@גיל כתב בהבהוב פנסים וצופר בנעילה/פתיחה:
זה קורה כשמתחברים ישירות למנוע בדלת במקום למערכת מרכזית
@פייבל-אשרינו כתב בהבהוב פנסים וצופר בנעילה/פתיחה:
הוא התקין את זה בתוך הדלת
@עוד-אחד-שמבין איוניק מול פריאוס / אוריס.?
פריאוס/ אוריס!!!
ונסביר:
לאיוניק גיר רובוטי דו מצמדי יקר לתחזוקה. ומנוע שלא שורד הכי טוב בק"מ גבוה.
לעומת זאת הגיר של הטויוטות מעולה. שורדות היטב בק"מ גבוה. וסחירות לאורך זמן.
@יראת-שמים כתב בניקוי פילטר מזגן:
מאיפה יעוף?
מפתח בית הפילטר.
אתה משאיר את המכסה של הפילטר פתוח?
נכון.
ובכה"ג צריך יניקת אויר מבפנים או בחוץ?
לא נפק"מ גדולה. עם רימון ריח עושים את אותה הפעולה בדיוק, ואז עובדים עם סירוקלציה סגורה (יניקה פנימית) אבל זה בעיקר כדי שהחומר ישאר לכוד וימשיך לרוץ בצנרת.
לכלוכים שנמצאים בבית הפילטר ופנימה מעט יותר מכדי שידו מגעת, ומה שבסמוך למאייד - בהחלט אמורים לצאת בצורה הזו. ובעיניי ראיתי לא פעם.
@הנווט כתב בעדכוני אכיפה חדשים.:
אכן דיברתי על מצלמות lpr אך דומה שזה המצלמות העיריות תתקן אותי אם אני טועה. בנתץ בירושלים זה מצלמות אחרות?
אין כלל אצבע. ראיתי הרבה דו"חות של מצלמות של רשות מקומית, שהן מאויישות…
@shine כתב בערעור על דוח חניה אדום לבן בני ברק:
@הבל-הבלים-הכל @מיכאלוש @MEM @גיל
תודה על המענה
ערערתי מיד על הדו"ח ואני מקווה שהם יקבלו את זה
אם לא אני לא מאמין שיהיה לי כח להתעסק אם זה…
@פריוס-אפור היה שם פנצריה ממש צמודה ונסעתי לשם עם הפנצ’ר
יש לך קבלה?
@87878787 אתה שואל?
כי אם הרדיאטור חם הוא לא מאפשר למעבה להתקרר (הם צמודים כאמור) והגז לא מצליח להפוך לנוזל, זה קורה בד"כ כשהמאוורר לא עובד אבל יכול גם להיות נלווה לחימום חלקי של המנוע.
@שברולט
גם אם הבן אדם ישר כמו סרגל הסיפור שלו עקום כמו בננה
1 . רכב שטופל אצל החמורים [טופל, תרתי משמע]
2. הוחלף מנוע ועוד לא עבר מספיק זמן לראות אם נקלט יפה
3. גם הבטריה לעולם לא תוכל לקבל מידע אמיתי לגביה
@טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
אין עליך אתה גאון!!! (אני רציני לא צוחק)
צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד
גם עכשיו וגם במצלמה עצמה ניסיתי כל דרך אפשרית לפני אחרי ביחד גם וגם בלי ועם ושום דבר לא עבד…
לאדע למה
@טוסון כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
שמת לב שיש לך שם פרטים אישיים, לשיקולך
כן הודיעו לי על כך מחקתי תודה רבה
החיים עמוסים וגם מתחילים להזדקן לא שׂמים לב לדברים כבר…🫣
פדקס בארץ גנבים גדולים, הרבה סיפורים שמעתי עליהם, זה ממש מרתיח, צריך לעשות עליהם שיימינג
האמת אני גם מחכה למשלוח שנשלח איתם, הוא פחות מ70 דולר, מעניין אם יעקצו