דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      479 צפיות
      חובק עולםח
      @הלוך-ונסוע ממש לא. וד"ל
    • הפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה

      שאר נושאים
      16
      4 הצבעות
      16 פוסטים
      2k צפיות
      מיכאלושמ
      @נייטרון-חפשי כתב בהפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה: איפה בארץ? @87878787 כתב בהפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה: הרכב באיזור בית שמש
    • נוזל שמשות מקורי? המלצה חמה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      6
      1 הצבעות
      6 פוסטים
      154 צפיות
      חובק עולםח
      לי עולה שני ליטר 6 שקל ומחזיק לי לחודשים רבים. רק את העצבים לחפש בקבוק כדי למלאות זה שווה
    • ניקוי פילטר מזגן

      הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      75
      0 הצבעות
      75 פוסטים
      4k צפיות
      ג
      @יראת-שמים כתב בניקוי פילטר מזגן: מאיפה יעוף? מפתח בית הפילטר. אתה משאיר את המכסה של הפילטר פתוח? נכון. ובכה"ג צריך יניקת אויר מבפנים או בחוץ? לא נפק"מ גדולה. עם רימון ריח עושים את אותה הפעולה בדיוק, ואז עובדים עם סירוקלציה סגורה (יניקה פנימית) אבל זה בעיקר כדי שהחומר ישאר לכוד וימשיך לרוץ בצנרת. לכלוכים שנמצאים בבית הפילטר ופנימה מעט יותר מכדי שידו מגעת, ומה שבסמוך למאייד - בהחלט אמורים לצאת בצורה הזו. ובעיניי ראיתי לא פעם.
    • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ

      עסקאות רכב
      62
      0 הצבעות
      62 פוסטים
      614 צפיות
      חובק עולםח
      @אלחנן-3 החזקתי אטראז. ולמעט פעם אחת שישבו בפנים 5 אנשים שכל אחד מהם שקל למעלה מ100 קילו… הרכב נסע יפה מאוד בכל תוואי דרך. רק צעק בעליות.
    • ייעוץ על קיה קארנס דיזל

      עסקאות רכב
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      132 צפיות
      צילפינגיםצ
      @אבי-אבו באוטו הזה פחות מרתיע 250 אלף ק"מ גיסי קנה כזה עם 350 אלף ק"מ מי שמכיר את הרכב הזה לא נרתע מק"מ
    • 3 הצבעות
      35 פוסטים
      7k צפיות
      ג
      @הנווט כתב בעדכוני אכיפה חדשים.: אכן דיברתי על מצלמות lpr אך דומה שזה המצלמות העיריות תתקן אותי אם אני טועה. בנתץ בירושלים זה מצלמות אחרות? אין כלל אצבע. ראיתי הרבה דו"חות של מצלמות של רשות מקומית, שהן מאויישות…
    • מה ההבדלים בין הונדה ג'אז לאינסייט

      עסקאות רכב
      4
      1 הצבעות
      4 פוסטים
      81 צפיות
      משה שמחהמ
      בשרשור הזה: https://rechavimzelaze.ovh/post/125062 דברנו קצת על הנושא הזה ע"ש.
    • 0 הצבעות
      8 פוסטים
      2k צפיות
      M
      @shine כתב בערעור על דוח חניה אדום לבן בני ברק: @הבל-הבלים-הכל @מיכאלוש @MEM @גיל תודה על המענה ערערתי מיד על הדו"ח ואני מקווה שהם יקבלו את זה אם לא אני לא מאמין שיהיה לי כח להתעסק אם זה… @פריוס-אפור היה שם פנצריה ממש צמודה ונסעתי לשם עם הפנצ’ר יש לך קבלה?
    • מזגן לפעמים עובד לפעמים לא

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      31
      0 הצבעות
      31 פוסטים
      343 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @87878787 אתה שואל? כי אם הרדיאטור חם הוא לא מאפשר למעבה להתקרר (הם צמודים כאמור) והגז לא מצליח להפוך לנוזל, זה קורה בד"כ כשהמאוורר לא עובד אבל יכול גם להיות נלווה לחימום חלקי של המנוע.
    • דליפת שמן ממדיד השמן

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      48 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @דוד-שמש לכאורה מספיק סיליקון רק תוודא שהשטח נקי אחרת זה לא יתפוס.
    • קורס רענון נהיגה בסיסי בבית שמש

      רישיון נהיגה
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      6k צפיות
      א
      תבדוק במייל הזה ‫Z0527199833@gmail.com‬
    • בירור על לקסוס C T

      עסקאות רכב
      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      258 צפיות
      יצחק רשטוני
      @שברולט גם אם הבן אדם ישר כמו סרגל הסיפור שלו עקום כמו בננה 1 . רכב שטופל אצל החמורים [טופל, תרתי משמע] 2. הוחלף מנוע ועוד לא עבר מספיק זמן לראות אם נקלט יפה 3. גם הבטריה לעולם לא תוכל לקבל מידע אמיתי לגביה
    • 3 הצבעות
      146 פוסטים
      28k צפיות
      ב
      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....): אין עליך אתה גאון!!! (אני רציני לא צוחק) צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד גם עכשיו וגם במצלמה עצמה ניסיתי כל דרך אפשרית לפני אחרי ביחד גם וגם בלי ועם ושום דבר לא עבד… לאדע למה @טוסון כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....): שמת לב שיש לך שם פרטים אישיים, לשיקולך כן הודיעו לי על כך מחקתי תודה רבה החיים עמוסים וגם מתחילים להזדקן לא שׂמים לב לדברים כבר…🫣
    • 1 הצבעות
      3 פוסטים
      1k צפיות
      יצחק רשטוני
      פדקס בארץ גנבים גדולים, הרבה סיפורים שמעתי עליהם, זה ממש מרתיח, צריך לעשות עליהם שיימינג האמת אני גם מחכה למשלוח שנשלח איתם, הוא פחות מ70 דולר, מעניין אם יעקצו

    53

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    131.7k

    פוסטים