@טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
@יוני הוספתי נהג, בן 24 ושנת רישיון 2025
למרות שלפי הפוליסה הוא אמור להיות מבוטח
כיוון שהביטוח שלי לפי מה שאמרו לי בטלפון בעת התשלום הוא ל24 ושנה רישיון
אבל ככה הם כותבים את זה שנת הוצאה 2025 (גם אני הוצאתי בשנה זו) ובצד ג’ רשום לי כל נהג מגיל 24, בלי הגבלה על וותק
אם לדעת מישהו כאן לא הייתי צריך לשלם עוד, אשמח לשמוע (ניסיתי לתפוס אותם טלפונית לשאול, לא הצלחתי)
הרבה חברות לא הולכות לפני שנה רישיון אלא שנת רישיון דהיינו מי שהוציא ב31 לדצמבר 2025 אז יום אח"כ עלתה לו שנה
יש חברות שכן הולכות על שנה מלאה ויש שהולכות על רוב שנה וכדו’
למעשה אם כתוב לך 2025 והוא הוציא ב-2025 זה מספיק