@נתנאל-1 אני מכיר יש אחד מאור מוסכניק נייד בחדרה ויש את אריק שזה מוסך אחלה בן אדם השאלה אם אתה מחפש מכון בדיקה או מוסכניק טוב
מאור 0537599081 [תנסה זה 99 אחוז שזה הוא]
@רפאל-יהושע [image: 1781682225677-9aa58bda-a697-4989-b22a-527205827f38.png.jpg]
זה שמונה מקומות אבל לכן הוא כתב שיש חלונות שחורים מאחורה אולי בגלל הספסל החוקי
@אלי-1 כתב בפתיחת סניף השכרה:
ואני רוצה מידע על חברות השכרה שאני בטוח שאחרי שיבררו בירור קצר בטוח ישמחו לשתף פעולה.
מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד.
דיברת עם טו-קאר?