@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
כמו שכתבתי מדובר ברכב לתקופה קצרה של 3 חודשים (עם אפשרות הארכה…ככה כולם הבטיחו לי…) ולכן חשוב לי דגם שיהיה סחיר, אך גם חשוב לי מאד שיהיה אמין שאני לא ימצא את עצמי מתרוצץ במוסכים בתקופה הקצרה הזאת…
נוחות וחיסכון הם בעדיפות שניה אצלי כי מדובר בעיקר בנסיעות קצרות ולא תכופות.
לך לך לאטרז׳
ככה גם לא תסחט את התקציב, תקבל אמינות ותתפנק בחיסכון ובשנתון נורמלי.
אני חושב שיותר קל למצוא כזו שמורה מאשר קורולה 2009,
בשביל סחירות, היות ואתה מתכנן למכור ממש בטווח הקרוב, אל תקנה יותר מיד שניה, ככה כשתגיע למכור לא תהיה עם כמות מוגזמת של ידיים.
הנה לך אחד להתחלה
והנה אם חשוב לך להשתמש בכל הכסף…
@קלאטש כתב בעזרה דחופה!!:
לכן ההמצה שלי כבעל רכב אחד ויחיד, ומרוצה, היא, קורולה
אני לא חושב ששוה להוציא כל כך הרבה אנרגיות בשביל לקנות רכב לתקופה קצרה