@יוני השאלה אם הוא צריך לשלם, אם השכרה חוקית, אז היא כפופה לחוזה, (ומן הסתם לתקרת השתתפות עצמית) אם ההשכרה שחורה, אז זה תלוי בסיכום ביניהם, לכאורה אם הוא שוכר אז יהיה פטור באונסין, אולי נחשב פשיעה? או שזה כמו המקומות שמתנים שמשלם רק אם לא קרה כלום, או שלא מתחייב לשלם ואז הוא שואל?
בקיצור, כמעט בכל מקרה זו שאלה לדיין
(תוך כדי אני רואה שמעי"ז כתב ר’ @Lexus שליט"א, אבל אולי מהניסוח שלי יהיה מעט תועלת ג"כ)
@יעקב-5 כתב בתאונה ברכב שכור:
@Lexus כתב בתאונה ברכב שכור:
כיון והחוק מגביל השתתפות עצמית בהשכרה - לכמה אלפים בודדים (ממש לא 10K ש"ח)
גם נהג חדש?
כעיקרון כן, אא"כ הציעו לו לבטל השתתפות חלקית שאז יכולים יותר, אבל עדיין לא מגיע ל10k