דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • דלקן לדיזל

      הועבר מדברים רכב
      36
      9 הצבעות
      36 פוסטים
      749 צפיות
      טוסוןט
      @חובק-עולם אשמח לקבל פרטי יצירת קשר איתם (אין לי דפדפן לעשות חיפוש) כנראה אני אהיה עם רכב דיזל בתקופה הקרובה @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל: אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי… (או תחנה מומלצת+זולה כמה שאפשר אחרת בירושלים)
    • כשהרכב הופך לתנור חימום

      מדברים רכב
      31
      24 הצבעות
      31 פוסטים
      224 צפיות
      טוסוןט
      @חיים-Y0737 הבנת נכון, לא להפעיל על המצבר בהנעה הזו התחלה של כזה הרבה צרכנים אני לא מכבה אורות בכיבוי הרכב בד"כ, למעט ברכבים צרחנים כמובן שמי שיש לו תאורה אוטומטית פחות רלוונטי
    • SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      43
      1 הצבעות
      43 פוסטים
      319 צפיות
      I
      @מאיר-ג Spoiler כפי שכתבתי לא באתי להתווכח אלא להבין, הייתי שמח להמשיך אבל יש כולל מחר
    • הסוף לעושק החניונים:

      שאר נושאים
      9
      4 הצבעות
      9 פוסטים
      3k צפיות
      מ
      @חיים-ברזל מדינת ישראחלם
    • מוסך לבדיקת רכב בפתח תקווה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      19 צפיות
      טוסוןט
      @חיים-111 לפני 8 חודשים מישהו גם חיפש מוסך לבדוק גרנדיס בפ"ת וגם אז לא ענו לו יש לך את דימה בבני ברק, שהומלץ כמה פעמים ע"י מומחי הפורום הגדולים (לא מכיר אישית) https://rechavimzelaze.ovh/post/102127 https://rechavimzelaze.ovh/post/3570
    • 0 הצבעות
      4 פוסטים
      542 צפיות
      טוסוןט
      @sh7635156 כתב בדרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו: @אלעזר-3 תסביר… EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית: לרכבים חדישים רכבים שיש בהם מסך מובנה שמיועד לחיבור לסמארטפון, יש פתרון בשם “קופסת אנדרואיד” שבעצם נותן את הפונקציה של חיבור סמארטפון. המעלה בזה היא שזה ללא התקנה ופשוט לחבר ולהפעיל, החסרון הוא שזה יופיע על גבי המסך הקיים שיש ברכב שהוא בדרך כלל קטן ופחות איכותי ממערכת חדשה. לא כדאי לקנות את הזולים, הם לא שווים כלום. זה מה שמומלץ מניסיון [המחיר שלו משתנה כל הזמן] עיין שם (תלחץ על הטקסט הכחול)
    • יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      21
      0 הצבעות
      21 פוסטים
      108 צפיות
      טוסוןט
      @נייטרון-חפשי אני לא מתווכח על זה אבל נגיד אדם כמו דוד שלי שיש לו וורסו כבר כמה שנים, נוסע עם רכב מלא פעם בכמה חודשים, רק מדי פעם מקפיץ ילדים למוסדות, אבל יושב על הרכב יומם ולילה בתוך העיר, כולל חניות צפופות ומדרכות וכו’, אז יכול להיות שהוא לא באמת צריך רכב עם 7 חגורות כי להכניס את כל המשפחה הוא יצטרך h1/הייאס אבל זה נותן לו שימושיות מסויימת, וגרנדיס וודאי לא יתאים לו Spoiler אבא שלי לפני 10 שנים בערך החליט שלא שווה לו להסתובב כל היום עם רכב גדול בשביל כמה פעמים בשנה, ומאז הכל בסדר, פשוט המריבה על מי באוטובוס יותר גדולה, או ששולח עם הילדים הנשואים/גיסים
    • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      הועבר מדברים רכב
      1k
      1
      14 הצבעות
      1k פוסטים
      183k צפיות
      טוסוןט
      רק לי צץ בעין שיד2 החליפו קידומת למספרים שלהם? [image: 1782256358099-screenshot_20260624-020914-1-2.png]
    • 0 הצבעות
      13 פוסטים
      143 צפיות
      מ
      Spoiler @טוסון כתב באחת ולתמיד, איך בודקים קילומטרז' שהוא לא מזוייף??: זהו, גם היום זהו, שגם אתמול ושלשום. וכו’
    • מאזדה 3 למכירה

      לוח יד2
      11
      3
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      284 צפיות
      טוסוןט
      @דוד-אריאל אתה יכול לבקש ממישהו מהצוות (ע"י דיווח)
    • קניית רכב מסחרי

      עסקאות רכב
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      75 צפיות
      C
      @טוסון דיזל, ידני כמובן
    • 0 הצבעות
      7 פוסטים
      64 צפיות
      טוסוןט
      @אליהו-בן-יוסף בגדול כל האאוטלנדר מ2013 עד 2020 אותו דבר יש הבדלים לא משמעותיים ברמות גימור, דבר שקיים בכל שנתון (למעט מ2017/18 ומעלה, שיש לו רדאר לזיהוי התקרבות לרכב לפניך וכו’ (מעין מובילאיי, אבל קצת שונה) שמצוייה בו תקלה, שעד לאחרונה עלה כמה אלפים טובים לתקן, ולאחרונה מצאו פיתרון בכמה מאות ואולי אפילו לבד) לעניות דעתי, להוסיף 30% כדי לקבל שנתון גבוה יותר בשנה זה הגזמה אם יש לך את הכסף, לחיי, אבל אם אין לך, או במאמץ, זה לא שווה אם ההבדלים מאוד משמעותיים, זה יכול להיות שווה אבל לא שנתון אחד בעזרת ה’ תהנה מהרכב, ותרווה ממנו הרבה נחת, נוחות, ותשתמש בו לדברים טובים ושמחים תתן לו אהבה בתחזוקה, כדי שיחזיר לך אהבה Spoiler @פתוח-לשמוע כתב באאונטלנדר 2015 או להוסיף 20000 ולקבל 2016 דגם משופר: מערכת מתקינים בסביבות ה1000 נגיד את זה דוגרי, את המולטימדיה באאוטלנדר במוקדם או במאוחר יצטרך להחליף, אז באמת שבשביל זה לא שווה להוסיף כסף
    • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      שאר נושאים
      49
      0 הצבעות
      49 פוסטים
      2k צפיות
      אליהו בן יוסףא
      @ישראליק כן .אבל אל תשכח שכל הפקקים זה בגלל שלא נוסעים תאונה משהו אל הכביש וכו אבל כן אני מאמין שזה יתקע שאיזהו שלב
    • 1 הצבעות
      57 פוסטים
      1k צפיות
      טוסוןט
      @מיכלין-שמאי-רכב אתה צודק, לא הייתי ברור בלשוני, הם טוענים את זה לגבי ‘ביטוח צ׳יק’ אבל בפוליסה שלהם זה לא כתוב
    • 14 הצבעות
      17 פוסטים
      428 צפיות
      מ
      Spoiler @מאיר כן הגיון של אנשים שנולדו שם לפני 60 שנה ועדיין לא קלטו שזה עיר (שגם הולכת להיות עיר ענקית) אני דיי בטוח שיום אחד זה ישתנה אבל גם עכשיו זה מציק ובפרט הדוגמה שהבאת שזה נטול כל הגיון. גם בכפר לא היו עושים ככה. אם כבר דיברת על שדרות ויצמן אני לא מבין מה זה הגובה המטורף של הבאמפרים שם אני הגעתי מב"ב וכשאני רואה שטח לא מנוצל אני ממש לא מרגיש טוב יש לך רעיון איך לנער ולעורר שם כמה אנשים ברחתי מב"ב לא בשביל להיתקע בפקקים שוב (גם אם זה לא ברמה של פקקי ב"ב עדיין זה מציק דווקא בגלל שזה לא ב"ב-ויש מה לעשות)
    • חידושים מענינים בעולם הרכב

      הועבר מדברים רכב
      6
      2
      6 הצבעות
      6 פוסטים
      477 צפיות
      מ
      @EBA אוקי הבנתי Spoiler בהתחלה הבנתי ממך שלא קראתי את זה נכון ולא שמתי נקודה ולכן כתבתי אם כבר הם פספסו עכשיו הגדלתי את התמונה ושמתי לב לנקודה (מעניין למה הם עשו את המבחן דווקא בטמפרטורות כאלו אם החום ברכב הוא כפול שתים בשמש קופחת
    • 7 הצבעות
      10 פוסטים
      260 צפיות
      תמיםת
      @אהרן-4 כתב בהג'יפון הראשון של אורה בישראל עם הפתעה במחיר: @איש-גמזו גם לי קפץ מיד החיקוי הקצת עלוב לפורשה לדעתי סתם השמצה, אפי’ שלי גם מיד קפץ פורשה, כי שקוף לעין שזה אבולוציה של הדגמים הקודמים שלא באו כחיקוי לפורשה
    • דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים

      מדברים רכב
      40
      2 הצבעות
      40 פוסטים
      747 צפיות
      פתוח לשמועפ
      לא יכלו לחכות לשבוע הבא אחרי שאני יעבור
    • 0 הצבעות
      10 פוסטים
      2k צפיות
      נייטרון חפשינ
      @YKingsmart כתב בשאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת: אין למישהו שמאי? @נייטרון-חפשי אולי לך? זכור לי פעם שדיברנו על זה שלחתי לך מייל פיקו לינו <pikolinou@gmail.com‏> יום ב׳, 22 ביוני, 18:37 ‎(לפני יומיים (2))‎
    • מולטימדיה וויז

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      31 צפיות
      אליהו בן יוסףא
      @אליהו-בן-יוסף אפשר הוויז גירסא ישנה?

    21

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.2k

    פוסטים