דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    • ניסאן קשקאי ידני למכירה

      לוח יד2
      1
      5
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      83 צפיות
      אין תגובות
    • סוזוקי ויטרה

      עסקאות רכב
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      203 צפיות
      ב
      @אפייי כתב בסוזוקי ויטרה: מהמנוע 1.6 שבו יש גיר רציף @טוסון כתב בסוזוקי ויטרה: או 1.6 אטמוספרי רציף אלו גירים שהיו עד 2016 ומאז הוא גיר פלנטרי רגיל של חברת איסיין 6 הילוכים
    • מצלמת אכיפה חדשה באיזור כלא עופר

      שאר נושאים
      14
      11 הצבעות
      14 פוסטים
      2k צפיות
      נחמייערנ
      @SD565656 כתב במצלמת אכיפה חדשה באיזור כלא עופר: שימו לב למצלמת מהירות חדשה בכלא עופר לכיוון ירושלים כלומר למגיעים משילת בצומת של הפניה לגבעת זאב המצלמה ממוקמת לנוסעים ישר לכיוון בגין התקינו השבוע גם בצד ממול, מכיוון בגין ל-443, לפני הצומת.
    • 0 הצבעות
      8 פוסטים
      235 צפיות
      ה
      @הרשלה-0 אני יודע שזה קשור. אבל יותר מידי לטעמי. עם מזגן בדר"כ אני עושה 1 ל-16 או 15, אבל לפעמים זה מראה לי פחות מכן אפילו…
    • כוייל ושמן רכב

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      40
      0 הצבעות
      40 פוסטים
      424 צפיות
      א
      לגבי איכות החברה של השמן ולא רק תקן יש ברבה משמעות לפעמים אני רואה רכב שנראה מטופל -ספר טיפולים וכול המנוע בוץ כי דפקו לו שמן דפוק בשביל עוד 100-150 ש"ח שווה להשקיע אני באופן אישי משתמש בליקווי מולי
    • 0 הצבעות
      35 פוסטים
      638 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @טוסון לא זוכר שאמרתי כך אבל זה מסתבר, מערכת כזו תמיד תביא איתה בלאי יותר ממנוע רגיל.
    • הגה נעול

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      135 צפיות
      אלחנן 3א
      יש לי גם סוזוקי [ספלאש] וזה קורה המון אני משחק עם ההגה וזה משתחרר.
    • משלוח מALI נתקע במכס

      שאר נושאים
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      2k צפיות
      I
      @itamar זה לא קשור לדואר. זה קשור לרשות המיסים, לא חושב שיש מה לנסות אאל"כ אתה רוצה לשלם את הכל.
    • הקורלה החבוטה שלי עלתה בעשן

      טיפולים, אחזקה ותקלות
      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      428 צפיות
      מיוחדמ
      @תודה-לבורא-עולם-0 על חוסר אין לי וכמו שכתבו. כוונתי הייתה רק על טמפרטורה שמן. [למעשה לא התכוונתי שזה יגרום לשרשור כ’'כ ארוך, עיקר כוונתי הייתה שאני רואה הרבה שנהרס להם מנוע בגלל חוסר מים וכדומה, ובגדר ההשתדלות היה נראה שיכלו למנוע את הנזק עם מכשיר כזה, (למרות שאם הייתי מציע להם את המכשיר הם היו אומרים שהם לא צריכים)]
    • 0 הצבעות
      9 פוסטים
      150 צפיות
      מיוחדמ
      לי היה בעבר עם ניסאן אלמרה תקלה כזאת, נדלק לי מנורת מנוע, תקלה בגיר, הקוד היה תקלה בבורר הילוכים, פתחתי מכסה מנוע בדקתי בזמנו את הבורר היה תקין, ואז בדקתי בנתונים חיים וראיתי שהתקלה מופיעה רק כשאני לוחץ על הברקס [ראיתי בנתונים החיים שיש קצר], עלה בראשי שכנראה זה נורת בלם, פירקתי את הקונקטור, ונעלם התקלה אחרי כמה ימים חזר, בדקתי שום, ואז חשבתי שזה הבורר סולנואיד של ידית הילוכים [היה לי איתו בעיות] פירקתי ניתקתי אותו, ונעלם הנורה, לבסוף מה שהתברר, שזה היה גם הבורר וגם הנורת ברקס, [כנראה היה איזה קצר או משהו שעובר על אותו קו ושרף איזה משהו. בזמנו בדקתי ואמרו לי שהלך הגיר וכדומה… גם אנשים ברשת ספרו שעל התקלה הזאת החליפו בחברה גיר ונדפק שוב.
    • 0 הצבעות
      8 פוסטים
      48 צפיות
      טוסוןט
      @EBA אולי תערוך שם
    • מורה נהיגה לטסטים עם טויוטה chr

      רישיון נהיגה
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      3k צפיות
      YKingsmartY
      @מתושלח-הבבלי מכיר מורה מצפת עם chr… לא מאמין שעוזר לך כמובן (אגב, טסטים בצפת זה סיוטט)
    • למכירה 7 מקומות דיזל

      לוח יד2
      1
      4
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      67 צפיות
      אין תגובות
    • למכירה פיאט 500L גיר ידני

      לוח יד2
      1
      13
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      51 צפיות
      אין תגובות
    • מצלמת דרך בתקציב די נמוך

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      17
      0 הצבעות
      17 פוסטים
      2k צפיות
      ט
      @אבי-56 סידרת אותם בדיוק לפי הדירוג (אם כי הראשונה לענ"ד שווה הרבה פחות מהשתיים האחרות) ועדיין אני ממליץ יותר על הt800e שהבאתי כאן ב72$ (פירוט בספויילר) Spoiler 70Mai t800e מצלמת 3 ערוצים לבעלי תקציב צנוע יותר המצלמה הזו שונה לגמרי מהt800 יש לה חיישנים פשוטים יותר (של חברת gc הסינית ולא סוני) והיא גם זולה משמעותית מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi) מבוססת קבל ולא סוללה מסך קטנטן בגודל 1.9 אינץ תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה בעלת חיישן GC4663 למצלמה הקדמית וחיישן GC2053 למצלמה הפנימית והאחורית ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית זווית צילום של 125 מעלות למצלמה הקדמית ו 147 מעלות למצלמה האחורית ו130 מעלות לפנימית רכיב gps משולב במצלמה  במצלמה הזו אין אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ65$ כאן או כאן עם או בלי קיט חניה מדובר בחברה אמינה עם ותק של מוצרים כ10 - 15 שנים בשוק המצלמות הנ"ל עובדות עם סוללה ולכן הם לא אמורות להחזיק יותר מידי זמן בניגוד לt800e שעובדת על קבל המצלמות הנ"ל מצלמות ברזולציה נמוכה ואילו הt800e מצלמת ב4k לקדמית וכל השאר fhd ההבדל המשמעותי ביותר - במצלמות שהבאת יש חיישן פשוט (באחרונה יש חיישן קצת יותר טוב מהאחרות) מה שאומר שבתנאי תאורה קשים או בנסיעה מהירה הסרטונים לא יהיו ברורים (לא תוכל לקרוא מספרי רכב) בt800e יש חיישן יותר טוב ולכן הסרטונים שם יהיו ברורים יותר (זה עדיין לא הרמה של המצלמות עם חיישני סוני אבל זה בוודאי יותר טוב ממה שהבאת) פעם שמעתי מאדם חכם שאמר “לקנות חכם זה לא לקנות זול אלא לקנות את היקר בזול”
    • מחפש את המצלמה VIOFO A129 Plus Duo

      פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      2k צפיות
      שלמה א 0ש
      @טוסון תודה, אמנם עברתי על השרשור, אבל דוקא לפרימיום לא נכנסתי והיא שם אע"פ שהיא רזולוציה 2k ובנוסף לא אחזתי שיש שרשור תגובות מה גם שהוא לא מדבר על פונקציית הצילום מראש (אחורה) בזעזוע בחניה בכל אופן תודה, (אני עכשיו יעבור על התגובות)

    84

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.5k

    פוסטים