דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      שאר נושאים
      98
      0 הצבעות
      98 פוסטים
      4k צפיות
      טוסוןט
      @אריאל-קמחי עכשיו אתה מבין למה @מאיר סוקר מכוניות חדשות? ב"ה יש כיום הרבה חרדים שעובדים לפרנסתם, (אבל כמובן הם מוקרי רבנן, וקובעים עתים רבות לתורה) ומשתכרים יפה, לעומת העבר שבו גם מי שעבד, בקושי גירד לסגור את החודש (הכותב משתדל לשבת כל היום באהלה של תורה)
    • מצלמת רוורס

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      50 צפיות
      ל
      @פתוח-לשמוע כתב במצלמת רוורס: בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה… מעדיף במולטימדיה את המצלמה
    • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      הועבר מדברים רכב
      1k
      1
      14 הצבעות
      1k פוסטים
      185k צפיות
      טוס לאט סע מהרט
      בן אדם בריא רק אין לו נשמה[image: 1782317248782-53ece9bf-905b-478c-ada7-2b592f89147c-%D7%91%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8-2026-06-24-190509.jpg]
    • הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה

      רישיון נהיגה
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      48 צפיות
      מאירמ
      @שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה: אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’ (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!) אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב אני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זב שווה משמעותית מלנידה נפרדת.
    • 8 הצבעות
      696 פוסטים
      696k צפיות
      מ
      @טכנולוג כתב בשרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס: כרגע יש סייל זה נקרא סייל טוב או שעדיף לחכות עוד קצת?
    • 15 הצבעות
      414 פוסטים
      170k צפיות
      נ
      @קורולה-אברכים לפני. אבל כמו שכבר נאמר כאן בעבר זה לא הפריע להם לקחת מס גם על משלוחים שהוזמנו קודם העלאת רף המס. אז ברוך השם אצלי זה לא קרה.
    • עזרה דחופה (מקווה..)

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      38
      5
      2 הצבעות
      38 פוסטים
      6k צפיות
      טוס לאט סע מהרט
      סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…) פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו), ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות, בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום. לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).
    • רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?

      הצעות יעול
      18
      1
      2 הצבעות
      18 פוסטים
      212 צפיות
      טוסוןט
      @שרולצ-ה כמו בפורום לתורה, שם הודעות בנושאי התפעול, ונושאים לא תורניים לא נספרות, וצ"ע אם זה אפשרי בפלטפורמה הזו
    • צריכה של דלק

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      171 צפיות
      טוסוןט
      @שיפקה לדעתי לא, אל תעבור, קודם תהיה עם רישיון ביד הרבה הצלחה, ובעז"ה בראשון
    • 8 הצבעות
      3 פוסטים
      46 צפיות
      אריאל קמחיא
      @מאיר תודה רבה רב @מאיר היקר ממש יפה!! רק מאחורה זה לא נראה כמו חיקוי של טסלה… לא יודע זה נראה כאי’ נגמרו הצורות של הרכבים… אין משהו חדש??? כמעט כל הרכבים החדשים מחכים משהו…
    • 15 הצבעות
      330 פוסטים
      17k צפיות
      מ
      @yso ב2021
    • כשהרכב הופך לתנור חימום

      מדברים רכב
      46
      32 הצבעות
      46 פוסטים
      457 צפיות
      א
      כשיוצאים לטיול מומלץ לשים את התיק תפילין בתוך צידנית עם קרחונים
    • 0 הצבעות
      1 פוסטים
      22 צפיות
      אין תגובות
    • הסרת מולטימדיה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      1
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      7 צפיות
      אין תגובות
    • השכרת רכב 9 מקומות לביה"ז

      שאר נושאים
      18
      0 הצבעות
      18 פוסטים
      937 צפיות
      מאירמ
      @ez058 כתב בהשכרת רכב 9 מקומות לביה"ז: באלבר ירושלים באלבר בכל הארץ. עשה לי מחיר זול גם באלבר נתיבות
    • מכירת קשקאי טרייד אין

      עסקאות רכב
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      52 צפיות
      מאירמ
      @הבל-הבלים-הכל כתב במכירת קשקאי טרייד אין: אני מנסה ללא הצלחה למכור את הקשקאי 2020 1.3 טורבו שלי ללא הצלחה חשבתי אולי לעשות טרייד אין המליצו לי לחפש מישהו שקונה רכב יד ראשונה כי אז מביאים מחירון מלא רציתי לדעת האם זה נכון? ובכל מקרה איפה יביאו לי תמורה למחיר בלי לעקוץ אותי במכירה של הרכב השני מהו הרכב שאליו אתה מעוניין להשתדרג?
    • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!

      הודעות המערכת
      64
      50 הצבעות
      64 פוסטים
      4k צפיות
      מאירמ
      @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!: ההפך, מקובל לומר “ימים כלילות” אבל זו טעות כאמור, ואכן אתה צודק וכו’. השיבוש הגיע היישר מהמונח “ימים ולילות”… אבל הניתוח מדהים…
    • 3 הצבעות
      7 פוסטים
      92 צפיות
      יצחק רשטוני
      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בחידה - מה זה הטחינה הזאת בפתח מילוי נוזל קירור.: למעשה גם עשיתי את המעקף לקולר ביטלת את הקולר ? נראה לי יש לו תפקיד “קצת” חשוב
    • רכישת רכב מכונס נכסים

      לוח יד2
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      83 צפיות
      Y
      @מתלמד-0 כתב ברכישת רכב מכונס נכסים: מה זאת אומרת? אם הוא קונה בחזרה הוא בעצם משלם את החוב שלו. אם הוא היה חייב סכום גבוה ולכן עיקלו לו את האוטו, כדי לקבל אותו בחזרה הוא צריך לשלם את כל החוב כולל ריבית הצמדה ודמי טיפול וכו’ וכשהוא קונה את האוטו הוא משלם רק כמה שהאוטו עלה במכרז שזה הרבה פעמים הרבה פחות מהמחירון, והחוב שלו נמחק (לא יודע אם לגמרי או לפי מחירון)
    • משולש אזהרה לרכב איפה קונים?

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      59 צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @הכהן-הגדול כתב במשולש אזהרה לרכב איפה קונים?: אוכל להביא לך תודה רבה!! לא יוצא לי לפגוש את ק"ס.

    87

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.4k

    פוסטים