דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • 0 הצבעות
      8 פוסטים
      85 צפיות
      ראשון בפקקר
      @חובק-עולם תודה רבה (אני חדש, לא יכול לתת …) כמובן קראתי את הסקירה המלאה שלך על הדאציה לודגי (לא יודע איך שמים פה קישור…)וכמובן זה אחת הסיבות למחשבה שלי לעבור לידני. אבל אהבתי את ההשוואה שלך עכשיו לורסו , המעלות והחסרונות של כל אחד משתיהם. אתה עוזר לי להתמקד יותר במה אני צריך.
    • טסלה או יוניק 5

      עסקאות רכב
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      70 צפיות
      סוסיתא קדישתאס
      @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5: @אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ? קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה.
    • 1 הצבעות
      10 פוסטים
      153 צפיות
      יוניי
      מעניין אם הביטוח חובה שלו מאד יקר יחסית לשאר הרכבים (וכמובן צ"ג ומקיף) Spoiler אולי רמי לוי ביטוח יעשה מבצע בביטוח של הרכב הזה
    • waze להורדה למולטימדיה

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      582 צפיות
      A
      שלום לכולם, אשמח מאוד אם מישהו יוכל להעלות לכאן קובץ APK מוכן ופשוט של אפליקציית וויז (Waze) שמתאים למערכת אנדרואיד 8 ומעלה (הגרסה אצלי היא 9). ניסיתי להוריד מכמה אתרים שפתוחים בנטפרי, אבל חלקם מורידים קבצים בפורמטים אחרים (כמו APKM) וחלקם מפנים לאתרים חיצוניים שלא נפתחים או שלא מאפשרים הורדה ישירה. תודה רבה מראש לעוזרים!
    • 0 הצבעות
      3 פוסטים
      68 צפיות
      יוניי
      @הכהן-הגדול @מיכלין-שמאי-רכב
    • שרשור "חיות על הכביש"

      הועבר מדברים רכב
      714
      15 הצבעות
      714 פוסטים
      73k צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש": אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה ניסיתי להאיץ ולהשיג אותו ותוך שניות הוא כבר לא היה בזירה… שים לב לכל צורת הנהיגה שלו.
    • 0 הצבעות
      1 פוסטים
      8 צפיות
      אין תגובות
    • כשהרכב הופך לתנור חימום

      מדברים רכב
      50
      34 הצבעות
      50 פוסטים
      723 צפיות
      חיים ברזלח
      @איש-גמזו כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום: @משתמש-מתחיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום: קטונתי להבין - הרי כל המערכות רכב הן כידוע ‘פלאפונים’ אבל אין להם סוללה 🪫 וגם יש להם בידודים חזקים
    • הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה

      רישיון נהיגה
      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      278 צפיות
      ש
      @יראת-שמים כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה: חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי. ליווי.pdf
    • תקלה נורת ניפוח גלגלים

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      114 צפיות
      אליהו בן יוסףא
      @אלוף-העולם-1 זה לא קשור לרזרבי נכון? אז אתה בעצם אומר שעדיף לא להחליף גלגל
    • 40 הצבעות
      169 פוסטים
      13k צפיות
      ט
      @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן: כדאי לשים לב שהקומפרסורים עם הבוכנה הכפולה צורכים עוצמת חשמל גבוהה יותר ולכן בד"כ החיבור שלהם הוא למצבר ישירות ולא למצת אבל גם אם קונים עם חיבור למצת מומלץ לקנות מתאם לבוסטר או למצבר על מנת להמנע ממצב שהפיוז נשרף
    • איזה רכב חשמלי או פלאג אין מומלץ ב-50,000 ש"ח?

      עסקאות רכב
      17
      0 הצבעות
      17 פוסטים
      231 צפיות
      Y
      מה עם אאוטלנדר פלאג-אין?
    • דלקן לדיזל

      הועבר מדברים רכב
      44
      9 הצבעות
      44 פוסטים
      889 צפיות
      Y
      מבירור שעשיתי עם חבר שמשתמש בדיזל: יש לו מנוי של סלו כולל דלקן, משלם נכון לחודש 6/2026 בערך 7.96 לליטר ללא מינימום תדלוק, התקנה חינם. בתחנות: סונול דור אלון טן, דמי מנוי סלו 12.90 לחודש וכמובן יש עוד הטבות מנוי, חניה אוטומטית, מנוי 6 ו6 צפון וכו’ מתאים למי שיש לו מנוי סלו קיים או למי שרוצה לעשות חשבון אם זה שווה
    • 9 הצבעות
      9 פוסטים
      196 צפיות
      Y
      @בבציק אולי הכוונה לעידכון גרסה
    • החלפת סליל הגה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      54 צפיות
      K
      @87878787 איך אני עושה את זה?
    • 15 הצבעות
      18 פוסטים
      779 צפיות
      בין האנשיםב
      ייש"כ גדול עשיתי את זה בקלות בזכות המדריך הזמנתי מנוע חדש מאליאקספרס עכשיו גם המזגן על קור עובד הרבה יותר טוב
    • עזרה דחופה (מקווה..)

