דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • 6 הצבעות
      44 פוסטים
      1k צפיות
      חובק עולםח
      @נהגבו-ס ;לא כל אחד שצופה גם מצביע
    • מאזדה 3 2009 12,500 ש"ח

      לוח יד2
      11
      3
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      331 צפיות
      אריאל קמחיא
      @דוד-אריאל כתב במאזדה 3 למכירה: מעדכן מחיר ל-12,500 ש"ח. Spoiler תשנה את המודעה הראשית בעריכה
    • שינוי בין חסימות מולטימדיה

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      45
      0 הצבעות
      45 פוסטים
      4k צפיות
      א
      @קצתיודע בית שמש
    • מחפש כרית לתמיכה בגב תחתון

      הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      32
      3 הצבעות
      32 פוסטים
      2k צפיות
      ב
      מקפיץ… https://www.temu.com/il/1-יחידת-כרית-מושב-אוניברסלית-לכל-עונה-לרכב-כרית-מושב-שחורה-ומגניבה-לסדאן-כרית-מושב-סרוגה-אפורה-ל-suv-כרית-מושב-ביתית-כחולה-כרית-מושב--בצבע-יין-אדום-g-606046944894682.html?_oak_mp_inf=ENq9%2BOak5okBGiA3YWEzNTBmODQwNTA0MDFkYjQ3MzU0YjRhYTljMGM5NCD87OrU7jM%3D&top_gallery_url=https%3A%2F%2Fimg.kwcdn.com%2Fproduct%2Ffancy%2F3cc5972b-0ac5-4c79-acec-15fe15150013.jpg&spec_gallery_id=32777769921&refer_page_sn=10009&freesia_scene=2&_oak_freesia_scene=2&_oak_rec_ext_1=NDQ3OA&_oak_gallery_order=1402073330%2C1073163928%2C985959735%2C328489278%2C175588302&search_key=כרית למושב נהג רכב&refer_page_el_sn=200049&ab_scene=1&enable_vqr=0&_x_sessn_id=d1ellob0a1&refer_page_name=search_result&refer_page_id=10009_1782052434306_ze7wflu2j1 מישהו מכיר? או משהו אחר מומלץ?
    • פורד קוגה

      עסקאות רכב
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      31 צפיות
      אין תגובות
    • איפה מומלץ לקנות רכב?

      עסקאות רכב
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      218 צפיות
      ח
      @אביק כתב באיפה מומלץ לקנות רכב?: ש סוכנים מהסוג הזה יש, וגם כאן בפורום דובר על זה הם לוקחים עמלה כ 3 אש’‘ח הייתי מעדיף ללכת עם חבר ולשלם לו 500 שח ססמלי אבל לא לכ’‘א יש כזה חבר… אישית עזרתי לכמה חברים בעבר בתשלום סמלי (שניים מהם עם אותו רכב עד היום מרוצים ב’'ה)
    • 22 הצבעות
      12 פוסטים
      12k צפיות
      ש
      @שרולצ-ה כתב במאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!: המערכת TS10 הזאת מקורית ? מעדכן לטובת הכלל: המלצתי למישהו להזמין את המערכת מהקישור הנ"ל (שכבר לא זמין) והגיע מעטפה ריקה, לדעתי מומלץ להזמין בקצת יותר יקר ממוכר/קישור מוכר, ולא להסתבך עם החזר מאליאקספרס, בפרט במקרים שנדרש לשלם מס על מעטפה ריקה.
    • טויוטה יאריס מעל המחירון

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      77 צפיות
      י
      @גם-כן הונדה ג’אז סוזוקי סוויפט/ספלאש סוזוקי איגניס (החדשות יותר) מאזדה 2 (קצת יותר זללנית) מיצובישי אטראז’ וכל מכונית מיני יפנית שהיא לא טויוטה…
    • 30 הצבעות
      25 פוסטים
      641 צפיות
      I
      הדיונים כאן יפים מאוד, אבל אם נסתכל בשטח המציאות היא קצת אחרת למשל הרכב החשמלי הנמכר בישראל BYD אטו 3 עלה בסביבות 170 אל"ש, והנה הגיע הדגם החדש אטו 3 איבו עם סוללה יותר גדולה ושדרוגים רבים, והוא נמכר סביב 155 אל"ש, ירידה יפה של בערך 15 אל"ש. (למה זה ירד? עיינו כאן) וזה לפני שהגענו לסוללות הסוליד סטייט, שבטעינה מהירה של 7 דק תקבלו טווח של 900 קמ, ברור שהסוללות האלו לא יגיעו מחר, אבל כדאי לחשוב על זה, כי כשהם יגיעו שוק היד שנייה יוצף ברכבים חשמליים - והמחיר כמובן ירד.
    • 4 הצבעות
      130 פוסטים
      96k צפיות
      פייבל אשרינופ
      @TCRVO כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.: ג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה ממבוטחים לא שמענו תלונות מכאלו שעברו תאונה? תמיד אני יודע שעדיף דרך סוכן שיעבוד בשבילך ולא תצטרך לריב עם החברה כאן זה אחרת?
    • הבהוב פנסים וצופר בנעילה/פתיחה

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      100 צפיות
      פייבל אשרינופ
      @גיל כתב בהבהוב פנסים וצופר בנעילה/פתיחה: זה קורה כשמתחברים ישירות למנוע בדלת במקום למערכת מרכזית @פייבל-אשרינו כתב בהבהוב פנסים וצופר בנעילה/פתיחה: הוא התקין את זה בתוך הדלת
    • נטפרי לוייז

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      2k צפיות
      קורולה אברכיםק
      @סופרמומחה כן
    • מה אומרים על איוניק

      עסקאות רכב
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      62 צפיות
      חובק עולםח
      @עוד-אחד-שמבין איוניק מול פריאוס / אוריס.? פריאוס/ אוריס!!! ונסביר: לאיוניק גיר רובוטי דו מצמדי יקר לתחזוקה. ומנוע שלא שורד הכי טוב בק"מ גבוה. לעומת זאת הגיר של הטויוטות מעולה. שורדות היטב בק"מ גבוה. וסחירות לאורך זמן.
    • איתוראן, שבת, ומה שביניהם.

      שאר נושאים
      1
      10 הצבעות
      1 פוסטים
      1k צפיות
      אין תגובות
    • איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      479 צפיות
      חובק עולםח
      @הלוך-ונסוע ממש לא. וד"ל

    77

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    131.9k

    פוסטים