@קלאטש שני נידונים
א.
@קלאטש כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.
ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא
ועל זה כתבתי
@טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה
חובה כעיקרון זה על כל נהג, אלא אם הגיל או הוותק שלו לא עומדים בהצהרה, שאז זה מחלוקת הפוסקים
אבל אם אני מוסיף נהג באתר של החברה אז הוא נוסף להכל, ולדעתי אין בזה מיחוש
אבל אני דיברתי על מקרה שנאמר לי שהביטוח מכסה כל נהג מגיל וותק מסויים, אבל בפוליסה משמע שמכסה יותר מזה, ועל כן שילמתי עוד 30 ש"ח
Spoiler
הרכב מבוטח קבוע בליברה, נראה לך שהם יכולים להתחמק ממיל כזה?
[image: 1782409328210-screenshot_20260625-203805.png]
אגב מיתד היום
[image: 1782415134023-img_20260625_215816_012.jpg]
[image: 1782415138688-img_20260625_215805_322.jpg]
[image: 1782415139769-img_20260625_215812_652.jpg]