דילוג לתוכן
לוגו
×
    MG S9 במבחן דרכים
    בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1
    • 10 הצבעות
      84 פוסטים
      10k צפיות
      M
      @יראת-שמים על איזה נושא ביקשת “שמן מנוע”?( גיל)
    • 5 הצבעות
      4 פוסטים
      51 צפיות
      אהרן 4א
      @איש-גמזו גם לי קפץ מיד החיקוי הקצת עלוב לפורשה
    • מורה נהיגה לאבא שלי (בן 50) בבני ברק

      לא נפתר רישיון נהיגה
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      47 צפיות
      טוסוןט
      @איש-גמזו מסכים אבל אפשר בשיעורים כפולים או 1.5, ו3/4 כאלו בשבוע, לסיים 28 שיעורים, תוך 4 שבועות אבל צריך מורה שידע להתאים לפי קצב הקליטה @שיש בד״כ המורים הטובים ממש עמוסים, אלא אם הוא מוכן לקבוע שיעורים בכל שעה ביום, מה שפחות מצוי אצל אנשים (מ)בוגרים לך כבר יש רישיון, אז תסביר לו שקצב השיעורים הוא זניח יחסית לעומת עוד טסט (לי לקח 4.5 חודשים, מהתחלה עד הסוף, וזה נחשב מהר לעומת חברים שלי)
    • 0 הצבעות
      60 פוסטים
      729 צפיות
      אליהו התחא
      רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא. בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6). היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.
    • 0 הצבעות
      11 פוסטים
      109 צפיות
      מ
      @גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום: מה שהתכוונתי לומר הוא שמה שמחשיד אותי זה שהמזגן מקרר מצוין בלילה ודווקא ביום מתקשה. זה פחות נשמע כמו חוסר גז, כי במקרה כזה בדרך כלל יש ירידה בביצועים גם בלילה. וכאמור, שללת את זה. שואל בשביל ללמוד זה שבלילה זה מקרר זה לא ראיה כי לא צריך עוצמת קירור כ"כ גדולה כשהטמפרטורות משתנות כ"כ ואין שמש הלא בלילה פאן 1 או 2 מקרר מצוין (ובנסיעה של שעה גם פאן על 2 מציק)מאידך תנסה לעשות נסיעה ביום עם פאן 1/2 (דבר איתי אם אתה זקוק לבגדים חילופיים)
    • 3 הצבעות
      63 פוסטים
      3k צפיות
      ג
      @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן: @גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ? ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ? לא. ולא. אלו תוספות אירופאיות שניתן להוסיף בקלות. יש לי את המק"טים של החלקים איפשהו עם סרטון שמראה איך לעשות. הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג.
    • עלות קניית רכב והחזקתו

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      37
      0 הצבעות
      37 פוסטים
      408 צפיות
      יעקב 5י
      @שלמה-א-0 נכון אבל בנסיעה יומית לכולל אם אין חניה כבר עדיף ללכת ברגל או אוטבוס
    • אבוב מפנימית של משאית או טרקטור

      שאר נושאים
      17
      0 הצבעות
      17 פוסטים
      1k צפיות
      טוסוןט
      @משה-e כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור: ביחד עם משלוח הכי זול עולה 200 שח בערך. וכמה זה עולה בארץ? אין לי מושג לגבי מחיר של דבר כזה
    • 43 הצבעות
      49 פוסטים
      2k צפיות
      טוסוןט
      @SMGO שזה יוצא שההפרש הוא אותו דבר, תוספת של 40 אלש"ח לרמת גימור הגבוהה, וכאן זה יוצא באחוזים אפילו יותר… אם כי מי שתקציבו מוגבל ל200 וכן רוצה חשמלי מלא, ולא mg או כל פלאג אין למינהו @מאיר כתב בהמבדיל בין נוחות להנדסת אנוש: מקסוס מיפה 7 במבחן מקיף: תמורה למחיר רמת הגימור הבסיסית לוקצ’רי במחירון של 218,990 ₪ מאובזרת בתאורת לד מלאה, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3" ומולטימדיה בגודל זהה, פתחי מיזוג לכל שורות המושבים, 6 רמקולים, מושבים דמוי עור, מושב נהג חשמלי עם 6 כיוונים, דלת הזזה ימנית חשמלית ועוד. רמת הגימור פרימיום במחיר של 249,990 ₪ מוסיפה: (טווח מוגדל כאמור) מושבי עור נאפה, מושבים קדמיים מחוממים ומאווררים, חימום להגה, מושב נוסע חשמלי עם 4 כיוונים, זיכרונות לנהג, 8 רמקולים, משטח טעינה אלחוטי, גג שמש פנורמי נפתח עם ווילון, דלת הזזה שמאלית ותא המטען חשמליים, חלונות אחוריים כהים, V2L להפעלת אביזרי חשמל חיצוניים.
    • מחפש מורה נהיגה טוב ומקצועי בבני ברק

