דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • מיצובישי ספייס 2017

      עסקאות רכב
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      75 צפיות
      פתוח לשמועפ
      @קלאטש כתב במיצובישי ספייס 2017: ומה לגבי הסבתו למערכת גז? מישהו ניסה? אז יש לי אותו 2013 קניתי אותו על גז לפני כמעט שנה אשתי נוסעת לעבודה כל יום 40 דקות כל צד הרכב נוסע פעם בשבוע אשדוד-באר שבע ועוד פעם בשבוע למרכז ועשיתי בחודש האחרון עוד פעמיים לצפת אחרי 10 חודשים נסעתי 29.000 ק"מ לגבי חיסכון אני מחמיר בגפ"מ ואף פעם לא נסעתי מיכל מלא על בנזין בגז הוא לוקח לי בסביבות 1-12 ידוע שגז זה קצת יותר מבנזין לגבי נוחות המושב של הנהג נוח שאר המושבים פחות נוחים אמינות לא היה לי תקלות ב"ה חוץ ממצבר ועוד תקלה אחת שנבעה מחוסר שמן קרה לי לפני חודש שנסעתי בכביש שש יותר מהראוי והבהבה לי הנורה של ההילוך ולא חסר שמן מאז הנסיעות היו של שעה ולא חזרה תקלה חווית נסיעה נחמדה לא מעבר בתקציב שלך כן הייתי חושב על קליאו דיזל
    • דרוש ספר תיאוריה להשאלה

      שאר נושאים
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      2k צפיות
      ז
      יש בירושלים נוה יעקב גמ"ח 0548538541
    • 0 הצבעות
      18 פוסטים
      2k צפיות
      טרנטעט
      @קורולה-אברכים אם כן, עשה עצמך כלא יודע מהעניין ותתבע את אלי אקספרס
    • רשימת מוסכים אמינים

      נעוץ שאר נושאים
      11
      27 הצבעות
      11 פוסטים
      11k צפיות
      א
      מישהו מכיר בפתח תקווה מוסכניק אמין, לבדיקת רכב?
    • טיפול במערכת גז

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      125 צפיות
      מאירמ
      @POKER כתב בטיפול במערכת גז: @מאיר ‪054-338-0736‬‏ מוסך בארי לתועלת כלל החברים כעת שוחחתי עם המוסך הנ"ל, ונאמר לי ע"י המזכירה שהם הפסיקו לטפל במערכות גז! בזמנו הוא אמר לי שמי שהיה מתעסק עם זה נרצח במתקפת הפתע בשמחת תורה והם מטפלים עם המלאי שנשאר. תודה על העדכון
    • דליפת גז קיה סיד 2016 דיזל

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      39 צפיות
      מאירמ
      @הכריש שמים גז עם זרחן שאמור לזהות את מקור הדליפה
    • תו נכה תג נכה

      שאר נושאים
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      2k צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @BH85131 תפעל כמו ש @EBA כתב לעיל, ואם בכל זאת זה לא מתקדם, אם כי לא מגיבים אחרי זמן או לא מאשרים לך, או כל התחמקות שרק תהיה, שלח תלונה למבקר המדינה עם פירוט קצר וברור מהמצב שלך + פלוס מסמך עדכני מרופא, ופתאום הם ירוצו על 4 לתת לך תו, מנסיון. גם אם תגובת מבקר המדינה תהיה בסוף שהם לא מטפלים בזה בגלל סעיף פלוני וכו’, אבל כל פנייה למבקר מחייב את לשכת המבקר לבדוק מול הגוף עליו מתלוננים מה קורה שם, וזה כבר יעשה את העבודה. Spoiler אההה נו איך שכחתי שלפני כל פעולה - צריך גם להתפלל. בשם אחד הצדיקים (לא זוכר אם בשם החזון איש או החפץ חיים) שהשתדלות בלי הקדמת תפילה, לא נקראת השתדלות…
    • מורה נהיגה בירושלים שומר שבת

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      11
      3 הצבעות
      11 פוסטים
      201 צפיות
      מיכאלbמ
      @דאלינר-קולין כתב במורה נהיגה בירושלים שומר שבת: מורה נהיגה שומר שבת ברושלים אני משתדל… למרות שכל פעם שאני לומד הלכות שבת אני מגלה שיש המון מה לשפר בכל אתה אופן מוזמן ליצור איתי קשר טלפוני 0508328075
    • המלצות על מורת נהיגה (אשה) במעלה אדומים

      רישיון נהיגה
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      3k צפיות
      מיכאלbמ
      @נסיעתא צור איתי קשר טלפוני בהמשך היום 0508328075
    • בית משפט - נהיגה ללא רשיון

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      18
      1 הצבעות
      18 פוסטים
      3k צפיות
      מאירמ
      @אושר-מתקרב כתב בבית משפט - נהיגה ללא רשיון: @ש.נ אני לא בטוח שיש סניגוריה ציבורית בעבירות תעבורה, אם אתה יודע אחרת - תעדכן ותחכים אותי אני מכיר מישהו שהשתמש בסנגוריה ציבורית על מקרה דומה @גיל . אבל אתה יודע, עורכי הדין שלהם לא וויתרו על משרד פרטי כדי לעבוד שם…
    • טסט פנימי, כצפוי........

      רישיון נהיגה
      14
      10 הצבעות
      14 פוסטים
      4k צפיות
      מ
      @מאיר כתב בטסט פנימי, כצפוי........: למי שלא הבין אני אסביר בשפה יותר עממית: בלה בלה בלה Spoiler עכשיו הבנתי לא מבין למה לא לוקחים דובר רהוט שכמוך
    • 0 הצבעות
      8 פוסטים
      2k צפיות
      ב
      @מיכלין-שמאי-רכב תודה רבה הכי כיף חוות דעת של ממישהו מקצועי כמוך
    • 1 הצבעות
      95 פוסטים
      3k צפיות
      יוניי
      @יעקב-5 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה: בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים… שלמעשה הוא עוזר לנו פי כמה וכמה מכל פוליטקאי אחר גם דמתקרי חרדי
    • 1 הצבעות
      11 פוסטים
      4k צפיות
      אושר מתקרבא
      @יעקב-מ.-פינס כתב בערעור על דוח גם בחלוף זמן הערעור - האם זה נכון?: רק מדגיש ככל שיותר אנשים ישלחו בקשה להישפט גדלים הסיכויים לביטול של הדוחות מהתיישנות לכאורה הרפורמה החדשה במשפטי תעבורה מעקרת את האופציה הזו
    • 0 הצבעות
      3 פוסטים
      2k צפיות
      אבי 5א
      @EBA מדובר במערכת מולטימדיה מקורית של האוטו כך שאין מיקרופון פנימי

    26

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.2k

    פוסטים