דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • שרשור "חיות על הכביש"

      הועבר מדברים רכב
      705
      15 הצבעות
      705 פוסטים
      73k צפיות
      מיכאלbמ
      @טוסון יש איסור חנייה כ12 מטר לפני מעבר החצייה
    • ניסאן קשקאי ידני למכירה

      לוח יד2
      2
      5
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      93 צפיות
      ש
      20000 לבאים מהפורום
    • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!

      הודעות המערכת
      70
      51 הצבעות
      70 פוסטים
      5k צפיות
      טוסוןט
      @מאיר-ג כתבת לו ברוך הבא לפורום, אז הוא אומר לך תודה
    • 0 הצבעות
      1 פוסטים
      30 צפיות
      אין תגובות
    • תקלה נורת ניפוח גלגלים

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      17
      0 הצבעות
      17 פוסטים
      106 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @אליהו-בן-יוסף במיצובישי זה אמור להתאפס באופן אוטומטי ברגע שלחץ האוויר תקין… הוא נדלק מתי שיש לחץ של פחות מ27 psi. אם ממשיכה לדלוק לך נורת לחץ האוויר והיא מהבהבת בתחילת הנסיעה אז ככל הנראה אחד מהחיישנים לא משדר והוא תקול. אם תכנס לכל פנצ’ריה ממוצעת הוא יבדוק לך איזה חיישן תקול עם מחשב יחודי ויחליף לך את החיישן בחדש. עלות חיישן ממוצעת כולל ההחלפה היא באיזור- 300-400 ש’'ח. חשוב לציין: ההחלפה היא לא קריטית, זה אמנם לא רכיב בטיחותי אלא כזה שרק נותן אינדיקציה- שיכולה למנוע הרבה עגמת נפש! כי כשחלילה תדלק הנורה באמצע הכביש תוכל מיד לעצור בצד, ולשים בורג סיליקון ולהמשיך בנסיעה עד לתחנת הדלק ושם לנפח ללחץ התקין… משא’'כ כשהחיישן תקול שלא תדע שאין אוויר עד שהרכב ימשוך לצד מסויים! ואז ברוב המקרים זה כבר מאוחר והצמיג כבר יאכל.
    • התקנת מגבר למערכת מקורית

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      293 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @אהרון-שלום כתב בהתקנת מגבר למערכת מקורית: @ישראל-מאיר-1 אם אתה רוצה לקחת רק את השמע מהרמקולים לא אמור להיות בעיה כי המגבר לוקח את החשמל ממקום אחר ולא יהיה על הרמקולים האחוריים עומס מהה? @ישראל-מאיר-1 כתב בהתקנת מגבר למערכת מקורית: יש לי רודיוס עם מערכת שמע מקורית, קניתי סאב ומגבר ואני רוצה לחבר אותם בלי להסתבך עם המערכת. האם אפשר להתחבר לרמקולים האחוריים? (עם חיבור כמובן למצבר) אודה לעזרה לא הבנתי מה אתה רוצה לעשות… בכל אופן נדיר למצוא הגברה לרמקולים אחוריים… זה פוגע באלמנט של הסאונד מקדימה ויותר אי איזון למערכת.
    • טסלה או יוניק 5

      עסקאות רכב
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      30 צפיות
      מ
      @אליהו-בן-יוסף טסלה גם שומרת על ערך יותר
    • 1 הצבעות
      8 פוסטים
      121 צפיות
      BENY 0B
      @ITAMAR25 [image: 1782343077700-msedge_o5emv2frqf.png] לא. הציון הוא 0
    • משולש אזהרה לרכב איפה קונים?

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      82 צפיות
      פ
      https://he.aliexpress.com/item/1005012322738111.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.4f59Y4H5Y4H51b&algo_pvid=f48bd3a9-4f30-4f2e-953a-89cef073da6a&algo_exp_id=f48bd3a9-4f30-4f2e-953a-89cef073da6a-0&pdp_ext_f={"order"%3A"10"%2C"spu_best_type"%3A"price"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!34.40!15.33!!!76.42!34.05!%402140ec5d17823422150682388e5ce1!12000058090168451!sea!IL!0!ABX!1!0!n_tag%3A-29910%3Bd%3A4e4c3703%3Bm03_new_user%3A-29895%3BpisId%3A5000000208039448&curPageLogUid=4f9TSPdAH4Gz&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005012322738111|_p_origin_prod%3A
    • 0 הצבעות
      4 פוסטים
      30 צפיות
      א
      @ראשון-בפקק לכן הערתי הערה קטנה קח בחשבון לפחות 10 שיעורים * מחיר שיעור + טסט + ריום לבי"ס הייתי מכין משהו כמו 3K
    • רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק

      לא נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      31
      0 הצבעות
      31 פוסטים
      655 צפיות
      מ
      @אלוף-העולם-1 את חטאי אני מזכיר היום… האמת שאני קצת פשעתי שכתבתי לך אין לו צריכת שמן אבל למה בכל אופן כתבתי זאת בביטחון כ"כ גדול כי בדרך כלל כל בעיה שש לו הוא פונה אלי ולא שמעתי ממנו על זה אז שערתי שאין לו בנוסף אני יודע שהוא עשה טיפול לפני זמן לא רב וגם במהלך דקדוקיי אחר משהו חריג בכל הקישקע ראיתי גם שאין לו הזאות או נזילות אז עניתי בביטחון מופרז מידי שאין לו צריכת שמן אבל… היום בדקתי לו שמן ופשוט אין לו והוא טוען שהוא עשה את הטיפול אצל טיוטה (בנתיבות שהבנתי שהם לא הכי טיוטה) והוא סיפר להם על האיבוד שמן והם אמרו לו נשים לך שמן עם תוספים והכל יהיה פיקס תכלס’ לא עזר אלא כן נתן טווח יותר גדול (במקום זה שהוא היה ממלא כל חודש הוא עכשיו צריך למלאות אחרי 3 חודשים, והוא לא נוסע הרבה) תכלס’ אני כעת באמת חושב שקודם כל לעשות בדיקת קומפרסיה כי קצב כזה של אכילת שמן בלי נזילות והזאות די משאיר רק את הברירה הזאת רק שאלה קטנה (לא להירדם בבקשה…) עדיין לא הבנתי למה עם המנוע מתאמץ ומאבד כוח זה אמור להשפיע על המזגן בכללי יש לי כמה פערים וקושיות שאני צריך לסגור בעניין מערכת המיזוג דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! )
    • ד"ר פריוס

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      13 צפיות
      אין תגובות
    • הוספת תגית של הפוסט הפופולרי ביותר

