@טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
@קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)
לא הבנתי מה היה מראש ומה הוספת?