דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • עזרה דחופה!!

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      25
      1 הצבעות
      25 פוסטים
      265 צפיות
      טרנטעט
      @נייטרון-חפשי כבר מזמן רציתי לכתוב את זה בעקבות סיפורים שנתקלתי לאחרונה, אמנם יש פה מלא סוכנים ואנשי מקצוע ישרים, חלקם הומלצו על ידי, ואני עומד מאחורי ההמלצות אבל!!! זה שהוא הומלץ בפורום זה לא אומר שלא צריך לפקוח 4 עיניים ולנהוג בו ב’חשדהו וכבדהו’ כי אין לאף אחד מושג מי מסתתר מאורי הניק כולל הניק @טרנטע כמו"כ צריך לזכור שע"פ ההלכה צריך לשמוע את הצד השני וכל עוד לא שמענו בעינן למיחש בלבד, וזה כאמור כדאי לעשות גם בלי קשר, כנכתב לעיל…
    • החלפת חיישני רוורס שהסתבכה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      39 צפיות
      J
      @israel_458xv20n זה סיפור להחליף? זה עבודה לחשמלאי רכב או למכונאי?
    • הזמנת פריטים מחו"ל

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      5 צפיות
      אין תגובות
    • 2 הצבעות
      501 פוסטים
      392k צפיות
      ט
      @הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון) יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה או זה או זה רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן לגבי הנפח מצטט מהמדריך @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן: אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם והסיבה שכדאי לקחת גדול היא אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
    • 0 הצבעות
      10 פוסטים
      794 צפיות
      ShebsaleS
      @הנווט כתב בדוח מצלמה בבגין - רכב היברידי: שימו לב שיש איזה רפורמה של שפיטה מרחוק בעבירות קלות אני לא יודע מתי זה נכנס לתוקף רק צריך לקחת בחשבון גם את זה. בנתיים זה תקף רק לדוחות עד 500 שקל.
    • שרשור חדש עבור מציאות ביד 2.

      עסקאות רכב
      245
      6 הצבעות
      245 פוסטים
      12k צפיות
      אושר מתקרבא
      @זה-לזה כדאי שתפתח נושא חדש
    • 0 הצבעות
      2 פוסטים
      35 צפיות
      מ
      Spoiler @87878787 כתב בלחיצת גז וברקס על פריוס בשביל טעינה: יש סרטונים שלו ביוטיוב אם יש לך קישור אני מאד אשמח תודה
    • 0 הצבעות
      20 פוסטים
      202 צפיות
      I
      @יוני כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף: לי ספציפית אחרי כמאה ק"מ היה צורך לחזק זה נכון במקרה שסגרת ע"פ מומנט היצרן, אז כדאי לחזק אחרי שהגלגל התיישב, אבל כאן בארץ הפנצ’ריות סוגרים לך עם מברגה פניאומטית במומנט גבוה מאוד, ואין שום צורך לחזק כי אין את מה.
    • 16 הצבעות
      51 פוסטים
      1k צפיות
      מאירמ
      אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי! צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי. הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת. דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך. דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים! Spoiler לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.
    • ביטוח מראות

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      48 צפיות
      I
      @פריוס-אפור כתב בביטוח מראות: יש לי ביטוח מראות ופנסים. שאלתי? האם זה מייקר את הפוליסה? או שזה לא קשור בכלל! לא מייקר. ביטוח נפרד מהביטוח הרגיל.
    • למכירה 7 מקומות דיזל

      לוח יד2
      4
      4
      1 הצבעות
      4 פוסטים
      175 צפיות
      אושר מתקרבא
      @אריה-12 כתב בלמכירה 7 מקומות דיזל: בפורום הזה לא באמת אכפת לי, המגזר אמין… הבעיה שאתה לא במגזר, אתה באינטרנט… Spoiler אגב, לטשטש לוחית רישוי מרחיק קונים פוטנציאליים לדעתי, יש הרבה פרטים שאפשר לברר לבד רק עם המספר (אא"כ יש לך מה להסתיר…) מה שאני נוהג לעשות כדי למנוע את הבעיה של העברת בעלות, לטשטש רק 2 ספרות אמצעיות, מי שמחפש לגנוב יחפש קורבן יותר קל, מי שרציני ומחפש מידע כבר יידע איך להשלים את החסר
    • 2 הצבעות
      15 פוסטים
      237 צפיות
      A
      @חיים-Y0737 המנוע הזה לא ימות ויתחמם ממים פשוטים למרות הנזק שזה עושה אבל החורים זה פתרון של הונדה שבכל מצב עובר מים גם אם הטרמוסטט מקולקל יש כאלה שעושים את החורים האלה לבד גם טיוטה כשיתקלקל לה הטרמוסטט אם ימשיכו ליסוע ישרף המנוע…
    • קראוסובר או סדאן

      עסקאות רכב
      12
      1 הצבעות
      12 פוסטים
      240 צפיות
      מאירמ
      @שלמה-א-0 כתב בקראוסובר או סדאן: לכל בעלי הקראוסובר האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש? קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש השאלה היא מנסיונכם, זה נכון? אם זה נכון זה מינורי? עברתי מאוריס לאאוטלנדר ואני מרגיש את ההבדל. האם זה משהו שמרגשים ביומיום? לא. אבל אם תרצה לתקוף כיכר, אתה תרגיש את זה ולא תרצה יותר…
    • שרשור "חיות על הכביש"

      הועבר מדברים רכב
      718
      15 הצבעות
      718 פוסטים
      75k צפיות
      יוניי
      @יעקב כתב בשרשור "חיות על הכביש": @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש": 5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד? לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו ממש לא הילד אמנם רץ לכביש דבר שהוא לא בסדר אבל הרכב נסע מדי מהר במקום בלי שדה ראיה
    • התקנת מגבר למערכת מקורית

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      1k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @ישראל-מאיר-1 הכי קל שיש! אתה מוזמן לפנות בפרטי… אסביר לך בשמחה!
    • תקלה נורת ניפוח גלגלים

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      25
      0 הצבעות
      25 פוסטים
      187 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @חובק-עולם כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים: חשבתי שבודקים במחשב רכב. ואם עשו הצלבת גלגלים?
    • שליח, ביטוח

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      644 צפיות
      יוניי
      @טוסון כתב בשליח, ביטוח: @אושר-מתקרב כיוון שהביטוח שלו הוא ‘למטרות חברתיות ופרטיות בלבד’ וזה מטרת עבודה כל אחד שנוסע לעבודה זה לצורכי עבודה בקיצור לא חושב ולא שמעתי אי פעם שזה בעייתי
    • 1 הצבעות
      63 פוסטים
      1k צפיות
      יוניי
      @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.: @קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24 ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה) לא הבנתי מה היה מראש ומה הוספת?
    • כרטיס זיכרון

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      2k צפיות
      ק
      @קיה-פיקנטו נקנה מKSP
    • ג'ק עגלה מקצועי ב450 ש"ח רק היום

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      8
      6 הצבעות
      8 פוסטים
      107 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @אליהו-התח אני אמרתי שאתה צריך??? יש כאן בפורום חברה שעושים עבודות, בלמים/בולמים/ציריות/משולשים/וכו’

    64

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים