@דאלינר-קולין כתב במורה נהיגה בירושלים שומר שבת:
מורה נהיגה שומר שבת ברושלים
אני משתדל…
למרות שכל פעם שאני לומד הלכות שבת אני מגלה שיש המון מה לשפר
בכל אתה אופן מוזמן ליצור איתי קשר טלפוני
0508328075
@אושר-מתקרב כתב בבית משפט - נהיגה ללא רשיון:
@ש.נ אני לא בטוח שיש סניגוריה ציבורית בעבירות תעבורה,
אם אתה יודע אחרת - תעדכן ותחכים אותי
אני מכיר מישהו שהשתמש בסנגוריה ציבורית על מקרה דומה @גיל .
אבל אתה יודע, עורכי הדין שלהם לא וויתרו על משרד פרטי כדי לעבוד שם…
@יעקב-5 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…
שלמעשה הוא עוזר לנו פי כמה וכמה מכל פוליטקאי אחר גם דמתקרי חרדי
@יעקב-מ.-פינס כתב בערעור על דוח גם בחלוף זמן הערעור - האם זה נכון?:
רק מדגיש ככל שיותר אנשים ישלחו בקשה להישפט גדלים הסיכויים לביטול של הדוחות מהתיישנות
לכאורה הרפורמה החדשה במשפטי תעבורה מעקרת את האופציה הזו
@מאיר
ככלל כל התאונות נכנסות למאגר סליקה של חברות הביטוח( למרות שראיתי מספר תאונות שלא נכנסו גם אחרי מספר שנים). מידע זה גלוי לכלל הציבור.
במאגר מצוין תאריך הנזק ולא תאריך הגשת התביעה או תאריך תשלום התביעה. גם בחישוב ערך הרכב אנחנו מתייחסים ליום התאונה.
למיטב ידיעתי חברות הביטוח כן בודקות עבר ביטוחי לפני הצעה/סגירה פוליסה חדשה או חידוש.
אך בשעת תשלום של מקרה ביטוח חברות הביטוח עורכות בדיקה חוזרת כולל תוקף רישיון נהיגה של הנהג ומי נהג ברכב והכל כדי לא לשלם או לשלם פחות.
מי שיודע שהוא אחראי לתאונה ורוצה לישון טוב בלילה ממליץ לא להסתיר.
יחד עם זאת אין מה לדווח על תאונה כאשר אתם לא הפעלתם פוליסה ולא תפעילו פוליסה, אתם תובעים צד ג’, אתם יודעים שאתם לא אחראים לתאונה אך בכל זאת ממתינים למשפט מאחר וצד ג’ מכחיש אחריות.
@על-הטוב-שלך אני לקחתי כזה 2025 מהשכרה, ונכנסו 3 מזוודות קטנות, ועוד שקיות וכו’
(אבל ההשוואה שלי היא לxv, ועוד עם מיכל שמקטין מעט את הגובה, ככה שזה היה נראה לי גדול)