בדגמים מבוקשים כמו הפריוס מ2010 מאוד קשה למצוא משהו במחיר טוב, זה נחטף מיד
מה שנשאר ביד 2 זה או ק"מ גבוה או מחיר מפולפל או נוכלויות וכדו’
צריך לעבוד קשה על יד2 סביבות חודש כדי לתפוס משהו טוב
עבד נאמן
-
טיוטה פריוס האם שווה לפי הפרטים שלו? -
האמינות של טויוטה, בכל הרכבים שלהם?@א.ד.מ.
הצד השני של המטבע, כשקונים טויוטה בטוחים שזה אמינות מוחלטת, ולכן כשמקבלים ורסו והולך הגיר אחרי 200 אלף ק"מ משמיצים את הדגם, אף על פי שלהרבה לא הולך הגיר, הצריכת דלק שלו יותר טובה מרוב רכבי ה7 מקומות, ושאר המכלולים מאוד אמינים. בצרפתיים אם הרכב מגיע בכלל ל200 אלף, כמות החלקים שמוחלפים שם היא פי כמה -
דו"ח חניה - בית שמש@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בדו"ח חניה - בית שמש:
הם מפחדים מבלגן יותר ממך…
המשפט הזה נכון לכמעט כל גוף במדינה
חוץ מעיריית בית שמש
אין להם את השכל לפחד, לצערי… -
בריחת אוויר שאינו פנצ'ר?@תצמנ מאוד קל לחפש פנצ’ר, סובב את כל ההגה ותחפש בורג באור יום…
אם לא מצאת כלום בכל הצמיג, ככל הנראה יש להסביר את הירידה בסיבות טבעיות כמו שכתבו כאן למשל קור או שעלית על אבן / מדרכה / במפר חריג או במהירות חריגה על במפר רגיל
בכל מקרה ירידה מ33 ל25 גם אם זה כן פנצ’ר, זה לא חור כ"כ משמעותי שימנע ממך למלאות שוב ולהגיע לפנצ’ריה -
אולי אתה נביא? עולם הרכב ב2050...לא יהיו רכבים כמעט לאף אחד. רכב אוטונומי יקח מכל מקום לכל מקום. וזה יהיה בתפוצה רחבה עוד הרבה לפני, יקח רק זמן עד שזה יהיה בלעדי
(כבר היום רכבי ווימו נוסעים בטקסס ועוד, עניין של זמן שיהיה בכל מקום)
עד 2050 זה ישנה את פני התחבורה לחלוטין. לא יהיו פקקים. לא יהיו תאונות. הנסיעות יקחו חצי מהזמן, כי לא יהיה עניין להגביל מהירות, כולם יהיו אוטונומיים. -
סיטי קאר מעלה מחירים@צבי-דורש-ציון זול זה באמת רק ב500 ק"מ ומעלה שזה 0.9 במקום 1, לדוגמא בהשכרה יומית ל500 ק"מ עכשיו יוצא יותר זול (גם היומית ירד ב10 ש"ח, וגם הק"מ ירד מ1 ל0.9).
יומית ל120 ק"מ יוצא כמעט אותו מחיר - עלות יומית ירד ב10 ש"ח ועלות ק"מ עלה ב0.1 ש"ח יוצא ליומית 120 ק"מ עד היום 270 ומהיום 272 -
טסט לרכב בפעם הראשונהבכל מקרה כדאי ללכת למוסכניק פעם ב לבדוק שהכל תקין, כמובן מוסכניק אמין
אז עושים את זה לפני הטסט בעיקר שלא יפילו אותך על שטויות
וכמובן כדי לדעת שהכל באמת תקין ואין בעיות בטיחות או בעיות קטנות שעלולות לגדול עם הזנחה -
פסילת מבחן נהיגה@יראת-שמים כתב בפסילת מבחן נהיגה:
לא הגיוני שלמעלה מ90% מהערעורים נדחים, הטסטרים הם אומה מושלמת, והתלמידים אומה דפוקה, נכון? ממש לא!
משום מה נראה לי די הגיוני שהתלמידים אולי לא “דפוקים” אבל עדיין לא בשלים לנהיגה בהרבה מאוד מהמקרים. רואים בכביש יותר מידי נהגים חדשים וצעירים שלא היה מזיק להם עוד 5-10 שיעורים
הטסטרים לא אומה מושלמת ולא חסרים סיפורים, אבל הנחה שלי שלפחות 90% מהטסטים שלא עוברים זה מוצדק, גם אם לא תמיד יש סעיף מספיק חמור, התלמיד פשוט לא יודע לנהוג, ומנקודת מבט מקצועית מסוכן להעלות אותו לכביש, ו-כן, הטסטר בהכשרתו יותר מקצועי
חבל לכתוב דוגמאות שזה לא כך כי לכל כלל יש יוצא מן הכלל, אבל הגישה שכל הטסטרים מחפשים להכשיל ועובדים לפי מצב רוח היא קצת קיצונית -
סיינה 2017 או קרניבל 2018נראה לי שהזרקה ישירה גם בעיתית יותר עם גז
סיינה הרבה יותר מותאם לגז והרבה יותר עמיד איתו -
האם צריך לחדש רישיון כל 5 שנים?@נהג-אלוף כתב בהאם צריך לחדש רישיון כל 5 שנים?:
אפשר לעשות ריענון נהיגה באמצע השנה הרביעית לפני שעברו חמש שנים?
וזה יתפוס על ההמשך?אי אפשר להגיע לקורס בלי זימון.
גם אם לא קיבלת בדואר תבדוק באזור אישי ממשלתי אם יש לך זימון, אם כן - אתה יכול לעשות -
לדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות... -
היברדי VS חשמלי@השלך-על-ה-יהבך שנקל שלי
אם כבר חשמלי עדיף כמה שיותר זול, שספג את הירידה המשמעותית
מכיר למשל את יונדאי קונה למשל זה [כמובן לא ממליץ על הרכב הספציפי]
אין לו הרבה לאיפה לרדת יחסית לרכבי בנזין במחירים כאלו, והוא קוריאני
לכאורה הפער בדלק שווה את זה
ביטוח יותר יקר, החזקה יותר זולה אין הרבה מכלולים שזקוקים לטיפול
טווח טוב -
רכב חשמלי שווה?@mik6868 קח עוד נתון למשוואה
300,000 ק"מ ברכב שצורך 1/12 דלק זה עלות של 175,000 שקל בהנחה שמחיר הדלק הממוצע הוא 7 שקל
וברכב חשמלי שצורך בסביבות 18.5 קוט"ש לק"מ, בהנחה שמחיר החשמל הביתי הוא 0.62 ש"ח, זה יוצא פחות מ35,000 שקל ל300,000 ק"מ
פער של כ-140,000 לאורך חיי הרכב (שזה בערך עלות הרכב)
לא נכנס לעוד עלויות אלא רק לעניין הדלק & חשמל, ואידך זיל גמור
נקודה נוספת לחידוד: רוב הרכבים מחזיקים באזור ה300,000 ק"מ, ובקילומטרז כזה מחירם נמוך מאוד בין היתר בגלל שהרכב כבר לא חדש. 1000 מחזורי טעינה של 300 ק"מ מביאים את הרכב ל300,0000. אז גם אם אתה צורך שהסוללה הולכת, אזי מה שקורה ברכב בנזין בק"מ הזה, יקרה גם לרכב חשמלי פחות או יותר.
עוד כמה שנים כל האבריכים יסעו לכולל על BYD שנשאר לה טווח של 150 ק"מ, וישלמו על זה כמו שמשלמים היום על הקורולה אבריכים 2010. כישסעו לצפון יחפשו את ההוא עם הקורולה 2005 שעדיין נוסעת -
האם כדאי לקנות רכב חדש ע"מ למכור?אל תשכחו שיש גם עלות אשראי על מחיר הרכב - במידה ולוקחים עבורו הלוואה. זה סכום גדול מאוד. גם למי שיש את הכסף - ניתן להשקיע אותו ולהרויח עליו תשואה יפה.
בכל כלל יש יוצא מן הכלל - היו כאלו שהימרו על טסלה כשהושקה ואחרי שנה מכרו ברווח, אבל זה ממש יוצא מן הכלל
אם הנושא זה חשמלי חדש מול יד 2 בנזין, יש מצב שיהיה יחסית משתלם לקנות חדש למי שנוסע ממש הרבה, אבל בכל מקרה - זול יותר זה לא יהיה -
מאזדה 3 מנוע 2000 מול 1500 מי באמת שותה יותר?@הנהג כתב במאזדה 3 מנוע 2000 מול 1500 מי באמת שותה יותר?:
מנוע 1500 אמנם יותר קטן אך מאידך מנוע 2000 בגלל שהוא יותר גדול וחזק אולי הוא פחות מתאמץ בנסיעה ממילא במבחן המציאות הוא יצרוך פחות דלק
הטענה לגופה נכונה לגבי שיוט רגוע בבינעירוני (לא חושב שפחות מה1500, אבל לא משמעותית יותר)
בעירוני ה2000 ישתה יותר, וגם מחוץ לעיר כשהרגל כבדה יותר על הגז -
מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלק@עדינה-ש
אין לו הרבה מתחרים
שותה בעיר אזור 1/9 חוץ לעיר קצת פחות
מקומות אחוריים לילדים, תא מטען קטן
עלות חלפים יחסית זולה, רכב מאוד אמין
זה סוף הדור הזה שנחשב יותר אמין מהדור החדש, אם כי הירידת ערך שלו תהיה יותר גבוהה כנהוג במחירון של סוף דור -
המלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.כהמשך לעניין הטאנג, זה שחדש עולה 330 אלף ויד שניה יכול לעלות 230 אלף, יתכן שזה דווקא מעודד את הרווחיות שהירידת ערך הראשונית מורידה מאוד הרבה, ומכאן ואילך הוא כבר ירד בעדינות - יכול להיות יותר בעדינות מרכבים מקבילים
לעניין מש"כ @דובאי, מובן שהוא רוצה למקסם את הרכישה, רק כדאי שיגדיר תקציב - לכתוב אין הגבלה זה יוצר חוסר בהירות אם הכוונה לתקציב גבוה בדווקא, או שהוא יסכים לשלם הרבה על משהו שיתן לו חסכון אמיתי (אם נקביל את זה לרכבים יותר מוכרים - יעדיף לשלם יותר על פריוס פלוס מאשר על ורסו, כי בסוף זה באמת יהיה משתלם יותר)
על זה כתבתי שיהיה ברור שמלקנות רכב יותר יקר לא יצא רווח אמיתי ביחס לאאוטלנדר וכדו’. מי שרוצה לשלם על פינוק ונוחות שיהנה… -
האם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע?@EBA נראה לי שההיברידיות של טויוטה יחסית שקטות
השרשור כאן מדבר על המנועי בנזין שאכן רועשים יותר מהמתחרים
