דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • 32 הצבעות
      60 פוסטים
      20k צפיות
      ש
      @יעקב-מ.-פינס לא (או לו…) מוצא את זה אצלי [image: 1782114028803-screenshot_20260622_103840_waze.jpg] עריכה: אצלי זה בגרירה עם האצבע שמאלה מעל גבי הקול
    • האם ניתן לחנות שוב כשסתיים זמן החניה?

      שאר נושאים
      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      3k צפיות
      ד
      תודה לכל המגיבים. אין לי די מוניטין כדי לתת תודה לכל תגובה [לא שאני מבין את זה… תודה זה דבר אלמנטרי]
    • 2 הצבעות
      21 פוסטים
      1k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @צביקוש השתמשתי בו כבר 3 פעמים בצורה אינטנסיבית… לא אשקר שהוא מכשיר מקצועי, אבל בהחלט שווה כל שקל!
    • לתועלת הציבור הטרמפיאדה הקהילתית

      הועבר שאר נושאים
      6
      3 הצבעות
      6 פוסטים
      2k צפיות
      I
      @חילי כתב בלתועלת הציבור הטרמפיאדה הקהילתית: סכום מרבי של 2 שקלים חדשים לכל קילומטר של נסיעה זה עלה ל4 עיין כאן
    • דוח מהירות של חבר

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      12k צפיות
      הבל הבלים הכלה
      רק מעדכן שבסוף אחרי שבערעורים לדוח בכיתי להם וכתבתי את כל טענותי שעזרתי לחבר ואני מנסה הרבה זמן וכו וכו ברוך ה העבירו את הדוח אחרי 5 פעמים שניסיתי ולא העבירו
    • יונדאי I20

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      169 צפיות
      מ
      @גיל כתב ביונדאי I20: תן קוד תקלה מדויק, שנוכל לנסות לעזור דרך המקלדת… אני יסרוק שוב ויעלה לעדכן
    • 0 הצבעות
      4 פוסטים
      4k צפיות
      מ
      @דוד-100 מאחר ואח שלך לא אחראי לתאונה ואני מבין שהוא לא יתבע פוליסה שלו אזי הוא רשאי להביא כל שמאי( גם בתביעות לפוליסה הוא רשאי להביא כל שמאי) אח שלך גם לא חייב לתקן ויכול להגיש דו’‘ח גלובלי. אין נפקא מינה שצד ג’ מבוטח באותה חברת ביטוח.
    • למה לא מייצרים רכבים בישראל?

      הועבר מדברים רכב
      17
      1 הצבעות
      17 פוסטים
      419 צפיות
      מאירמ
      @סופרמומחה כתב בלמה לא מייצרים רכבים בישראל?: המעלות בזה? המון! א. נחסוך את המס ייבוא ב. רכבים ישראלים מטבע הדברים יהיו מאוד אמינים, הרכבה מדויקת ונכונה. ג. ד. ה… וא"ת שאין מקום למפעלים כ"כ גדולים? ראשית, כיום קונצרנים ענקיים כגון וואג (פולקסוואגן ומותגיו), סטלנטיס (סיטרואן ומותגיו) ועוש רועדים מפחד מהתוצר הסיני. אז למותג חדש הסיכויים כיום אפסיים.
    • אשמח לקישור לפנס איתות יונדאי I30

      חלקי חילוף
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      817 צפיות
      מ
      @פריוס-אפור התכוונתי לפנס כזה [image: 1782072904140-aa27cca9-9ee1-4343-9ae6-204d9c037998-image.png] תודה או בקישור הזה https://he.aliexpress.com/item/1005010194077758.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailTopMoreOtherSeller.2.5fb6uzRfuzRfGU&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=179fb0d2-81b8-4e5a-bd68-1a49e01929b7&_t=gps-id%3ApcDetailTopMoreOtherSeller%2Cscm-url%3A1007.40050.354490.0%2Cpvid%3A179fb0d2-81b8-4e5a-bd68-1a49e01929b7%2Ctpp_buckets%3A668%232846%238115%232000&pdp_ext_f={"order"%3A"4"%2C"eval"%3A"1"%2C"sceneId"%3A"30050"%2C"fromPage"%3A"recommend"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!18.67!18.67!!!6.21!6.21!%40212e520d17820728245337462ef631!12000051479186997!rec!IL!4705912535!XZ!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3Ab95438a5%3Bm03_new_user%3A-29895&utparam-url=scene%3ApcDetailTopMoreOtherSeller|query_from%3A|x_object_id%3A1005010194077758|_p_origin_prod%3A
    • צבע בתנור-עלות

      משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      5
      2 הצבעות
      5 פוסטים
      2k צפיות
      ת
      @אין-עוד-מלבדו-0 כתב בצבע בתנור-עלות: 900 לחלק אצל יהודי ממוצע @טוסון כתב שעשה פחחות כללית, כשזה חלק מעבודה על כמה חלקים יכול לעלות 500 וגם פחות…
    • מה עושים עם המכס

      הועבר שאר נושאים
      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      6k צפיות
      א
      @קורולה-אברכים צילומסך בדיוק כמו שלך, עלה אצלי זמן רב, עד שפניתי לhttps://forms.moc.gov.il/f/PublicInquiries וקיבלתי תשובה שיש בעיית ייבוא לאוקי טוקי הזה. ביקשתי החזר מאלי-אקספרס, וקיבלתי. היום ביקשתי והיום קיבלתי.
    • 36 הצבעות
      52 פוסטים
      8k צפיות
      ח
      יש לי מנוי פסקל כבר 20 שנה, והוא אבד איכשהו בהחלפת רכבים. בתחילה הכל זרם, אבל לאחרונה קיבלתי מהם מכתב אזהרה שאם אסע בלי הפסקל יחייבו אותי בתעריף רגיל.
    • בעיה במזגן ניסאן סנטרה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      94 צפיות
      ח
      מצטרף להמלצה, לבדוק גז לכאורה כיוון טוב ראה פה https://rechavimzelaze.ovh/topic/9271/מזגן-מקרר-רק-מצד-אחד…-%D7%94%D7%99%D7%AA%D7%9B%D7%9F
    • מה קרה לפורום? | 502 Bad Gateway nginx/1.28.0

      הצעות יעול
      6
      3 הצבעות
      6 פוסטים
      2k צפיות
      ט
      רק מעדכן שמאז המשתמש ה3000 (@ישראל f) נוספו עוד כמה רק היום (@גם-כן @naftali887 @ari12 @רכב-זה-בית @אלעזר-א ) ברוכים הבאים לכולם!!! ישר כח ענקקק לכל אחד מהחברים בפורום היפה הזה כי רק בזכות השותפות של כולם זה הפך להיות הפורום לרכבים במגזר החרדי וכמובן תודה לחברי הסיירת, המגיהים, וכל העוסקים במלאכה ומעל כולם למנהל היקר @מאיר שעוד בתחילת הדרך כשהפורום מנה עשרות ואח"כ מאות בודדות האמין בו ועשה הכל על מנת שזה יגיע למקום הזה המשך הצלחה רבה לכולם
    • חידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.

      שאר נושאים
      33
      6 הצבעות
      33 פוסטים
      4k צפיות
      שלמהש
      Spoiler @מאיר כתב בחידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.: הפרס הוא טיפול עשרת’לפים אצל שלמה בחינם עם פריסה ל4 תשלומים… @מאיר @גיל מישהו אמר י.מ.פ?

    24

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.2k

    פוסטים