      הצעות יעול
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      202 צפיות
      נ
      @המאעסטר מותקן ועומד. ואעפ"כ…
    • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      שאר נושאים
      108
      0 הצבעות
      108 פוסטים
      6k צפיות
      אליהו בן יוסףא
      [image: 1782338148361-f0532217-44eb-4d4b-8dea-7cc76988f9c4-image.png] תם לאחר 4 שעות
    • החלפת סליל הגה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      48 צפיות
      8
      חיבור מחשב שיכול ללמד אותו אם אתה צריך אני יוכל לעזור לך שרפתי איזה שעה וחצי על סליל של טידה לאחר רבע שעה התקנה עד שקלטתי שהפיתרון בגזרת המחשב וזה היה פשוט
    • 15 הצבעות
      333 פוסטים
      17k צפיות
      א
      @נ.ר. כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים): טויוטה פריוס 2011 250,000 ק"מ הבטריה הוחלפה לפני חמש שנים לא מציאה
    • 0 הצבעות
      8 פוסטים
      108 צפיות
      אליהו בן יוסףא
      @טוסון בהחלט כן המולטימדיה בכלל לא טובה אין דיבורית ווויז צריך גירסה ישנה
    • 5 הצבעות
      12 פוסטים
      185 צפיות
      מ
      @תודה-לבורא-עולם-0 אם הגומי הזה ירוק (בצבע של הנוז"ק) ולא בצבע אחר (נוז"ק מעורב עם שמן) כנראה שזה לא עירבוב של מים ושמן אלא אולי החומר שיש בנוזל קירור אחרי הצטברות ק"מ רבים (בתנאי חום) הפך למעין סיליקון וצף למעלה לא ששמעתי על זה אי פעם אבל אולי עכשיו זה יהיה הפעם הראשונה אופציה נוספת אולי היתה לך התחממות במנוע שגרמה למים להתיבש והם התיבשו בצורה כזו כי המים מעורבים אם חומרים נוספים והם לא מתאדים כמו מים (שאני יודע מה תפקידם(טמפרטורות וקרוזיה) אבל לא יודע מה טיבעם) אופציה נוספת שהמים שבצינור שבין הרדיאטור למיכל עיבו התיבשו ונשאר רק החומר וכל פעם שהם חזרו בלחץ לרדיאטור הם גרדו את המים/חומר שנדבק לדפנות הצינור (ואם כן גם במיכל עיבוי אמור להיות לך סילקון בתחתית וכן בחלל הרדיאטור והמערכת קירור ואז צריך לעשות ניקיון שלא תיווצר סתימה איפשהו. הכל בנוי על סברא אחת אבל מכמה אופציות שיכולים לגרום לכך Spoiler סיפר לי אברך ת"ח שלמד אצל הגרד"צ קרלינשטיין ואמר איזה סברא באמצע השיעור כללי והגרד"צ עצר את השיעור כללי ושיבחו לעיני כולם באומרו, האא… איזה סברא … זה… זה שפיץ של בחור… ואז הפטיר כלאחר יד ובקול נמוך. אבל אתה יודע שפיץ עושים לו ככה (סימן אם באצבעותיו תנועה קלה) והוא נופל… זו התחושה שאני מרגיש כשאני כותב כעת את הגיגי אלו אבל לדעתי יש הגיון בדברים @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.: אלא שלכאורה סוג של חומר שהתפרק עם הזמן מהחום במערכת, מהצינורות או הגומיות במערכת הקירור והם צפו למעלה בפקק המילוי לא נראה בכלל אם כן למה זה ירוק זה היה אמור להיות שחור או לכל הפחות ירוק כהה מאדדד אם טענת המוסכניק צודקת לכאו’ התוצאה הייתה אמורה להיות-צינורות סדוקים או לכל הפחות יבשים, אותו הדבר בעניין הגומיות הייתה אמורה להיות לך בריחה/נזילה כנראה. מאד מעניין האם תמיד היית שם נוזל קירור של חברה אחרת
    • הוספת מקומות מיצובישי אאוטלנדר

      עסקאות רכב
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      38 צפיות
      ש
      @זה-לזה כתב בהוספת מקומות מיצובישי אאוטלנדר: האם זה יהפך לחוקי? לא. ועיין כאן
    • ביטוח לתקופה קצרה

      עסקאות רכב
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      28 צפיות
      ש
      @דגש ביטוח לתקופה קצרה יש אפשרות רק לביטוח חובה ורק דרך ‘הפול הישראלי’ ובמחירים מפולפלים, מה גם שתקופת הביטוח גם שם היא קבועה מראש וכיון שאתה לא יודע לכמה זמן תצטרך אותו לא הרווחת הרבה… יש אפשרות בכל חברה לבטח לשנה ולבטל כשתרצה, בעבר היו קונסים על זה, היום חוקית אסור להם, מה שכן זה קצת כאב ראש עם עניין התשלום וההחזר, כיון שאתה צריך לשלם על כל השנה מראש (או בפריסת תשלומים) ואחרי הביטול תקבל את ההחזר בבת אחת. (יש כאלה שאולי ישמחו על האפשרות לקבל הלוואה של כמה אלפים בפריסה לשנה…)

    11

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.5k

    פוסטים