דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • 15 הצבעות
      51 פוסטים
      815 צפיות
      מאירמ
      אני רואה פה דיון פורה ולגיטימי! צד אחד טוען שמחירי המולטימדיות באלי אקספרס אמנם התייקרו בטח אחרי מושת עליהם מכס אך מאידך עדיין יש פער משמעותי במחיר המצדיק קניה מעליאקספרס ולהתקין באופן עצמאי. הצד השני טוען שהמולטימדיות הנרכשות מאלי אקספרס בעלי איכות גרועה בהרבה מאלו הנמכרות בארץ וכן התקנה עצמית לא שווה את הנזקים שנוצרים ממנה והתיקון עולה יקר מהתקנה מסודרת. דבר אחד ראיתי שמוסכם הוא שלשקר על מקור המולטימדיה לא מקובל וזה מבורך. דיון זה הוא כאמור מחכים ומגרה את החשיבה, ומה יותר טוב מזה! אני רק מזכיר שגם במצבי ‘ריתחא דאורייתא’ יש לשמור על כללי הפורום מבלי לזנוח אחד מהם. אפשר לחלוק בכבוד על כל דעה שהיא, אך אסור לתת ביקורת כלפי אף אחד ממשתמשי הפורום. למשל במקום לכתוב: (כמובן שאין פה ציטוט כזה, אני בודה מליבי) “אתה מבלבל ת’מוח! נפתלי בנט לא מעיז לשקר כמוך! מאז ומתמיד לא סבלתי את השטויות שאתה כותב! אבל לא נורא, אם ר’ עקיבא למד אותיות בגיל 40, יתכן ומתישהו תלמד משהו מהחיים…” אפשר לכתוב: “דעתי הנחרצת שונה מהותית מדעתך, ולדעתי יש כאן בבירור נזק כלכלי אם תנקוט בצד x בגלל הסיבות x y z, מה גם ש@%#” (ותאמינו לי זה גם נשמע יותר משכנע) כך שפורום “רכבים זה לזה” נותן כבוד לכל דיעה באשר היא ומקבל בברכה את כל מי שמכבד את התקנון שאגב רובו ככולו נועד עבור הזולת ולתת מענה בכבוד והערכה הדדיים. זאת ההזדמנות לספר שאני מקבל מילים חמות מכיוונים לא צפויים על האווירה הנעימה דכאן שאין בשום מקום אחר ואפילו מחמאות מאינם יהודים! Spoiler לצערי בלית ברירה נאלצתי למחוק פוסטים רבים מהדיון ואני לא מבקש יותר מאשר לשמור על כללי התקנון הקיימים. מחיקת פוסטים מטריחה ביותר ואבקש לחמול עליי ולחסוך זאת ממני.
    • ביטוח מראות

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      39 צפיות
      I
      @פריוס-אפור כתב בביטוח מראות: יש לי ביטוח מראות ופנסים. שאלתי? האם זה מייקר את הפוליסה? או שזה לא קשור בכלל! לא מייקר. ביטוח נפרד מהביטוח הרגיל.
    • למכירה 7 מקומות דיזל

      לוח יד2
      4
      4
      1 הצבעות
      4 פוסטים
      161 צפיות
      אושר מתקרבא
      @אריה-12 כתב בלמכירה 7 מקומות דיזל: בפורום הזה לא באמת אכפת לי, המגזר אמין… הבעיה שאתה לא במגזר, אתה באינטרנט… Spoiler אגב, לטשטש לוחית רישוי מרחיק קונים פוטנציאליים לדעתי, יש הרבה פרטים שאפשר לברר לבד רק עם המספר (אא"כ יש לך מה להסתיר…) מה שאני נוהג לעשות כדי למנוע את הבעיה של העברת בעלות, לטשטש רק 2 ספרות אמצעיות, מי שמחפש לגנוב יחפש קורבן יותר קל, מי שרציני ומחפש מידע כבר יידע איך להשלים את החסר
    • 1 הצבעות
      15 פוסטים
      212 צפיות
      A
      @חיים-Y0737 המנוע הזה לא ימות ויתחמם ממים פשוטים למרות הנזק שזה עושה אבל החורים זה פתרון של הונדה שבכל מצב עובר מים גם אם הטרמוסטט מקולקל יש כאלה שעושים את החורים האלה לבד גם טיוטה כשיתקלקל לה הטרמוסטט אם ימשיכו ליסוע ישרף המנוע…
    • קראוסובר או סדאן

      עסקאות רכב
      12
      1 הצבעות
      12 פוסטים
      222 צפיות
      מאירמ
      @שלמה-א-0 כתב בקראוסובר או סדאן: לכל בעלי הקראוסובר האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש? קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש השאלה היא מנסיונכם, זה נכון? אם זה נכון זה מינורי? עברתי מאוריס לאאוטלנדר ואני מרגיש את ההבדל. האם זה משהו שמרגשים ביומיום? לא. אבל אם תרצה לתקוף כיכר, אתה תרגיש את זה ולא תרצה יותר…
    • שרשור חדש עבור מציאות ביד 2.

