דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • רכישת פריוס 2012....

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      51 צפיות
      טרנטעט
      @שלמה-b לא זול ואפי’ קצת יקר מחיר טוב צריך להיות עד 35,000 ש"ח לא יותר
    • מרדכי מזרחי סוכן/מתווך רכב

      עסקאות רכב
      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      203 צפיות
      סוביניון בלאן 2017ס
      @טוס-לאט-סע-מהר כתב במרדכי מזרחי סוכן/מתווך רכב: לא קשור לשי מזרחי ממודיעין עילית? רחוק מזרח ממערב לא מינה ולא מקצתה
    • בעית חשמלנ

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      18 צפיות
      ר
      דבר נוסף לפני חדש החלפתי מערכת מולטידמיה וחוץ מזה האזור הפנס ערפל יש לי שם טוים שמדי פעם נתקעים במדרכה ממה נוצר הקצר
    • קורולה סטיישן למי יש ?

      שאר נושאים
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      31 צפיות
      א
      @shmulik לי יש אותו (וכן להורים) ברוורס הסימון של החניה לא זז (אולי הוא התקין מולטמדיה בנפרד לאא מהיצרן) צריך להיות גלג ל רזרבי וכל התוספים (ג’ק וכו’) הומלץ כאן לבדוק את הפילטר של הבטריה Spoiler תתחדש על הרכב לא תתחרט ע"פ דעתי
    • שרשור חדש עבור מציאות ביד 2.

      עסקאות רכב
      249
      6 הצבעות
      249 פוסטים
      12k צפיות
      זה לזהז
      @אבי-KIA לא
    • סכום המכס הגיוני?

      שאר נושאים
      8
      1
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      141 צפיות
      A
      יש מה לעשות? או להפסיד בשקט?..
    • יעוץ בקניית רכב והיסטוריית טיפולים

      עסקאות רכב
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      42 צפיות
      זה לזהז
      @זה-לזה זה די דחוף לי חברים אשמח למענה…סליחה שאני מקפיץ שוב.
    • עזרה: שימוש בשיקוף מסך

      לא נפתר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      1k צפיות
      Z
      @משה-שמחה אתה מפעיל מוזיקה מהזיכרון הפנימי? למה אתה לא משתמש עם אנדרואיד אוטו? יש לי אפליקציה בשביל זה, אני ישתף לך אותה יותר מאוחר. (אצלי זה אנדרואיד 7 אז לא עובד לי אנדרואיד אוטו אבל יש איזה אפליקציה שכן מצליחה להפעיל אותו, ואז בתוספת של האפליקציה musicolet זה עובד מצויין יחד, יש לך גם את הוויז וגם את המוסיקה על המסך).
    • יעוץ לפני קניית רכב

      עסקאות רכב
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      67 צפיות
      LexusL
      יש לך אפשרות או ללכת על רכב מבוקש וישן כדוגמת קורולה עד 2008 (לא כולל, 2008 לא מומלץ) או על רכב פחות מבוקש אבל אמין שם תוכל להתקדם מעט יותר בתקציב של עד 10 תוכל למצוא ניסאן טידה / נוט ירגיש קצת יותר טוב מהקורולה, הרכב לא יהיה בן 20 כמו הקורולה אבל לא רחוק משם (14/15~), תוכל גם לחפש פיג’ו 301 מנוע 1.6 שהומלץ כאן בפורום,אבל חשוב להיות מודע מה לבדוק ולוודא בתקציב של עד 15 כמו שכתב הרב @חובק-עולם תוכל למצוא אטראז’ צריך לשים לב שהרכב לאוק (רובם יוצאות השכרה) ותקבל רכב חסכוני אמין וזול לתחזוקה ותו לא אפשרות נוספת לרכב מתקדם מעט יותר מבחינת שנתון - פיאט טיפו סביבות ה15~ אש"ח
    • החלפת חיישני רוורס שהסתבכה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      75 צפיות
      יצחק רשטוני
      @JAC123 כתב בהחלפת חיישני רוורס שהסתבכה: החשמלאי הוא איתי יוניסי ממוסך שאול יוניסי בתלפיות בירושלים והוא סירב לקבל תשלום על האבחון והחלפת הפיוז. יצאת פרייר היית הולך לדיר קדיס מחליף מחשב רכב פלוס צמת חשמל כולל הכל ב1200 מחיר מצחיק וחוויה יחודית במקום זה הלכת ליהודי והפסדת את כל האקשן (בצחוק כמובן)
    • יונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014

      לא נפתר עסקאות רכב
      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      298 צפיות
      אהרן 4א
      @אלעזר-3 20k-25k
    • עזרה דחופה!!

