דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • מה קרה לפורום? | 502 Bad Gateway nginx/1.28.0

      הצעות יעול
      6
      3 הצבעות
      6 פוסטים
      2k צפיות
      ט
      רק מעדכן שמאז המשתמש ה3000 (@ישראל f) נוספו עוד כמה רק היום (@גם-כן @naftali887 @ari12 @רכב-זה-בית @אלעזר-א ) ברוכים הבאים לכולם!!! ישר כח ענקקק לכל אחד מהחברים בפורום היפה הזה כי רק בזכות השותפות של כולם זה הפך להיות הפורום לרכבים במגזר החרדי וכמובן תודה לחברי הסיירת, המגיהים, וכל העוסקים במלאכה ומעל כולם למנהל היקר @מאיר שעוד בתחילת הדרך כשהפורום מנה עשרות ואח"כ מאות בודדות האמין בו ועשה הכל על מנת שזה יגיע למקום הזה המשך הצלחה רבה לכולם
    • חידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.

      שאר נושאים
      33
      6 הצבעות
      33 פוסטים
      3k צפיות
      שלמהש
      Spoiler @מאיר כתב בחידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.: הפרס הוא טיפול עשרת’לפים אצל שלמה בחינם עם פריסה ל4 תשלומים… @מאיר @גיל מישהו אמר י.מ.פ?
    • 0 הצבעות
      14 פוסטים
      243 צפיות
      8
      איפה אתה בארץ אם אתה באיזור בית שמש יש לי חבר שהוא גם מכונאי ויש לו פרס מקצועי הוא יעור לך בשמחה לדעתי ( בתשלום סמלי אני מניח זה הפרנסה שלו בסוף…)
    • התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט

      עסקאות רכב
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      189 צפיות
      8
      זה רכב מומלץ גם במק כזה הוא הגיע בהשכרה אצלי ל440 קמ עובד מצוין ומנוע שלו עם החלפה יכול לעלות בין אלפים לארבע אלף כך שאם אתה רוצה לטווח ארוך זה בסדר כמובן בהנחה שהרכב עצמו טוב ויתקין וזה אפשר לדעת רק בבדיקה אצל מישהו שמבין מומלץ מאוד אם מחשב רכב מקצועי ולא פשוט מניסיון ארוך שגרם לי להשקיע בחשב של שש אלף שקל כי אחרת לא הביתי יכול לסמוך על התוצאה שלו
    • כיסוי לידית הילוכים - ייעצר במכס?

      שאר נושאים
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      8k צפיות
      י
      שכוייעח לכולם היום הגיע ללא שום תקלות.
    • מולטימדיה של ניפון נעולה?

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      2k צפיות
      מיישהמ
      @אלוף-העולם-1 כתב במולטימדיה של ניפון נעולה?: @ביתשמשניק @מיישה תמיד חיכה ל @פייבל-אשרינו … לא זכיתי להכיר, אבל מסתמא אשמח…
    • 6 הצבעות
      44 פוסטים
      1k צפיות
      חובק עולםח
      @נהגבו-ס ;לא כל אחד שצופה גם מצביע
    • מאזדה 3 2009 12,500 ש"ח

      לוח יד2
      11
      3
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      340 צפיות
      אריאלושא
      @דוד-אריאל כתב במאזדה 3 למכירה: מעדכן מחיר ל-12,500 ש"ח. Spoiler תשנה את המודעה הראשית בעריכה
    • שינוי בין חסימות מולטימדיה

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      45
      0 הצבעות
      45 פוסטים
      5k צפיות
      א
      @קצתיודע בית שמש
    • מחפש כרית לתמיכה בגב תחתון

      הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      32
      3 הצבעות
      32 פוסטים
      2k צפיות
      ב
      מקפיץ… https://www.temu.com/il/1-יחידת-כרית-מושב-אוניברסלית-לכל-עונה-לרכב-כרית-מושב-שחורה-ומגניבה-לסדאן-כרית-מושב-סרוגה-אפורה-ל-suv-כרית-מושב-ביתית-כחולה-כרית-מושב--בצבע-יין-אדום-g-606046944894682.html?_oak_mp_inf=ENq9%2BOak5okBGiA3YWEzNTBmODQwNTA0MDFkYjQ3MzU0YjRhYTljMGM5NCD87OrU7jM%3D&top_gallery_url=https%3A%2F%2Fimg.kwcdn.com%2Fproduct%2Ffancy%2F3cc5972b-0ac5-4c79-acec-15fe15150013.jpg&spec_gallery_id=32777769921&refer_page_sn=10009&freesia_scene=2&_oak_freesia_scene=2&_oak_rec_ext_1=NDQ3OA&_oak_gallery_order=1402073330%2C1073163928%2C985959735%2C328489278%2C175588302&search_key=כרית למושב נהג רכב&refer_page_el_sn=200049&ab_scene=1&enable_vqr=0&_x_sessn_id=d1ellob0a1&refer_page_name=search_result&refer_page_id=10009_1782052434306_ze7wflu2j1 מישהו מכיר? או משהו אחר מומלץ?
    • פורד קוגה

      עסקאות רכב
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      31 צפיות
      אין תגובות
    • איפה מומלץ לקנות רכב?

      עסקאות רכב
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      222 צפיות
      ח
      @אביק כתב באיפה מומלץ לקנות רכב?: ש סוכנים מהסוג הזה יש, וגם כאן בפורום דובר על זה הם לוקחים עמלה כ 3 אש’‘ח הייתי מעדיף ללכת עם חבר ולשלם לו 500 שח ססמלי אבל לא לכ’‘א יש כזה חבר… אישית עזרתי לכמה חברים בעבר בתשלום סמלי (שניים מהם עם אותו רכב עד היום מרוצים ב’'ה)
    • 22 הצבעות
      12 פוסטים
      13k צפיות
      ש
      @שרולצ-ה כתב במאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!: המערכת TS10 הזאת מקורית ? מעדכן לטובת הכלל: המלצתי למישהו להזמין את המערכת מהקישור הנ"ל (שכבר לא זמין) והגיע מעטפה ריקה, לדעתי מומלץ להזמין בקצת יותר יקר ממוכר/קישור מוכר, ולא להסתבך עם החזר מאליאקספרס, בפרט במקרים שנדרש לשלם מס על מעטפה ריקה.
    • טויוטה יאריס מעל המחירון

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      78 צפיות
      י
      @גם-כן הונדה ג’אז סוזוקי סוויפט/ספלאש סוזוקי איגניס (החדשות יותר) מאזדה 2 (קצת יותר זללנית) מיצובישי אטראז’ וכל מכונית מיני יפנית שהיא לא טויוטה…
    • 30 הצבעות
      25 פוסטים
      648 צפיות
      I
      הדיונים כאן יפים מאוד, אבל אם נסתכל בשטח המציאות היא קצת אחרת למשל הרכב החשמלי הנמכר בישראל BYD אטו 3 עלה בסביבות 170 אל"ש, והנה הגיע הדגם החדש אטו 3 איבו עם סוללה יותר גדולה ושדרוגים רבים, והוא נמכר סביב 155 אל"ש, ירידה יפה של בערך 15 אל"ש. (למה זה ירד? עיינו כאן) וזה לפני שהגענו לסוללות הסוליד סטייט, שבטעינה מהירה של 7 דק תקבלו טווח של 900 קמ, ברור שהסוללות האלו לא יגיעו מחר, אבל כדאי לחשוב על זה, כי כשהם יגיעו שוק היד שנייה יוצף ברכבים חשמליים - והמחיר כמובן ירד.

    6

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים