@נייטרון-חפשי כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.:
איזה רכב לא כתבת?
אאוטלנדר 2015 (עיין בתמונה בניק)
לא נראה לי משהו שדורש התייחסות אבל קשה לומר כשאין לי מושג מה זה בכלל.
אוקי מעניין… יש כאן חידה.
המעקף לקולר לדעתי לא קשור.
אז בלי קשר לשאלה - להשאיר כך לטווח ארוך או לא?
איזה נוזל קירור היה ברכב?
[image: 1782289243428-img_20250824_150745_428.jpg]
[image: 1782289243787-img_20250824_150719_241-2.jpg]
הוחלף משהו לאחרונה או איזה טיפול לא שגרתי?
לא, שום כלום.
חובק עולם הקדים אותי בתשובה לסוג הרכב…
Spoiler
אוייישששששש…
[image: 1782289314494-2665bcdd-3847-4ca6-9e20-e713c4cc1634-image.png]
בגלל פאשלה שהיה לי בביצוע המעקף נשפך לי הרבה נוזל קירור - לא הכל.
אז כעת מילאתי את החסר בנוזל ירוק מחברת פרסטון.
יצאתי לצלם…
[image: 1782289742342-img_20260624_112533_862.jpg]
[image: 1782289742631-img_20260624_112540_865.jpg]