@יצחק-רשטונ
ביטלת את הקולר ? נראה לי יש לו תפקיד “קצת” חשוב .
אכן ביטלתי כמו שכתבתי לעיל, ובגלל זה שאלתי לעיל אם זה לא טוב לטווח הרחוק,
והאם כדאי להשקיע בקולר חדש ולחבר הכל בצורה המקורית.
@אריאל-קמחי
ואיזה נוזל קרור היית שם עד עכשיו? את מה שעלת?
כן את מה שהעליתי ראשון (לא הצהוב)
@דוד-100
יש כאלה שמורחים סיליקון אז פשוט מאוד יכול שזה משהו בסגנון הזה
נשמע כיוון מסויים!
@נתי-2
אני הייתי נוסע ככה בנסיעת מבחן וערני מאוד לחום מנוע
אני עירני תמידדד לחום מנוע, יש לי את המכשיר הזה ואצלי מוגדר שחום מנוע מוצג תמיד,
וכן יש לי התראה אם זה עובר את 101 מעלות. ובחיים לא עבר את ה-102 לכמה שניות מקסימום.
כי ב-100 מעלות נדלק אצלי המאווררים. - וכמו שכבר התבאר כאן.
@אהרון-שלום
למעשה לענ"ד אולי שווה לך לנסות לעשות ניקוי למערכת הקירור
יתכן אבל ליבי אומר לי שלא צריך.
כבר ככה בגלל פאשלה שהייתה לי, כמו שכבר כתבתי לעיל, שנשפך רוב נוזל הקירור ושמתי חדש,
וכל מה נשפך היה נקי בלי שום חתיכות / פירורים וכדומה, ורוב המים כעת חדשים, זה כבר חצי שטיפה, לא?
@מאיר-ג
אם הגומי הזה ירוק (בצבע של הנוז"ק) ולא בצבע אחר (נוז"ק מעורב עם שמן)
כנראה שזה לא עירבוב של מים ושמן
אכן הגומי הזה קיבל צבע בהשראת הצבע של הנוזל.
@מאיר-ג
אולי היתה לך התחממות במנוע שגרמה למים להתיבש
כנ"ל לפני כמה שורות, לא היתה לי התחממות אף פעם.
@מאיר-ג
ואם כן גם במיכל עיבוי אמור להיות לך סילקון בתחתית וכן בחלל הרדיאטור
אבדוק עד כמה שאפשר, מעניין…
@מאיר-ג
אם כן למה זה ירוק זה היה אמור להיות שחור או לכל הפחות ירוק כהה מאדדד
הוא לא קבע מה התפרק, רק זרק כיוון מסויים,
שנבין שלא נוצר פה משהו סתם בבחינת יש מאין.
@מאיר-ג
מאד מעניין האם תמיד היית שם נוזל קירור של חברה אחרת
לא יודע, כי הרכב אצלי שנה וכמה חודשים,
בטיפול הראשון שעשיתי שמתי את מה שהעליתי לעיל.
וגם קודם היו מים ירוקים, אבל לא יודע איזה חברה.
לקינוח אני חייב לציין וווואאאהההוו,
כמה החברה פה מנסים לעזור ולדון בעניין כאילו מדובר בבעיות שלהם עצמם.
געוואלדיג, תודה ענקית מעומק הלב לכל המגיבים כאן מהרגע הראשון!!!
בקשה קטנטנה… מרוב ריבוי ההודעות והתגובות שלי בהודעה אחת ארוכה.
אם אתם מגיבים לי נא לצטט את הקטע המדוייק עליו אתם מגיבים, יישר כח!!