@Shebsale
בעל הרכב רשם שכבר ראה תמונות של רכב מוכן. אז למה לחכות?
-
דיווח למשטרה על גניבה במקרה שהרכב לא חוזר מתיקון -
פיצוי בגין פנצ'ר מבור בכביש@דגש
תגיש דרישת תשלום. עם קבלה וצילום הבור. ככלל נתיבי ישראל משלמים בלי צרות. להפסיד אתה לא תפסיד. -
בעהשי"ת - תאונה...@MEM
תכתוב ‘‘טופס הודעה רכב’’ ושם של חברת הביטוח שלך. כך תמצא את הטופס או הפניה לדיווח דיגיטלי במקום הטופס. במידה ויש לך סוכן ביטוח ניתן לבקש מהסוכן. -
פיצוי בגין פנצ'ר מבור בכביש@מתלמד-0 מצער לשמוע שלא שולם מלוא הנזק. מעניין מה הטענה שלהם? העניין שמ.ע.צ החליטו לשלם חלק מהנזק מלמד על לקיחת אחריות. נותרה רק מחלוקת על גובה הנזק. אתם הוכחתם את הנזק ע’‘י חשבונית תיקון. מ.ע.צ היו צריכים להוכיח שנזק הוא קטן יותר.
במידה ומ.ע.צ קיזזו על דעת עצמם אזי מדובר שהם עשו דין לעצמם וניתן לתבוע את ההפרשים בביהמ’‘ש.
ארבעת אלפים מתחיל להיות נזק ‘‘לא קטן’’. האם עשיתם שמאות או דרשתם על בסיס חשבונית תיקון בלבד?
אני מכיר מספר נזקים קטנים (עד 1500 ש’'ח) ששולמו על בסיס חשבונית תיקון ללא בעיות וללא צורך בדוח שמאי. במקרים אלו בעלי רכבים דיווחו למ.ע.צ בסמוך לקרות הנזק. -
קבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים@נייטרון-חפשי
אני מתעסק בשמאות ותביעות פח. בכל מקרה תודה על איזכור. -
עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה@Lexus
במידה ומדובר רק בדלת קד’ צד ימין:
עבודות פחחות: 1000 ש’‘ח
עבודות צבע 1300 ש’‘ח
יש להוסיף מחיר דלת משומשת
המחרים לפני מע’'מ -
יש לי משפט מחר יש לכם טיפים לתת לי ?@טרנטע
יש החלטה? -
ביטוח של תאונה@מאיר
ככלל כל התאונות נכנסות למאגר סליקה של חברות הביטוח( למרות שראיתי מספר תאונות שלא נכנסו גם אחרי מספר שנים). מידע זה גלוי לכלל הציבור.
במאגר מצוין תאריך הנזק ולא תאריך הגשת התביעה או תאריך תשלום התביעה. גם בחישוב ערך הרכב אנחנו מתייחסים ליום התאונה.
למיטב ידיעתי חברות הביטוח כן בודקות עבר ביטוחי לפני הצעה/סגירה פוליסה חדשה או חידוש.
אך בשעת תשלום של מקרה ביטוח חברות הביטוח עורכות בדיקה חוזרת כולל תוקף רישיון נהיגה של הנהג ומי נהג ברכב והכל כדי לא לשלם או לשלם פחות.
מי שיודע שהוא אחראי לתאונה ורוצה לישון טוב בלילה ממליץ לא להסתיר.
יחד עם זאת אין מה לדווח על תאונה כאשר אתם לא הפעלתם פוליסה ולא תפעילו פוליסה, אתם תובעים צד ג’, אתם יודעים שאתם לא אחראים לתאונה אך בכל זאת ממתינים למשפט מאחר וצד ג’ מכחיש אחריות. -
נזק מתאונה@COROLLA2007
צביעה 1300 ש’‘ח(לא פנינה) ופחחות 350 ש’‘ח לפני מע’'מ ברכב חדש יש לאשר ירידת ערך על צביעה לא מקורית 0.5% משווי הרכב.
כל סכום שתסגור איתו פחות זה הרווח שלך. -
שמאות ''ניתוק קשר סיבתי''@פתוח-לשמוע
כמה זמן לאחר התאונה הוא בדק את הרכב לראשונה?
שיכין נספח לשמאות או ירשום בהערות ש’‘הרכב נבדק לראשונה בתאריך מסויים ובפעם שניה בתאריך אחר עקב תקלה בתמונות ובמועד בדיקה השניה מצבו של הרכב לא השתנה’'. -
2,500₪ על שריטה קטנה באוטו - חברת השכרה@אדון-עולם
לא אמרתי לשלם. מאחר ולאחר התשלום קשה עד בלתי אפשרי לקבל בחזרה את הכסף. רק הסברתי איך ניתן לנסות לדחות על הסף את דרישת התשלום.
אך בוא בוא נחזור לעניין הנזק. למיטב הבנתי אין מחלוקת לעניין האחריות ואתה מודה ששפשפת את הרכב. נשאר לנו עניין גובה הנזק.
עלות התיקון של שריטה קטנה הינו: עבודות פחחות 350 ש’‘ח, צבע (רגיל לא פנינה) 1300 ש’‘ח לפני מע’‘מ (מע’‘מ חברת השכרה צריכה לקזז ) ולפני שכ’‘ט שמאי (סביב 1000 ש’'ח). כלומר ומידה ואתה מודה בגרימת הנזק זה המינימום שצריך לשלם. -
תאונה, ביטוח,@ח.-ב.
מבאס אך מדובר באי שמירת מרחק, זכותו של הניזוק לבחור מוסך/שמאי. -
שאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת@YKingsmart
במידה ועדיין רלוונטי תשלח לי תמונות למייל, בוא נראה במה מדובר. יוצא לי להגיע גם לצפת. -
לנפגע יש זכות לבחור את המוסך לתיקון?@רוכב-ומנהיג
תברר כמה עלה התיקון. על פניו אם הרכב תוקן התיקון יהיה גבוה מ3000 ש’‘ח ועוד שכ’'ט שמאי. לדעתי לא תהיה בררה אלא להפעיל פוליסה. -
תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.@אליהוא
מדוע? הרי ייחודיות של הביטוח שכל נהג צעיר יכול להפעיל ביטוח. זה שיש הרבה מקרים ששוכחים להפעיל זה משהו אחר. -
עזרה דחופה מנוע מוציא עשן לבן-אפור@יהודה7
בגדול אותה תוכנית פעולה למעט טענות לייפוי כוח להעברת רישוי. -
2,500₪ על שריטה קטנה באוטו - חברת השכרה@אדון-עולם
בכל מקרה על שריטה/שיפשוף מקובל לאשר עבודות פחחות. -
עזרה בהערכת חומרת נזק ממכה@איש-גמזו
דלת נהג גמורה ויש להחליפה. לכאורה אין נזק פנימי מאחר ובדרך כלל מכות כאלו קורות כאשר פוחתים דלת ומישהו נכנס בדלת שמתחילה להיפתח או בנסיעה לאחור עם דלת פתוחה.
מוסך יכול לבדוק לך יותר יסודי וגם לתת הצעת מחיר.
ככלל החלפת דלת כזאת עם פירוק והרכבה, צביעה ומע’‘מ צריכה לעלות סביב 5000 ש’'ח. -
2,500₪ על שריטה קטנה באוטו - חברת השכרה@אדון-עולם
אני מבין שהשתתפות היא עד 8500 ש’‘ח. אז השאלה איך החשבון הגיע ל2500 ש’'ח ומי קבע ימי עמידה? הערכת נזקים וימי תיקון מוסמך לקבוע שמאי רכב. מייל B7722088@gmail.com -
אוטובוס נכנס בי מאחורה@מומי-0
תצלם את מיקום התמרור של התמזגות הנתיבים, מיקום ההתמזגות ומיקום התאונה. גם תסריט.
