דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • קראוסובר או סדאן

      עסקאות רכב
      10
      1 הצבעות
      10 פוסטים
      184 צפיות
      יעקב 9י
      אבל אולי כדאי לך לבדוק בעצמך לפני שאתה קונה, אני אישית יותר נהנה לנהוג על סדאן אני מרגיש יותר גישמאק בסדאן שאני יכול להתרווח לאחור ועדיין לראות הכול משא"כ בקרוסאובר,
    • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?

      הועבר מדברים רכב
      159
      18 הצבעות
      159 פוסטים
      8k צפיות
      תמיםת
      @טוסון כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?: @אריאל-קמחי טוב, מוזר, באיזו תקינה הרכב? במיוחד שיש את הדגם הזה באבזור יותר מוצלח וכמו שהבאתי בתקן של מי שחבר לשרה ‘הישרה’ מירי רגב
    • בדיקת רכב בראשון לציון

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      23 צפיות
      אין תגובות
    • סינון למולטימדיה

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      5k צפיות
      א
      @נייטרון-חפשי החסימה הזאת מיועדת לסים מסונן או פתוח?
    • הונדה גאז - מה חשוב לבדוק?

      עסקאות רכב
      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      350 צפיות
      8
      הרכב הזה הוא ההמלצה שלי אחרי השכרת רכבים גדולה שהחזקתי ותיקונים שאני עושה בין הסדרים הוא כמעט עם כל המעלות של פריוס למעט צריכת דלק גבוהה בקצת וגם על זה י’‘א שבבין עירוני הוא מפצה על זה במשהו וכמעט בלי החסרונות של פריוס סוללה פיקס נדיר מאוד שצריך להחליף אע’‘פ שכן החלפתי כזו סוללה פעם אחת אבל המחיר היה מצחיק ולכן ריחמתי על הרכב שנסע 400k ופינקתי אותו בסוללה שעשתה חצי מזה ובכלל לא הרגשתי את ההוצאה מזגן מדחס זול ואמין מאוד אע’'פ שגם לו יש תקלות להחליף אותו עולה בין אלף לאלף חמש מאות ואין לו את המחלה של מאייד פנימים שעולה לתיקון בפריוסים באיזורי השלש אלף הצינורות מזגן כשהולכים קלים מאוד לזיהוי להחלפה המנוע מכרתי כזה רכב שעשה 450k אחרי טיפול כללי של פלאגים קפיצים ( בולמים) משולשים מיצבים ותפוחי הגה שפירקתי מרכב שמור מאוד שעשה תאונה שקניתי לחלפים והתוצאה היתה רכב שמרגיש שנסע 200k והלקוח מגיע לטיפולים שוטפים שזה אומר טיפולי עשר אלף ומבסוט מהרכב וכל זה אחרי שהרכב נסע 70k בהשכרה… טיימינג יש לו שרשרת שאין צורך ההחלפה שוטפת מינוס הפריוס משנת 2009 מיוצר אם מנוע יותר חזק וזה מורגש אם כי לא נורא לאברך בן תורה שלא צריך ללמד את כולם מי הבעל הבית של הכביש אגב המנוע בהרבה אינסייטים וגאז’ים דומה אם כי יש להם כמה שינוים לפעמים ורצוי לבדוק אבל האמינות בכללי גבוהה
    • 0 הצבעות
      5 פוסטים
      47 צפיות
      א
      @JAC123 מפרקים הכל ואז משפשפים ומיבשים במכונה מיוחדת ששואב את כל המים זה סיפור של כמה שעות
    • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      הועבר מדברים רכב
      716
      4
      20 הצבעות
      716 פוסטים
      68k צפיות
      shineS
      Spoiler @איש-גמזו כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש: היא נחשבת כ״בירת העמק״ גם על זה יש חולקים, וד"ל
    • 6 הצבעות
      96 פוסטים
      55k צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @mik6868 כתב בשיתוף | צג קמ"ש דיגיטלי בחיבור קל, אחד הטובים שראיתי!: ובסדר הוא כותב שאפשר לשנות עוצמת תאורה בהגדרות וכן להגדיר בכמה מעלות יהיה התראה מה שדיברתם אכן ניתן להגדיר בדיוק בכמה מעלות יהיה התרעה. 100/101/102 וכן אלאה… לגבי עוצמץ תאורה, ניתן להגדיר מצב יום / לילה, או לכוון עוצמת תאורה קבועה.
    • ניסאן קשקאי ידני למכירה

      לוח יד2
      1
      5
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      82 צפיות
      אין תגובות
    • סוזוקי ויטרה

      עסקאות רכב
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      203 צפיות
      ב
      @אפייי כתב בסוזוקי ויטרה: מהמנוע 1.6 שבו יש גיר רציף @טוסון כתב בסוזוקי ויטרה: או 1.6 אטמוספרי רציף אלו גירים שהיו עד 2016 ומאז הוא גיר פלנטרי רגיל של חברת איסיין 6 הילוכים
    • מצלמת אכיפה חדשה באיזור כלא עופר

      שאר נושאים
      14
      11 הצבעות
      14 פוסטים
      2k צפיות
      נחמייערנ
      @SD565656 כתב במצלמת אכיפה חדשה באיזור כלא עופר: שימו לב למצלמת מהירות חדשה בכלא עופר לכיוון ירושלים כלומר למגיעים משילת בצומת של הפניה לגבעת זאב המצלמה ממוקמת לנוסעים ישר לכיוון בגין התקינו השבוע גם בצד ממול, מכיוון בגין ל-443, לפני הצומת.
    • 0 הצבעות
      8 פוסטים
      234 צפיות
      ה
      @הרשלה-0 אני יודע שזה קשור. אבל יותר מידי לטעמי. עם מזגן בדר"כ אני עושה 1 ל-16 או 15, אבל לפעמים זה מראה לי פחות מכן אפילו…
    • כוייל ושמן רכב

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      40
      0 הצבעות
      40 פוסטים
      419 צפיות
      א
      לגבי איכות החברה של השמן ולא רק תקן יש ברבה משמעות לפעמים אני רואה רכב שנראה מטופל -ספר טיפולים וכול המנוע בוץ כי דפקו לו שמן דפוק בשביל עוד 100-150 ש"ח שווה להשקיע אני באופן אישי משתמש בליקווי מולי
    • 0 הצבעות
      35 פוסטים
      635 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @טוסון לא זוכר שאמרתי כך אבל זה מסתבר, מערכת כזו תמיד תביא איתה בלאי יותר ממנוע רגיל.
    • הגה נעול

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      127 צפיות
      אלחנן 3א
      יש לי גם סוזוקי [ספלאש] וזה קורה המון אני משחק עם ההגה וזה משתחרר.
    • משלוח מALI נתקע במכס

      שאר נושאים
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      1k צפיות
      I
      @itamar זה לא קשור לדואר. זה קשור לרשות המיסים, לא חושב שיש מה לנסות אאל"כ אתה רוצה לשלם את הכל.
    • הקורלה החבוטה שלי עלתה בעשן

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      424 צפיות
      מיוחדמ
      @תודה-לבורא-עולם-0 על חוסר אין לי וכמו שכתבו. כוונתי הייתה רק על טמפרטורה שמן. [למעשה לא התכוונתי שזה יגרום לשרשור כ’'כ ארוך, עיקר כוונתי הייתה שאני רואה הרבה שנהרס להם מנוע בגלל חוסר מים וכדומה, ובגדר ההשתדלות היה נראה שיכלו למנוע את הנזק עם מכשיר כזה, (למרות שאם הייתי מציע להם את המכשיר הם היו אומרים שהם לא צריכים)]
    • 0 הצבעות
      9 פוסטים
      149 צפיות
      מיוחדמ
      לי היה בעבר עם ניסאן אלמרה תקלה כזאת, נדלק לי מנורת מנוע, תקלה בגיר, הקוד היה תקלה בבורר הילוכים, פתחתי מכסה מנוע בדקתי בזמנו את הבורר היה תקין, ואז בדקתי בנתונים חיים וראיתי שהתקלה מופיעה רק כשאני לוחץ על הברקס [ראיתי בנתונים החיים שיש קצר], עלה בראשי שכנראה זה נורת בלם, פירקתי את הקונקטור, ונעלם התקלה אחרי כמה ימים חזר, בדקתי שום, ואז חשבתי שזה הבורר סולנואיד של ידית הילוכים [היה לי איתו בעיות] פירקתי ניתקתי אותו, ונעלם הנורה, לבסוף מה שהתברר, שזה היה גם הבורר וגם הנורת ברקס, [כנראה היה איזה קצר או משהו שעובר על אותו קו ושרף איזה משהו. בזמנו בדקתי ואמרו לי שהלך הגיר וכדומה… גם אנשים ברשת ספרו שעל התקלה הזאת החליפו בחברה גיר ונדפק שוב.
    • 0 הצבעות
      8 פוסטים
      48 צפיות
      טוסוןט
      @EBA אולי תערוך שם
    • מורה נהיגה לטסטים עם טויוטה chr

      רישיון נהיגה
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      3k צפיות
      YKingsmartY
      @מתושלח-הבבלי מכיר מורה מצפת עם chr… לא מאמין שעוזר לך כמובן (אגב, טסטים בצפת זה סיוטט)

    104

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.3k

    פוסטים