@נתנאל-1 אני מכיר יש אחד מאור מוסכניק נייד בחדרה ויש את אריק שזה מוסך אחלה בן אדם השאלה אם אתה מחפש מכון בדיקה או מוסכניק טוב
מאור 0537599081 [תנסה זה 99 אחוז שזה הוא]
@רפאל-יהושע [image: 1781682225677-9aa58bda-a697-4989-b22a-527205827f38.png.jpg]
זה שמונה מקומות אבל לכן הוא כתב שיש חלונות שחורים מאחורה אולי בגלל הספסל החוקי
@אלי-1 כתב בפתיחת סניף השכרה:
ואני רוצה מידע על חברות השכרה שאני בטוח שאחרי שיבררו בירור קצר בטוח ישמחו לשתף פעולה.
מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד.
דיברת עם טו-קאר?
@בור-סיד רק עכשיו ראיתי את ההודעה ב"ה הסתדרתי חלקית
פשוט השחלתי את הכיסוי בלי להוציא את הידית
כרגע הכיסוי קצת פרום אבל עדיף ממה שהיה קודם…
תודה על הנכונות לעזור
שכוייח.
Spoiler
@גלגלי-רוח כתב בהמלצה | אתרים להשוואת מחירי ביטוח לרכב:
יש עליו שרשור בפרוג,
מעניין שהשרשור לפני שלוש שנים ומאז לא קרה עם זה כלום לא חקירות ולא נעליים זה אומר דרשני
@פיג-ו5008 כתב בכיסא תינוק:
גם לילד שיושב על בוסטר עם כיוון התנועה ???
ברור!!!
כרית האויר ממש ממש מסוכנת לילדים.
זה נפתח בצורה שלמבוגר זה מול החזה,
לילד זה - בגובה הפנים שלו - מה שיכול לגרום לאסונות ח״ו…
@טאטל-ע ההצעה שלך חשובה, ובמקומה עומדת
הפורום כאן הוא אחד המקומות היותר לא מקובעים…
ואני יכול להעיד באופן אישי, שההנהלה קשובה להצעות מהציבור באופן יוצא מהכלל, בשיקול דעת ובכובד ראש