דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • 0 הצבעות
      9 פוסטים
      149 צפיות
      מיוחדמ
      לי היה בעבר עם ניסאן אלמרה תקלה כזאת, נדלק לי מנורת מנוע, תקלה בגיר, הקוד היה תקלה בבורר הילוכים, פתחתי מכסה מנוע בדקתי בזמנו את הבורר היה תקין, ואז בדקתי בנתונים חיים וראיתי שהתקלה מופיעה רק כשאני לוחץ על הברקס [ראיתי בנתונים החיים שיש קצר], עלה בראשי שכנראה זה נורת בלם, פירקתי את הקונקטור, ונעלם התקלה אחרי כמה ימים חזר, בדקתי שום, ואז חשבתי שזה הבורר סולנואיד של ידית הילוכים [היה לי איתו בעיות] פירקתי ניתקתי אותו, ונעלם הנורה, לבסוף מה שהתברר, שזה היה גם הבורר וגם הנורת ברקס, [כנראה היה איזה קצר או משהו שעובר על אותו קו ושרף איזה משהו. בזמנו בדקתי ואמרו לי שהלך הגיר וכדומה… גם אנשים ברשת ספרו שעל התקלה הזאת החליפו בחברה גיר ונדפק שוב.
    • 0 הצבעות
      8 פוסטים
      48 צפיות
      טוסוןט
      @EBA אולי תערוך שם
    • מורה נהיגה לטסטים עם טויוטה chr

      רישיון נהיגה
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      3k צפיות
      YKingsmartY
      @מתושלח-הבבלי מכיר מורה מצפת עם chr… לא מאמין שעוזר לך כמובן (אגב, טסטים בצפת זה סיוטט)
    • למכירה 7 מקומות דיזל

      לוח יד2
      1
      4
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      67 צפיות
      אין תגובות
    • למכירה פיאט 500L גיר ידני

      לוח יד2
      1
      13
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      50 צפיות
      אין תגובות
    • מצלמת דרך בתקציב די נמוך

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      17
      0 הצבעות
      17 פוסטים
      2k צפיות
      ט
      @אבי-56 סידרת אותם בדיוק לפי הדירוג (אם כי הראשונה לענ"ד שווה הרבה פחות מהשתיים האחרות) ועדיין אני ממליץ יותר על הt800e שהבאתי כאן ב72$ (פירוט בספויילר) Spoiler 70Mai t800e מצלמת 3 ערוצים לבעלי תקציב צנוע יותר המצלמה הזו שונה לגמרי מהt800 יש לה חיישנים פשוטים יותר (של חברת gc הסינית ולא סוני) והיא גם זולה משמעותית מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi) מבוססת קבל ולא סוללה מסך קטנטן בגודל 1.9 אינץ תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה בעלת חיישן GC4663 למצלמה הקדמית וחיישן GC2053 למצלמה הפנימית והאחורית ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית זווית צילום של 125 מעלות למצלמה הקדמית ו 147 מעלות למצלמה האחורית ו130 מעלות לפנימית רכיב gps משולב במצלמה  במצלמה הזו אין אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ65$ כאן או כאן עם או בלי קיט חניה מדובר בחברה אמינה עם ותק של מוצרים כ10 - 15 שנים בשוק המצלמות הנ"ל עובדות עם סוללה ולכן הם לא אמורות להחזיק יותר מידי זמן בניגוד לt800e שעובדת על קבל המצלמות הנ"ל מצלמות ברזולציה נמוכה ואילו הt800e מצלמת ב4k לקדמית וכל השאר fhd ההבדל המשמעותי ביותר - במצלמות שהבאת יש חיישן פשוט (באחרונה יש חיישן קצת יותר טוב מהאחרות) מה שאומר שבתנאי תאורה קשים או בנסיעה מהירה הסרטונים לא יהיו ברורים (לא תוכל לקרוא מספרי רכב) בt800e יש חיישן יותר טוב ולכן הסרטונים שם יהיו ברורים יותר (זה עדיין לא הרמה של המצלמות עם חיישני סוני אבל זה בוודאי יותר טוב ממה שהבאת) פעם שמעתי מאדם חכם שאמר “לקנות חכם זה לא לקנות זול אלא לקנות את היקר בזול”
    • מחפש את המצלמה VIOFO A129 Plus Duo

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      2k צפיות
      שלמה א 0ש
      @טוסון תודה, אמנם עברתי על השרשור, אבל דוקא לפרימיום לא נכנסתי והיא שם אע"פ שהיא רזולוציה 2k ובנוסף לא אחזתי שיש שרשור תגובות מה גם שהוא לא מדבר על פונקציית הצילום מראש (אחורה) בזעזוע בחניה בכל אופן תודה, (אני עכשיו יעבור על התגובות)
    • פיגו 3008 וכן 5008

      עסקאות רכב
      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      188 צפיות
      מאירמ
      @פיג-ו5008 כתב בפיגו 3008 וכן 5008: 16.6 ליטר עבור 100 ק"מ. אתה בטוח? זה יוצא כ6 קילומטרים לליטר… אולי אתה מתכוון ל16.6 קמ"ל?
    • חומר איטום לבלוק מנוע עזרה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      16
      1 הצבעות
      16 פוסטים
      395 צפיות
      פתוח לשמועפ
      @חובק-עולם שכחתי ממנו כבר הוא לא חזר כנראה באמת משם
    • בדיקת רכב בפסגת זאב

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      82 צפיות
      הבל הבלים הכלה
      הם לא עובדים ביום שישי אשמח לעזרה
    • מיצובישי ספייס 2017

      עסקאות רכב
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      77 צפיות
      פתוח לשמועפ
      @קלאטש כתב במיצובישי ספייס 2017: ומה לגבי הסבתו למערכת גז? מישהו ניסה? אז יש לי אותו 2013 קניתי אותו על גז לפני כמעט שנה אשתי נוסעת לעבודה כל יום 40 דקות כל צד הרכב נוסע פעם בשבוע אשדוד-באר שבע ועוד פעם בשבוע למרכז ועשיתי בחודש האחרון עוד פעמיים לצפת אחרי 10 חודשים נסעתי 29.000 ק"מ לגבי חיסכון אני מחמיר בגפ"מ ואף פעם לא נסעתי מיכל מלא על בנזין בגז הוא לוקח לי בסביבות 1-12 ידוע שגז זה קצת יותר מבנזין לגבי נוחות המושב של הנהג נוח שאר המושבים פחות נוחים אמינות לא היה לי תקלות ב"ה חוץ ממצבר ועוד תקלה אחת שנבעה מחוסר שמן קרה לי לפני חודש שנסעתי בכביש שש יותר מהראוי והבהבה לי הנורה של ההילוך ולא חסר שמן מאז הנסיעות היו של שעה ולא חזרה תקלה חווית נסיעה נחמדה לא מעבר בתקציב שלך כן הייתי חושב על קליאו דיזל
    • דרוש ספר תיאוריה להשאלה

      שאר נושאים
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      2k צפיות
      ז
      יש בירושלים נוה יעקב גמ"ח 0548538541
    • 0 הצבעות
      18 פוסטים
      2k צפיות
      טרנטעט
      @קורולה-אברכים אם כן, עשה עצמך כלא יודע מהעניין ותתבע את אלי אקספרס
    • רשימת מוסכים אמינים

      נעוץ שאר נושאים
      11
      27 הצבעות
      11 פוסטים
      11k צפיות
      א
      מישהו מכיר בפתח תקווה מוסכניק אמין, לבדיקת רכב?
    • טיפול במערכת גז

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      125 צפיות
      מאירמ
      @POKER כתב בטיפול במערכת גז: @מאיר ‪054-338-0736‬‏ מוסך בארי לתועלת כלל החברים כעת שוחחתי עם המוסך הנ"ל, ונאמר לי ע"י המזכירה שהם הפסיקו לטפל במערכות גז! בזמנו הוא אמר לי שמי שהיה מתעסק עם זה נרצח במתקפת הפתע בשמחת תורה והם מטפלים עם המלאי שנשאר. תודה על העדכון

    110

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.4k

    פוסטים