@אלי-1 כתב בפתיחת סניף השכרה:
ואני רוצה מידע על חברות השכרה שאני בטוח שאחרי שיבררו בירור קצר בטוח ישמחו לשתף פעולה.
מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד.
דיברת עם טו-קאר?
@בור-סיד רק עכשיו ראיתי את ההודעה ב"ה הסתדרתי חלקית
פשוט השחלתי את הכיסוי בלי להוציא את הידית
כרגע הכיסוי קצת פרום אבל עדיף ממה שהיה קודם…
תודה על הנכונות לעזור
שכוייח.
Spoiler
@גלגלי-רוח כתב בהמלצה | אתרים להשוואת מחירי ביטוח לרכב:
יש עליו שרשור בפרוג,
מעניין שהשרשור לפני שלוש שנים ומאז לא קרה עם זה כלום לא חקירות ולא נעליים זה אומר דרשני
@פיג-ו5008 כתב בכיסא תינוק:
גם לילד שיושב על בוסטר עם כיוון התנועה ???
ברור!!!
כרית האויר ממש ממש מסוכנת לילדים.
זה נפתח בצורה שלמבוגר זה מול החזה,
לילד זה - בגובה הפנים שלו - מה שיכול לגרום לאסונות ח״ו…
@טאטל-ע ההצעה שלך חשובה, ובמקומה עומדת
הפורום כאן הוא אחד המקומות היותר לא מקובעים…
ואני יכול להעיד באופן אישי, שההנהלה קשובה להצעות מהציבור באופן יוצא מהכלל, בשיקול דעת ובכובד ראש
@טוסון כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....:
הדונגפונג היה שלך?
הוא היה מליסינג, והעברתי את הליסינג למישהו אחר.
אמרו לי שהערך שלו ביד שניה הוא 70000 ש"ח
@משה-שמחה כתב ברעש של שחרור לחץ בפתיחת מכסה דלק:
א. לא קשור לנושא.
אתה לגמרי צודק זה כלל לא קשור לכותרת, ואם לא שסטו מהנושא לא הייתי כותב, הם קצת דיברו על מתי לתדלק וכמה
@הרשלה כתב בחידה שבועית:
@פריוס-אפור
היה פעם אחת חידה ששאל @ מאיר
הוא שאל משהו שקשור לקלאץ ובקרת שיוט
אם אמצא את זה אני ישלח קישור
התכונת לזה: https://rechavimzelaze.ovh/topic/9318
@אבי-56 כתב ברכישת רכב זול...:
@שלמה-b סיטרואן C4 2009
הגיר שלה מעצבן, ולפעמים יש בוצה וטחינה בשמן ועלול להתחמם
היה לי שניים כאלו שמורות עם ק’'מ נמוך שהעפתי על טיל, אחת לסוחר ואחת לפירוק