@שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב
אני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זב שווה משמעותית מלנידה נפרדת.