@מאיר
ככלל כל התאונות נכנסות למאגר סליקה של חברות הביטוח( למרות שראיתי מספר תאונות שלא נכנסו גם אחרי מספר שנים). מידע זה גלוי לכלל הציבור.
במאגר מצוין תאריך הנזק ולא תאריך הגשת התביעה או תאריך תשלום התביעה. גם בחישוב ערך הרכב אנחנו מתייחסים ליום התאונה.
למיטב ידיעתי חברות הביטוח כן בודקות עבר ביטוחי לפני הצעה/סגירה פוליסה חדשה או חידוש.
אך בשעת תשלום של מקרה ביטוח חברות הביטוח עורכות בדיקה חוזרת כולל תוקף רישיון נהיגה של הנהג ומי נהג ברכב והכל כדי לא לשלם או לשלם פחות.
מי שיודע שהוא אחראי לתאונה ורוצה לישון טוב בלילה ממליץ לא להסתיר.
יחד עם זאת אין מה לדווח על תאונה כאשר אתם לא הפעלתם פוליסה ולא תפעילו פוליסה, אתם תובעים צד ג’, אתם יודעים שאתם לא אחראים לתאונה אך בכל זאת ממתינים למשפט מאחר וצד ג’ מכחיש אחריות.
@על-הטוב-שלך אני לקחתי כזה 2025 מהשכרה, ונכנסו 3 מזוודות קטנות, ועוד שקיות וכו’
(אבל ההשוואה שלי היא לxv, ועוד עם מיכל שמקטין מעט את הגובה, ככה שזה היה נראה לי גדול)