דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ע

      עבד נאמן

      @עבד נאמן
      מייבין
      אודות
      פוסטים
      171
      נושאים
      5
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • טיוטה פריוס האם שווה לפי הפרטים שלו?
        ע עבד נאמן

        @אהרן-4 בהצלחה, אל תהיה פזיז, תחכה למשהו טוב ויש מידי פעם…
        גם ברכבים אפשר לומר “רכב פלוני לפלוני”

        עסקאות רכב

      • שאלה נדושה... איזה רכב לקנות?
        ע עבד נאמן

        @מאיר-זהו-זה כתב בשאלה נדושה... איזה רכב לקנות?:

        אינסייט… הרכב פצצה בעליות

        הנתון הזה כנראה תלוי בסטנדרטים של כל אחד ואחד…

        עסקאות רכב

      • תופעת זיוף קילומטראז' ברכב
        ע עבד נאמן

        נכון, אי אפשר לעלות על כל גנב. אבל הנוכלים הגדולים הם בעלי המגרשים שהרכב לא נמצא אצלם כ"כ הרבה זמן… כמו"כ אם נרשם בשנה הקודמת נניח 200KKM הם לא יכולים להוריד מזה… הם נוהגים בעיקר בשיטת מצליח, אם עלית עליהם הם ימצאו את הפראייר הבא
        נגד אדם שהחזיק ברכב שנים, וכל שנה לפני הטסט מוריד לו את הק"מ - אין הרבה מה לעשות…

        שאר נושאים

      • פסילת מבחן נהיגה
        ע עבד נאמן

        נכון שיש טסטרים “רעים” “אנטישמים” וכו’ וכו’
        אבל בדרך כלל טסטר בא לעשות את העבודה שלו, והיא עבודה מאוד אחראית - להוציא נהג לכביש, וזה סיכון רציני להוציא נהג לא מספיק בשל
        הרבה מאוד פעמים הטסטר רואה שהנהג עדיין לא מספיק בשל, אז הוא מחפש לפסול - גם אם זה לא מתבטא בפשלה שגורמת לסכנת חיים. כנראה כאן זה עיקר הסיפור, אז הוא כותב כל מיני מילים לא מחייבות בדו"ח “התקרבות מסוכנת” וכו’
        בגלל שהטסטר עם נסיון יותר גדול מ20 שעות כביש של הנבחן - כמעט תמיד מאמינים לו, וגם שייך לבקר אותו (יש מצלמות וכו’), לכן כמעט כל הערעורים נדחים
        תתנחם שכולם עוברים בסוף ושוכחים, זה החיים

        רישיון נהיגה

      • עשיתי תאונה
        ע עבד נאמן

        @יהודה-5 עדיין אף אחד כאן לא כתב את זה
        אם תנסה לתבוע אותו, בפרט הוא בן-דוד, הוא ינסה לתבוע אותך במקביל על הרבה הרבה יותר
        כיון שאתה האחורי, אם אין לך ראיות מוכחות וברורות, 1. שהוא בלם בפתאומיות ללא סיבה. 2. שלא היתה לך אפשרות לבלום אחריו. 3. ששמרת מרחק מספיק
        לדעתי לא שווה לך להתחיל איתו כי מסתבר מאוד שלא רק לא תקבל ממנו שקל, גם הוא יוציא ממך הרבה יותר ממה שאתה חושב
        אגב כמה הנזק שלך? שווה לך הסיכון?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • השאלת רכב לחברים – האם מקובל לבקש תשלום עבור בלאי?
        ע עבד נאמן

        עוד זוית: לפעמים כשמבקשים כסף, השואל מרגיש “יותר בנח” עם ההשאלה מה שעלול לגרום יותר בלאי או עניינים אחרים שיגרמו לנו אי נעימות (להשאיר אוטו קצת מלוכלך, לא להחזיר כסאות בטיחות וכדו’), זה מרגיש לו יותר קרוב להשכרה וד"ל. מנסיון

        עסקאות רכב

      • דיון בענייני מבחני ריסוק. רק כמה שאלות...
        ע עבד נאמן

        @אריאל-קמחי כתב בדיון בענייני מבחני ריסוק. רק כמה שאלות...:

        שאלה שמציקה לי המווון, יוצא לי מידי פעם לראות מבחני ריסוק של כל מיני דגמים של רכבים. הם נכנסים חזיתית בכל מיני דברים או מהצד, או שמפילים עליהם דברים וכדו’.

        יש כל מיני מבחני ריסוק. אני עונה על יורו אנקפ

        השאלה שלי מה עושים עם כל מה שנשאר?

        גריטה ומחזור

        ומה שיותר קשה האם שמים ברכב לפני שמרסקים אותו את כל האביזרים, כי נגיד הכפתור שפותח את החלון מה הוא יכול לעזור במקרי של תאונה??? האם שמים אותו בריסוק? וא"כ למה? כי נגיד ראיתי סרטונים שאפי’ הג’אנטים נשארים… (אפשר לראות את זה גם בסרטון שמצרף למטה)

        שמים את כל הגאדג’טים כי הם לפעמים יכולים לעזור במקרי תאונה, ומאידך לפעמים כפתור או ידית יכולים לעוף במקרה תאונה ולפגוע בנוסעים

        ועוד מי מביא להם את הרכבים? החברה… או שזה מטעם איזה ארגון בטיחות עולמי או משהו כזה… שקונה את הרכבים מהחברה ומביא להם אותם,

        בגדול זה ארגון עצמאי, ברוב המקרים הם קונים את הרכבים והמימון הוא מהמדינות החברות באיחוד הארופאי, שווה להם לשלם על זה, כי זה חוסך להם בתאונות ועלויות בריאות. לפעמים החברה מביאה, כשהיא רוצה שיבחנו דגם חדש לפני שהוא יוצא לשוק, ואז יש בדיקה קפדנית שלא יביאו דגם מחוזק יותר, ואזי המבחן יהיה מזוייף

        ועוד… הם עושים את זה בכל הרמת גימור או זה לא משנה?, לדוגמא נגיד הם עושים מבחן ריסוק לקאמרי רמת גימור LE האם הם צריכים לעשות עוד מבחן על רמת גימור XLE או שזה “חל” גם עליו?.. כי אחרי הכל זה מבחן ריסוק ולא מבחן דרכים…

        עושים את זה לרמת גימור הנמוכה, וכל מה שמעל בכלל מאתים מנה

        נ.ב. שתבינו כל מבחן זה על 4/5 רכבים לא אחד…

        4-6

        שאר נושאים

      • עלות קניית רכב והחזקתו
        ע עבד נאמן

        @איש-ירושלים
        רכב זה לא אופניים, אין מחיר קבוע, כל אחד משלם אחרת זה תלוי בהמון משתנים
        באופן כללי המינימום הוא
        כ350 שקל ביטוח לנהג חדש, לא כולל מקיף
        כ100 שקל אגרת טסט
        פעם בכמה חודשים הוצאה של 500-1000 שקל על טיפולים, צמיגים, ברקסים ועוד, כל הבלאי הטבעי שיש בכל רכב
        דלק תלוי בנסועה ובצריכה של כל רכב, בדר"כ המינימום הוא כ-400 שקל למי שנוסע קצת (כשיש רכב נוסעים יותר ממה שחושבים קודם לכן)
        כמו"כ יש הוצאות לא צפויות שתמיד ישנם כמו תקלות ודוחות, וא"א לצפות אותם
        ויש עלות נסתרת של ירידת ערך של הרכב, ובמקביל יש את עלות רכישת הרכב עצמו כמובן (ואם הוא בהלוואה ישנם גם ריביות)
        מחשבים את הכל שנתי - לא חודשי - יש חודשים שיוצא יותר ויש חודשים שיוצא פחות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סיטי קאר מעלה מחירים
        ע עבד נאמן

        @קינג-קומפיוטר @צבי-דורש-ציון
        העניין הוא שמכמות ק"מ מסויימים כבר יותר משתלם לנסוע עוד להגיע למדרגה הבאה וזה יצא יותר זול, לדוגמא: 90 ק"מ לפי מחיר של 1.5 יוצא 135 ש"ח, ואם נמשיך לנסוע עד 120 ק"מ תשלם על הכל לפי 1.1 רק 132 ש"ח.

        להלן החישוב ה(כמעט) מדוייק:
        מעל 25 ק"מ יותר משתלם לנסוע 30
        מעל 47 ק"מ יותר משתלם לנסוע 60
        מעל 88 ק"מ יותר משתלם לנסוע 120
        מעל 409 ק"מ יותר משתלם לנסוע 500

        עסקאות רכב

      • סקירת כלל רכבי 7 מקומות
        ע עבד נאמן

        @חובק-עולם נכון, אבל בדר"כ מי שמחפש היברידי רגיל לפריוס או לאוריס שהדלק הוא 1-18+, וברכבים שהזכרת המצב לא כך…
        מי שמסתכל רק על דלק האופציה הריאלית היא רק רכב על גז כגון מאזדה 5.
        יש גם את הקודיאק דיזל ואת הפיאט 500L דיזל החסכוניים מאוד - לא רחוק מהפריוס פלוס, אבל הקודיאק יקר ולא מתאים לכל אחד, והL500 הוא פיאט לכל המשתמע + רובוטית חד מצמדית + רכב נדיר מאוד.

        עסקאות רכב רכבים מומלצים מדריך 7 מקומות

      • סקירת כלל רכבי 7 מקומות
        ע עבד נאמן

        @מושל-בכיפה יש אותו 9 מקומות עד 2012 כולל
        בכללי המנוע של רודיוס נחשב אמין מאוד - מיוצר ע"י מרצדס
        אבל היה אחד שהסיע אותי הרבה עם הטנק הזה וטען שהוא מאוד לא נוח לנהיגה, והיו לו תקלות מוזרות ויקרות
        אבל כמש"כ מי שצריך דווקא כזה סגנון - יתכן שזה יתאים לו בנסיבות העניין, אם וכאשר ימצא רכב שמור במחיר שפוי (האדם שלקח אותי - עשה בזה הסעות, והיה צריך מקומות נפרדים לגברים ונשים)
        בכללות אני מאמין שלא לחינם רוב האנשים בציבור שלנו מתמקדים ב6 אופציות המרכזיות שהוזכרו, ובפרט שאנחנו כציבור מוכשרים ולמדנים ו’איפכא מסתברא’ וכו’, ועדיין ששת האופציות הללו מככבות ברוב מוחלט של המקרים הקלאסיים (רכב למשפחה)

        עסקאות רכב רכבים מומלצים מדריך 7 מקומות

      • מחפשים רכב משפחתי ראשון
        ע עבד נאמן

        @רפאל-מוניטו ברוך הבא לפורום

        @גיל לא מתחרה בך בברוך הבא, רק כותב בשמך…

        בדרך כלל כששואלים שאלה כל כך כללית, מבקשים כאן לתת קצת יותר פרטים על הצרכים שלך, כדי שהמומחים של הפורום ידעו לכוון אותך יותר טוב:
        מה סדר העדיפויות מבחינת נוחות, ביצועים, אמינות, צריכת דלק?
        כמה ק"מ הרכב הולך לעשות?
        באיזה שנתונים אתה מתעניין?
        האם אתה מעוניין דווקא בסופר מיני (בסגנון הדגמים שהזכרת)?
        האם אתה מתחבר ליפניות/קוריאניות דווקא, או פתוח לאופציות אחרות?
        עם תשובות להנ"ל יהיה ניתן לעזור יותר

        עסקאות רכב

      • עזרה בקניית 7 מקומות באיזור 44,000 ש''ח
        ע עבד נאמן

        במחיר הזה תוכל למצוא אאוטלנדר עם ק"מ די גבוה, הוא מאוד אמין אבל יכול להחזיק גם 400KKM
        כמו"כ ורסו עם ק"מ די גבוה שכאמור כאן בפורום כמה וכמה פעמים עלול להיות לה בעיות גיר ועוד חיישן שעולה סכום לא מבוטל, בכללות המנוע שלו יכול להחזיק 350KM והגיר משמעותית פחות, וזה גיר יקר
        תוכל לקחת גם מאזדה 5 בנתונים הרבה יותר טובים, גם לו יש לפעמים בעיות עם גיר, אבל בתקציב הזה תוכל למצוא רכב שמור מאוד ק"מ יותר נמוך וכו’, החסרון שלו הוא הדלק אבל אם הנסועה השנתית לא גבוהה זה יכול להיות אופציה
        בטח @גיל ימליץ על קשקאי +2 שנכנס בתקציב בכיף
        זה בגדול האופציות הפופולריות

        עסקאות רכב

      • טראוורס או פריוס פלוס
        ע עבד נאמן

        משפחה עם 6 ילדים הכוונה 8 נפשות? אם כן זה ההבדל הראשון - הפריוס פלוס הוא 7 מקומות והטראוורס קיים גם ב8
        ספציפית הטראוורס לא יומלץ לך כאן בפורום מכל הסיבות המוכרות - אמינות, דלק, ירידת ערך וכו’, המעלה היחידה שלו היא המרווח, ולזה יש פתרון בסיינה יותר ישנה שהגם שצורכת הרבה דלק אבל הרבה יותר אמינה ושומרת על ערכה יחסית (וגם מצויה עם גז). תוכל לחשוב גם על רודיוס שמטופלת טוב, או מקסימום קרניבל שמורה, שעדיין נחשבת עדיפה על הטראוורס.
        לגבי פריוס פלוס, אף אחד לא יגיד שהתא מטען מספיק לו עם 6 ילדים. הפתרון הוא בדר"כ להניח ברגלים של הילדים / גגון. צריכת הדלק הממוצעת בנסיעה עם רכב מלא היא 1/15 בערך, תלוי תוואי וסגנון נסיעה. מי שלא נוסע מידי הרבה עם רכב מלא - מסתדר איתה מעולה.

        עסקאות רכב

      • עזרה דחופה מנוע מוציא עשן לבן-אפור
        ע עבד נאמן

        @יהודה7 לא כתבת מתי קנית. אם אתה מיד אחרי הקניה לא הייתי ממליץ לך לוותר לסוכנות כל כך מהר. קודם כל קח את הרכב למכונאי אמין ותבקש ממנו דו"ח על המנוע. אם מתברר שהרכב מעשן בצורה משמעותית ויש חשש לתקינות המנוע יש מצב גדול שאתה יכול לתבוע את הסוכנות.
        גם אם מכרו לך אותו AS IS עדיין יש סעיפים בחוק של הטעיה ורשלנות, ורכב עם מנוע גמור שהבעיה מוכחת מפליטת עשן מוגברת, זה בהחלט יכול להתאים להטעיה מכוונת.
        בהרבה מקרים אם תאיים בתביעה, אם הסוכנות תראה שאתה באמת רציני בזה, היא תסכים לך להחזיר (אולי בניכוי משהו) והיא תנסה להפיל בפח הזה מישהו אחר.
        המכון בדיקה כמובן לא צד בסיפור, אין נגדו שום עילה.
        אגב בדיקת מכונאי מומלצת במצבך בכל אופן כדי שתדע מה המצב של הרכב ולפי זה תחליט מה הלאה.

        עסקאות רכב

      • שברולט קרוז - מומלץ?
        ע עבד נאמן

        לך ליפנים הסחירים, משפחתיות כמו קורולה 2006, מאזדה 3, הונדה סיויק, או סופר מיני כמו יאריס, ג’אז או סיריון

        עסקאות רכב

      • שאלה נדושה... איזה רכב לקנות?
        ע עבד נאמן

        @אושר-מתקרב
        שנקל שלי
        ג’אז הייבריד בחירה מעולה
        לשים לב שהוחלף שמן גיר בזמן
        מחזיק בק"מ גבוה, אבל ככל שעולה הק"מ עלול להיות יותר בעיות
        הג’אז הבנזין יותר זול אבל יותר חלש, ההיבריד מוסיף כח
        כשהרכב ריק הוא נוסע יפה בעליות
        בסביבות 23 אלף אפשר למצוא שנת 2012 אזור 240 ק"מ שזה נתונים מצויינים לג’אז במחיר זול
        יותר מרווח פנימי מאינסייט (אפילו שלא נראה מבחוץ), פגא’ז קצת יותר קטן אבל יותר נח. יש גם אפשרויות קיפול מושבים ל2 הצדדים לתא מטען ענק ומודולרי לפי הצרכים
        אמין מאוד, הבנתי שגם קל לטפל בו ברוב הדברים לבד
        צריכה אמיתית בינעירוני סביבות 1-15 תלוי באופי הנהיגה
        טסט וביטוחים זולים
        צריך קצת להתאמץ בחיפוש כי הוא מאוד מבוקש, תנסה יד2 ובמקביל עם סוכנים

        עסקאות רכב

      • שימוש AI בתגובות
        ע עבד נאמן

        @shine תודה על שימת הלב… עדיין לדעתי צריך לציין את זה בצורה יותר בולטת כי זה נהיה ממש בעייתי לאחרונה. בפרט נושאים שנפתחים על תכתובת AI וכן לציין בתגובות שנוצר על ידי AI כמו בהמון אתרים

        הצעות יעול

      • דו"ח חניה - בית שמש
        ע עבד נאמן

        עדכון מאתמול, עברתי במקום וראיתי שהעירייה שמה ברזלים שמונעים מלעלות על המדרכה שם
        לפני כן המצב היה שבשפת המדרכה היתה מדרכה משופעת כדי שיהיה נוח לרכבים לעלות למדרכה… עכשיו חסמו את זה
        לדעתי צורת המדרכה שהיתה שם עד היום, באופן שיש שיפוע לרכבים, זה עילה משמעותית לביטול דו"ח מחמת הטעיית הציבור

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 2 / 7
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום