דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. משענת יד לפריוס 2013

      משענת יד לפריוס 2013

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      15 פוסטים 5 כותבים 577 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יעקב ישראלי מנותק
        יעקב ישראלי מנותק
        יעקב ישראל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב ישראל
        #1

        התופסן של משענת היד אצלי ברכב נשבר (כלומר זה רק נסגר, ולא נתפס).
        אני רוצה לקנות משענת יד חדשה, יש למישהו המלצה?
        (כשמפרקים את המשענת יד בפריוס, יוצא חלק מאוד גדול, מהחלק האחורי של הרכב בשיפוע אל מתחת הפאנל של תיבת ההילוכים, יכול להיות שיש משהו כזה באלי אקספרס?)

        ג שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יעקב ישראלי יעקב ישראל

          התופסן של משענת היד אצלי ברכב נשבר (כלומר זה רק נסגר, ולא נתפס).
          אני רוצה לקנות משענת יד חדשה, יש למישהו המלצה?
          (כשמפרקים את המשענת יד בפריוס, יוצא חלק מאוד גדול, מהחלק האחורי של הרכב בשיפוע אל מתחת הפאנל של תיבת ההילוכים, יכול להיות שיש משהו כזה באלי אקספרס?)

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר מגיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @יעקב-ישראל ברוך הבא לפורום! 🎉
          כמדומני שמשהו כזה. אשמח אם תעלה תמונה.


          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יעקב ישראלי יעקב ישראל

            התופסן של משענת היד אצלי ברכב נשבר (כלומר זה רק נסגר, ולא נתפס).
            אני רוצה לקנות משענת יד חדשה, יש למישהו המלצה?
            (כשמפרקים את המשענת יד בפריוס, יוצא חלק מאוד גדול, מהחלק האחורי של הרכב בשיפוע אל מתחת הפאנל של תיבת ההילוכים, יכול להיות שיש משהו כזה באלי אקספרס?)

            שלמהש מנותק
            שלמהש מנותק
            שלמה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יעקב-ישראל איפה אתה גר? אולי אפשר לקמבן משהו

            כאן בשביל לעזור :)

            יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ג גיל

              @יעקב-ישראל ברוך הבא לפורום! 🎉
              כמדומני שמשהו כזה. אשמח אם תעלה תמונה.

              יעקב ישראלי מנותק
              יעקב ישראלי מנותק
              יעקב ישראל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @גיל כתב במשענת יד לפריוס 2013:

              @יעקב-ישראל ברוך הבא לפורום! 🎉
              כמדומני שמשהו כזה. אשמח אם תעלה תמונה.

              אעלה תמונה בהמשך.

              הבעיה בפריוס בשנתונים האלה, שההנד ברקס נמצא כדוושה נוספת, כך שהמשענת יד מסתיימת בשיפוע תחתון.
              בשונה מהמבנה הקלאסי.
              בכל הדגמים שמביאים באלי אקספרס, ההנד ברקס נמצא בצמוד למשענת היד, ומכך נגזרת גם הצורה שלה.

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שלמהש שלמה

                @יעקב-ישראל איפה אתה גר? אולי אפשר לקמבן משהו

                יעקב ישראלי מנותק
                יעקב ישראלי מנותק
                יעקב ישראל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @שלמה כתב במשענת יד לפריוס 2013:

                @יעקב-ישראל איפה אתה גר? אולי אפשר לקמבן משהו

                אני גר בבני ברק

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יעקב ישראלי יעקב ישראל

                  @גיל כתב במשענת יד לפריוס 2013:

                  @יעקב-ישראל ברוך הבא לפורום! 🎉
                  כמדומני שמשהו כזה. אשמח אם תעלה תמונה.

                  אעלה תמונה בהמשך.

                  הבעיה בפריוס בשנתונים האלה, שההנד ברקס נמצא כדוושה נוספת, כך שהמשענת יד מסתיימת בשיפוע תחתון.
                  בשונה מהמבנה הקלאסי.
                  בכל הדגמים שמביאים באלי אקספרס, ההנד ברקס נמצא בצמוד למשענת היד, ומכך נגזרת גם הצורה שלה.

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גיל
                  מאסטר מגיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @יעקב-ישראל גם לא זה ?


                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                  יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ג גיל

                    @יעקב-ישראל גם לא זה ?

                    יעקב ישראלי מנותק
                    יעקב ישראלי מנותק
                    יעקב ישראל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @גיל מצורפות תמונות להבהרת הנושא
                    זה החלק כשהוא מחובר למקום.
                    S1820143.JPG

                    זה החלק לאחר שניתקתי ומשכתי אותו לאחור
                    S1820146.JPG

                    כאן החלק מוצג בשלמותו מחוץ לרכב
                    S1820148.JPG S1820149.JPG

                    כאן זה החלל הריק שנוצר
                    S1820151.JPG S1820152.JPG S1820154.JPG

                    וזה מה שבעייתי במשענת הנוכחית (הקליפס שבור).
                    S1820156.JPG S1820157.JPG

                    עכשיו אשמח לחוות דעתם של המומחים, האם יש דרך להחליף רק את המכסה של משענת היד?
                    ואם לא, האם משענות היד הנמכרות באלי אקספרס וכדו’, יכולות להתאים למבנה הרכב שלי?
                    תודה רבה ענקית לכל העוזרים והמסייעים!

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יעקב ישראלי יעקב ישראל

                      @גיל מצורפות תמונות להבהרת הנושא
                      זה החלק כשהוא מחובר למקום.
                      S1820143.JPG

                      זה החלק לאחר שניתקתי ומשכתי אותו לאחור
                      S1820146.JPG

                      כאן החלק מוצג בשלמותו מחוץ לרכב
                      S1820148.JPG S1820149.JPG

                      כאן זה החלל הריק שנוצר
                      S1820151.JPG S1820152.JPG S1820154.JPG

                      וזה מה שבעייתי במשענת הנוכחית (הקליפס שבור).
                      S1820156.JPG S1820157.JPG

                      עכשיו אשמח לחוות דעתם של המומחים, האם יש דרך להחליף רק את המכסה של משענת היד?
                      ואם לא, האם משענות היד הנמכרות באלי אקספרס וכדו’, יכולות להתאים למבנה הרכב שלי?
                      תודה רבה ענקית לכל העוזרים והמסייעים!

                      ק מנותק
                      ק מנותק
                      קינג קומפיוטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @יעקב-ישראל חיפשתי לפי פריוס בשנה שלך זה המק"ט של הידית לבד 5890647042b2 אבל הוא עולה מאוד יקר
                      https://www.amayama.com/en/part/toyota/5890647042b2 כאן הוא עולה 110 דולר
                      נראה לי שתתחיל לחפש בפירוקיות אם יש חלק במצב טוב
                      אם לא תנסה להזמין מעלי ושות’ ואולי יגיע חלק שמתאים לך

                      יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ק קינג קומפיוטר

                        @יעקב-ישראל חיפשתי לפי פריוס בשנה שלך זה המק"ט של הידית לבד 5890647042b2 אבל הוא עולה מאוד יקר
                        https://www.amayama.com/en/part/toyota/5890647042b2 כאן הוא עולה 110 דולר
                        נראה לי שתתחיל לחפש בפירוקיות אם יש חלק במצב טוב
                        אם לא תנסה להזמין מעלי ושות’ ואולי יגיע חלק שמתאים לך

                        יעקב ישראלי מנותק
                        יעקב ישראלי מנותק
                        יעקב ישראל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב ישראל
                        #9

                        @קינג-קומפיוטר ואם אני ירצה להחליף את הכל, יש משהו מתאים?

