפי DDPAI. מע"מ נגבה בהתאם למדיניות המדינה המקומית שלכם, ולצערנו, איננו יכולים לכסות אותו. תודה על הבנתכם! אם עדיין יש לכם חששות בנוגע למכס, תוכלו לשקול את תוכנית סבסוד המכס שלנו, או לבדוק את מדיניות המס המקומית שלכם לפני ביצוע הזמנה. תודה על תמיכתכם!” כמו"כ, איזה כרטיס מומלץ? הבנתי שסאנדיסק וDDPAI לא מסתדרים טוב
    • לקראת הבחירות

      הצעות יעול
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      99 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @אריאל-קמחי חשבתי אולי באמת אנחנו צריכים להריץ את @מאיר לנציג ציבור לתועלת הכלל… אבל למעשה כמו שאמרת
    • למכירה מסך

      הועבר לוח יד2
      3
      1
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      28 צפיות
      יודי וייןי
      @יצחק-רשטונ כתב בלמכירה מסך: המכשיר בעל מעבד 8 ליבות ולא 4 אז אולי טעיתי בסימון של המוצר או שהמוכר שינה את המוצרים שהוא מוכר [image: 1782083098109-%D7%91%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8-2026-06-22-020317.png]
    • 3 הצבעות
      2k פוסטים
      2m צפיות
      ב
      מעוניין בקישור למולטימדיה עבור קיה סיד 2018, כולל מצלמת רוורס, וויז, בלוטוס, נגן. תודה
    • 0 הצבעות
      5 פוסטים
      341 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @מיכלין-שמאי-רכב אולי לא הבנתי נכון, אבל פעם לקחתי שמאי שהציע לי כחלק מהשירות ליווי בהליך התביעה (לא הייתי צריך את זה כי קיבלתי את השירות החברת הביטוח) ואת התשלום לקח בצ’ק דחוי שייגבה רק אחר קבלת הפיצוי, ובאמת העניין התעכב וכשהגיע זמן הפירעון קיבלתי טלפון ממשרד השמאים כדי לברר האם כבר התקבלה התביעה וכשאמרתי שעוד לא הם המתינו עוד. אולי אני טועה והם היו גובים בכל מקרה ורק הציגו לי את זה כך כגימיק שיווקי בגלל שהיו בטוחים שהתביעה תתקבל? ובעניין שאלת ההצלחה אין משמעות לסכום התביעה וקבלת הסכום המלא או לא, המשמעות היחידה היא האם זיכו אותי כחלק מהתביעה את דמי השמאות, וזה גם מסביר למה אין כאן מעורבות אישית של השמאי בתביעה אחרי שהסכום שהוא יקבל קבוע מראש בכל מקרה וברור שאין לשמאות השפעה על הזיכוי העקרוני בדמי שמאות.
    • 0 הצבעות
      2 פוסטים
      72 צפיות
      יוניי
      @למה-מה-קרה כתב בביטוח חיצוני על נהג צעיר/חדש בסיטי קאר: אני נהג צעיר וחדש, (ורענן) עם רישיון שנה+, ואני רוצה לקחת רכב מסיטי קאר/מיי קאר (יש לי שם כבר חשבון) והם כמובן לא נותנים לי ביטול מלא, האם קיימת אפשרות להפעיל על עצמי ביטול מלא ע"י חברה חיצונית? זה עובר מבחינתם? אין לי שמץ בעיניינים האלה אשמח לכל מידע בעניין תודה מראש. @טייס-קרבי
    • 0 הצבעות
      1 פוסטים
      50 צפיות
      אין תגובות
    • האם ניתן לחנות שוב כשסתיים זמן החניה?

      שאר נושאים
      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      1k צפיות
      ד
      תודה לכל המגיבים. אין לי די מוניטין כדי לתת תודה לכל תגובה [לא שאני מבין את זה… תודה זה דבר אלמנטרי]
    • קוד תקלה P2767 בטויוטה ורסו.....

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      17 צפיות
      ח
      פתוח בנטפרי https://www.fs1inc.com/blog/dtc-p2767-inputturbine-shaft-speed-sensor-b-circuit-no-signal/
    • 2 הצבעות
      21 פוסטים
      1k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @צביקוש השתמשתי בו כבר 3 פעמים בצורה אינטנסיבית… לא אשקר שהוא מכשיר מקצועי, אבל בהחלט שווה כל שקל!
    • חסימת מערכת מולטימדיה

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      1
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      69 צפיות
      אין תגובות

    21

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.4k

    פוסטים