      עסקאות רכב
      242
      6 הצבעות
      242 פוסטים
      12k צפיות
      זה לזהז
      @אבי-KIA תודה אשמח לשמוע עוד חוות דעת…ומה עוד כדאי לי לבדוק טוב לפני שאני קונה
    • שרשור "חיות על הכביש"

      הועבר מדברים רכב
      718
      15 הצבעות
      718 פוסטים
      75k צפיות
      יוניי
      @יעקב כתב בשרשור "חיות על הכביש": @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש": 5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד? לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו ממש לא הילד אמנם רץ לכביש דבר שהוא לא בסדר אבל הרכב נסע מדי מהר במקום בלי שדה ראיה
    • התקנת מגבר למערכת מקורית

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      779 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @ישראל-מאיר-1 הכי קל שיש! אתה מוזמן לפנות בפרטי… אסביר לך בשמחה!
    • תקלה נורת ניפוח גלגלים

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      25
      0 הצבעות
      25 פוסטים
      183 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @חובק-עולם כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים: חשבתי שבודקים במחשב רכב. ואם עשו הצלבת גלגלים?
    • שליח, ביטוח

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      364 צפיות
      יוניי
      @טוסון כתב בשליח, ביטוח: @אושר-מתקרב כיוון שהביטוח שלו הוא ‘למטרות חברתיות ופרטיות בלבד’ וזה מטרת עבודה כל אחד שנוסע לעבודה זה לצורכי עבודה בקיצור לא חושב ולא שמעתי אי פעם שזה בעייתי
    • 1 הצבעות
      63 פוסטים
      1k צפיות
      יוניי
      @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.: @קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24 ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה) לא הבנתי מה היה מראש ומה הוספת?
    • 0 הצבעות
      19 פוסטים
      190 צפיות
      ח
      @יוני כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף: לי ספציפית אחרי כמאה ק"מ היה צורך לחזק מעניין למה אני שנים מחזיק מכוניות ולא זכור לי שחיזקו חלש מידיי
    • 2 הצבעות
      500 פוסטים
      388k צפיות
      הנווטה
      קניתי מצלמה עכשיו z50 pro k4 מה זה האפשרות לקנות עם כרטיס או בלי בחרתי בלי אבל מה זה אומר? איפה ניתן לקנות כרטיסים? הקישורים באתר לא נותנים לא מהארץ ולא מחו"ל כותב לא עובד.אולי יש מחסור רציני דווקא עכשיו?
    • 0 הצבעות
      1 פוסטים
      14 צפיות
      אין תגובות
    • עזרה דחופה!!

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      23
      1 הצבעות
      23 פוסטים
      243 צפיות
      יוניי
      @יוני-9 לסיכום תפנה ל @מאיר באישי עם השם של הסוכן והוא יחליט מה לעשות ואיך בנוגע להמלצה עליו בפורום
    • כרטיס זיכרון

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      1k צפיות
      ק
      @קיה-פיקנטו נקנה מKSP
    • 0 הצבעות
      9 פוסטים
      499 צפיות
      הנווטה
      שימו לב שיש איזה רפורמה של שפיטה מרחוק בעבירות קלות אני לא יודע מתי זה נכנס לתוקף רק צריך לקחת בחשבון גם את זה. לאברכים אתם תמיד יכולים להביא עו"ש ולהראות שהמצב הכלכלי לא משהו יש הרבה שופטים שמתחשבים גם בזה ככה לדעתי אין מה להפסיד ממשפט. יש לי חבר שעבר באדום בר"ע השומר ניידת צילמה הכול מאחוריו הוא הגיע למשפט רצה לעשות הסדר עם התובעת היא אמרה לו יש תיעוד אני לא יכולה. אז הוא הלך לשופטת וסיפר לה שמאז הוא חזר בתשובה והוא נזהר מאוד וגם מצבו הכלכלי רע וכולי וכולי הכול בלי ראיות אלא סתם פטומי מילי בעלמא השופטת השתכנעה ונתנה לו 500 במקום 1500 וגם ירד הנקודות. מסקנא תמיד כדאי להישפט כי יכול להיות הפתעות.
    • ג'ק עגלה מקצועי ב450 ש"ח רק היום

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      8
      6 הצבעות
      8 פוסטים
      102 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @אליהו-התח אני אמרתי שאתה צריך??? יש כאן בפורום חברה שעושים עבודות, בלמים/בולמים/ציריות/משולשים/וכו’
    • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח

      שאר נושאים
      21
      2 הצבעות
      21 פוסטים
      1k צפיות
      A
      @אנונימוס כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח: אבל יש תקשורת בין המחשב למטען לגבי גובה הזרם אני מבין. אני רק חושש שמוצרים רגישים לא יכולים להסתמך על תקשורת של מוצר ב11 שקל כי אין בקרת איכות מספיק טובה שתמנע קפיצות או שינויי מתח מה שיכול לשרוף משהו רגיש. אגב, יש מוצר כמו מטען רגיל של מחשב שמתחבר ישירות למצת הרכב. זה נשמע כבר יותר הגיוני…
    • כשהרכב הופך לתנור חימום

      מדברים רכב
      64
      36 הצבעות
      64 פוסטים
      993 צפיות
      ר
      @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום: ואתה משאיר תפילין לזמן ארוך? לא בלי קשר לחום, פשוט לא יוצא לא

    9

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים