@אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.
זה גם נשאר על 34 דק’?
כי אני נוסע המון על הציר הזה ולא היה פעם אחת שהיה פער של יותר מחצי שעה וזמן ההגעה לא התאחר משמעותית
“יום המותג” סייל קטנטן מה22.6 עד ה26.6 עם הנחות על מותגים בעלי אקספרס
בקניה מעל 35$ קבלו 4$ הנחה עם הקופון ILBD01
בקניה מעל 69$ קבלו 8$ הנחה עם הקופון ILBD01
בקניה מעל 109$ קבלו 12$ הנחה עם הקופון ILBD02
בקניה מעל 209$ קבלו 25$ הנחה עם הקופון ILBD03
בקניה מעל 329$ קבלו 40$ הנחה עם הקופון ILBD04
הקופונים אינם תקפים לכל האתר אלא רק למוצרים מהדף הזה
@מאיר נראה לי שהבנתי
מיד אחרי פארק האגם?
@מאיר כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:
תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי
בל"נ
אבל אני קודם צריך כמה ימים של אימונים לפתח גמישות ינשופית
רוצה שנעשה משהו קבוצתי
@טוסון כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?
Spoiler
התמונה הקטנה היא מחלף בחו"ל (לא יודע בדיוק מאיפה) התמונה הגדולה זה מחלף נשרים
אני מבוטח בשומרה.
ובעבר כשרציתי להוסיף ביטוח לנהג חדש לכמה ימים נדהמתי לגלות שההוספה היא רק לצד ג’,
התפלאתי וכו’ עד שהגעתי למסק’ הנ"ל ולכל הדיבורים על ביטוח צי’ק.
כל מי שמבוטח בחברה כל שהיא יכול לנסות להפעיל ביטוח על נהג חדש/צעיר ולבדוק האם יש הוספה גם בחובה.
נשמע מוזר שההוספה רישמית ומעשית היא רק לצד ג’ אם המצדדים שאין ביטוח בכה"ג צודקים.
האם ידוע על מקרים שהביטוח תבע את הנהג?
@יודי-ויין כתב בהפנצ'רים:
נכון [הוא בודק את העירוב העירוני עם הרכב]
הכל מובן כורכר זה מתכון מצוין כי הבורג ממוקם בדיוק בשביל להיכנס כי הוא לא שוכב כמו על אספלט
Spoiler
נגמרה לי מכסת הלייקים
סליחה
הועלת מאד
@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
אני מתכנן לעשות אצל הערבים…
אין צורך לא משהו מורכב רק צריך את הקישור המתאים סה"כ לתפוס את הלולאות שבקצה הכיסוי מתחת למושב בצ’ופצ’יקים
אבל גם אצל הערבים זה בערך 150 על ההתקנה כך שאם אתה רגיש לכאבי ראש אז לך לערבים
או אולי תשלם את זה לאברך חבל…
ואין לי קישור מומלץ שאני יודע
@יודי-ויין כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
פלאגים זה לא כי זה לא עושה רעידות וזה לא קשור
בוודאי שכן אין כ"כ הרבה הבדל בין קוייל לפלאג, בשניהם חסר הצתה, אלא שבכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.
@יוני-8 יש לך תמונה של החוט והחיבור שלו למולטימדיה?
כי במערכות אנדרואיד שהציבור מתקינים, יש פשוט חיבור שמתחבר לכבל usb לתא הכפפות, ואת זה מן הסתם יוכלו לתת לך בחינם/תשלום סמלי
וכן כמו שכתב @אלעזר-3 מן הסתם אפשר למצוא החלק באלי אקספרס
@דוד-100 כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
@משה-אא לדעתי זה שיתחילו לעצור בעלי רכבים שהעבירו בשחור זה סתם בדיחה ולא בטוח שיש לדבר כזה עיגון בחוק כלשהו ברוב ככל המקרים מעין אלה זה רק מכאן ולהבא סוגרים את המכון וכו…
זה לא יהיה על העברה בשחור אלא על שוחד
@מושי כתב בחסימת מערכת מולטימדיה:
עשית פעם על המכשיר הזה ?
עשיתי
זכור לי שהיה צורך לחזור על הפעולות
נסה להכניס את הפקודות לאימולטור ורק אז להתקין את האפליקציה שבה מראה שיש חיבור ואז לתת את הפקודה האחרונה
@המאעסטר לבדוק שהוא נדלק בהפעלת המזגן, ועובר למהירות גבוהה כשהרדיאטור מתחמם.
לפעמים זה גם קשור לריליי שנשרף והתפקוד של החלפת מהירויות הפעלה לא עובדת בגלל זה.
@קאמירין סלח לי בגלל שאני מכיר עובדי עירייה אני אומר לך שעדיף לך לחנות בצורה של חנון ולא לקבל דוח מאשר לחשוב שאי פעם יהיה משהו נכון וטוב זה לא הולך להיות מטופל בצורה נורמלית וזה רק מחריף
עיין ערך שאר העיריות במדינה וכמדומה שגם מחוצה לה לצערנו…