@a0583243362 על האמינות יש שרשור גדול בפורום (אני לא מחווה דעה)
מתחת המחירון בגלל מצב שוק כי זה צרפתי, ויש לחברה הזו דגמים (אחרים) שמוסכם על הכל שהאמינות מהם והלאה
Spoiler
רק הארה קטנה: המנהג בפורום היה שלא פותחים דיונים כללים בנושא של רכב למכירה (רק אם לא כתבו יד/ק"מ/מחיר וכדו’) אני לא חושב שזה נוגד את התקנון, אבל זה קצת מפריע בקריאה לאנשים, וגם מפחית את הסיכוי למענה ענייני, אם היית שואל בשרשור בפורום עסקאות רכב האם דגם xyz הוא אמין יהיה לאנשים יותר נח לענות
אני כמובן לא מנהל ולא בעל סמכות בפורום, ואתה לא חייב להתייחס לדבריי, אבל אני כך מציע לעשות
(אם הייתי חושב שעשית משהו לא בסדר לא הייתי כותב כאן, כי זה כן נוגד לכללי הפורום)