      רישיון נהיגה
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      349 צפיות
      שישש
      @Klonimoos לגבי ראובן קדם הוא סבלני ונוח? ועד כמה הוא יכול לתקתק ולא למרוח? אני צריך מישהו מאוד נוח לאבא שלי שכבר בן 50 וגם מישהו שיתקתק לו…
    • 1 הצבעות
      141 פוסטים
      77k צפיות
      שישש
      @טייס-קרבי לגבי דידי לוי הוא סבלני ונוח? ועד כמה הוא יכול לתקתק ולא למרוח? אני צריך מישהו מאוד נוח לאבא שלי שכבר בן 50 וגם מישהו שיתקתק לו…
    • נורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה

      נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      145 צפיות
      ג
      @אהרון-שלום אתה מוזמן לעדכן את ידידי @מיוחד שיש לי אליו הערכה @מיוחדת ברשימתו כאן וברשימתו כאן.
    • 32 הצבעות
      36 פוסטים
      8k צפיות
      Y
      @סוסיתא-קדישתא כתב בהמדריך המלא להחזקת רכב אספנות: ראיתי בירושלים פריוויה עם מערכת גז. אפשר ואולי עדיף להתקין מערכת גז חדשה במקום לקנות קיים, מבחינת בלאי של המנוע. כמובן בשום שכל שלא לזרוק כסף לפח. חבל
    • דרייבר -קילומטרץ גבוה

      לא נפתר פורום דיונים וחדשות רכב
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      153 צפיות
      ק
      @אורי-2 לדעתי הכי משתלם לקנות רכב סביב 60000 ש"ח יד 2 לדוגמא כמו יונדאי איוניק 2018 לטחון אותו דק דק וגם אחרי 3/4 שנים וק"מ גבוה תוכל למכור אותו סביב ה30000 ש"ח אולי אפילו יותר אם ככה אתה מפסיד 30000 ש"ח ב4 שנים והרווחים שלך יהיו גבוהים מאוד
    • דוחות במודיעין עילית

      שאר נושאים
      20
      3 הצבעות
      20 פוסטים
      2k צפיות
      ק
      @אני-10 בושה וחרפה לעיירית מודיעין עילית במקום לטפל בפקקים האינסופיים שיש בעיר ותשתיות גרועות ואפס פיעלויות נוער הם מתעסקים בלתת דוחות חניה על סתם (ברוב הפעמים) מי ישמע בכיכר המדינה בתל אביב יש פחות דוחות אם יש פה מישהו בפורום שמכיר עובד עייריה אולי כדאי שיגיד להם להפסיק לישון על האף כל יום (סליחה על הביטויים אני תושב מודיעין עילית וכבר נמאס מהדוחות שלהם)
    • מדריך תיקון לכבות נורת כרית אויר

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      39 צפיות
      אהרון שלוםא
      @israel_458xv20n זה קרה לחבר אחרי הניקיון של פסח וכנראה שזה גורם לחיישן לאבד כיון או שהוא זז וזה מסדר אותו אגב זה עצה ממוסך של בן דוד שהם אלופים בזה כמו שכתב ידידנו @טוסון וזה עבד כבר בכמה רכבים
    • שרשור "חיות על הכביש"

      הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      702
      15 הצבעות
      702 פוסטים
      70k צפיות
      פתוח לשמועפ
      Spoiler @ש.נ כל היודע פרטים איך עושים לאישי…
    • דוח חניה מצריך דוח פיזי?

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      490 צפיות
      פייבל אשרינופ
      @אלעדילא תרבות ולא כלום הדוח של ההצמדה הגיע די מהר ואני גר בדירה נורמלית ברוך השם
    • 0 הצבעות
      7 פוסטים
      163 צפיות
      מ
      @קצתיודע כתב בצריכת דלק בטויוטה קורולה היברידית חריג?: מה זה אומר? פילטר בטריה
    • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      שאר נושאים
      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      314 צפיות
      טוסוןט
      @חיים-ברזל הרבה מוקדים בהמשך היום עדכונים אצל איצ׳ה Spoiler רק אני מדמיין מה יקרה אם יהיו במקביל חסימות של הפלג? בבחינת החוסם שור בדישו

    77

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.6k

    פוסטים