@שי-וי כתב
השאלה הגדולה מה אכפת לך?
זה בדיוק שאלתי, אם אין בעייה וזה רק עניין של נורה, אז אני זורם אלאה.
אני מאפס אותה בשנייה, והצריכת דלק לא השתנה אצלי.
@קצתיודע כתב בעדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות:
@Israel-Meir מה זה משנה בכל מקרה הנגישות נופלת אחרי הפעלה מחדש (אמיתי, לא מצב שינה)
אתה בדקת את זה?
@מושי כתב בחסימת מערכת מולטימדיה:
עשית פעם על המכשיר הזה ?
עשיתי
זכור לי שהיה צורך לחזור על הפעולות
נסה להכניס את הפקודות לאימולטור ורק אז להתקין את האפליקציה שבה מראה שיש חיבור ואז לתת את הפקודה האחרונה
@המאעסטר לבדוק שהוא נדלק בהפעלת המזגן, ועובר למהירות גבוהה כשהרדיאטור מתחמם.
לפעמים זה גם קשור לריליי שנשרף והתפקוד של החלפת מהירויות הפעלה לא עובדת בגלל זה.
@קאמירין סלח לי בגלל שאני מכיר עובדי עירייה אני אומר לך שעדיף לך לחנות בצורה של חנון ולא לקבל דוח מאשר לחשוב שאי פעם יהיה משהו נכון וטוב זה לא הולך להיות מטופל בצורה נורמלית וזה רק מחריף
עיין ערך שאר העיריות במדינה וכמדומה שגם מחוצה לה לצערנו…
@אליהו-התח כתב בתיקון פנצ'ר באוטודיפו:
ראוי להזכיר! וכבר נכתב כאן בעבר.
כי רשת אוטו דיפו מחללים שבת בפרהסיה ברוב הסניפים שלהם.
א. אתה צודק וטוב שהזכרת.
ב. כמדומה שסניף שילת לא - תקנו אותי אם אני טועה.
ג. לכן אני באמת לא קונה בסניף לידי [אלא רק אוסף חבילות…, אבל זה כבר לא בידי].
ד. הנידו"ד על דבר שאין להם ממנו רווח…
מישהוא יודע איפה אוחז התקנות החדשות שמעלות את הגיל של רכב מזדקן בשנה מ 19 ל20?
(זה רלוונטי ממש עבורי שיש ברשותי רכב שחוגג השנה 19 ועוד שנה עושה “טיפח”…