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      42
      1 הצבעות
      42 פוסטים
      594 צפיות
      א
      @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!: כמו שכתבתי מדובר ברכב לתקופה קצרה של 3 חודשים (עם אפשרות הארכה…ככה כולם הבטיחו לי…) ולכן חשוב לי דגם שיהיה סחיר, אך גם חשוב לי מאד שיהיה אמין שאני לא ימצא את עצמי מתרוצץ במוסכים בתקופה הקצרה הזאת… נוחות וחיסכון הם בעדיפות שניה אצלי כי מדובר בעיקר בנסיעות קצרות ולא תכופות. לך לך לאטרז׳ ככה גם לא תסחט את התקציב, תקבל אמינות ותתפנק בחיסכון ובשנתון נורמלי. אני חושב שיותר קל למצוא כזו שמורה מאשר קורולה 2009, בשביל סחירות, היות ואתה מתכנן למכור ממש בטווח הקרוב, אל תקנה יותר מיד שניה, ככה כשתגיע למכור לא תהיה עם כמות מוגזמת של ידיים. הנה לך אחד להתחלה והנה אם חשוב לך להשתמש בכל הכסף… @קלאטש כתב בעזרה דחופה!!: לכן ההמצה שלי כבעל רכב אחד ויחיד, ומרוצה, היא, קורולה אני לא חושב ששוה להוציא כל כך הרבה אנרגיות בשביל לקנות רכב לתקופה קצרה
    • 15 הצבעות
      342 פוסטים
      18k צפיות
      אהרן 4א
      @מאיר-ג @מאיר-ג כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים): טיוטה פריוס 2008 נראת שמורה מאד רק צריך לברר מצב בטריה על אף הק"מ לדעתי כדאי אם זה באמת שמור כמו שזה נראה 2008 זה לא בעיה? דיברו שזה שנתון עם בעיות לא?
    • טיוטה ראב 4

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      370 צפיות
      א
      @יצחק-רשטונ ממליץ גם על החסימה הזאת אבל כדאי לקרוא טוב לפני את כל הכללים לפני שעושים חסימה מוחלטת וגם לבדוק שהכל עובד טוב
    • קראוסובר או סדאן

      עסקאות רכב
      14
      1 הצבעות
      14 פוסטים
      281 צפיות
      המייביןה
      @ראובי כתב בקראוסובר או סדאן: אשמח לקבל עוד מידע בענין באופן כללי אין הרבה מה לפרט זה שתי תנוחות וצורות נהיגה שונות מאוד פשוט תנסה נסיעת מבחן @ראובי כתב בקראוסובר או סדאן: ובפרט על נושא היציבות והאם ההבדל ביציבות משמעותי ההבדל בהרגשה הוא משמעותי ככל שהרכב גבוה ככה התחושה יציבה פחות
    • מחיר הדלק בחודש הבא

      שאר נושאים דלק
      14
      2 הצבעות
      14 פוסטים
      18k צפיות
      אבי 56א
      @Lexus לאט לאט חוזרים לשפיות
    • 0 הצבעות
      27 פוסטים
      2k צפיות
      S
      @אלעזר-3 לא רואים את התמונה בנטפרי
    • 16 הצבעות
      20 פוסטים
      628 צפיות
      שלמה א 0ש
      @מאיר כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור: עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות מאיר ,סתם מעניין אותי , בדקת שזה רק בנתיבות? כי אם זה בעוד מקומות זה גם יותר רלוונטי וגם אפשר להוריד את “נתיבות” מהכותרת
    • קישור לסורק ODB פשוט

      שאר נושאים
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      202 צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @בור-סיד בלי מסך זאת אומרת שאתה צריך אפליקצייה במלוטימדיה. ואם תרצה פעם לעזור לחבר, אז אין לך עם מה להסתבך, פשוט לחבר ולסרוק. ובפשוטים אין קריאת נתונים חיים, רק סריקת תקלות. למעשה להגיד לך שזה “המוצר” בתמורה למחיר של 85 ש"ח, אני לא יודע.
    • מצלמת רוורס בתור מצלמת דרך

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      121 צפיות
      A
      @אריאלוש כתב במצלמת רוורס בתור מצלמת דרך: @aiib היום הכוווווול אפשרי… אבל יש כמה בעיות… השאלה היא אם יש דרך בלי הבעיות… אם ח"ו יקרה תאונה איך תוכל לשמור את הסרטון הרי אין חיבור לכרטיס וגם אם זה ישר מחובכר למסך יש אפשרות לשמור? שמירה אוטומטית כל כמה שניות (מה זה שונה ממצלמת דרך?) דבר שני לרוב מצלמות רוורס הם באיכות ירודה ממצלמות דרך ככה שלא יהיה כ"כ ראלי… אפשר לקנות משהו קצת יותר איכותי. בכמה שקלים נוספים (זה חלק מהשאלה…) ועוד אתה צריך את המסך לשירים שיחות וכדו’ לא? א"א שהוא כל הזמן יהיה תפוס במצלמת דרך גם לא חצי… אני לא אמור לראות את זה כל הזמן, ייכנס ישר לזיכרון (חלק מהשאלה…) אבל אהבתי את הרעיון… מאמין שלא חידשתי…

    71

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.3k

    פוסטים