דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • 0 הצבעות
      5 פוסטים
      24 צפיות
      חנןח
      @פריוס-אפור כתב באני מחפש סוכן אישי [עדיף מכאן ] שיעזור לי בקניית רכב: יש לך כסף להשקיע? בסוכן או ברכב?
    • 1 הצבעות
      62 פוסטים
      1k צפיות
      8
      @קלאטש כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.: הייתי שמח אם יהיה מידע גם לגבי השאלה אם המשטרה תתן דו"ח בדיעבד על זה שהיא נהגה בלי ביטוח? למייבינים בפורום הבנתי שגם אם מקבלים דוח תעבורה אפשר לערער לבי’'מ ולדחות כל פעם בתיאום באמת לא חוקית בהנחה שבגלל יזמנו אותך תוך שנה הכל יתבטל האם זו אגדה ומה עומד מאחורי התהליך הזה
    • בדיקת סוללה לכל הרכבים ההיברידים

      שאר נושאים
      5
      3 הצבעות
      5 פוסטים
      380 צפיות
      mik6868M
      @אריאל-קמחי בכל מצב עדיף לבדוק גם בליתיום אם האיזון תאים לא מדויק או כל דפקה שיכולה להיות אחד למיליון שורה תחתונה זה לא תפוח שאם יצא מקולקל זורקים לפח
    • 1 הצבעות
      10 פוסטים
      119 צפיות
      ShebsaleS
      @הכל-בעזרת-השם כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?: מנסיון עדיף לא לקנות את הרכב הזה ולא בגלל שאולי שוטר יעצור אותך אתה יכול לפרט קצת יותר? אני דווקא מכיר עובדות אחרות… אולי אתה חושב ככה בגלל שרוב הרכבים האלו נמכרים ב350 אלף ומעלה?
    • ד"ר פריוס

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      115 צפיות
      8
      אני מבית שמש אם בסוף זה לא יצא ברור
    • ביטוח מראות

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      20 צפיות
      mik6868M
      @פריוס-אפור כשעשיתי ביטוח והסוכן הציע לי שמשות שאלתי אותו-אני מבין שעל תביעה פחות מ אזור ה 7000 לא שווה לתבוע כי מייקר את הפוליסה אז למה שיהיה שווה לי לתבוע שמשות? והוא אמר לי שזה לא קשור ולא מיקר אלא ביטוח צידי (היה מובן ממנו שמצד הביטוח תאונה זה גם גורם שיפחדו ממך שאתה לא זהיר אז תשלם יותר אבל שמשות זה צידי לגמרי)
    • 0 הצבעות
      4 פוסטים
      24 צפיות
      פ
      שניהם נפתחו!
    • כשהרכב הופך לתנור חימום

      מדברים רכב
      55
      35 הצבעות
      55 פוסטים
      869 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום: האם יש מקום בטוח ברכב? הבגא’ז! ואגב, תזכיר גם את העניין של השארת תיק תפילין ברכב ח’ו
    • 11 הצבעות
      11 פוסטים
      175 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @ראובן-שבתי לדעתי הדלה, כדאי שתעשה עוד השוואה חוץ מהמחיר! כי מה שווה שאחד יקנה ב’אלי’ בזול ואז לגלות שקיבל את החתול בשק- מת. חוצמזה… תדבר על השוואת איכות כמו שאמר @מיישה ובטח כולם פוערים את פיהם לנוכח העניין שכל מתקיני הפורום התקבצו סביב נושא זה… והתשובה היא- שאני כאחד שמתעסק עם ההתקנות באופן יומיומי ויש לי ולאחרים ידע ששוה זהב, שיעלה גם זהב. ואי אפשר לצפות שכאשר עלו מחירי הגלם- גם באלי אקספרס, שאצךנו תהיה ירידה.
    • ג'ק עגלה מקצועי ב450 ש"ח רק היום

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      1
      2 הצבעות
      1 פוסטים
      19 צפיות
      אין תגובות
    • קניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי

      עסקאות רכב
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      80 צפיות
      חנןח
      @שיפקה זה תלוי כמה אתה מתכנן ליסוע … אני למשל נהג חדש והגעתי למסקנא שאם אני לא יקנה רכב לא יהיה לי איך ליסוע … א. מי יתן לך אוטו? ועוד לנהג חדש… ב. נראה לי 80 אחוז מההשכרות לא משכירים בכלל לנהג חדש… [גם סיטי קאר וכו’] וגם אלה שמשכירים לוקחים מחיר גובה וכו’… אז מה האופציות שיש לך?! אז כמובן אם אתה מתכנון ליסוע פעם בחודש אז זה בהחלט לא מומלץ אבל אם אתה מתכנון ליסוע קצת יותר אתה תישאר בלי כלום… זו דעתי. בנוסף יש היום רכבים במחירי רצפה בשביל התחלה … וביטוח אני הצלחתי להשיג ביטוח במחיר טוב גם לנהג חדש…
    • 0 הצבעות
      21 פוסטים
      273 צפיות
      יצחק רשטוני
      אם אתה רוצה מערכת משומשת תקינה לחלוטין עם כניסה לסים [חבר החליט להחליף בגלל שלא תמך לו באנדרואיד אוטו] כולל התקנה בסיסית עם מצלמת רוורס ללא פאנל אלא חיתוך והדבקה מעל הפאנל המקורי ב700 תכתוב
    • סינון למולטימדיה

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      1k צפיות
      אבי7171880א
      יש חסימה של כושר פליי לדעתי יעבוד לך, אחלה הגנה, ממליץ
    • 0 הצבעות
      7 פוסטים
      77 צפיות
      ח
      @צילפינגים כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל: יש לך גם פילטר סולר שצריך להחליף זה מסובך מאוד אם זה זהה לפלואנס (הגיוני מאוד שכן) היה לי בפלואנס עשיתי במוסך לא מומחה והדליק לי נורת מים בסולר… יש שם חתיכת עבודה מדוייקת ומורכבת, בפלואנס עולה מקורי ותחליפי 220 רק הפילטר עצמו (שונה מאוד מאוד מגרמניות, לא לקנות בשום אופן סיני ב 50 ש’‘ח!!) אם אין מוסך מומחה פשוט לא להחליף אם אין הכרח לענ’'ד
    • סורק OBD לבלוטוס במולטימדיה

      לא נפתר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      9k צפיות
      mik6868M
      @המחדש עשיתי גם את זה ולא נתן לי שיניתי גם ל BC6 כנראה אצלי עקרו מהשורש
    • רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?

      הצעות יעול
      25
      1
      4 הצבעות
      25 פוסטים
      704 צפיות
      מ
      @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?: האמת שחיפשתי שעה (כשנתקע לי משהו אני לא מרפה) איזה ר"ת שפירשנת שהיה ממש מוצלח אבל לא הצלחתי למצוא אז השארתי בלי “לדוגמא כמו שמאיר ג כתב ב” אבל יישר כוחך , באמת לא הבנתי… @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?: אבל עליך באמת דרשני איך @מאיר לא הדביק עליך את תווית ה “מייבין” קודם כל תודה גם לך על הפירגון לא בגלל שאני לא מיביין אלא בגלל שה"מייבינים" הם הרבה יותר מייבינים ממני כלו’ אין זה מפני רעתי אלא מפני גודל מעלתם אני עדיין בתהליך למידה.
    • 0 הצבעות
      7 פוסטים
      328 צפיות
      צילפינגיםצ
      @טוסון אני גם לא מוצלח בזה לכן עושים חשבון סנדלרים [ק"מ ללטרים] ומגיעים לתוצאה הכי נכונה
    • 0 הצבעות
      25 פוסטים
      255 צפיות
      טוסוןט
      @ראשון-בפקק לא בטוח, התווכחו על זה באחד מהשרשורים נראה לי שבזה @רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות: לגבי האבזור הבטיחותי בדאצ’יה, כדאי לעי’ באשכול שפתחתי בזמנו בנושא הזה.
    • שליח, ביטוח

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      120 צפיות
      טוסוןט
      @אושר-מתקרב כיוון שהביטוח שלו הוא ‘למטרות חברתיות ופרטיות בלבד’ וזה מטרת עבודה
    • תקלה נורת ניפוח גלגלים

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      22
      0 הצבעות
      22 פוסטים
      152 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @חובק-עולם הסורק מזהה תדרים… סורקים צמוד לכל גלגל בנפרד

    19

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    131.9k

    פוסטים