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יעקב ישראלי יעקב ישראל

                          @קינג-קומפיוטר ואם אני ירצה להחליף את הכל, יש משהו מתאים?

                          ק מנותק
                          ק מנותק
                          קינג קומפיוטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @יעקב-ישראל ראיתי את המחיר ואפילו לא חשבתי להציע…
                          https://cars245.co.uk/catalog/?q=5890147191B3
                          https://www.amayama.com/en/part/toyota/5890147191b3
                          וזה לפני משלוח
                          ניסית לבדוק בפירוקיות?
                          אם תמצא ומפריע לך שהריפוד קרוע אפשר לקנות רק כיסוי אני משער שיש יותר זול אבל זה הכיוון
                          https://www.ebay.com/itm/191851939063

                          יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ק קינג קומפיוטר

                            @יעקב-ישראל ראיתי את המחיר ואפילו לא חשבתי להציע…
                            https://cars245.co.uk/catalog/?q=5890147191B3
                            https://www.amayama.com/en/part/toyota/5890147191b3
                            וזה לפני משלוח
                            ניסית לבדוק בפירוקיות?
                            אם תמצא ומפריע לך שהריפוד קרוע אפשר לקנות רק כיסוי אני משער שיש יותר זול אבל זה הכיוון
                            https://www.ebay.com/itm/191851939063

                            יעקב ישראלי מנותק
                            יעקב ישראלי מנותק
                            יעקב ישראל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @קינג-קומפיוטר כתב במשענת יד לפריוס 2013:

                            ניסית לבדוק בפירוקיות?

                            איפה מחפשים?

                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יעקב ישראלי יעקב ישראל

                              @קינג-קומפיוטר כתב במשענת יד לפריוס 2013:

                              ניסית לבדוק בפירוקיות?

                              איפה מחפשים?

                              ק מנותק
                              ק מנותק
                              קינג קומפיוטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @יעקב-ישראל תעבור על החיפוש יש שם הרבה מידע
                              https://rechavimzelaze.ovh/search?term=פירוקיות&in=titlesposts

                              יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ק קינג קומפיוטר

                                @יעקב-ישראל תעבור על החיפוש יש שם הרבה מידע
                                https://rechavimzelaze.ovh/search?term=פירוקיות&in=titlesposts

                                יעקב ישראלי מנותק
                                יעקב ישראלי מנותק
                                יעקב ישראל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @קינג-קומפיוטר יש במגדל העמק ב-400 ש"ח זה שווה?
                                (אני יכול להרכיב דבר כזה לבד?)

                                ק מיוחדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יעקב ישראלי יעקב ישראל

                                  @קינג-קומפיוטר יש במגדל העמק ב-400 ש"ח זה שווה?
                                  (אני יכול להרכיב דבר כזה לבד?)

                                  ק מנותק
                                  ק מנותק
                                  קינג קומפיוטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר
                                  #14

                                  @יעקב-ישראל את כל החלק קומפלט או רק את הידית?
                                  האמת היא שזה לא כ"כ משנה כי זה דבר שאתה צריך להחליט כמה אתה מוכן לשלם עליו
                                  למרות שנשמע לי מוזר שאין בכל הארץ זה רכב נפוץ צריך להיות כמוהו הרבה בפירוקיות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יעקב ישראלי יעקב ישראל

                                    @קינג-קומפיוטר יש במגדל העמק ב-400 ש"ח זה שווה?
                                    (אני יכול להרכיב דבר כזה לבד?)

                                    מיוחדמ מנותק
                                    מיוחדמ מנותק
                                    מיוחד
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @יעקב-ישראל
                                    תנסה להעלות תמונה מקרוב של התופסן מכמה זויות אולי אפשר לעשות שם איזה חרטוט. 😊

                                    גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                    כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                    בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                    special12323@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-תוספות ושיפורים לרכב

                                    3

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.8k

                                    נושאים

                                    132.1k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום