@סופרמומחה כתב בלמה לא מייצרים רכבים בישראל?:
המעלות בזה? המון!
א. נחסוך את המס ייבוא
ב. רכבים ישראלים מטבע הדברים יהיו מאוד אמינים, הרכבה מדויקת ונכונה.
ג.
ד.
ה…
וא"ת שאין מקום למפעלים כ"כ גדולים?
ראשית, כיום קונצרנים ענקיים כגון וואג (פולקסוואגן ומותגיו), סטלנטיס (סיטרואן ומותגיו) ועוש רועדים מפחד מהתוצר הסיני. אז למותג חדש הסיכויים כיום אפסיים.