      נפתר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      43
      5
      2 הצבעות
      43 פוסטים
      7k צפיות
      א
      @נתי-2 כתב בעזרה דחופה (מקווה..): שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח כריות אויר לא נפתחות בירידה ממדרכה. מסתבר שהוא רצה להקטין היזקו ולא אמר את האמת
    • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!

      הודעות המערכת
      75
      51 הצבעות
      75 פוסטים
      5k צפיות
      מיכאלושמ
      @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!: אפשר לערוך ולעלות לשם אבל כל זה לוקח זמן ואין אפשרות לטסטים נו שויין לערוך לא כזה קשה היום עם AI אם עובדים נכון אבל טסטים אתה צודק צריך לעשות קודם וצריך למצוא פתרון אולי בפורום מקומי במחשב אבל אתה צודק זה קצת מורכב בא נראה אם יהיה לי זמן לנסות לשחק עם זה
    • משולש אזהרה לרכב איפה קונים?

      נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      100 צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      טוב רבויתי… יישר כח לכולם!, הייתי צריך לאסוף חבילה מאוטו דיפו בתלפיות, וקניתי שם במחיר 25.42 ש"ח.
    • 5 הצבעות
      13 פוסטים
      212 צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @יצחק-רשטונ ביטלת את הקולר ? נראה לי יש לו תפקיד “קצת” חשוב . אכן ביטלתי כמו שכתבתי לעיל, ובגלל זה שאלתי לעיל אם זה לא טוב לטווח הרחוק, והאם כדאי להשקיע בקולר חדש ולחבר הכל בצורה המקורית. @אריאל-קמחי ואיזה נוזל קרור היית שם עד עכשיו? את מה שעלת? כן את מה שהעליתי ראשון (לא הצהוב) @דוד-100 יש כאלה שמורחים סיליקון אז פשוט מאוד יכול שזה משהו בסגנון הזה נשמע כיוון מסויים! @נתי-2 אני הייתי נוסע ככה בנסיעת מבחן וערני מאוד לחום מנוע אני עירני תמידדד לחום מנוע, יש לי את המכשיר הזה ואצלי מוגדר שחום מנוע מוצג תמיד, וכן יש לי התראה אם זה עובר את 101 מעלות. ובחיים לא עבר את ה-102 לכמה שניות מקסימום. כי ב-100 מעלות נדלק אצלי המאווררים. - וכמו שכבר התבאר כאן. @אהרון-שלום למעשה לענ"ד אולי שווה לך לנסות לעשות ניקוי למערכת הקירור יתכן אבל ליבי אומר לי שלא צריך. כבר ככה בגלל פאשלה שהייתה לי, כמו שכבר כתבתי לעיל, שנשפך רוב נוזל הקירור ושמתי חדש, וכל מה נשפך היה נקי בלי שום חתיכות / פירורים וכדומה, ורוב המים כעת חדשים, זה כבר חצי שטיפה, לא? @מאיר-ג אם הגומי הזה ירוק (בצבע של הנוז"ק) ולא בצבע אחר (נוז"ק מעורב עם שמן) כנראה שזה לא עירבוב של מים ושמן אכן הגומי הזה קיבל צבע בהשראת הצבע של הנוזל. @מאיר-ג אולי היתה לך התחממות במנוע שגרמה למים להתיבש כנ"ל לפני כמה שורות, לא היתה לי התחממות אף פעם. @מאיר-ג ואם כן גם במיכל עיבוי אמור להיות לך סילקון בתחתית וכן בחלל הרדיאטור אבדוק עד כמה שאפשר, מעניין… @מאיר-ג אם כן למה זה ירוק זה היה אמור להיות שחור או לכל הפחות ירוק כהה מאדדד הוא לא קבע מה התפרק, רק זרק כיוון מסויים, שנבין שלא נוצר פה משהו סתם בבחינת יש מאין. @מאיר-ג מאד מעניין האם תמיד היית שם נוזל קירור של חברה אחרת לא יודע, כי הרכב אצלי שנה וכמה חודשים, בטיפול הראשון שעשיתי שמתי את מה שהעליתי לעיל. וגם קודם היו מים ירוקים, אבל לא יודע איזה חברה. לקינוח אני חייב לציין וווואאאהההוו, כמה החברה פה מנסים לעזור ולדון בעניין כאילו מדובר בבעיות שלהם עצמם. געוואלדיג, תודה ענקית מעומק הלב לכל המגיבים כאן מהרגע הראשון!!! בקשה קטנטנה… מרוב ריבוי ההודעות והתגובות שלי בהודעה אחת ארוכה. אם אתם מגיבים לי נא לצטט את הקטע המדוייק עליו אתם מגיבים, יישר כח!!

    50

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.6k

    פוסטים